REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2025 poz. 51

ZARZĄDZENIE
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 14 marca 2025 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie przeprowadzenia konkursu oraz wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1050 i 1473) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 października 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konkursu oraz wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 259, 269 i 273), załącznik do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI
Adam Bodnar

Załącznik 1. [OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU EKSPERTYZ MEDYCZNYCH W ŁODZI]

Załącznik do zarządzenia
Ministra Sprawiedliwości
z dnia 14 marca 2025 r.
(Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 51)

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU EKSPERTYZ MEDYCZNYCH W ŁODZI

Ministerstwo Sprawiedliwości

Al. Ujazdowskie 11

0 950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Łódź Numer ogłoszenia: DKO-IV.575.6.2025

Minister Sprawiedliwości poszukuje kandydatów na stanowisko

Dyrektor Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi

wymiar etatu: 1,0

liczba stanowisk pracy: 1

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: zostanie ustalone na podstawie ustawy z dnia 3 marca 2000 r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. z 2019 r. poz. 2136)

DOSTĘPNOŚĆ:

Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do udziału w naborze zachęcamy osoby ze szczególnymi potrzebami. Osoby takie mogą zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów.

Praca świadczona będzie w budynku dostosowanym architektonicznie do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań:

1) kierowanie, planowanie oraz organizacja pracy Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi (dalej: „Instytut”) oraz nadzorowanie prawidłowości i terminowości realizowanych przez Instytut zadań, określonych w jego Statucie;

2) ustalanie rocznych i wieloletnich planów naukowo-badawczych Instytutu;

3) organizowanie i koordynacja wykonywania zadań przez komórki organizacyjne;

4) prowadzenie polityki kadrowej Instytutu oraz zarządzanie jego mieniem w celu realizacji zadań statutowych;

5) reprezentowanie Instytutu na zewnątrz w sprawach dotyczących zakresu jego działania, a także na podstawie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Ministra Sprawiedliwości, zawieranie umów z ekspertami zewnętrznymi;

6) sporządzanie i przedstawianie Ministrowi Sprawiedliwości rocznego sprawozdania finansowego oraz rocznego sprawozdania z wykonania zadań Instytutu;

7) przygotowywanie planów wydawniczych Instytutu;

8) realizacja pozostałych zadań statutowych, wynikających z zajmowanego stanowiska.

KOGO POSZUKUJEMY

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letni staż pracy.

Korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: stopień doktora nauk: medycznych, prawnych lub ekonomicznych.

Doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowiskach kierowniczych w jednostkach organizacyjnych prowadzących działalność naukową lub w zarządzaniu badaniami naukowymi, w tym projektami badawczymi lub w zarządzaniu zespołami badawczymi.

Dorobek w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych.

Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2.

Znajomość innego niż angielski języka obcego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny.

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.

Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego).

Kopie dokumentów potwierdzających wymagany dorobek w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do dnia: 28 marca 2025 r.

Decyduje data: wpływu zgłoszenia do Ministerstwa Sprawiedliwości.

Sposób i miejsce składania dokumentów:

Zgłoszenia należy przesłać listem poleconym do Ministerstwa Sprawiedliwości, (Al. Ujazdowskie 11, 00 950 Warszawa) lub składać w punkcie podawczym Ministerstwa Sprawiedliwości, w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie „Konkurs na stanowisko Dyrektora IEM”.

Więcej informacji o Instytucie: https://www.iem.gov.pl lub https://iem.bip.gov.pl/

DODATKOWE INFORMACJE

Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami, których oferty w największym stopniu będą spełniały wymagania wskazane w ogłoszeniu.

Dyrektor nie może obejmować ani nabywać akcji lub udziałów spółek, w których akcje lub udziały ma Instytut ani pozostawać z tymi spółkami w stosunku pracy oraz świadczyć na innej podstawie usług lub pracy na rzecz tych spółek. Zakaz ten nie dotyczy zasiadania w radach nadzorczych lub komisjach rewizyjnych takich spółek.

List motywacyjny i oświadczenia należy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Kandydatki/kandydatów zakwalifikowanych do udziału w kolejnym etapie naboru poinformujemy o jego terminie mailowo lub telefonicznie. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru.

Etapy naboru:

- weryfikacja ofert pod względem spełniania wymagań formalnych,

- rozmowa kwalifikacyjna (z ewentualnym sprawdzeniem znajomości zadeklarowanego języka obcego).

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 11, tel.: 22 521 28 88.

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ms.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru.

Uprawnienia:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2) art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2025-03-14
  • Data wejścia w życie: 2025-03-15
  • Data obowiązywania: 2025-03-15

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA