REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Silnik 2.0 Skyactiv-G Mazdy pracuje w cyklu Atkinsona, spala benzynę jak diesel i ma bezpośredni wtrysk paliwa. Czy wyrafinowana technologia z Japonii jest też trwała? To zasadnicze pytanie z punktu widzenia rynku wtórnego.
Jego nadwozie było inspirowane Concordem i bez wątpienia jest awangardowym dodatkiem motoryzacyjnym. Czy jednak oryginalny znaczy atrakcyjny? Zobaczmy jak starzeje się używany Citroen DS5.

REKLAMA

Kiedyś wolnossące benzyniaki potrafiły pokonać bez remontu nawet 700 - 800 tysięcy kilometrów. Dziś wynik taki jest na ogół poza zasięgiem. Czemu nowoczesne motory zasilane benzyną mają skróconą trwałość? Decyduje o tym nasączenie konstrukcji zaawansowanym osprzętem.
Niemcy chcieli żeby poliftingowy Volkswagen Passat Variant stał się nowocześniejszy, bardziej zaawansowany i… sympatyczniejszy. Na szczęście zmiany nie dotknęły jednej kwestii - dojrzałej koncepcji rodzinnego kombi.

REKLAMA

Choć marka Continental może kojarzyć się głównie z oponami, jest też ważnym dostawcą komponentów technologicznych do aut. A oto nowy wynalazek jej inżynierów. Radar bliskiego zasięgu może jeszcze lepiej monitorować otoczenie pojazdu.
Wszystko wskazuje na to, że być może już w sierpniu 2020 roku Japończycy zaprezentują nową Toyotę Land Cruiser. Co ciekawe, terenówka prawdopodobnie będzie napędzana silnikiem... hybrydowym!
Volkswagen Samochody Dostawcze szykuje się do ważnej premiery. Już pod koniec lutego światło dzienne ujrzy nadwozie piątej generacji Caddy. Producent zapowiada serię innowacji w nowym kombivanie.
Samochód elektryczny jest ekologiczny, ale też może być... piekielnie szybki. I udowadnia to chociażby Nissan. Model LEAF NISMO RC - e-auto przeznaczone do wyścigów zawitało właśnie do Europy.
Włoskie dzieło sztuki inżynieryjnej było produkowane przez zaledwie 4 lata. Tak, wolnossącą V-szóstkę wykończyły normy emisji spalin. Kierowcy mogą jednak ocalić silnik 3.2 V6 Busso przed zapomnieniem. Szczególnie że warto!
Klekot tego silnika fani motoryzacji poznają wszędzie. Tak, być może 1.9 TDI kopcił i nie był szczególnie mocy. Z drugiej strony pokonywał setki tysięcy kilometrów i nie psuł się. A to wystarczyło do zbudowania jego legendy w Europie!
Niemieckie trojaczki na pierwszym miejscu stawiają prostotę. I choć były naprawdę tanie, w toku eksploatacji sprawdzają się… No właśnie, jak? Przyjrzyjmy się używanemu Volkswagenowi Up!, Skodzie Citigo i Seatowi Mii.
Piesi - szczególnie w miastach - są kluczowymi uczestnikami ruchu drogowego. Właśnie dlatego ich również dotyczą obowiązki nakładane przez przepisy oraz w ich przypadku również występuje możliwość karania na drodze mandatu.
Silnik 2.0 MultiJet to następca legendarnego 1.9 MultiJet. Dość szybko przejął prym nie tylko w gamie Fiata, ale i General Motors. Czy jednak popularny znaczy godny uwagi?
Rok 2019 upłynął naszej redakcji pod znakiem serii testów samochodowych. Które auta były najciekawsze? Listę naszych marzeń zapisanych na kartkach kalendarza z roku 2019 przedstawiamy poniżej.
1 stycznia 2020 roku w życie weszła nowelizacja ustawy transportowej. Jej cel? Chodziło o wyrównanie wymogów stawianych firmom realizującym przewozy osób. Jakie dokładnie niesie ze sobą zmiany w stosunku do takich platform jak Uber?
Różnice w średnich cenach polis OC są naprawdę duże. Jak wyliczyli specjaliści Yanosika, rozbieżność między najdroższym Lexusem i najtańszym Fiatem sięga aż 421 złotych.
Mirai zaraz obok Priusa stanowi jeden z najważniejszych rozdziałów w historii Toyoty. Teraz marka opowiedziała o tym, jak zmienił się napęd wodorowy nowego liftbacka.
Niemcy mają wielki powód do radości. Cennik nowego Volkswagena Golfa trafił właśnie do polskich salonów marki. Przedstawiciele firmy mówią, że to najbardziej innowacyjny Golf w historii!
Za hybrydową Kię typu plug-in trzeba zapłacić w polskim salonie niespełna 130 tysięcy złotych. A to dość dobrze brzmiąca kwota.
Opony Continentala będą dostępne na rynku z nowym standardem. Od teraz producent obejmie je ochroną gwarancyjną na 7 lat!

REKLAMA