REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2025 poz. 8

ZARZĄDZENIE NR 8
NACZELNEGO DYREKTORA  ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH

z dnia 7 kwietnia 2025 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w konkursie na realizację zadania publicznego „Wspieranie działań archiwalnych 2025” oraz określenia zasad jej pracy

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761 i 1940) oraz art. 43a ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W celu opiniowania ofert złożonych w konkursie na realizację zadania publicznego, ogłoszonym zarządzeniem nr 6 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 19 marca 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na realizację zadania publicznego „Wspieranie działań archiwalnych 2025” (Dz. Urz. NDAP poz. 6), zwanym dalej „konkursem „WDA 2025”, powołuje się komisję konkursową, zwaną dalej „komisją”, w składzie:

1) Anna Jastrzębska-Pawlak(Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych) - przewodnicząca;

2) Anna Czajka (Archiwum Główne Akt Dawnych);

3) Paweł Frelik (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

4) Bartłomiej Konopa (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

5) Ewelina Kowalik-Rosłon (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

6) Anna Laszuk (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

7) Agnieszka Makówka (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

8) Konrad Szuba (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

9) Łukasz Wróblewski (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych).

§ 2.

1. Oferty złożone w konkursie „WDA 2025” zostają poddane weryfikacji formalnej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

2. Weryfikacji formalnej złożonych ofert, za pomocą systemu Witkac.pl, dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 3, 5, 7 i 9.

3. Komisja sporządza protokół z weryfikacji formalnej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista oferentów, których oferty odrzucono ze względów formalnych oraz lista ofert przekazanych do oceny merytorycznej.

4. Oferty złożone w konkursie „WDA 2025”, które zostały pozytywnie zweryfikowane pod względem formalnym, zostają poddane ocenie merytorycznej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

5. Oceny merytorycznej ofert, za pomocą systemu Witkac.pl, dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 2 i 4 oraz 6 - 8.

6. Z punktów przyznanych przez poszczególnych oceniających, o których mowa w ust. 5, wyciągana jest średnia arytmetyczna stanowiąca ocenę każdej oferty. Na tej podstawie komisja ustala listę ofert odrzuconych oraz rekomendowanych do udzielenia dotacji, wraz z propozycją wysokości dotacji.

7. Komisja sporządza projekt protokołu z oceny merytorycznej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista kolejności ofert, którą ustala się według przyznanej punktacji, poczynając od oferty, która uzyskała największą liczbę punktów, wraz z propozycją wysokości dotacji.

8. Treść protokołu z prac komisji jest ustalana w głosowaniu przez członków komisji w trakcie posiedzenia lub zdalnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Protokół podpisuje przewodniczący komisji.

9. Listę, o której mowa w ust. 7, przewodniczący komisji przedstawia Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych.

§ 3.

1. Posiedzenia komisji zwołuje i kieruje nimi przewodniczący komisji.

2. Członkowie komisji przed pierwszym posiedzeniem, po zapoznaniu się z wykazem złożonych ofert, składają oświadczenie o braku konfliktu interesów, którego wzór stanowi załącznik do zarządzenia.

3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, złożone w postaci papierowej lub elektronicznej jako skan podpisanego oświadczenia, zostaje przekazane przewodniczącemu komisji.

4. W przypadku, gdy z oświadczenia członka komisji wynika, że zachodzi konflikt interesów, członek ten zostaje wyłączony ze składu komisji, a na jego miejsce Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych powołuje nowego członka komisji.

5. Prace komisji mogą odbywać się na posiedzeniach w siedzibie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych oraz w trybie pracy zdalnej z użyciem środków komunikacji elektronicznej.

6. Rozstrzygnięcia komisji zapadają zwykłą większością głosów członków obecnych na posiedzeniu, w obecności co najmniej 5 członków komisji. W przypadku równej liczby głosów „za” i „przeciw” decyduje głos przewodniczącego komisji.

7. Dokumentację postępowania konkursowego przechowuje komórka organizacyjna Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych właściwa do spraw organizacji i koordynacji zlecania zadań w zakresie ewidencjonowania, przechowywania, opracowania, udostępniania lub zabezpieczania materiałów archiwalnych tworzących ewidencjonowany niepaństwowy zasób archiwalny.

8. Obsługę kancelaryjną i administracyjną komisji zapewnia komórka organizacyjna Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych właściwa do spraw organizacji i koordynacji zlecania zadań w zakresie ewidencjonowania, przechowywania, opracowania, udostępniania lub zabezpieczania materiałów archiwalnych tworzących ewidencjonowany niepaństwowy zasób archiwalny.

§ 4.

Komisja działa do chwili zawarcia ostatniej umowy o realizację zadania publicznego w konkursie „WDA 2025”.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych: P. Pietrzyk

Załącznik 1. [ WZÓR - OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW]

Załącznik do zarządzenia nr 8
Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
z dnia 7 kwietnia 2025 r. (poz. 8)

 WZÓR - OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW


Metryka
  • Data ogłoszenia: 2025-04-09
  • Data wejścia w życie: 2025-04-07
  • Data obowiązywania: 2025-04-07
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA