REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2012 poz. 288

Departament Budżetowy

ZARZĄDZENIE Nr 78 /MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ

z dnia 27 lipca 2012 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania jednostkom organizacyjnym Wojsk Lądowych statutu jednostki budżetowej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Nr 39/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie nadania jednostkom organizacyjnym Wojsk Lądowych statutu jednostki budżetowej (Dz. Urz. MON Nr 14, poz. 177 i Nr 23, poz. 305, z 2011 r. Nr 11, poz. 144 oraz z 2012 r. poz. 159) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1:

a) pkt 31 otrzymuje brzmienie:

„1 Pułkowi Saperów w Brzegu – w brzmieniu określonym w załączniku Nr 31 do zarządzenia;”,

b) pkt 73 otrzymuje brzmienie:

„49 Bazie Lotniczej w Pruszczu Gdańskim – w brzmieniu określonym w załączniku Nr 73 do zarządzenia;”,

c) dodaje się pkt 86 w brzmieniu:

„86) 23 Pułkowi Artylerii w Bolesławcu – w brzmieniu określonym w załączniku Nr 86 do zarządzenia.”;

2) załączniki Nr 31 i 73 do zarządzenia otrzymują brzmienie określone odpowiednio w załącznikach Nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia;

3) po załączniku Nr 85 do zarządzenia dodaje się załącznik Nr 86 do zarządzenia w brzmieniu ustalonym w załączniku Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 1 stycznia 2012 r.

Minister Obrony Narodowej: T. Siemoniak

 

 

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726 oraz z 2011 r. Nr 201, poz. 1183, Nr 185, poz. 1092, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i Nr 291, poz. 1707.

Załącznik 1. [STATUT 1 PUŁKU SAPERÓW W BRZEGU]

Załączniki
do zarządzenia Nr 78 /MON
Ministra Obrony Narodowej
z dnia 27 lipca 2012 r. (poz. 288)

Załącznik Nr 1

STATUT

1 PUŁKU SAPERÓW W BRZEGU

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§ 1. 1 Pułk Saperów w Brzegu funkcjonujący na podstawie decyzji Ministra Obrony Narodowej Z-28/Org./P1 z dnia 10 marca 2011 r., zwany dalej „Pułkiem”, jest jednostką budżetową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

§ 2. Nadzór nad działalnością merytoryczną Pułku sprawuje Dowódca Wojsk Lądowych.

§ 3. Kierownik jednostki budżetowej, o której mowa w § 1, jest dysponentem środków budżetu państwa trzeciego stopnia podległym Szefowi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.

§ 4. Siedzibą Pułku jest Brzeg.

§ 5. Obszarem działania Pułku jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Rozdział 2

Zadania Pułku

§ 6. 1. Podstawowym zadaniem Pułku jest wsparcie inżynieryjne wojsk w obszarze operacji.

2. Pułk wykonuje obsługę finansową w stosunku do jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przydzielonych na zaopatrzenie.

3. Szczegółowe zadania Pułku określa „Szczegółowy zakres działania 1 Pułku Saperów” nadany według odrębnych przepisów.

Rozdział 3

Organy Pułku i ich kompetencje

§ 7. Działalnością Pułku kieruje i reprezentuje go na zewnątrz dowódca, który:

1) podejmuje samodzielnie decyzje dotyczące funkcjonowania Pułku oraz realizacji jego zadań i ponosi za nie odpowiedzialność;

2) wykonuje swoje zadania samodzielnie oraz przy pomocy podległych mu osób funkcyjnych, zgodnie z zakresem ich obowiązków;

3) jest odpowiedzialny za całość gospodarki finansowej.

§ 8. 1. Dowódca kieruje Pułkiem przy pomocy:

1) zastępcy;

2) głównego księgowego;

3) szefów (kierowników, dowódców) komórek wewnętrznych (pododdziałów).

2. Strukturę organizacyjną Pułku określa etat.

3. Zakres kompetencji i zadań osób funkcyjnych, o których mowa w ust. 1, określają dokumenty kompetencyjne, opracowane i nadane według odrębnych przepisów.

Załącznik 2. [STATUT 49 BAZY LOTNICZEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM]

Załącznik Nr 2

STATUT
49 BAZY LOTNICZEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§ 1. 49 Baza Lotnicza w Pruszczu Gdańskim funkcjonująca na podstawie decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr Z-48/Org/P1 z dnia 15 marca 2011 r, zwana dalej „Bazą”, jest jednostką budżetową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

§ 2. Nadzór nad działalnością merytoryczną Bazy sprawuje Dowódca Wojsk Lądowych.

§ 3. Kierownik jednostki budżetowej, o której mowa w § 1, jest dysponentem środków budżetu państwa trzeciego stopnia podległym Szefowi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.

§ 4. Siedzibą Bazy jest Pruszcz Gdański.

§ 5. Obszarem działania Bazy jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Rozdział 2

Zadania Bazy

§ 6. 1. Podstawowym zadaniem Bazy jest wsparcie związków taktycznych i oddziałów na polu walki, zabezpieczenie dowodzenia, realizacja zadań transportowo-łącznikowych, rozpoznanie, korygowanie ognia artylerii, zabezpieczenie przerzutu grup specjalnych i desantów taktycznych oraz prowadzenie operacji bojowego poszukiwania i ratownictwa.

2. Baza wykonuje obsługę finansową w stosunku do jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przydzielonych na zaopatrzenie.

3. Szczegółowe zadania Bazy określa „Szczegółowy zakres działania 49 Bazy Lotniczej” nadany według odrębnych przepisów.

Rozdział 3

Organy Bazy i ich kompetencje

§ 7. Działalnością Bazy kieruje i reprezentuje ją na zewnątrz dowódca, który:

1) podejmuje samodzielnie decyzje dotyczące funkcjonowania Bazy oraz realizacji jej zadań i ponosi za nie odpowiedzialność;

2) wykonuje swoje zadania samodzielnie oraz przy pomocy podległych mu osób funkcyjnych, zgodnie z zakresem ich obowiązków;

3) jest odpowiedzialny za całość gospodarki finansowej.

§ 8. 1. Dowódca kieruje Bazą przy pomocy:

1) zastępcy;

2) głównego księgowego;

3) szefów (kierowników, dowódców) komórek wewnętrznych (pododdziałów).

2. Strukturę organizacyjną Bazy określa etat.

3. Zakres kompetencji i zadań osób funkcyjnych, o których mowa w ust. 1, określają dokumenty kompetencyjne, opracowane i nadane według odrębnych przepisów.

Załącznik 3. [STATUT 23 PUŁKU ARTYLERII W BOLESŁAWCU]

Załącznik Nr 3

STATUT
23 PUŁKU ARTYLERII W BOLESŁAWCU

Rozdział 1

Postanowienia ogólne

§ 1. 23 Pułk Artylerii w Bolesławcu funkcjonujący na podstawie decyzji Ministra Obrony Narodowej Z-20/Org./P1 z dnia 9 marca 2011 r., zwany dalej „Pułkiem”, jest jednostką budżetową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

§ 2. Nadzór nad działalnością merytoryczną Pułku sprawuje Dowódca Wojsk Lądowych.

§ 3. Kierownik jednostki budżetowej, o której mowa w § 1, jest dysponentem środków budżetu państwa trzeciego stopnia podległym Szefowi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.

§ 4. Siedzibą Pułku jest Bolesławiec.

§ 5. Obszarem działania Pułku jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Rozdział 2

Zadania Pułku

§ 6. 1. Podstawowym zadaniem Pułku jest wykonywanie przedsięwzięć określonych w planach operacyjnych.

2. Pułk wykonuje obsługę finansową w stosunku do jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej przydzielonych na zaopatrzenie.

3. Szczegółowe zadania Pułku określa „Szczegółowy zakres działania 23 Pułku Artylerii” nadany według odrębnych przepisów.

Rozdział 3

Organy Pułku i ich kompetencje

§ 7. Działalnością Pułku kieruje i reprezentuje ją na zewnątrz dowódca, który:

1) podejmuje samodzielnie decyzje dotyczące funkcjonowania Pułku oraz realizacji jego zadań i ponosi za nie odpowiedzialność;

2) wykonuje swoje zadania samodzielnie oraz przy pomocy podległych mu osób funkcyjnych, zgodnie z zakresem ich obowiązków;

3) jest odpowiedzialny za całość gospodarki finansowej.

§ 8. 1. Dowódca kieruje Pułkiem przy pomocy:

1) zastępcy;

2) głównego księgowego;

3) szefów (kierowników, dowódców) komórek wewnętrznych (pododdziałów).

2. Strukturę organizacyjną Pułku określa etat.

3. Zakres kompetencji i zadań osób funkcyjnych, o których mowa w ust. 1, określają dokumenty kompetencyjne, opracowane i nadane według odrębnych przepisów.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2012-07-31
  • Data wejścia w życie: 2012-07-31
  • Data obowiązywania: 2012-07-31
  • Z mocą od: 2012-01-01
  • Dokument traci ważność: 2013-01-01

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA