REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Monitor Polski - rok 2009 nr 68 poz. 878

UCHWAŁA Nr 182 RADY MINISTRÓW

z dnia 9 października 2009 r.

zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61 oraz z 2009 r. Nr 115, poz. 966) Rada Ministrów uchwala, co następuje:

§ 1. W uchwale nr 40 Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2009 r. w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r. (M. P. Nr 22, poz. 289) załącznik otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2. Uchwała wchodzi wżycie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk


Załącznik 1. [PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.]

Załącznik do uchwały nr 182 Rady Ministrów
z dnia 9 października 2009 r. (poz. 878)

PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.

Część A Limit środków Funduszu Kolejowego na przygotowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych w 2009 r.

tabela nr 1

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła finanso-wania ogółem w 2009 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Środki Fun-duszu TEN-T w 2009 roku
(tys. zł)

Środki z do kapita-lizo-wania PKP PLK S.A. w 2009 roku
(tys. zł)

Środki Fun-duszu Spój-ności (tys. zł)

Kredyt EBI (tys. zł)

Środki z doka-pitalizo-wania PKP SKM przez miasto Sopot w 2009 roku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław -Zgorzelec

Wałbrzych Miasto -Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580-74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1)

1,6 km torów

2008 - 2009

3 544,30

1 074,30

966,90

107,40

-

-

-

-

-

-

2.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław -Zgorzelec

Wałbrzych Miasto -Wałbrzych Fabryczny

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570-74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2)

1,5 km torów

2008 - 2009

3 497,60

1 027,60

924,80

102,80

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

3.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław -Zgorzelec

Wałbrzych Fabryczny -Boguszów - Gorce, stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch. Bogu- szów Gorce

modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900-81,075, km 82,710-85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5,17,17a)

10,9 km torów

2008 - 2009

27 890,20

8 973,20

8 075,90

897,30

-

-

-

-

-

-

4.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

E59

 

Poznań -Szczecin -Świnoujście

przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań - Szczecin - Świnoujście 2004-PL-92602-S

-

2005-2010

12 817,50

5 621,30

1 799,00

-

1 624,00**

2 198,30

-

-

-

-

5.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

E65

Warszawa - Gdynia

Warszawa -Gdynia

modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia, etap II *(1)

151 km

2007-2010

4 460 316,10

1 492 514,80

236 250,00

609,30

194 964,00

-

10 000,00

612 879,50

437 812,00

-

6.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

131

Chorzów Batory -Tczew

Nowa Wieś Wielka -Trzciniec

modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew w km 344,719 - 362,385 *(2)

14 przejaz-dów, 17,9 km torów, 18 rozjaz-dów

2008 - 2009

49 182,90

33 784,60

30 406,10

3 378,50

-

-

-

-

-

-

7.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

202

Gdańsk -Stargard Szczeciński

Białogard - Cieszyno Łobeskie

modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie w km 265,400- 289,100 *(3)

23,7 km torów, 5 przejazdów, 5 rozjazdów, 1 peron -przebudowa krawędzi

2009

39 395,60

39 395,60

35 456,00

3 939,60

-

-

-

-

-

-

8.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

272

Kluczbork - Poznań Główny

Kluczbork - Poznań Główny, stacja Witaszyce

wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 272 Kluczbork -Poznań (tor nr 1) wraz z przebudową stacji Witaszyce

24,431 km torów

2008 - 2009

67 494,40

29 494,40

26 545,00

2 949,40

-

-

-

-

-

-

9.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

204

Malbork -Braniewo - Granica Państwa

Malbork -Braniewo - Granica Państwa

poprawa dostępu do kolejowego przejścia granicznego z Federacją Rosyjską w rejonie stacji Braniewo na liniach kolejowych nr 204 Malbork - Braniewo - Granica Państwa i nr 217 Wielkie Wierzno - Braniewo(SZ) -Granica Państwa

42,3 km torów, 29 rozjazdów, 6 obiektów inżynie-ryjnych, 1 przejazd, 1 rampa, odwodnienie 1 stacji

2008 - 2009

39 850,00

31 555,00

28 399,50

3 155,50

-

-

-

-

-

-

217

Wielkie Wierzno -Braniewo (SZ) -Granica Państwa

Wielkie Wierzno -Braniewo (SZ) - Granica Państwa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

10.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

19

Warszawa Główna Towarowa - Józefinów

Warszawa Główna Towarowa -Józefinów

modernizacja układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych:
1. Nr 19 Warszawa Główna Towarowa - Józefinów w km 1,094 -6,255,
2. Nr 507 Warszawa Główna Towarowa -Gołąbki w km 0,965 - 2,523,
3. Nr 509 Warszawa Główna Towarowa -Warszawa Gdańska w km 1,250 -7,925

27,3 km torów, 45 rozjazdów, 7 przejazdów

2008 - 2009

127 465,00

116 812,70

49 087,60

8 205,10

3 020,00

-

56 500,00

-

-

-

507

Warszawa Główna Towarowa - Gołąbki

Warszawa Główna Towarowa -Gołąbki

509

Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska

Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska

11.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

271

Wrocław -Poznań

Wrocław -Poznań

odbudowa elementów estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii:
1. nr 271 Wrocław -Poznań,
2. nr 273 Wrocław -Szczecin wraz z robotami towarzyszącymi

5 wiaduktów stalowych, 1 wiadukt masywny (0,182 km torów, 4 rozjazdy)

2008 - 2009

25 750,60

18 379,10

16 541,20

1 837,90

-

-

-

-

-

-

273

Wrocław -Szczecin

Wrocław -Szczecin

12.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław Świebodzki - Zgorzelec

stacje: Wałbrzych Szcza-wienko, Wałbrzych Główny, Wałbrzych Fabryczny

modernizacja toru i rozjazdu wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 1 w km 65,388 -66,346; wymiana szyn i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 2 w km 64,900 -66,530; modernizacja nawierzchni oraz wymiana szyn wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Główny w torze nr 25 w km 78,488 -78,968; modernizacja toru i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Fabryczny w torze nr 2 w km 74,092 -74,192

1,328 km torów 1890 m.b. szyn, 5 rozjazdów

2009

4 660,00

4 660,00

4 194,00

466,00

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

13.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

273

Wrocław Główny -Szczecin Główny

Zielona Góra - Czerwieńsk

modernizacja linii nr 273 w torze nr 1 w km 154,990 - 165,740 wraz z robotami towarzyszącymi i modernizacją przejazdów kolejowych w km 158,431; 159,511; 160,279; 160,933; 164,517

10,750 km torów 5 przejazdów

2009

24 357,00

24 357,00

21 921,30

2 435,70

-

-

-

-

-

-

14.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 525

525

Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni

Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni

modernizacja linii nr 525 Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni w torze nr 1 km 0,018 -1,644

1,626 km torów

2009

2 744,40

2 744,40

2 470,00

274,40

-

-

-

-

-

-

PKP PLK S.A. RAZEM

 

 

4 888 965,60

1 810 394,00

463 037,30

28 358,90

199 608,00

2 198,30

66 500,00

612 879,50

437 812,00

0,00

15.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

Sopot

Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap III - stacja Sopot

1 DCS

2007 - 2009

5 900,00

5 900,00

2 655,00

295,00

-

-

-

2 950,00

-

-

16.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

Gdańsk Oliwa

Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap IV - stacja Gdańsk Oliwa

1 DCS

2007 - 2009

3 500,00

3 500,00

1 575,00

175,00

-

-

-

1 750,00

-

-

17.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

stacja Sopot

Modernizacja stacji Sopot wraz z przebudową układu torowego, wraz z budową dźwigu osobowego do przewożenia osób z ograniczoną możliwością poruszania się

1 stacja

2009 -2010

12 500,00

7 500,00

3 835,00

165,00

-

-

-

3 500,00

-

-

18.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

przystanek Sopot Wyścigi

Modernizacja przystanku Sopot Wyścigi

1 przystanek

2009

7 000,00

7 000,00

1 960,00

350,00

-

-

-

3 500,00

-

1 190,00

19.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

przystanek Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana

Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana

1 komplet dokumentacji

2009

200,00

200,00

90,00

10,00

-

-

-

100,00

-

-

20.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o.

250

Gdańsk-Rumia

przystanek Gdańsk Politechnika

Modernizacja przystanku Gdańsk Politechnika, etap I utworzenie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych

1 przystanek

2009

800,00

800,00

360,00

40,00

-

-

-

400,00

-

-

21.

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieś-cie Sp. z o.o

250

Gdańsk-Rumia

przystanek Gdańsk Politechnika

Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdańsk Politechnika dla etapów I i II

1 komplet dokumentacji

2009

80,00

80,00

36,00

4,00

-

-

-

40,00

-

-

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. RAZEM

29 980,00

24 980,00

10 511,00

1 039,00

0,00

0,00

0,00

12 240,00

0,00

1 190,00

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM

4 918 945,60

1 835 374,00

473 548,30

29 397,90

199 608,00

2 198,30

66 500,00

625 119,50

437 812,00

1 190,00

 

*(1) Zadanie nr 5 – modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa – Gdynia, etap II dotyczy:

1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7

a) Szlak Szymankowo – Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo – Lisewo, budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów)

b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu)

c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS)

d) Szlak Tczew – Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4

e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni

f) Szlak Pszczółki – Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo);

2) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk

a) szlak Legionowo – Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja 3 obiektów inżynieryjnych, budowa tunelu w Choszczówce, przebudowa przejazdu w km 34,036; budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207

b) stacja Nasielsk zakres prac: modernizacja układu torowego, budowa nastawni, tunelu i strażnicy.

*(2) Zadanie nr 6 dotyczy wykonania robót w branży torowej, wraz z robotami towarzyszącymi w branżach: automatyki i telekomunikacji, elektroenergetycznej, prace rozbiórkowe

*(3) Zadanie nr 7 dotyczy wykonania robót w branżach: torowej, elektroenergetycznej, automatyki i telekomunikacji oraz modernizacja peronu na st. Łobez.

** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2009 rok.

Część B Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie remontów i utrzymania w 2009 r.

tabela nr 2

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Nr linii

Nazwa linii

Nazwa odcinka

Nazwa i zakres rzeczowy zadania

Wielkość

Okres realizacji

Wartość kosztorysowa
(tys. zł)

Źródła finansowania ogółem w 2009 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł)

Środki własne Spółki (tys. zł)

Środki z budżetu państwa (tys. zł)

Środki Funduszu TEN-T w 2009 roku
(tys. zł)

Środki z do- kapitalizowania PKP PLK S.A. w 2009 roku (tys. zł)

Środki Funduszu Spójności (tys. zł)

Kredyt EBI
(tys. zł)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

1.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

11

Skierniewice - Łowicz Główny

Skierniewice -Łowicz Główny

remont tras objazdowych dla pociągów pasażerskich i towarowych w okresie prowadzenia robót na linii Warszawa - Łódź na odcinku Warszawa Zachodnia - Skierniewice na wybranych liniach:
1. linia nr 11 Skierniewice -Łowicz tor nr 1 oraz tor nr 2, naprawa przepustu w torze nr 1 i nr 2 w km 18,144
2. linia nr 15 Bednary - Łódź Kaliska tor nr 1, naprawa przepustu w km 2,224, naprawa mostu stalowego w km 4,027
3. linia nr 12 Skierniewice - Łuków tor nr 1 oraz remont stacji Mszczonów,
4. łącznica nr 526 Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy tor nr 1,
5. łącznica nr 533 Arkadia - Placencja tor nr 1,
6. łącznica nr 530 Skierniewice Park - Skierniewka tor nr 1 i 2

naprawa główna 25,0 km torów, utrzymanie 103,0 km torów, 47 rozjazdów, 2 przepusty, 1 most

2009

24 094,40

24 094,40

21 684,70

2 409,70

-

-

-

-

-

15

Bednary - Łódź Kaliska

Bednary - Łódź Kaliska

12

Skierniewice -Łuków

stacja Mszczonów

526

Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy

Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy

533

Arkadia - Placencja

Arkadia - Placencja

530

Skierniewice Park - Skierniewka

Skierniewice Park - Skierniewka

2.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

151

Kędzierzyn Koźle - Chałupki

stacja Krzyżanowice

naprawa główna przejazdu w km 45,058 łącznie z wymianą torów nr 1, 2, 4 i 6 wraz z robotami towarzyszącymi i wymianą 2 doborów podrozjazdnic w rozjeździe nr 10 i 11

1 przejazd, 0,669 km torów, 2 dobory podrozjazdnic

2009

2 500,00

2 500,00

2 250,00

250,00

-

-

-

-

-

3.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

132

Bytom - Wrocław Główny

stacja Toszek

dokumentacja, naprawa główna przejazdu w km 50,220 z wymianą torów nr 1 i 2 wraz z robotami towarzyszącymi

1 przejazd, 0,464 km torów

2009

2 300,00

2 300,00

2 070,00

230,00

-

-

-

-

-

4.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

7

Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk

Warszawa Gocławek - Warszawa Wawer, stacja Celestynów

naprawa główna toru nr 11 i 22 w km 11,169-13,246 wraz z wymianą 6 szt. rozjazdów na stacji Warszawa Wawer i Warszawa Gocławek oraz wymiana nawierzchni w torze nr 1 st. Celestynów w km 38,440 - 38,940; dokumentacja

4,607 km torów, 6 szt. rozjazdów

2009

12 914,20

12 914,20

11 622,80

1 291,40

-

-

-

-

-

5.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

131

Chorzów Batory - Tczew

Bydgoszcz Główna - Maksymilianowo

wymiana szyn „OC” w torze nr 1 w km 370,950 - 377,752

6,802 km torów

2009

2 750,00

2 750,00

2 475,00

275,00

-

-

-

-

-

6.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

132

Bytom - Wrocław Główny

Błotnica Strzelecka - Strzelce Opolskie

wymiana szyn „OC” w torze nr 2 w km 62,660 - 65,000

1,890 km torów

2009

1 028,00

1 028,00

925,20

102,80

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

7.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

272

Kluczbork-Poznań Główny

Byczyna - Kostów

wymiana szyn „OC” w torze nr 2 w km 18,000- 19,200

1,050 km torów

2009

572,00

572,00

514,80

57,20

 

 

 

 

 

8.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

274

Wrocław Świebodzki - Zgorzelec

p.o. Mietków, stacja Wałbrzych Miasto, stacja Wałbrzych Główny

wymiana 3 szt. rozjazdów wraz z wymianą toru nr 2 w km 28,647 - 28,820 na p.o. Mietków; wymiana toru nr 2 na długości 0,550 km torów wraz z oczyszczeniem podsypki i podbiciem toru w km 69,072 - 69,832 na stacji Wałbrzych

7 szt. rozjazdów, 1 skrzyżowanie, 0,640 km torów

2009

3 800,00

3 800,00

3 420,00

380,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miasto; wymiana podwójnego połączenia torów nr 1 i 2 w km 78,388 - 78,442 poprzez wymianę 4 szt. rozjazdów i 1 skrzyżowania torów na stacji Wałbrzych Główny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAZEM

49 958,60

49 958,60

44 962,50

4 996,10

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

 

Część C Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie zakupu, modernizacji oraz napraw pojazdów kolejowych przeznaczonych do przewozów pasażerskich wykonywanych na podstawie umowy o świadczenie usług publicznych, o której mowa w art. 4 pkt 19 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 16, poz. 94, z późn. zm.)

Lp.

Beneficjent Funduszu Kolejowego

Okres realizacji

Wartość kosztorysowa (tys. zł)

Źródła finansowania ogółem w 2009 rok
(tys. z
ł)

Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł)

1

2

3

4

5

6

1

dolnośląskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

2

kujawsko-pomorskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

3

lubelskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

4

lubuskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

5

łódzkie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

6

małopolskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

7

mazowieckie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

8

opolskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

9

podkarpackie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

10

podlaskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

11

pomorskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

12

śląskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

13

świętokrzyskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

14

warmińsko-mazurskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

15

wielkopolskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

16

zachodniopomorskie

2009 rok

12 500,00

12 500,00

12 500,00

RAZEM WOJEWÓDZTWA

200 000,00

200 000,00

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2009-10-26
  • Data wejścia w życie: 2009-10-26
  • Data obowiązywania: 2009-10-26
  • Dokument traci ważność: 2009-12-31

REKLAMA

Monitor Polski

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA