REKLAMA
Monitor Polski - rok 2009 nr 22 poz. 289
UCHWAŁA Nr 40 RADY MINISTRÓW
z dnia 1 kwietnia 2009 r.
w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.
Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61) Rada Ministrów uchwala, co następuje:
Prezes Rady Ministrów: w z. G. Schetyna
Załącznik do uchwały nr 40 Rady Ministrów
z dnia 1 kwietnia 2009 r. (poz. 289)
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.
Część A – Limit środków Funduszu Kolejowego na przygotowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych w 2009 r.
Tabela nr 1
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr | Nazwa | Nazwa | Nazwa i zakres | Wielkość | Okres | Wartość | Źródła | Środki | Środki | Środki | Środki Funduszu TENT | Środki | Środki | Kredyt | Środki |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
1. | PKP | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Wałbrzych Miasto –Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580–74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1) | 1,6 km torów | 2008–2009 | 3 544,30 | 1 074,30 | 966,90 | 107,40 | – | – | – | – | – | – |
2. | PKP | 274 | Wrocław –Zgorzelec | Wałbrzych Miasto –Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570–74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 1,5 km torów | 2008–2009 | 3 497,60 | 1 027,60 | 924,80 | 102,80 | – | – | – | – | – | – |
3. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Wałbrzych Fabryczny –Boguszów – Gorce, stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch., Boguszów Gorce | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900–81,075, km 82,710–85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5, 17, 17a) | 10,9 km torów | 2008–2009 | 27 890,20 | 8 973,20 | 8 079,90 | 897,30 | – | – | – | – | – | – |
4. | PKP | E59 | – | Poznań –Szczecin –Świnoujście | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań – Szczecin – Świnoujście | – | 2005–2010 | 12 817,50 | 5 621,30 | 1 799,00 | – | 1 624,00** | 2 198,30 | – | – | – | – |
5. | PKP | E65 | Warszawa –Gdynia | Warszawa – Gdynia | modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa–Gdynia, etap II*(1) | 151 km | 2007–2010 | 4 460 316,10 | 1 492 514,80 | 236 250,00 | 609,30 | 194 964,00 | – | 10 000,00 | 612 879,50 | 437 812,00 | – |
6. | PKP | 131 | Chorzów Batory –Tczew | Nowa Wieś Wielka –Trzciniec | modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew w km 344,719–362,385*(2) | 14 przejazdów, 17,9 km torów, 18 rozjazdów | 2008–2009 | 60 340,00 | 44 941,60 | 40 447,40 | 4 494,20 | – | – | – | – | – | – |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr | Nazwa | Nazwa | Nazwa i zakres | Wielkość | Okres | Wartość | Źródła | Środki | Środki | Środki | Środki Funduszu TENT | Środki | Środki | Kredyt | Środki |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
7. | PKP | 202 | Gdańsk –Stargard Szczeciński | Białogard –Cieszyno | modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk –Stargard Szczeciński na odcinku Białogard – Cieszyno Łobeskie w km 265,400–269,100*(3) | 23,7 km torów, | 2009 | 60 000,00 | 60 000.00 | 54 000.00 | 6 000,00 | – | – | – | – | – | – |
8. | PKP | 272 | Kluczbork –Poznań Główny | Kluczbork –Poznań Główny | wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 272 Kluczbork – Poznań (tor nr 1) | 24,0 km | 2008–2009 | 67 494,40 | 29 494,40 | 26 545,00 | 2 949,40 | – | – | – | – | – | – |
9 | PKP | 204 | Malbork – Braniewo – Granica Państwa | Malbork – Braniewo –Granica Państwa | poprawa dostępu do kolejowego przejścia granicznego z Federacją Rosyjską w rejonie stacji Braniewo na liniach kolejowych nr 204 Malbork – Braniewo – Granica Państwa i nr 217 Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) Granica Państwa | 42,3 km torów, | 2008–2009 | 39 850,00 | 31 555,00 | 28 399,50 | 3 155,50 | – | – | – | – | – | – |
217 | Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) Granica | Wielkie Wierzno – Braniewo (SZ) – Granica Państwa | |||||||||||||||
10. | PKP | 19 | Warszawa | Warszawa | modernizacja układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych: | 27,3 km torów, | 2008–2009 | 127 465,00 | 116 812,70 | 49 087,60 | 8 205,10 | 3 020,00 | – | 56 600,00 | – | – | – |
507 | Warszawa Główna Towarowa –Gołąbki | Warszawa | |||||||||||||||
509 | Warszawa | Warszawa Główna Towarowa – Warszawa | |||||||||||||||
11 | PKP | 271 | Wrocław –Poznań | Wocław –Poznań | odbudowa elementów estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii: | 5 wiaduktów stalowych, | 2008–2009 | 25 750,60 | 18 379,10 | 16 541,20 | 1 837,90 | – | – | – | – | – | – |
273 | Wrocław –Szczecin | Wrocław – Szczecin | |||||||||||||||
PKP PLK S.A. RAZEM | 4 888 965,70 | 1 810 394,00 | 463 037,30 | 28 358,90 | 199 608,00 | 2 198,30 | 66 500,00 | 612 879,50 | 437 812,00 | 0,00 | |||||||
12. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | Sopot | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) – Etap III – stacja Sopot | 1 DCS | 2007–2006 | 5 900,00 | 5 900,00 | 2 655,00 | 265,00 | – | – | – | 2 950,00 | – | – |
13. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | Gdańsk | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) – Etap IV – stacja Gdańsk Oliwa | 1 DCS | 2007–2009 | 3 500,00 | 3 500,00 | 1 575,00 | 175.00 | – | – | – | 1 750,00 | – | – |
14. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | stacja | Modernizacja stacji Sopot wraz z przebudową układu torowego | 1 stacja | 2009–2010 | 12 000,00 | 7 000,00 | 3 360,00 | 140,00 | – | – | – | 3 500,00 | – | – |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr | Nazwa | Nazwa | Nazwa i zakres | Wielkość | Okres | Wartość | Źródła | Środki | Środki | Środki | Środki Funduszu TENT | Środki | Środki | Kredyt | Środki |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
15. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | przystanek | Modernizacja przystanku Sopot Wyścigi | 1 przystanek | 2009 | 7 000,00 | 7 000,00 | 1 960,00 | 350,00 | – | – | – | 3 500,00 | – | 1 190,00 |
16. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | przystanek | Modernizacja przystanku Sopot Kamienny Potok | 1 przystanek | 2009 | 500,00 | 500,00 | 475,00 | 25,00 | – | – | – | – | – | – |
17. | PKP Szybka | 260 | Gdańsk – | przystanek Gdynia Wzgórze Św. | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana | 1 komplet | 2009 | 200,00 | 200,00 | 90,00 | 10,00 | – | – | – | 100,00 | – | – |
18. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | przystanek | Modernizacja przystanku Gdańsk Politechnika, etap I utworzenie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych | 1 przystanek | 2009 | 800,00 | 800,00 | 360,00 | 40,00 | – | – | – | 400,00 | – | – |
19. | PKP Szybka | 250 | Gdańsk – | przystanek | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdańsk Politechnika dla etapów I i II | 1 komplet | 2009 | 80,00 | 80,00 | 36,00 | 4,00 | – | – | – | 40,00 | – | – |
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. RAZEM |
| 29 980,00 | 24 980,00 | 10 511,00 | 1 039,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 12 240,00 | 0,00 | 1 190,00 | ||||||
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kole] Miejska w Trójmieście Sp. z o.o RAZEM |
| 4 918 945,70 | 1 835 374,00 | 473 548,30 | 29 397,80 | 199 608,00 | 2 198,30 | 66 500,00 | 625 119,50 | 437 812,00 | 1 190,00 |
* (1) Zadanie nr 5 – modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa–Gdynia, etap II dotyczy:
1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7
a) Szlak Szymankowo–Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo–Lisewo, budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów)
b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu)
c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS)
d) Szlak Tczew–Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo–Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo–Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4
e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni
f) Szlak Pszczółki–Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo).
2) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk
a) szlak Legionowo–Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja 3 obiektów inżynieryjnych, budowa tunelu w Choszczówce, przebudowa przejazdu w km 34,036; budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207.
b) stacja Nasielsk, zakres prac: modernizacja układu torowego, budowa nastawni, tunelu i strażnicy.
*(2) Zadanie nr 6 dotyczy wykonania robót w branży torowej wraz z robotami towarzyszącymi w branżach: automatyki i telekomunikacji, elektroenergetycznej, prace rozbiórkowe.
*(3) Zadanie nr 7 dotyczy wykonania robót w branżach: torowej, elektroenergetycznej, automatyki i telekomunikacji oraz modernizacja peronu na st. Łobez.
** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2009 r.
Cześć B – Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie remontów i utrzymania w 2009 r.
Tabela nr 2
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr | Nazwa | Nazwa | Nazwa i zakres | Wielkość | Okres | Wartość | Źródła | Środki | Środki | Środki | Środki Funduszu TEN–T | Środki | Środki | Kredyt | Środki |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
1. | PKP | 11 | Skierniewice – Łowicz Główny | Skierniewice – Łowicz Główny | remont tras objazdowych dla pociągów pasażerskich i towarowych w okresie prowadzenia robót na linii Warszawa –Łódź na odcinku Warszawa Zachodnia – Skierniewice na wybranych liniach: | naprawa główna | 2009 | 49 958,60 | 49 958,60 | 44 962,74 | 4 995,86 | – | – | – | – | – | – |
15 | Bednary –Łódź Kaliska | Bednary – Łódź Kaliska | |||||||||||||||
12 | Skierniewice – Łuków | stacja Mszczonów | |||||||||||||||
526 | Czachówek Zachodni –Czachówek Południowy | Czachówek Zachodni –Czachówek Południowy | |||||||||||||||
533 | Arkadia –Placencja | Arkadia –Placencja | |||||||||||||||
530 | Skierniewice Park –Skierniewka | Skierniewice Park –Skierniewka | |||||||||||||||
RAZem PKP PLK S.A. | 49 958,60 | 49 958,60 | 44 962,74 | 4 995,86 | 0,00 | 0.00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
- Data ogłoszenia: 2009-04-14
- Data wejścia w życie: 2009-04-14
- Data obowiązywania: 2009-10-26
- Dokument traci ważność: 2009-12-31
REKLAMA
Monitor Polski
REKLAMA
REKLAMA