REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Akty ujednolicone - rok 2010 nr 217 poz. 14

Sprostowanie do dyrektywy Komisji 2009/149/WE z dnia 27 listopada 2009 r. zmieniającej dyrektywę 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wspólnych wskaźników bezpieczeństwa oraz wspólnych metod obliczania kosztów wypadków

(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 313 z dnia 28 listopada 2009 r.)

Tekst pierwotny

1. Strona 67, załącznik – załącznik I, pkt 1.1 akapit pierwszy:

  zamiast: „Całkowita i względna (w przeliczeniu na pociągokilometry) liczba poważnych wypadków w podziale na następujące rodzaje wypadków: (…)”,
  powinno być: „Całkowita i względna (w przeliczeniu na pociągokilometry) liczba znaczących wypadków w podziale na następujące rodzaje wypadków: (…)”.

2. Strona 67, załącznik – załącznik I, pkt 1.1 akapit drugi:

  zamiast: „Każdy poważny wypadek jest zgłaszany zgodnie z rodzajem pierwotnego wypadku, nawet jeżeli skutki wtórnego wypadku są poważniejsze, np. pożar po wykolejeniu się pociągu.”,
  powinno być: „Każdy znaczący wypadek jest zgłaszany zgodnie z rodzajem pierwotnego wypadku, nawet jeżeli skutki wtórnego wypadku są poważniejsze, np. pożar po wykolejeniu się pociągu.”.

3. Strona 68, załącznik – załącznik I, pkt 4 akapit drugi zdanie drugie:

  zamiast: „Zdarzenia poprzedzające skutkujące wypadkiem są zgłaszane w części CSI dotyczącej zdarzeń poprzedzających, a zaistniałe wypadki, jeżeli są poważne, w części CSI dotyczącej wypadków, o których mowa w pkt 1.”,
  powinno być; „Zdarzenia poprzedzające skutkujące wypadkiem są zgłaszane w części CSI dotyczącej zdarzeń poprzedzających, a zaistniałe wypadki, jeżeli są znaczące, w części CSI dotyczącej wypadków, o których mowa w pkt 1.”.

4. Strona 68, załącznik – załącznik I, pkt 5 akapit drugi zdanie pierwsze:

  zamiast: „Władze bezpieczeństwa zgłaszają skutki ekonomiczne wszystkich wypadków albo jedynie skutki ekonomiczne poważnych wypadków.”,
  powinno być: „Władze bezpieczeństwa zgłaszają skutki ekonomiczne wszystkich wypadków albo jedynie skutki ekonomiczne znaczących wypadków.”.

5. Strona 70, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 1.1:

  zamiast: „»Poważny wypadek« oznacza każdy wypadek z udziałem co najmniej jednego pojazdu szynowego w ruchu, w którego wyniku co najmniej jedna osoba zostaje zabita lub ciężko ranna lub dochodzi do znacznej szkody w taborze, torach, innych instalacjach lub środowisku, lub następuje znaczne zakłócenie ruchu. Z definicji wyłączone są wypadki w warsztatach, magazynach i zajezdniach.”,
  powinno być: „»Znaczący wypadek« oznacza każdy wypadek z udziałem co najmniej jednego pojazdu szynowego w ruchu, w którego wyniku co najmniej jedna osoba zostaje zabita lub ciężko ranna lub dochodzi do znacznej szkody w taborze, torach, innych instalacjach lub środowisku, lub następują znaczne zakłócenia ruchu. Z definicji wyłączone są wypadki w warsztatach, magazynach i zajezdniach.”.

6. Strona 70, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 1.4 zdanie drugie:

  zamiast: „Za pociąg nie uważa się samej lokomotywy poruszającej się pojedynczo.”,
  powinno być: „Maszynę lekką, tj. samą lokomotywę poruszającą się bez obciążenia, uznaje się za pociąg.”.

7. Strona 73, załącznik – załącznik I, dodatek, pkt 5.5:

  zamiast: „Koszt opóźnień oblicza się dla wszystkich wypadków, zarówno poważnych, jak i innych.”,
  powinno być: „Koszt opóźnień oblicza się dla wszystkich wypadków, zarówno znaczących, jak i innych.”.
Metryka
  • Data ogłoszenia: 2010-08-18
  • Data wejścia w życie: 2010-08-18
  • Data obowiązywania: 2010-08-18
  • Dokument traci ważność: 2020-06-16

REKLAMA

Akty ujednolicone

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA