REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2011 nr 159 poz. 954

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 29 lipca 2011 r.

w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników niektórych podmiotów leczniczych

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 88 ust. 9 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 i Nr 149, poz. 887) zarządza się, co następuje:

§ 1.
 Przepisy rozporządzenia stosuje się do pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych:

1) prowadzonych w formie jednostki budżetowej;

2) utworzonych przez ministra, centralny organ administracji rządowej, wojewodę albo jednostkę samorządu terytorialnego, jako pracodawcę, w celu udzielania świadczeń zdrowotnych swoim pracownikom.

§ 2.
 Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o pracowniku działalności podstawowej, rozumie się przez to:

1) osobę wykonującą zawód medyczny w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, będącą pracownikiem;

2) innego pracownika niż wymieniony w pkt 1, którego praca pozostaje w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

§ 3.
 Ustala się:

1) tabelę miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego, stanowiącą załącznik nr 1 do rozporządzenia;

2) tabelę zaszeregowania pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych, o których mowa w § 1, z wyłączeniem pracowników stacji sanitarno-epidemiologicznych, stanowiącą załącznik nr 2 do rozporządzenia;

3) tabelę zaszeregowania pracowników stacji sanitarno-epidemiologicznych, stanowiącą załącznik nr 3 do rozporządzenia;

4) wykaz stanowisk, na których przysługuje dodatek funkcyjny, i stawek dodatku funkcyjnego, stanowiący załącznik nr 4 do rozporządzenia.

§ 4.
 1. W ramach środków na wynagrodzenia pracodawca może tworzyć fundusz premiowy.

2. Wysokość funduszu premiowego, zadania oraz zasady premiowania określa pracodawca w zakładowym regulaminie premiowania.

§ 5.
 1. Do okresu pracy uprawniającego do dodatku za wieloletnią pracę wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia.

2. Do okresu pracy uprawniającego do dodatku za wieloletnią pracę wlicza się także inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.

3. W przypadku gdy praca w podmiocie leczniczym, o którym mowa w § 1, stanowi dodatkowe zatrudnienie, do okresu dodatkowego zatrudnienia nie podlegają zaliczeniu okresy zatrudnienia podstawowego.

4. Dodatek za wieloletnią pracę jest wypłacany w terminie wypłaty wynagrodzenia:

1) począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pracownik nabył prawo do dodatku lub prawo do wyższej stawki dodatku, jeżeli nabycie prawa nastąpiło w ciągu miesiąca;

2) za dany miesiąc, jeżeli nabycie prawa do dodatku lub prawa do wyższej stawki dodatku nastąpiło pierwszego dnia miesiąca.

5. Dodatek za wieloletnią pracę przysługuje pracownikowi za dni, za które otrzymuje wynagrodzenie, oraz za dni nieobecności w pracy z powodu niezdolności do pracy wskutek choroby bądź konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub chorym członkiem rodziny, za które pracownik otrzymuje zasiłek z ubezpieczenia społecznego.

§ 6.
 1. Pracownikowi działalności podstawowej posiadającemu stopień naukowy doktora, doktora habilitowanego lub tytuł naukowy profesora pracodawca ustala i wypłaca miesięczny dodatek:

1) do 50% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 185 zł – za tytuł naukowy profesora;

2) do 30% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 125 zł – za stopień naukowy doktora habilitowanego;

3) do 20% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 65 zł – za stopień naukowy doktora.

2. Pracownikowi posiadającemu jednocześnie określony stopień i tytuł naukowy pracodawca ustala i wypłaca tylko jeden dodatek w wyższej wysokości.

3. Dodatek jest wypłacany w terminie wypłaty wynagrodzenia, począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło udokumentowanie uprawnień.

§ 7.
 Wysokość dodatków, o których mowa w art. 88 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, pracodawca ustala, uwzględniając rodzaj i charakter wykonywanej przez nich pracy. Dodatki te są wypłacane w terminie wypłaty wynagrodzenia.
§ 8.
 1. Pracownikom innym niż wymienieni w art. 99 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, wykonującym pracę w porze nocnej, pracodawca ustala i wypłaca dodatek za każdą godzinę pracy w porze nocnej w wysokości 20% stawki godzinowej wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten nie może być niższy niż dodatek ustalony na podstawie art. 1518 § 1 Kodeksu pracy.

2. Godzinową stawkę wynagrodzenia zasadniczego oblicza się, dzieląc miesięczną stawkę wynagrodzenia zasadniczego, wynikającą z osobistego zaszeregowania pracownika, przez liczbę godzin pracy przypadających do przepracowania w danym miesiącu.

§ 9.
 1. Kierowcy samochodu osobowego może być ustalone i wypłacane, za jego zgodą, wynagrodzenie ryczałtowe obejmujące poszczególne składniki wynagrodzenia, w szczególności wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za pracę w godzinach nadliczbowych oraz dodatek za pracę w porze nocnej, uwzględniające liczbę godzin przypadających do przepracowania w okresie jednego miesiąca, w przypadkach, gdy faktyczny czas pracy kierowcy w poszczególnych miesiącach nie ulega wahaniom i odpowiada liczbie godzin przyjętych do obliczenia wynagrodzenia.

2. Kierowcy, któremu powierzono dodatkowe czynności wykraczające poza zakres jego podstawowych obowiązków, pracodawca ustala i wypłaca dodatek w wysokości do 60% najniższej stawki wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania określonej w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia.

3. Wysokość dodatku, o którym mowa w ust. 2, za wykonywanie poszczególnych czynności pracodawca ustala, uwzględniając rodzaj czynności i ich uciążliwość.

§ 10.
 1. Za długoletnią pracę pracodawca wypłaca pracownikowi nagrody jubileuszowe w wysokości:

1) 75% miesięcznego wynagrodzenia – po 20 latach pracy;

2) 100% miesięcznego wynagrodzenia – po 25 latach pracy;

3) 150% miesięcznego wynagrodzenia – po 30 latach pracy;

4) 200% miesięcznego wynagrodzenia – po 35 latach pracy;

5) 300% miesięcznego wynagrodzenia – po 40 latach pracy.

2. Do okresu pracy uprawniającego do nagrody jubileuszowej wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.

3. W razie równoczesnego pozostawania w więcej niż jednym stosunku pracy, do okresu pracy uprawniającego do nagrody jubileuszowej wlicza się jeden z tych okresów.

4. Pracownik nabywa prawo do nagrody jubileuszowej w dniu upływu okresu uprawniającego do nagrody.

5. Pracownik jest obowiązany udokumentować swoje prawo do nagrody jubileuszowej, jeżeli w jego aktach osobowych brak jest odpowiedniej dokumentacji.

6. Wypłata nagrody jubileuszowej powinna nastąpić niezwłocznie po nabyciu przez pracownika prawa do tej nagrody.

7. Podstawę obliczenia nagrody jubileuszowej stanowi wynagrodzenie przysługujące pracownikowi w dniu nabycia prawa do nagrody, a jeżeli dla pracownika jest to korzystniejsze – wynagrodzenie przysługujące w dniu jej wypłaty. Jeżeli pracownik nabył prawo do nagrody jubileuszowej będąc zatrudniony w innym wymiarze czasu pracy niż w dniu jej wypłaty, podstawę obliczenia nagrody stanowi wynagrodzenie przysługujące pracownikowi w dniu nabycia prawa do nagrody. Nagrodę oblicza się według zasad obowiązujących przy ustalaniu ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy.

8. W razie ustania stosunku pracy w związku z przejściem pracownika na rentę z tytułu niezdolności do pracy lub emeryturę, pracownikowi, któremu do nabycia prawa do nagrody jubileuszowej brakuje mniej niż 12 miesięcy, licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, nagrodę tę wypłaca się w dniu rozwiązania stosunku pracy.

§ 11.
 1. Pracownikowi przechodzącemu na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy przysługuje jednorazowa odprawa w wysokości:

1) jednomiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony krócej niż 15 lat;

2) dwumiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony co najmniej 15 lat;

3) trzymiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony co najmniej 20 lat.

2. Odprawę oblicza się według zasad obowiązujących przy ustalaniu ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy.

3. Okresy pracy i inne okresy uprawniające do odprawy ustala się według zasad obowiązujących przy ustalaniu okresów uprawniających do dodatku za wieloletnią pracę.

4. Pracownik, który otrzymał odprawę, nie może ponownie nabyć do niej prawa.

§ 12.
 Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 1 lipca 2011 r.2)

Minister Zdrowia: E. Kopacz

 

1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej – zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 216, poz. 1607).

2) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 8 czerwca 1999 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 52, poz. 543, z 2000 r. Nr 38, poz. 437, z 2001 r. Nr 71, poz. 743, z 2003 r. Nr 59, poz. 531, z 2004 r. Nr 117, poz. 1227, z 2005 r. Nr 98, poz. 826, z 2006 r. Nr 127, poz. 892, z 2007 r. Nr 109, poz. 755 i Nr 160, poz. 1139, z 2008 r. Nr 113, poz. 723, z 2009 r. Nr 83, poz. 699 oraz z 2011 r. Nr 105, poz. 620), które utraciło moc z dniem 1 lipca 2011 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 i Nr 149, poz. 887).

Załącznik 1. [TABELA MIESIĘCZNYCH STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO]

Załączniki do rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 29 lipca 2011 r. (poz. 954)

Załącznik nr 1

TABELA MIESIĘCZNYCH STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO

Kategoria zaszeregowania

Kwota w zł

I

1020–1400

II

1020–1410

III

1020–1420

IV

1030–1430

V

1040–1470

VI

1060–1570

VII

1080–1690

VIII

1100–1810

IX

1120–1930

X

1140–2050

XI

1160–2170

XII

1180–2290

XIII

1200–2420

XIV

1230–2600

XV

1300–2850

XVI

1440–3100

XVII

1580–3350

XVIII

1720–3650

XIX

1860–3950

XX

2000–4250

XXI

2150–4550

XXII

2320–4850

 

Załącznik 2. [TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W PODMIOTACH LECZNICZYCH, O KTÓRYCH MOWA W § 1 ROZPORZĄDZENIA, Z WYŁĄCZENIEM PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH]

Załącznik nr 2

TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W PODMIOTACH LECZNICZYCH, O KTÓRYCH MOWA W § 1 ROZPORZĄDZENIA, Z WYŁĄCZENIEM PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

1

2

3

 

I. Pracownicy działalności podstawowej

 

1

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego do spraw lecznictwa

XXI

 

– Zastępca kierownika do spraw pielęgniarstwa/położnictwa zespołu podmiotów, podmiotu, jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego, naczelna pielęgniarka/położna

 

 

– Ordynator (lekarz kierujący oddziałem)

 

 

– Kierownik apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

 

2

– Zastępca ordynatora (lekarza kierującego jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

XX

– Kierownik komórki organizacyjnej

 

3

– Zastępca kierownika komórki organizacyjnej, o którym mowa w lp. 2

XIX

 

– Zastępca kierownika apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

 

 

– Starszy asystent

 

 

– Starszy specjalista

 

4

– Kierownik komórki organizacyjnej lecznictwa odwykowego

XVIII

 

– Inspektor do spraw gospodarki lekiem

 

 

– Starszy asystent farmaceutyczny

 

 

– Asystent

 

 

– Specjalista

 

 

– Specjalista terapii uzależnień, specjalista psychoterapii uzależnień

 

 

– Inżynier kliniczny

 

 

– Inspektor ochrony radiologicznej typu S(IOR/S)

 

5

– Asystent farmaceutyczny

XVII

– Koordynator pobierania i przeszczepiania komórek, tkanek i narządów

 

 

– Młodszy asystent

 

6

– Starszy felczer, felczer

XVI

 

– Przełożona pielęgniarek

 

 

– Kierownik techniczny pracowni stomatologicznej

 

 

– Kierownik zespołu techników medycznych

 

 

– Inspektor ochrony radiologicznej typu R (IOR/R) oraz inspektor ochrony radiologicznej typu 3 (IOR-3)

 

 

– Specjalista do spraw epidemiologii lub higieny i epidemiologii

 

7

– Kierownik komórki organizacyjnej: opiekuńczo-leczniczej, leczniczo-wychowawczej

XV

 

– Kierownik sekcji statystyki medycznej i dokumentacji chorych

 

 

– Zastępczyni przełożonej pielęgniarek

 

 

– Pielęgniarka koordynująca i nadzorująca pracę innych pielęgniarek

 

 

– Pielęgniarka oddziałowa

 

 

– Zastępczyni pielęgniarki oddziałowej

 

 

– Specjalista pielęgniarka

 

 

– Specjalista technik dentystyczny

 

 

 1

2

3

 

– Specjalista technik radioterapii

 

 

– Perfuzjonista

 

 

– Kapelan szpitalny

 

8

– Starsza: pielęgniarka, pielęgniarka środowiskowa

XIV

 

– Starsza higienistka stomatologiczna

 

 

– Starszy: technik medyczny, instruktor higieny, terapeuta zajęciowy, instruktor terapii uzależnień, dyspozytor, ratownik medyczny

 

9

– Pielęgniarka

XIII

 

– Pielęgniarka środowiskowa

 

 

– Higienistka stomatologiczna

 

 

– Technik medyczny, instruktor higieny, terapeuta zajęciowy, dyspozytor, ratownik medyczny

 

 

– Starszy: ortoptysta, statystyk medyczny, pracownik socjalny, dietetyczka, opiekunka dziecięca

 

10

– Instruktor terapii uzależnień, ortoptysta, opiekunka dziecięca, dietetyczka, pracownik socjalny

XII

11

– Starsza: sekretarka medyczna, rejestratorka medyczna

XI

 

– Statystyk medyczny

 

 

– Asystentka stomatologiczna

 

 

– Asystentka pielęgniarska

 

12

– Sekretarka medyczna, rejestratorka medyczna

X

 

– Sanitariusz szpitalny

 

13

– Wykwalifikowana pomoc dentystyczna

IX

 

– Dezynfektor, laborant

 

 

– Operator ciśnieniowych sterylizatorów gazowych i parowych

 

 

– Starsza: salowa, pomoc laboratoryjna

 

14

– Sanitariusz, salowa, fasowaczka, pomoc laboratoryjna, pomoc apteczna

VIII

 

II. Pracownicy administracyjni, techniczni i ekonomiczni

 

1

– Kierownik podmiotu leczniczego

XXII

2

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego

XXI

 

– Główny księgowy

 

3

– Zastępca głównego księgowego

XIX

4

– Radca prawny

XVIII

5

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego

XVI

 

– Główny specjalista

 

 

– Asystent kierownika zakładu

 

6

– Starszy: specjalista, informatyk

XV

7

– Specjalista, informatyk

XIV

 

– Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

 

8

– Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

XIII

 

– Inspektor do spraw obronnych i rezerw

 

 

– Inspektor ochrony przeciwpożarowej

 

 

– Starszy: inspektor, rewident zakładowy, księgowy, technik informatyk

 

 

– Kierownik świetlicy

 

 

– Starszy bibliotekarz

 

9

– Inspektor, księgowy, technik informatyk, starszy kasjer

XII

 

 1

2

3

10

– Starszy magazynier

XI

 

– Kierownik kancelarii

 

 

– Starszy referent

 

 

– Bibliotekarz, intendent, kasjer

 

11

– Magazynier

X

12

– Referent, archiwista, sekretarka

IX

13

– Telefonistka

VIII

 

III. Pracownicy gospodarczy i obsługi

 

1

– Laborant w kotłowni

XII

 

– Konserwator urządzeń technicznych

 

 

– Starszy mistrz

 

2

– Mistrz

XI

3

– Hydraulik, ślusarz, elektromechanik, tokarz, elektryk, spawacz, szef kuchni, operator oczyszczalni ścieków i inne

IX

 

– Palacz

 

 

– Pracownik ochrony

 

4

– Pomocnik palacza, robotnik nawęglania i odżużlowania

VIII

5

– Kierowca

VII

6

– Robotnik gospodarczy

VI

 

– Pracownik przyuczony na stanowisku robotniczym

 

 

– Starszy strażnik

 

7

– Starszy: dozorca, portier

V

8

– Dozorca, portier, strażnik, szatniarz, sprzątaczka, dźwigowy i inne

IV

9

– Pracownik w okresie nauki zawodu lub przyuczania do zawodu

III

 

Załącznik 3. [TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH]

Załącznik nr 3

TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

1

2

3

 

I. Pracownicy działalności podstawowej

 

1

– Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny

XXII

2

– Państwowy powiatowy inspektor sanitarny

XXI

 

– Państwowy graniczny inspektor sanitarny

 

 

– Zastępca państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego

 

3

– Zastępca państwowego powiatowego inspektora sanitarnego

XX

 

– Zastępca państwowego granicznego inspektora sanitarnego

 

 

– Główny specjalista do spraw systemu jakości

 

 

– Kierownik laboratorium

 

 

– Kierownik: działu, oddziału

 

 

– Radca prawny

 

4

– Kierownik: sekcji, pracowni

XIX

 

– Starszy asystent

 

5

– Asystent

XVIII

6

– Młodszy asystent

XVII

7

– Starszy informatyk

XV

 

– Stażysta

 

8

– Informatyk

XIV

9

– Starszy: instruktor higieny, instruktor do spraw oświaty zdrowotnej

XIV

 

– Starsza pielęgniarka, starszy technik

 

10

– Instruktor higieny, instruktor do spraw oświaty zdrowotnej

XIII

 

– Pielęgniarka, technik

 

 

– Starszy statystyk medyczny

 

11

– Starsza: rejestratorka medyczna, sekretarka medyczna

XI

 

– Statystyk medyczny

 

12

– Rejestratorka medyczna, sekretarka medyczna

X

 

– Operator ciśnieniowych sterylizatorów gazowych i parowych

 

13

– Dezynfektor

IX

14

– Pomoc laboratoryjna

VIII

 

II. Pracownicy ekonomiczno-administracyjno-techniczni i obsługi

 

1

– Zastępca dyrektora do spraw ekonomiczno-administracyjnych stacji sanitarno-epidemiologicznej

XX

 

– Główny księgowy

 

2

– Zastępca głównego księgowego

XIX

3

– Kierownik: działu, oddziału, sekcji

XVI

 

– Specjalista do spraw wewnętrznej kontroli finansowej

 

 

– Audytor wewnętrzny

 

4

– Starszy specjalista

XV

5

– Specjalista

XIV

 

– Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

 

6

– Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

XIII

 

– Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

 

 

– Inspektor ochrony przeciwpożarowej

 

 

– Inspektor obrony cywilnej i spraw obronnych

 

 

– Starszy: inspektor, rewident, księgowy, technik informatyk

 

 

– Referent do spraw zamówień publicznych

 

1

2

3

7

– Stażysta

XII

 

– Inspektor, rewident, księgowy, technik informatyk

 

 

– Starszy kasjer

 

 

– Starszy mistrz

 

 

– Konserwator urządzeń technicznych

 

8

– Starszy magazynier

XI

 

– Starszy: referent, archiwista, sekretarka

 

 

– Kasjer

 

 

– Mistrz

 

9

– Referent, archiwista, sekretarka

X

10

– Magazynier

IX

 

– Hydraulik, malarz, stolarz, elektryk, elektromechanik, spawacz i inne

 

 

– Palacz kotłów parowych i wodnych

 

11

– Telefonistka

VIII

 

– Pomocnik palacza

 

12

– Kierowca

VII

13

– Starszy: dozorca, portier, strażnik

V

14

– Dozorca, portier, strażnik, sprzątaczka, dźwigowy, goniec, zmywaczka szkła laboratoryjnego, szatniarz, pracownik obsługi

IV

15

– Pracownik w okresie nauki zawodu lub przyuczania do zawodu

III

 

Załącznik 4. [WYKAZ STANOWISK, NA KTÓRYCH PRZYSŁUGUJE DODATEK FUNKCYJNY, I STAWEK DODATKU FUNKCYJNEGO]

Załącznik nr 4

WYKAZ STANOWISK, NA KTÓRYCH PRZYSŁUGUJE DODATEK FUNKCYJNY, I STAWEK DODATKU FUNKCYJNEGO

Lp.

Stanowisko

Procent wynagrodzenia zasadniczego

1

2

3

 

I. Pracownicy działalności podstawowej

 

1

– Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny

do 50%

2

– Państwowy powiatowy inspektor sanitarny

do 45%

 

– Państwowy graniczny inspektor sanitarny

 

 

– Zastępca państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego

 

 

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego do spraw lecznictwa

 

 

– Ordynator (lekarz kierujący jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

 

 

– Naczelna pielęgniarka

 

 

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego

 

 

– Kierownik apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

 

 

– Kierownik laboratorium

 

 

– Radca prawny w stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

3

– Zastępca państwowego powiatowego inspektora sanitarnego

do 40%

 

– Zastępca państwowego granicznego inspektora sanitarnego

 

 

– Kierownik: działu, oddziału stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

 

– Główny specjalista do spraw systemu jakości

 

4

– Zastępca ordynatora (lekarza kierującego jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

do 35%

 

– Zastępca kierownika komórki organizacyjnej

 

 

– Kierownik: sekcji, pracowni stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

 

– Zastępca kierownika apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

 

 

– Przełożona pielęgniarek

 

5

– Zastępczyni przełożonej pielęgniarek

do 25%

 

– Pielęgniarka koordynująca i nadzorująca pracę innych pielęgniarek

 

 

– Pielęgniarka oddziałowa

 

 

– Kierownik zespołu techników medycznych

 

 

– Kierownik techniczny pracowni stomatologicznej

 

6

– Zastępczyni pielęgniarki oddziałowej

do 20%

 

II. Pracownicy techniczni, ekonomiczni i administracyjni

 

1

– Kierownik podmiotu leczniczego

do 50%

2

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego

do 45%

 

– Zastępca dyrektora do spraw ekonomiczno-administracyjnych stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

 

– Główny księgowy

 

 

– Radca prawny

 

3

– Zastępca głównego księgowego

do 30%

4

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa

do 25%

 

– Kierownik: działu, oddziału, sekcji stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2011-08-01
  • Data wejścia w życie: 2011-08-01
  • Data obowiązywania: 2011-08-01
  • Z mocą od: 2011-07-01
  • Dokument traci ważność: 2013-07-01
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA