REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2005 nr 206 poz. 1707

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 24 sierpnia 2005 r.

w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:

1) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo;

2) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel;

3) AK-l/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje;

4) AK-P/k – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;

5) AK-P/m – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;

6) AK-U/m – ankieta koniunktury gospodarczej – usługi;

7) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;

8) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;

9) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów budowlanych;

10) B-06 – meldunek o budownictwie mieszkaniowym;

11) B-07 – sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych przekazanych do użytkowania;

12) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania, domkach letnich oraz urządzeniach zaopatrzenia wsi w wodę – przekazanych do użytkowania;

13) B-09 – sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych przekazanych do użytkowania;

14) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;

15) C-01b – sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;

16) C-02-10 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce" i „warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;

17) C-02-11 – notowania cen detalicznych owoców i warzyw;

18) C-02-13 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych;

19) C-02-30 – notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych konsumpcyjnych;

20) C-02-40 – notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;

21) C-02-50 – notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;

22) C-02-91 – notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;

23) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;

24) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;

25) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej (załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych);

26) DG-1t – meldunek o działalności transportu, gospodarki magazynowej i łączności;

27) DN-1 – karta statystyczna zawarcia małżeństwa;

28) D-R1 – karta statystyczna dotycząca prawomocnego orzeczenia rozwodu;

29) D-S1 – karta statystyczna dotycząca prawomocnego:

1. orzeczenia separacji,

2. zniesienia separacji;

30) DS-01 – sprawozdanie z przyjętych zamówień na sprzęt specjalny i zrealizowanych dostaw;

31) DS-01a – załącznik do sprawozdania DS-01;

32) DS-01b – zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym sprzętem specjalnym eksport/import;

33) D-W1 – zestawienie zbiorcze danych:

– o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące,

– o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę;

34) D-W2 – dane o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące;

35) D-W3 – dane o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę;

36) F-01/I-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;

37) F-01/k – sprawozdanie o wyniku finansowym działalności spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;

38) F-01/NFI – sprawozdanie o wyniku finansowym narodowego funduszu inwestycyjnego (załącznik do F-01/NFI – sprawozdanie o udziałach i akcjach według PKD);

39) F-01/TFI – sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;

40) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe;

41) F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury;

42) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;

43) załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 część 4 – środki trwałe, dotyczący wydatków inwestycyjnych służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;

44) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;

45) G-02a – sprawozdanie bilansowe nośników energii;

46) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;

47) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego;

48) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii;

49) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;

50) G-05 – sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług obcych oraz zapasów materiałów;

51) G-06 – sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi;

52) H-01a – ankieta o działalności sklepów detalicznych i stacji paliw;

53) H-01g – ankieta o sieci placówek gastronomicznych;

54) H-01/k – kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;

55) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej, hurtowej i sieci handlowej;

56) H-02n – sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;

57) H-02p – sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;

58) I-01 – sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;

59) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;

60) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;

61) K-03 – sprawozdanie biblioteki publicznej;

62) K-04 – sprawozdanie biblioteki: naukowej, fachowej, fachowo-beletrystycznej, pedagogicznej, towarzystwa naukowego, ośrodka informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej;

63) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;

64) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych;

65) K-07 – sprawozdanie z działalności domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy;

66) K-08 – sprawozdanie kina;

67) KT-1 – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu zbiorowego zakwaterowania;

68) KT-1a – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu zbiorowego zakwaterowania;

69) KZ – sprawozdanie dla spółek z udziałem kapitału zagranicznego;

70) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa (z załącznikiem);

71) L-01/a – sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (z załącznikiem);

72) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;

73) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa) (z załącznikiem);

74) M-01 – sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych;

75) M-02 – sprawozdanie o ubytkach zasobów mieszkaniowych;

76) M-04s – transakcje kupna/sprzedaży nieruchomości;

77) M-06 – sprawozdanie o wodociągach i kanalizacji;

78) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych;

79) OB-01 – sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych;

80) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;

81) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;

82) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;

83) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;

84) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);

85) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu (z załącznikami);

86) P-01 – sprawozdanie o produkcji;

87) P-01 mutacja – sprawozdanie o produkcji;

88) P-02 – meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;

89) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);

90) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;

91) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;

92) PNT-03 – karta statystyczna wykorzystania licencji zagranicznych;

93) PNT-04 – sprawozdanie o wskaźnikach techniczno-produkcyjnych i jednostkowego zużycia i wykorzystania materiałów;

94) PS-01 – sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej;

95) PS-02 – sprawozdanie rodzin zastępczych;

96) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;

97) R-03 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach nawozów mineralnych i wapniowych za rok gospodarczy;

98) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;

99) R-05 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach;

100) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;

101) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej (z załącznikami nr 1 i 3);

102) R-09A – sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu w (czerwcu, grudniu) oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym;

103) R-09B – sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej w (kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym;

104) R-09U – sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;

105) R-09W – sprawozdanie o wylęgach drobiu;

106) R-10 – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;

107) R-10 – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;

108) R-CT – notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych;

109) R-CzSR – użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie zwierząt gospodarskich;

110) RF-01 – kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;

111) R-KSRA – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu w (czerwcu, grudniu) oraz produkcji zwierzęcej;

112) R-KSRB – badanie pogłowia trzody chlewnej w (kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego;

113) R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;

114) R-r-w – powierzchnia uprawy i zbiory warzyw gruntowych;

115) R-r-zb – badanie plonów zbóż;

116) SG-01 – statystyka gminy: samorząd/transport;

117) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;

118) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;

119) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe;

120) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;

121) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;

122) SSI-01 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;

123) SSI-02 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w sektorze finansowym;

124) ST-P – statystyka powiatu – samorząd/transport;

125) ST-W – statystyka województwa – samorząd/transport;

126) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności;

127) T-03 – sprawozdanie o zarejestrowanych w kwartale nowych pojazdach samochodowych;

128) T-03r – sprawozdanie o zarejestrowanych pojazdach samochodowych, ciągnikach rolniczych, przyczepach i naczepach;

129) T-04 – sprawozdanie o stanie i pracy taboru samochodowego ciężarowego w transporcie samochodowym zarobkowym;

130) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;

131) T-08 – sprawozdanie o przewozach żeglugą morską i przybrzeżną;

132) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;

133) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;

134) T-11/k – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;

135) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;

136) T-13 – sprawozdanie o ruchu statków i pasażerów w portach morskich;

137) TD-E – kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;

138) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;

139) Z-05 – badanie popytu na pracę;

140) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy (załącznik do Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli i nauczycieli akademickich);

141) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;

142) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, sanatorium rehabilitacyjnego;

143) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;

144) ZD-4 – sprawozdanie z ratownictwa medycznego;

145) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;

146) ZD-6 – sprawozdanie żłobka;

147) Z-KS – karta statystyczna strajku.

2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:

1) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;

2) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego;

3) BR-01a – badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;

4) BR-01 b – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;

5) BR-04 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;

6) BR-05 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody w naturze z pracy najemnej;

7) CBSG/01 – ankieta – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich;

8) CBSG/03 – badanie pośrednictwa w sprzedaży produkcji rolniczej;

9) KGD-1 – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – kwestionariusz respondenta;

10) KGD-1a – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu;

11) ankieta PL 1 – panelowe badanie przedsiębiorstw;

12) ankieta PL 2 – panelowe badanie przedsiębiorstw;

13) SN-01 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych (z załącznikiem).

3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.

§ 2.
1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu:

1) EN-1 – sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia: dzienne, zaoczne, wieczorowe i eksternistyczne;

2) EN-2 – sprawozdanie z działalności wydawniczej;

3) KFT-2 – sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego.

2. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Gospodarki i Pracy:

1) GAZ-1 – sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym;

2) GAZ-2 – sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń;

3) GAZ-3 – sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych;

4) G-09.1 – sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym;

5) G-09.2 – sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla;

6) G-09.3 – sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym;

7) G-10.m – miesięczne dane o energii elektrycznej;

8) G-10.1k – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej;

9) G-10.1(w)k – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni wodnej;

10) G-10.2 – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej;

11) G-10.3 – sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej;

12) G-10.4k – sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się przesyłem i obrotem energią elektryczną;

13) G-10.4(Ob) – sprawozdanie przedsiębiorstwa prowadzącego obrót energią elektryczną;

14) G-10.4(P)k – sprawozdanie o działalności przesyłowej i obrocie energią elektryczną;

15) G-10.5 – sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych;

16) G-10.6 – sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych i źródeł odnawialnych;

17) G-10.7 – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw dystrybucyjnych;

18) G-10.7(P) – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć;

19) G-10.8 – sprawozdanie o sprzedaży i zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego;

20) G-11e – sprawozdanie o cenach energii elektrycznej dla standardowych grup odbiorców przemysłowych;

21) G-11g – sprawozdanie o cenach gazu dla standardowych grup odbiorców przemysłowych;

22) G-11n – sprawozdanie o cenach produktów naftowych;

23) ITTKR – krajowe i zagraniczne wyjazdy turystyczne Polaków w ciągu 3 miesięcy poprzedzających badanie;

24) ITTKR 1 – uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych;

25) ITTZ-1 – wydatki poniesione w Polsce (oraz przed podróżą w kraju pochodzenia) przez turystów zagranicznych;

26) ITTZ-2 – cele, motywy i organizacja przyjazdów turystów zagranicznych do Polski;

27) ITTZ-4 – wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych na terenie Polski;

28) ITTZ-5 – wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych za granicą;

29) MG-01 – produkcja wyrobów hutniczych;

30) MG-02r – roczna produkcja wyrobów hutniczych;

31) MG-03 – nowe zamówienia na dostawy surówki żelaza i wyrobów stalowych;

32) MG-04 – nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym;

33) MG-05 – inwestycje w sektorze hutniczym;

34) MG-06 – bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym;

35) MG-07 – obroty złomów w jednostkach handlowych;

36) MG-08 – zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych;

37) MG-09 – zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym;

38) MG-10 – zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym;

39) MG-11 – zatrudnienie według wieku w sektorze hutniczym;

40) MG-12 – monitorowanie procesu restrukturyzacji sektora hutniczego;

41) MG-13 – sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza;

42) MG-13A – sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów metali nieżelaznych;

43) MG-14 – sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza i metali nieżelaznych;

44) MG-14f – sytuacja finansowa przemysłu odlewniczego. Sprawozdanie z wszystkich odlewni;

45) MG-14n – nakłady inwestycyjne w branży odlewniczej. Sprawozdanie z wszystkich odlewni;

46) MG-15 – produkcja i sprzedaż w koksownictwie, zużycie węgla oraz zapasy;

47) MG-15 – charakterystyka baterii koksowniczych;

48) MG-16 – zużycie węgla koksowego;

49) MG-17 – bilans koksu;

50) MG-18 – zatrudnienie według wieku w koksownictwie;

51) MG-19 – zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie;

52) MG-20 – nakłady inwestycyjne w koksownictwie na lata 2003–2007;

53) MG-21 – import węgla kamiennego do produkcji koksu;

54) MG-c – sprawozdanie o cenach wyrobów hutniczych;

55) MG-f – sytuacja finansowa jednostek przemysłu stalowego;

56) MG-OECD I/NZ – sprawozdanie o nowych zamówieniach;

57) MG-OECD I/NZ/D – sprawozdanie o nowych zamówieniach;

58) MG-OECD I/PZ – sprawozdanie o portfelu zamówień;

59) MG-OECD I/PZ/D – sprawozdanie o portfelu zamówień;

60) MG-OECD I/SZ – sprawozdanie z budowy statków;

61) MGiP-01 – sprawozdanie o rynku pracy (z załącznikami);

62) MGiP-02 – sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy;

63) MGiP-04 – sprawozdanie o przyrzeczeniach i zezwoleniach na prace wydawanych cudzoziemcom w Polsce;

64) MGiP-05 – sprawozdanie o kontroli legalności zatrudnienia;

65) MGiP-06 – sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;

66) RAF-1 – sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej;

67) RAF-2 – sprawozdanie o produkcji i obrocie produktami naftowymi;

68) RAF-3 – sprawozdanie o zapasach obowiązkowych paliw ciekłych.

3. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Infrastruktury:

1) GUGiK-1 – sprawozdanie o mapie zasadniczej i jej aktualizacji;

2) GUGiK-2 – sprawozdanie o geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu oraz jej ewidencji;

3) GUGiK-3 – sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji;

4) GUGiK-4 – sprawozdanie o osnowie geodezyjnej;

5) GUNB-1 – obiekty budowlane przekazane do użytkowania;

6) GUNB-2 – nakazy rozbiórki obiektów budowlanych;

7) PP-1 – planowanie przestrzenne w gminie.

4. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Kultury:

1) KK-1 – roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach;

2) KN-1 – sprawozdanie z wykonania prac archiwalnych.

5. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Nauki i Informatyzacji:

1) MN-01 – sprawozdanie z działalności badawczej i rozwojowej z zakresu biotechnologii;

2) MN-02 – sprawozdanie o innowacjach w obszarze biotechnologii.

6. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej: PM-1 – roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.

7. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Polityki Społecznej:

1) MPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach;

2) MPS-07 – sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu.

8. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi:

1) RRW-1 – sprawozdanie z wykonania zadań ochrony roślin;

2) RRW-2 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi;

3) RRW-3 – sprawozdanie z realizacji państwowego nadzoru weterynaryjnego, organizacji Inspekcji Weterynaryjnej oraz stanu kadr;

4) RRW-5 – sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów w zakresie higieny artykułów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego;

5) RRW-6 – sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt rzeźnych, mięsa, drobiu, dziczyzny, królików i zwierząt akwakultury;

6) RRW-7 – sprawozdanie o zakaźnych chorobach zwierzęcych;

7) RRW-8 – sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa;

8) RRW-9 – sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych;

9) RRW-10 – sprawozdanie ze stanu ilościowego i utrzymania urządzeń melioracyjnych;

10) RRW-11 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów;

11) RRW-12 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych;

12) RRW-13 – sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej;

13) RRW-14 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg gminnych na obszarach wiejskich;

14) RRW-15 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg powiatowych;

15) RRW-16 – sprawozdanie z produkcji i sprzedaży suszu paszowego;

16) RRW-17 – sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic;

17) RRW-18 – sprawozdanie z inseminacji loch;

18) RRW-19 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego;

19) RRW-20 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego;

20) RRW-22 – zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli;

21) RRW-23 – zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących;

22) RRW-24 – sprawozdanie z krycia loch w punktach kopulacyjnych;

23) RRW-25 – sprawozdanie z krycia krów i jałowic w punktach kopulacyjnych;

24) RRW-26 – sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka i śmietanki oraz produkcji przetworów mlecznych;

25) RRW-27 – sprawozdanie roczne z zakupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych;

26) RRW-28 – sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i rozdysponowaniu alkoholu etylowego.

9. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonego przez Ministra Skarbu Państwa: MSP-01 – informacja dotycząca przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego.

10. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:

1) MS-DB 1 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach sądownictwa powszechnego;

2) MS-DB 2 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń w Rodzinnych Ośrodkach Diagnostyczno-Konsultacyjnych;

3) MS-DB 3 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości;

4) MS-DB 4 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach powszechnych prokuratury;

5) MS-DB 5 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w zakładach dla nieletnich;

6) MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika;

7) MS-Not24 – sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych;

8) MS-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora w sprawach cywilnych i administracyjnych;

9) MS-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw, czynności procesowych prokuratora w sprawach karnych, w tym z zakresu nadzoru sprawowanego nad postępowaniem przygotowawczym prowadzonym przez Policję lub inne uprawnione organy;

10) MS-P1k wojsk. – sprawozdanie z działalności jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw i czynności procesowych prokuratora w sprawach karnych;

11) MS-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury dotyczące ewidencji spraw i czynności procesowych prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych;

12) MS-P2 – sprawozdanie z czynności dochodzeniowo-śledczych prowadzonych przez innych niż prokurator oskarżycieli;

13) MS-P3 – karta statystyczna z aktu oskarżenia;

14) MS-RODK 25 – sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego;

15) MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej;

16) MS-S4 – sprawozdanie w sprawach cywilnych w postępowaniu odwoławczym według rodzajów spraw (według właściwości rzeczowej);

17) MS-S5 – sprawozdanie w sprawie karnych i wykroczeniowych;

18) MS-S6o – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji (według właściwości rzeczowej);

19) MS-S6r – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji (według właściwości rzeczowej);

20) MS-S6 wojsk. – sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej);

21) MS-S7 – sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia;

22) MS-S8 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w postępowaniu odwoławczym;

23) MS-S9 – sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie (według właściwości rzeczowej);

24) MS-S10o – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;

25) MS-S10r – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;

26) MS-S11 – sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej;

27) MS-S12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i właściwości rzeczowej;

28) MS-S14 – sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu prawa pracy;

29) MS-S15 – sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu ubezpieczeń społecznych;

30) MS-S16 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych, z wyłączeniem spraw nieletnich;

31) MS-S18 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich;

32) MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych;

33) MS-S19k – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego;

34) MS-S19z – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych;

35) MS-S20KRS – sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej);

36) MS-S20KW – sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych;

37) MS-S20UN – sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej);

38) MS-S22 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych w postępowaniu odwoławczym;

39) MS-S28 – karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego;

40) MS-S51g – sprawozdanie w sprawach rozpatrywanych w wydziałach grodzkich (sądach grodzkich);

41) MS-Stp1 – zgłoszenie o wszczęciu postępowania;

42) MS-Stp2 – zgłoszenie o zakończeniu postępowania;

43) MS-Stp3 – zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych;

44) MS-Stp5 – zgłoszenie o podjęciu, wznowieniu, przekazaniu, połączeniu do wspólnego prowadzenia, zwrocie akt do uzupełnienia;

45) MS ZK-1 – miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych. Ewidencja osadzonych;

46) MS ZK-2 – miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych;

47) MS ZK-3 – kwartalne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych poddanych terapii w związku z uzależnieniami, poddanych badaniom psychiatrycznym i psychologicznym według przyczyn samoagresji, wnioski o warunkowe zwolnienie;

48) MS ZK-4 – sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń;

49) MS ZK-5 – roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych i skazanych według odbywania kary zasadniczej, zastępczej, rodzajów przestępstw, powrotności do przestępstw i wieku;

50) MS ZK-6 – sprawozdanie o nauczaniu skazanych;

51) MS ZK-7 – sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia;

52) MS ZK-8 – sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa;

53) MS-ZN26p – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym;

54) MS-ZN26s – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich;

55) MS-ZN27p – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym;

56) MS-ZN27s – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich.

11. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji:

1) MSW-29 – sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w służbie zdrowia MSWiA;

2) MSW-30 – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia;

3) MSW-32 – sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej opieki zdrowotnej ZOZ MSWiA;

4) MSW-33 – sprawozdanie z działalności diagnostycznej;

5) MSW-34 – sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej;

6) MSW-35 – sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;

7) MSW-36 – sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego;

8) MSW-37 – sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej;

9) MSW-38 – sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego;

10) MSW-41 – sprawozdanie z działalności profilaktycznej MSWiA;

11) MSW-42 – sprawozdanie z działalności ambulatoriów i izb chorych;

12) MSW-43 – sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala specjalistycznego;

13) MSW-44 – sprawozdanie z pobrań krwi w punkcie, poza punktem oraz zużycie preparatów krwiopochodnych;

14) MSW-45 – sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium uzdrowiskowego;

15) MSW-47a – sprawozdanie o działalności sanitarno-epidemiologicznej.

12. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Środowiska:

1) OŚ-2a – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami;

2) OŚ-2b – sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska;

3) OŚ-3 – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem;

4) OŚ-4g – sprawozdanie z gospodarowania gminnym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej (z załącznikiem);

5) OŚ-4/k – kwartalne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów;

6) OŚ-4p – sprawozdanie z gospodarowania powiatowym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej (z załącznikiem);

7) OŚ-4/r – roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów;

8) OŚ-4w/n – sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;

9) OŚ-21 – zestawienie zasobów i danych o złożu;

10) OŚ-22 – zestawienie zmian zasobów złoża;

11) OŚ-23 – roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża;

12) OŚ-24 – zestawienie zasobów i danych udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego;

13) OŚ-25 – zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego;

14) OŚ-26 – zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych i wyników prac hydrogeologicznych;

15) OŚ-27 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych;

16) OŚ-28 – zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż wód leczniczych i wód termalnych;

17) OŚ-29/k – kwestionariusz o wydatkach bieżących poniesionych na ochronę środowiska.

13. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Ministra Zdrowia:

1) MZ-03 – półroczne/roczne sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;

2) MZ-06 – roczne sprawozdanie o realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach;

3) MZ-10A – roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza stomatologa;

4) MZ-10B – roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej;

5) MZ-10C – roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty;

6) MZ-10D – roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;

7) MZ-11 – roczne sprawozdanie o działalności i zatrudnieniu w podstawowej ambulatoryjnej opiece zdrowotnej;

8) MZ-12 – roczne sprawozdanie o działalności i zatrudnieniu w ambulatoryjnej, specjalistycznej opiece zdrowotnej;

9) MZ-13 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;

10) MZ-14 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;

11) MZ-15 – roczne sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;

12) MZ-19 – roczne sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;

13) MZ-24 – roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonywanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;

14) MZ-29 – sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego;

15) MZ-29A – sprawozdanie o działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej;

16) MZ-30 – roczne sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej;

17) MZ-35 – roczne sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy;

18) MZ-35A – roczne sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących;

19) MZ-42 – roczne sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa;

20) MZ-45 – sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego;

21) MZ-45A – sprawozdanie z zatrudnienia;

22) MZ-46 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny środowiska;

23) MZ-48 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku;

24) MZ-50 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy;

25) MZ-52 – sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej;

26) MZ-53 – roczne sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży;

27) MZ-54 – roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych;

28) MZ-55 – dwutygodniowy, tygodniowy, dzienny meldunek o zachorowaniach i podejrzeniach zachorowań na grypę;

29) MZ-56 – dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach;

30) MZ-57 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości;

31) MZ-58 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na różyczkę;

32) MZ-88 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu wybranych pracowników ochrony zdrowia;

33) MZ-88A – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu lekarzy i lekarzy dentystów;

34) MZ-89 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu specjalistów: lekarzy, lekarzy dentystów, farmaceutów i innych;

35) MZ-101 – roczne sprawozdanie o wybranej aparaturze medycznej;

36) MZ/N-1a – karta zgłoszenia nowotworu złośliwego;

37) MZ/Szp-11 – karta statystyczna szpitalna ogólna;

38) MZ/Szp-11B – karta statystyczna psychiatryczna;

39) PARPA-G1 – roczne sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

14. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, prowadzonych przez Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych:

1) KNUiFE-02 sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej zakładów ubezpieczeń;

2) KNUiFE-03 sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw emerytalnych.

15. Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1–14, są określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia.

§ 3.
1. Określa się wzory zestawień tabelarycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2006, przekazywanych Prezesowi Głównego Urzędu Statystycznego:

1) LOT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o transporcie lotniczym;

2) ŁP-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym;

3) ŁP-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie urzędów pocztowych;

4) ŁP-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji;

5) ŁT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach telekomunikacyjnych;

6) ŁT-1mk – zestawienie tabelaryczne z danymi o abonentach telefonii komórkowej;

7) ŁX-1mp – zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii przewodowej – łączach głównych;

8) ŁT-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie łączy głównych i abonentów telewizji kablowej;

9) ŁT-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie publicznych aparatów telefonicznych samoinkasujących;

10) ŁT-4 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie telekomunikacji;

11) ŁT-5 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji;

12) ŁT-6 – zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii przewodowej;

13) ŁT-7 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji oraz o abonentach telewizji kablowej operatorów telekomunikacyjnych poza TP S.A.;

14) ŁT-10 – zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii komórkowej;

15) MT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra;

16) PKP/TK-2a – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;

17) PKP/TK-2b – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków według regionów;

18) PKP/TK-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów transportem kolejowym;

19) PKP/TK-3a – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;

20) PKP/TK-3b – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów według regionów;

21) PKP/TK-4 – zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy taboru kolejowego;

22) KPK/TK-5 – zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej;

23) PKP/TK-6 – zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym;

24) PKP/TK-7 – zestawienie tabelaryczne z danymi o wypadkach kolejowych;

25) PKP/TK-8 – zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu pociągów według segmentów sieci kolejowej;

26) PERN-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych;

27) PL-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w portach lotniczych PP „Porty Lotnicze"

28) PL-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym;

29) TK-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego;

30) TK-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków transportem kolejowym;

31) TL-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanej floty lotniczej w ULC;

32) TWS-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań;

33) Imienne dane o statkach w formie elektronicznej;

34) Wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej;

35) Wykaz inwestorów (innych niż indywidualni – realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby – oraz kościoły i związki wyznaniowe), którzy przekazali do użytkowania nowe budynki mieszkalne;

36) Zestawienie tabelaryczne z danymi o obrotach ładunkowych w portach morskich.

2. Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 4 do rozporządzenia.

§ 4.
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: M. Belka

 

 

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362.

(Załączniki do rozporządzenia stanowią oddzielny załącznik do niniejszego numeru)

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 5 listopada 2005 r.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2005-10-21
  • Data wejścia w życie: 2005-11-05
  • Data obowiązywania: 2006-12-15
  • Dokument traci ważność: 2006-12-31
Jest zmieniany przez:
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA