REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2001 nr 148 poz. 1656
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
z dnia 29 listopada 2001 r.
w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej
Na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 1997 r. Nr 9, poz. 44 i Nr 121, poz. 770, z 1999 r. Nr 62, poz. 685, z 2000 r. Nr 120, poz. 1268 oraz z 2001 r. Nr 111. poz. 1197) zarządza się, co następuje:
Minister Infrastruktury: M. Pol
Załączniki do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 29 listopada 2001 r. (poz. 1656)
Załącznik nr 1
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ l INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDAŃSK
1. Akweny portowe
1.1. Gdańsk – Nowy Port
1.1.1. Baseny portowe
1.1.2. Kanały portowe
1.1.3. Obrotnice
1.2. Gdańsk – Port Północny
1.2.1. Baseny portowe
1.2.2. Tory podejściowe i obrotnice
2. Falochrony
2.1. Gdańsk – Nowy Port
2.2. Gdańsk – Port Północny
3. Pirsy, pomosty, przegrody, dalby, wyspy cumownicze, estakady
3.1. Gdańsk – Port Północny
4. Nabrzeża
4.1. Gdańsk – Nowy Port
4.2. Gdańsk – Port Północny
5. Torowiska portowych urządzeń przeładunkowych wraz z fundamentami
5.1. Gdańsk – Nowy Port
5.2. Gdańsk – Port Północny
6. Infrastruktura drogowa
6.1. Gdańsk – Nowy Port
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. Infrastruktura kolejowa
7.1. Gdańsk – Nowy Port
7.1.1 Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Gdańsk – Port Północny
7.2.1. Tory i rozjazdy kolejowe
8. Infrastruktura elektroenergetyczna
9. Infrastruktura ciepłownicza
10. Infrastruktura wodociągowa
11. Infrastruktura kanalizacyjna
12. Infrastruktura telekomunikacyjna i informatyczna
13. Infrastruktura ochrony przeciwpożarowej
1. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
1.1.1. | Baseny portowe: |
|
1. Basen Władysława IV | 62 000,0 | |
2. Basen Górniczy | 116 000,0 | |
1.1.2. | Kanały portowe: |
|
1. Martwa Wisła od trawersu prawego światła wejściowego do mostu przy Gdańskiej Stoczni Remontowej | 1 080 000,0 | |
2. Martwa Wisła od obrotnicy przy Polskim Haku do mostu Siennickiego | 135 000,0 | |
3. Kanał Kaszubski od obrotnicy przy Gdańskiej Stoczni Remontowej do obrotnicy przy Polskim Haku | 355 000,0 | |
1.1.3. | Obrotnice: |
|
1. Obrotnica przy Basenie Władysława IV | 23 000,0 | |
2. Obrotnica przy Basenie Górniczym | 25 000,0 | |
3. Obrotnica przy Gdańskiej Stoczni Remontowej | 71 000,0 | |
4. Obrotnica przy Polskim Haku | 32 000,0 | |
1.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
1.2.1. | Baseny portowe: |
|
1. Basen Paliw Nr 1 | 142 000,0 | |
2. Basen Paliw Nr 2 | 153 000,0 | |
3. Basen Wewnętrzny | 98 000,0 | |
1.2.2. | Tory podejściowe i obrotnice |
|
1. Awanport łącznie z torami podejściowymi do pirsów i obrotnicami | 2 000 000,0 | |
2. Obrotnica przy torze podejściowym (część w granicach portu) | 236 000,0 | |
3. Obrotnica wewnętrzna | 352 000,0 | |
4. Tor podejściowy do Pirsu Węglowego | 153 000,0 | |
5. Tor podejściowy do Pirsu LPG | 89 000,0 | |
6. Tor podejściowy do Pirsu Rudowego | 242 000,0 |
2. FALOCHRONY | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
2.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
1. Falochron Zachodni | 64,0 | |
2.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
1. Falochron Brzegowy – Opaska Westerplatte | 265,0 | |
2. Falochron Brzegowy Północny | 1137,0 | |
3. Falochron Brzegowy Wschodni | 237,0 | |
4. Falochron Brzegowy Pola Refulacyjnego Nr 1 | 906,4 | |
5. Falochron Brzegowy Północny Bazy Przeładunku Rudy | 290,0 | |
6. Falochron Brzegowy Południowy Bazy Przeładunku Rudy | 305,5 |
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
3.1. | Gdańsk – Port Północny |
|
|
| 1. Pirsy: |
|
|
a) Pirs Węglowy | 764,8 | – | |
b) Pirs Rudowy | 602,4 | – | |
c) Pirs LPG | 286,0 | – | |
d) Pirs Paliwowy–stanowisko P | 535,5 | – | |
e)Pirs Paliwowy–stanowisko R | 535,5 | – | |
f) Pirs Paliwowy–stanowisko T | 530,0 | – | |
g) Pirs Wejściowy Północny Basenu Paliw nr 1 | 60,4 | – | |
h) Pirs Wejściowy Środkowy Basenu Paliw nr 1 | 64,1 | – | |
|
|
| |
2. Pomosty: |
|
| |
a) Pomost Połączeniowy | 199,0 | – | |
|
|
| |
3. Przegrody: |
|
| |
a) przegroda przeciwrozlewowa stała | – | 1 | |
b) przegroda pneumatyczna | 500,0 | 2 | |
|
|
| |
4. Dalby: |
|
| |
a) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 7 | |
b) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 3 | |
c) dalba odbojowa stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 7 | |
d) dalba cumownicza stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 2 | |
|
|
| |
5. Wyspy cumownicze: |
|
| |
a) wyspa cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P |
| 2 | |
b) wyspa cumownicza przy Pirsie Rudowym | – | 1 | |
|
|
| |
6. Estakady: |
|
| |
a) estakada pod rurociągi paliwowe | – | 2 |
4. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
4.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
| 1. Nabrzeże Obrońców Westerplatte | 1 434,3 |
| 2. Nabrzeże Mew | 122,0 |
| 3. Nabrzeże Obrońców Poczty Polskiej | 361,9 |
| 4. Nabrzeże Bazy Barek | 116,8 |
| 5. Przyczółek promu Wisłoujście – wschodni | – |
| 6. Nabrzeże Wisłoujście | 408,4 |
| 7. Nabrzeże Węglowe | 911,2 |
| 8. Nabrzeże Administracyjne | 124,6 |
| 9. Nabrzeże Rudowe | 826,4 |
| 10. Nabrzeże Dworzec Drzewny | 1 129,6 |
| 11. Nabrzeże Przemysłowe | 981,8 |
| 12. Nabrzeże Bytomskie | 622,6 |
| 13. Nabrzeże Krakowskie | 232,0 |
| 14. Nabrzeże Połączeniowe | 218,4 |
| 15. Nabrzeże WOC I | 566,0 |
| 16. Nabrzeże Zachodnie | 75,5 |
| 17. Nabrzeże WOC II | 605,5 |
| 18. Nabrzeże Ziółkowskiego – Basen Pilotówek | 253,6 |
| 19. Nabrzeże Oliwskie | 795,4 |
| 20. Nabrzeże Zakrętu 5-ciu Gwizdków | 455,5 |
| 21. Nabrzeże Zbożowe | 843,5 |
| 22. Przyczółek promu Wisłoujście – zachodni | – |
23. Nabrzeże Wiślane | 1 395,0 | |
24. Nabrzeże Szczecińskie–Przeładunkowe | 393,1 | |
25. Nabrzeże Szczecińskie | 925,6 | |
4.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
| 1. Nabrzeże Kapitanatu | 206,4 |
| 2. Nabrzeże Północne | 230,7 |
| 3. Nabrzeże Zachodnie | 183,7 |
| 4. Nabrzeże Południowe | 310,0 |
| 5. Nabrzeże Wewnętrzne | 300,3 |
| 6. Nabrzeże Zamykające | 147,7 |
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
5.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
1. Tory poddźwigowe na: |
| |
a) Nabrzeżu WOC I | 524,0 | |
b) Nabrzeżu WOC II | 273,0 | |
c) Nabrzeżu Oliwskim | 701,0 | |
d) Nabrzeżu Oliwskim | 277,0 | |
e) Nabrzeżu Wiślanym | 206,9 | |
f) Nabrzeżu Wiślanym | 33,6 | |
g) Nabrzeżu Wiślanym | 59,4 | |
h) Nabrzeżu Wiślanym | 470,0 | |
i) Nabrzeżu Wiślanym | 39,0 | |
j) Nabrzeżu Wiślanym | 102,0 | |
k) Nabrzeżu Wiślanym | 288,9 | |
l) Nabrzeżu Rudowym | 465,0 | |
m) Nabrzeżu Rudowym | 230,0 | |
n) Nabrzeżu Rudowym | 440,0 | |
o) Nabrzeżu Rudowym | 465,6 | |
p) Nabrzeżu Węglowym | 200,0 | |
q) Nabrzeżu Węglowym | 640,0 | |
r) Nabrzeżu Obrońców Poczty Polskiej | 204,0 | |
s) Nabrzeżu Szczecińskim | 178,0 | |
t) Nabrzeżu Szczecińskim | 245,0 | |
u) Nabrzeżu Przemysłowym | 171,0 | |
5.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
1. Tory poddźwigowe na: |
| |
a) Nabrzeżu Basenu Roboczego | 158,0 | |
b) Pirsie Rudowym | 518,7 | |
c) Pirsie Węglowym | 236,0 | |
2. Tory poddźwigowe dla ładowarko-zwałowarek | 1 210,0 |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
6.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
|
6.1.1. | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Wolnego Obszaru Celnego i Nabrzeża Oliwskiego | 65 431,0 |
| |
2. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Wiślanego i Nabrzeża Szczecińskiego | 12 213,0 |
| |
3. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Basenu Górniczego i Nabrzeża Przemysłowego | 92 213,0 |
| |
4. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Obrońców Westerplatte i Nabrzeża Obrońców Poczty Polskiej | 24 506,0 |
| |
5. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Krakowskiego i Nabrzeża Bytomskiego | 23 896,0 |
| |
6.1.2. | Ulice: |
|
|
1. ulica Przemysłowa | – | 620,0 | |
2. ulica Szkolna | – | 148,0 | |
3. ulica Promowa | – | 380,0 | |
4. ulica Kujawska | – | 975,0 | |
5. ulica Chodackiego | – | 1 575,0 | |
6. ulica Handlowa | – | 735,0 | |
7. ulica Chemików | – | 715,0 | |
8. ulica Górników | – | 425,0 | |
6.1.3. | Parkingi: |
|
|
1. Parking przy ulicy Zamkniętej | 936,0 | – | |
2. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 1 958,0 | – | |
3. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 338,0 | – | |
6.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
|
6.2.1. | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Portu Północnego | 39 228,0 | – | |
6.2.2. | Ulice: |
|
|
1. ulica kapitana żeglugi wielkiej Witolda Poinca |
| 1 120,0 | |
2. ulica Budowniczych Portu Północnego | – | 1 840,0 | |
6.2.3. | Parkingi: |
|
|
1. Parking przy ulicy Sucharskiego | 3 310,0 | – |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
7.1. | Gdańsk – Nowy Port |
|
|
7.1.1. | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 50 254,0 |
7.1.2. | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
1. Nabrzeżu WOC I | 10 400,0 | – | |
2. Nabrzeżu WOC II | 5 800,0 | – | |
3. Nabrzeżu Wiślanym | 14 140,0 | – | |
4. Nabrzeżu Oliwskim | 5 900,0 | – | |
7.2. | Gdańsk – Port Północny |
|
|
7.2.1. | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 16 378,0 |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza SN 15 kV z wyposażeniem | 59 580,0 | – |
2. Sieć przesyłowa i rozdzielcza NN 0,4 kV z wyposażeniem | 190 610,0 | – |
3. Słup oświetleniowy | – | 1 722 |
4. Maszt oświetleniowy | – | 83 |
5. Wieża oświetleniowa | – | 20 |
6. Stacja transformatorowa NN/SN | – | 1 |
7. Stacja transformatorowa SN/NN | – | 50 |
8. Rozdzielnica SN | – | 2 |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 8 800,0 | – |
2. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 82 |
3. Kotłownia gazowa | – | 7 |
4. Kotłownia na paliwo stałe | – | 1 |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 58 200,0 | – |
2. Ujęcie wody i zbiorniki zasobowe | – | 2 |
3. Stacja pomp i uzdatniania wody | – | 2 |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Sieć kanalizacji sanitarnej | 21 450,0 | – |
2. Osadnik ścieków sanitarnych | – | 18 |
3. Oczyszczalnia ścieków | – | 3 |
4. Przepompownia ścieków | – | 26 |
5. Kanalizacja deszczowa | 42 280,0 | – |
6. Urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 12 |
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Sieć teleinformatyczna | 128 400,0 | – |
2. Kanalizacja kablowa | 151 000,0 | – |
3. Centrala | – | 3 |
4. Centrala – punkt wynośny | – | 2 |
5. Serwer | – | 10 |
6. Węzeł systemu informatycznego | – | 20 |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość |
1. Pompownia przeciwpożarowa z wyposażeniem |
| 1 |
2. Baza lądowej straży pożarnej | – | 2 |
3. Baza morskiej straży pożarnej | – | 1 |
Załącznik nr 2
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDYNIA
1. Akweny portowe
1.1. Awanport z obrotnicą
1.2. Baseny portowe
1.3. Kanały portowe
2. Pirsy, pomosty, dalby
3. Nabrzeża
4. Torowiska portowych urządzeń przeładunkowych wraz z fundamentami
5. Samodzielne stanowisko przeładunkowe paliw płynnych usytuowane przy falochronie
6. Infrastruktura drogowa
6. 1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2. Ulice
6.3. Parkingi
7. Infrastruktura kolejowa
7.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. Infrastruktura elektroenergetyczna
9. Infrastruktura ciepłownicza
10. Infrastruktura wodociągowa
11. Infrastruktura kanalizacyjna
12. Infrastruktura telekomunikacyjna i informatyczna
13. Infrastruktura ochrony przeciwpożarowej
l. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia |
1.1. | Awanport (z obrotnicą o śr. 500 m) | 752 000,0 |
1.2. | Baseny portowe: |
|
1. Basen I – Prezydenta | 186 000,0 | |
2. Basen II – inż. Tadeusza Wendy | 224 000,0 | |
3. Basen III – Węglowy | 323 000,0 | |
4. Basen IV – Marszałka Piłsudskiego | 254 000,0 | |
5. Basen V – Ministra Kwiatkowskiego | 136 000,0 | |
6. Basen VI – (basen Stoczni „Gdynia”) | 107 000,0 | |
7. Basen VII – (basen Stoczni „Gdynia”) | 158 000,0 | |
1.3. | Kanały portowe: |
|
1. Kanał Portowy (dł. 3 km, od Ostrogi Pilotowej do Nabrzeża | 575 000,0 | |
2. Kanał Południowy (dł. 1,4 km, od awanportu do wejścia południowego) | 140 000,0 |
2. PIRSY, POMOSTY, DALBY | ||
Nazwa | Lokalizacja | Długość [mb] |
1. Pirs Północny wraz z dalbami | Nabrzeże Duńskie | 115,3 |
2. Pirs Południowy wraz z dalbami | Nabrzeże Duńskie | 112,3 |
3. Ostroga Pilotowa | wejście wewnętrzne | 84,3 |
3. NABRZEŻA | |
Nazwa | Długość [mb] |
1. Nabrzeże Śląskie | 467,5 |
2. Nabrzeże Wendy | 252,8 |
3. Nabrzeże Szwedzkie | 713,2 |
4. Nabrzeże Duńskie wraz z pochylnią Ro – Ro | 387,2 |
5. Nabrzeże Holenderskie | 514,0 |
6. Nabrzeże Belgijskie | 117,5 |
7. Nabrzeże Francuskie | 513,6 |
8. Nabrzeże Portowe | 74,2 |
9. Nabrzeże Fińskie | 208,8 |
10. Nabrzeże Polskie | 1 118,8 |
11. Nabrzeże Rotterdamskie | 334,9 |
12. Nabrzeże Indyjskie | 1 009,2 |
13. Nabrzeże Norweskie | 266,1 |
14. Nabrzeże Stanów Zjednoczonych wraz z pochylnią Ro – Ro | 819,3 |
15. Nabrzeże Czechosłowackie wraz z pochylnią Ro – Ro | 246,0 |
16. Nabrzeże Rumuńskie | 879,2 |
17. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 182,3 |
18. Nabrzeże Węgierskie | 251,9 |
19. Nabrzeże Pomorskie | 626,3 |
20. Nabrzeże Helskie I wraz z pochylnią Ro –Ro | 798,1 |
21. Nabrzeże Helskie II wraz z pochylnią Ro – Ro | 178,4 |
22. Nabrzeże Oksywskie | 66,8 |
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | |
Nazwa | Długość [mb] |
1. Tor poddźwigowy suwnic kontenerowych na Nabrzeżu Helskim I i Terminalu Kolejowym w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym | 1 167,0 |
2. Tory poddźwigowe na : |
|
a) Nabrzeżu Rumuńskim | 810,0 |
b) Nabrzeżu Polskim | 1 115,0 |
c) Nabrzeżu Francuskim | 404,0 |
d) Nabrzeżu Szwedzkim | 707,0 |
e) Nabrzeżu Śląskim | 435,0 |
f) Nabrzeżu Czechosłowackim | 186,0 |
g) Nabrzeżu Indyjskim | 180,0 |
h) Nabrzeżu Fińskim | 163,0 |
i) Nabrzeżu Holenderskim | 400,0 |
j) Nabrzeżu Rotterdamskim | 292,0 |
k) Nabrzeżu Norweskim | 112,0 |
3. Placowe tory poddźwigowe | 130,0 |
4.Tor poddźwigowy suwnicy kontenerowej na Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 363,0 |
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Pomost przeładunkowy z wyposażeniem |
| 1 |
2. Dalba |
| 7 |
3. Pomost dojściowy | . | 4 |
4. Podwodne i nadwodne rurociągi 2 x Dn 600 mm | 4 160,0 | – |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
6.1. | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
1. Rejon nabrzeży: Pomorskiego, Śląskiego, Wendy, Szwedzkiego, Duńskiego, Holenderskiego, Belgijskiego, Francuskiego, Portowego | 56 876,0 |
| |
2. Rejon nabrzeży: Fińskiego, Polskiego, Rotterdamskiego, Indyjskiego, Norweskiego | 40 017,0 | – | |
3. Rejon nabrzeży : Stanów Zjednoczonych, Czechosłowackiego, Rumuńskiego, Jugosłowiańskiego, Węgierskiego | 33 174,0 |
| |
4. Rejon Nabrzeża Helskiego I, rejon ulicy Kontenerowej, ulicy Janka Wiśniewskiego | 115 401,0 | – | |
5. Rejon Bazy Promowej i Nabrzeża Helskiego II | 35 000,0 | – | |
6.2. | Ulice: |
|
|
1. ulica Węglowa | – | 1 250,0 | |
2. ulica Warsztatowa | – | 350,0 | |
3. ulica Rotterdamska | – | 700,0 | |
4. ulica Celna | – | 300,0 | |
5. ulica Indyjska | – | 1 300,0 | |
6. ulica Dokerów | – | 1 200,0 | |
7. ulica Rumuńska | – | 950,0 | |
8. ulica Francuska | – | 400,0 | |
9. ulica Kontenerowa | – | 1 550,0 | |
6.3. | Parkingi: |
|
|
1. Parkingi przy ulicy Węglowej | 1 017,0 | – | |
2. Parkingi przy ulicy Warsztatowej | 1 008,0 | – | |
3. Parkingi przy ulicy Chrzanowskiego | 661,0 | – | |
4. Parkingi przy ulicy Polskiej | 16 533,0 | – | |
5. Parkingi przy ulicy Rotterdamskiej | 2 500,0 | – | |
6. Parking przy ulicy Indyjskiej | 70,0 | – | |
7. Parkingi przy ulicy Dokerów | 939,0 | – | |
8. Parking samochodowy – Baza Transportowa | 320,0 | – | |
9. Parkingi samochodów przy Bazie Kontenerowej | 42 900,0 | – | |
10. Parkingi przy Bazie Promowej | 11 110,0 | – | |
11. Parking w rejonie ulicy Janka Wiśniewskiego | 25 065,0 | – | |
12. Parking przy Nabrzeżu Czechosłowackim | 32 254,0 | – |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
7.1. | Tory i rozjazdy kolejowe |
| 62 000,0 |
7.2. | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
1. Nabrzeżu Śląskim | 12015,0 | – | |
2. Nabrzeżu Szwedzkim | 30 070,0 | – | |
3. Nabrzeżu Holenderskim | 11308,0 | – | |
4. Nabrzeżu Francuskim | 15 800,0 | – | |
5. Nabrzeżu Fińskim | 2 840,0 | – | |
6. Nabrzeżu Polskim | 49315,0 | – | |
7. Nabrzeżu Rotterdamskim | 7 120,0 | – | |
8. Nabrzeżu Indyjskim | 11960,0 | – | |
9. Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 14410,0 | – | |
10. Nabrzeżu Czechosłowackim | 3 875,0 | – | |
11. Nabrzeżu Rumuńskim | 15 840,0 | – | |
12. Nabrzeżu Helskim (terminal kolejowy) | 11500,0 |
| |
13. Pirsie Południowym | 1 200,0 | – |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Sieci przesyłowe i rozdzielcze: |
|
|
a) Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 41 000,0 | – |
b) Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 184 500,0 | – |
2. Urządzenia oświetleniowe: |
|
|
a) słup oświetleniowy | – | 775 |
b) maszt oświetleniowy | – | 159 |
c) wieża oświetleniowa | – | 37 |
3. Stacje transformatorowe | – | 38 |
4. Inne urządzenia i instalacje: |
|
|
a) rozdzielnica dla zasilania kontenerów chłodzonych | – | 24 |
b) rozdzielnica sieciowa | – | 210 |
c) gniazdo dźwigowe 400A | – | 187 |
d) instalacja ochrony katodowej rurociągów |
| kpl |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Sieci przesyłowe i rozdzielcze z wyposażeniem | 6 500,0 | . |
2. Kotłownie: |
|
|
a) kotłownia na opał stały | – | 7 |
b) kotłownia olejowa | – | 6 |
c) kotłownia elektryczna | – | 4 |
3. Węzły ciepłownicze z wyposażeniem | – | 29 |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Sieci przesyłowe, rozdzielcze z wyposażeniem | 54 390,0 | – |
2. Ujęcia wody i zbiorniki zasobowe: |
|
|
a) zbiornik retencyjny dwukomorowy | – | 1 |
b) ujęcie wody – studnia wiercona głębinowa wraz z obudową i wyposażeniem | – | 5 |
3. Stacje pomp i uzdatniania wody : |
|
|
a) budynek stacji uzdatniania wody z kompletną instalacją technologiczną | – | 1 |
b) osadnik wód popłucznych wraz z wiatą | – | 1 |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Sieci kanalizacji sanitarnej: |
|
|
a) kanał sanitarny wraz ze studzienkami rewizyjnymi | 11 100,0 | – |
b) rurociąg tłoczny ze studzienkami rewizyjnymi | 5 100,0 | – |
2. Przepompownie ścieków i osadniki: |
|
|
a) przepompownia ścieków z wyposażeniem i systemem automatycznego sterowania | – | 35 |
b) osadnik i neutralizator ścieków | – | 10 |
3. Sieci kanalizacji deszczowej z wyposażeniem : |
|
|
a) kanał deszczowy ze studzienkami rewizyjnymi | 41 850,0 | – |
b) separator i urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 11 |
c) osadnik betonowy dwukomorowy | – | 2 |
d) zbiornik retencyjny trzykomorowy | – | 1 |
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Sieci teleinformatyczne i urządzenia | 87 660,0 | . |
2. Kanalizacje kablowe | 99 000,0 | . |
3. Centrale: |
|
|
a) stacja bazowa | – | 4 |
b) centralka | – | 7 |
4. Serwery i węzły: |
|
|
a) serwer | – | 16 |
b) węzeł | – | 63 |
5. Urządzenia radiokomunikacyjne i radiolinie – trankingowa sieć łączności radiowej – urządzenie odbiorczo-nadawcze SMART NET (Motorola) |
| 1 |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | ||
Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
1. Obiekty infrastruktury przeciwpożarowej przy ulicy Chrzanowskiego: |
|
|
a) budynek biurowo-dyspozytorski straży pożarnej | – | 1 |
b) garaż samochodów bojowych | – | 1 |
c) warsztat naprawy gaśnic | – | 1 |
2. Obiekty infrastruktury przeciwpożarowej przy falochronie: |
|
|
a) budynek pompowni przeciwpożarowej z wyposażeniem | – | 1 |
b) wieża monitorów przeciwpożarowych | – | 3 |
c) sieć rurociągów zasilających i zraszania | 320,0 | – |
Załącznik nr 3
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ l INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTÓW SZCZECIN I ŚWINOUJŚCIE
1. Akweny portowe
1.1. Port Szczecin
1.1.1. Kanały portowe
1.1.2. Baseny portowe
1.1.3. Obrotnice
1.2. Port Świnoujście
1.2.1. Kanały portowe
1.2.2. Baseny portowe
2. Rzeki
2.1. Port Szczecin
2.2. Port Świnoujście
3. Pirsy, pomosty, dalby
3.1. Port Szczecin
3.2. Port Świnoujście
4. Nabrzeża
4.1. Port Szczecin
4.2. Port Świnoujście
5. Torowiska portowych urządzeń przeładunkowych wraz z fundamentami
5.1. Port Szczecin
5.2. Port Świnoujście
6. Infrastruktura drogowa
6.1. Port Szczecin
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Port Świnoujście
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. Infrastruktura kolejowa
7.1. Port Szczecin
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Port Świnoujście
7.2.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.2.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. Infrastruktura elektroenergetyczna
8.1. Port Szczecin
8.2. Port Świnoujście
9. Infrastruktura ciepłownicza
9.1. Port Szczecin
9.2. Port Świnoujście
10. Infrastruktura wodociągowa
10.1. Port Szczecin
10.2. Port Świnoujście
11. Infrastruktura kanalizacyjna
11.1. Port Szczecin
11.2. Port Świnoujście
12. Infrastruktura telekomunikacyjna i informatyczna
12.1. Port Szczecin
12.2. Port Świnoujście
13. Infrastruktura ochrony przeciwpożarowej
13.1. Port Szczecin
l. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1.1. | Port Szczecin |
|
1.1.1. | Kanały portowe: |
|
1. Kanał Dębicki | 136 620,0 | |
2. Kanał Grodzki | 70 870,0 | |
1.1.2. | Baseny portowe: |
|
1. Basen Górnośląski | 101 390,0 | |
2. Basen Kaszubski | 279 360,0 | |
3. Basen Notecki | 21 120,0 | |
4. Basen Warsztatowy | 1 720,0 | |
5. Basen Warty | 36 610,0 | |
6. Basen Wschodni | 62 490,0 | |
7. Basen Zachodni | 71 240,0 | |
1.1.3. | Obrotnice: |
|
1. Obrotnica na połączeniu Kanału Grabowskiego i Basenu Dębickiego – średnica 150 m | 17 670,0 | |
2. Obrotnica u wejścia do Kanału Grodzkiego przed nabrzeżem Belgijskim – średnica 206 m | 33 320,0 | |
3. Obrotnica w Kanale Grodzkim w obrębie nabrzeży: Albańskie, Bułgarskie i Węgierskie – średnica 190 m | 28 340,0 | |
4. Obrotnica przy południowej części Wyspy Grodzkiej – średnica 120 m | 11 300,0 | |
5. Obrotnica w Basenie Kaszubskim (Górniczym) przed wejściem do Basenu Górnośląskiego – średnica 300 m | 70 650,0 | |
6. Obrotnica na rzece Parnica, przed wejściem do Kanału Przemysłowego (Wrocławskiego) – średnica 110 m | 9 500,0 | |
7. Obrotnica na połączeniu rzeki Pamicy i Regalicy średnica 120 m | 11 300,0 | |
1.2.. | Port Świnoujście |
|
1.2.1 | Kanały portowe: |
|
| 1. Kanał Barkowy wzdłuż nabrzeża Portowców | 2 550,0 |
1.2.2. | Baseny portowe: |
|
1. Basen Atlantycki | 84 910,0 | |
2. Basen Bałtycki | 77 310,0 | |
3. Basen Trymerski | 12 570,0 |
2. RZEKI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
2.1. | Port Szczecin |
|
1. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do mostu Portowego | 2 750,0 | |
2. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do połączenia z rzeką Regalicą | 900,0 | |
3. Rzeka Duńczyca – odcinek od Kanału Grodzkiego w kierunku „Estakady” nad Odrą Zachodnią za Wyspą Bielawa | 1 000,0 | |
4. Rzeka Odra Zachodnia – odcinek od południowego cypla wyspy Ostrów Brdowski do północnego cypla Ostrów Brdowski | 2 500,0 | |
2.2. | Port Świnoujście |
|
1. Rzeka Świna – odcinek od Nabrzeża Czołowego do połączenia z rzeką Stara Świna | 4 800,0 |
3. PIRSY, POMOSTY, DALBY | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuki] |
3.1. | Port Szczecin |
|
|
1. Pirs węglowy w Basenie Kaszubskim | 188,0 | – | |
2. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Katowickim | – | 4 | |
3. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Warsztatowym | – | 5 | |
3.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Pirs Nabrzeża Portowców | 227,7 | 1 | |
2. Pirsy Nabrzeża Górników – długość stanowiska statkowego 370 m | 24,0 | 1 | |
3. Dalba w Bazie Promów Morskich | – | 2 |
4. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
4.1. | Port Szczecin |
|
1. Nabrzeże Katowickie | 439,8 | |
2. Nabrzeże Katowickie-Uskok | 30,8 | |
3. Nabrzeże Chorzowskie | 295,2 | |
4. Nabrzeże Chorzowskie-Uskok | 75,2 | |
5. Nabrzeże Gliwickie | 260,5 | |
6. Nabrzeże Gliwickie-Uskok | 56,7 | |
7. Nabrzeże Południowe | 95,0 | |
8. Nabrzeże Bytomskie | 330,4 | |
9. Nabrzeże Bytomskie-Uskok | 33,0 | |
10. Nabrzeże Wałbrzyskie | 232,6 | |
11. Nabrzeże Górnośląskie | 280,0 | |
12. Nabrzeże Noteckie | 283,0 | |
13. Nabrzeże Drawskie | 185,0 | |
14. Nabrzeże Gorzowskie | 51,5 | |
15. Nabrzeże Regalica | 210,0 | |
16. Nabrzeże Parnica | 300,0 | |
17. Nabrzeże Czeskie | 420,0 | |
18. Nabrzeże Słowackie | 565,0 | |
19. Nabrzeże Zbożowe | 220,0 | |
20. Nabrzeże Luksemburskie | 53,7 | |
21. Nabrzeże Holenderskie | 161,8 | |
22. Nabrzeże Belgijskie | 240,4 | |
23. Nabrzeże Angielskie | 165,0 | |
24. Nabrzeże Polskie | 260,0 | |
25. Nabrzeże Węgierskie | 611,3 | |
26. Nabrzeże Rumuńskie | 600.0 | |
27. Nabrzeże Egipskie | 100,0 | |
28. Nabrzeże Greckie | 627,2 | |
29. Nabrzeże Albańskie | 89,1 | |
30. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 95,0 | |
31. Nabrzeże Rosyjskie | 322,0 | |
32. Nabrzeże Tureckie | 99,4 | |
33. Nabrzeże Starówka | 650,3 | |
34. Bulwar Śląski | 232,0 | |
35. Nabrzeże Warsztatowe | 248,9 | |
36. Nabrzeże Huk | 267,5 | |
4.2. | Port Świnoujście |
|
1. Nabrzeże Odpraw Granicznych „GPK” | 52,6 | |
2. Nabrzeże Chemików | 284,6 | |
3. Nabrzeże Chemików – Barkowe | 154,5 | |
4. Nabrzeże Hutników – Barkowe | 133,0 | |
| 5. Nabrzeże Hutników | 323,6 |
6. Nabrzeże Górników – Barkowe | 200,0 | |
7. Nabrzeże Portowców | 252,1 | |
8. Nabrzeże Władysława IV | 395,1 | |
9. Nabrzeże Pilotowe | 125,8 | |
10. Stanowisko promowe nr 2 w Bazie Promów Morskich | 163,0 | |
11. Stanowisko promowe nr 3 w Bazie Promów Morskich | 161,5 | |
12. Stanowisko promowe nr 4 w Bazie Promów Morskich | 184,0 | |
13. Stanowisko promowe nr 5 w Bazie Promów Morskich | 166,5 |
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] |
5.1. | Port Szczecin |
|
1. Tory poddźwigowe na: |
| |
a) Nabrzeżu Starówka | 481,0 | |
b) Nabrzeżu Rosyjskim | 296,0 | |
c) Nabrzeżu Rumuńskim | 342,0 | |
d) Nabrzeżu Węgierskim | 610,0 | |
e) Nabrzeżu Polskim | 260,0 | |
f) Nabrzeżu Angielskim | 165,0 | |
g) Nabrzeżu Belgijskim | 240,0 | |
h) Nabrzeżu Holenderskim | 141,0 | |
i) Nabrzeżu Zbożowym | 178,0 | |
j) Nabrzeżu Słowackim | 565.0 | |
k) Nabrzeżu Czeskim | 420,0 | |
l) Nabrzeżu Regalica | 417,4 | |
ł) Nabrzeżu Katowickim | 490,9 | |
m) Nabrzeżu Chorzowskim | 253,9 | |
n) Nabrzeżu Gliwickim | 229,0 | |
o) Nabrzeżu Bytomskim | 298,8 | |
p) Pirsie węglowym | 262,0 | |
r) Nabrzeżu Wałbrzyskim | 224,5 | |
s) Nabrzeżu Górnośląskim | 306,8 | |
t) Nabrzeżu Parnica | 218,8 | |
u) Nabrzeżu Huk | 383,4 | |
5.2. | Port Świnoujście |
|
1. Tory poddźwigowe na/w: |
| |
a) Nabrzeżu Portowców | 206,8 | |
b) Nabrzeżu Górników | 251,0 | |
c) Bazie Przeładunkowo-Składowej ŚWI–II | 1 510,0 | |
d) Nabrzeżu Hutników | 466,0 | |
e) Bazie Przeładunkowo-Składowej ŚWI–IV | 295,0 | |
f) Nabrzeżu Chemików | 210,8 | |
g) Nabrzeżu Chemików – Barkowym | 154,6 |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
6.1. | Port Szczecin |
|
|
6.1.1. | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
1. Droga z parkingiem przy budynku Biura Zarządu | 2 525,0 | – | |
2. Droga na terenie Łasztowni | – | 530,0 | |
3. Droga od bramy przy Nabrzeżu Rumuńskim do Nabrzeża Belgijskiego | – | 1 328,0 | |
4. Droga dojazdowa do elewatora EWA | – | 402,0 | |
5. Droga Basenowa wzdłuż Nabrzeża Bytomskiego | – | 1 015,0 | |
6. Droga z placem manewrowym na Nabrzeżu Huk | 2 045,0 | – | |
7. Droga do Nabrzeża Warsztatowego | – | 250,0 | |
6.1.2. | Ulice: |
|
|
1. ulica inż. Tadeusza Wendy | – | 631,3 | |
2. ulica inż. Stanisława Hryniewieckiego | – | 1 140,0 | |
3. ulica Cłowa | – | 1 109,0 | |
4. ulica Węglowa | – | 280,0 | |
5. ulica wzdłuż nabrzeża Chorzowskiego | – | 232,0 | |
6. ulica Zatokowa | – | 277,0 | |
6.1.3. | Parkingi: |
|
|
1. Parking samochodowy przy budynku Biura Zarządu | 1 261,0 | – | |
6.2. | Port Świnoujście |
|
|
6.2.1. | Drogi kołowe i place manewrowe: |
|
|
1. Droga i plac stanowiska promowego nr 2, 3, 4 i 5 | 56 989.0 | – | |
6.2.2. | Ulice: |
|
|
1. ulica Bunkrowa | – | 476,0 | |
2. ulica Nowoartyleryjska | – | 1 196,0 | |
3. ulica Dworcowa | – | 351,0 | |
4. ulica Dworcowa – przedłużenie | 1 800,0 | – | |
5. ulica Duńska | – | 798,0 | |
6.2.3. | Parkingi: |
|
|
1. Parking w Bazie Promów Morskich | 64 704,7 | – |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [mb] |
7.1. | Port Szczecin |
|
|
7.1.1. | Tory i rozjazdy kolejowe w: |
|
|
1. Rejonie Starówki i Drobnicy | – | 22 147,7 | |
2. Rejonie Basenu Górniczego | – | 29593,1 | |
3. Rejonie Nabrzeża Huk | – | 1 132,0 | |
7.1.2. | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
1. Nabrzeżu Katowickim | 13 190,0 | – | |
2. Nabrzeżu Chorzowskim | 9 735,0 | – | |
3. Nabrzeżu Chorzowskim-Uskok | 752,0 | – | |
4. Nabrzeżu Gliwickim | 5210,0 | – | |
5. Nabrzeżu Południowym | 950,0 | – | |
6. Nabrzeżu Bytomskim | 9 570,0 | – | |
7. Nabrzeżu Bytomskim-Uskok | 495,0 | – | |
8. Nabrzeżu Czołowym | 1 500,0 | – | |
9. Nabrzeżu Wałbrzyskim | 5 582,0 | – | |
10. Nabrzeżu Górnośląskim | 6 440,0 | – | |
11. Nabrzeżu Noteckim | 2 830,0 | – | |
12. Nabrzeżu Drawskim | 3 700,0 | – | |
13. Nabrzeżu Gorzowskim | 1 030,0 | – | |
14. Nabrzeżu Regalica | 4 200,0 | – | |
15. Nabrzeżu Parnica | 6 600,0 | – | |
16. Nabrzeżu Czeskim | 10 080,0 | – | |
17. Nabrzeżu Słowackim | 13 560,0 | – | |
18. Nabrzeżu Zbożowym | 2 860,0 | – | |
19. Nabrzeżu Luksemburskim | 1 074,0 | – | |
20. Nabrzeżu Holenderskim | 3 236,0 | – | |
21. Nabrzeżu Belgijskim | 5 770,0 | – | |
22. Nabrzeżu Angielskim | 4 125,0 | – | |
23. Nabrzeżu Polskim | 5 200,0 | – | |
24. Nabrzeżu Węgierskim | 15 282,0 | – | |
25. Nabrzeżu Rumuńskim | 6 600,0 | – | |
26. Nabrzeżu Egipskim | 1 000,0 | – | |
27. Nabrzeżu Greckim | 6 272,0 | – | |
28. Nabrzeżu Albańskim | 1 782,0 | – | |
29. Nabrzeżu Jugosłowiańskim | 950,0 | – | |
30. Nabrzeżu Rosyjskim | 3 260,0 | – | |
31. Nabrzeżu Tureckim | 994,0 | – | |
32. Nabrzeżu Starówka | 9755,0 | – | |
33. Bulwarze Śląskim | 2 320,0 | – | |
34. Nabrzeżu Warsztatowym | 7 070,0 | – | |
35. Nabrzeżu Huk | 3 745,0 | – | |
7.2. | Port Świnoujście |
|
|
7.2.1. | Tory i rozjazdy kolejowe w: |
|
|
1. Rejonie Portu Handlowego Świnoujście | – | 17 505,5 | |
2. Rejonie Bazy Promów Morskich | – | 2 734,8 | |
7.2.2. | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
1. Nabrzeżu Odpraw Granicznych „GPK” | 1 575,0 | – | |
2. Nabrzeżu Chemików | 4 070,0 | – | |
3. Nabrzeżu Hutników | 7 444,0 | – | |
4. Nabrzeżu Górników – Barkowym | 3 000,0 | – | |
5. Nabrzeżu Górników | 4 420,0 | – | |
6. Nabrzeżu Władysława IV | 7 900,0 | – | |
7. Nabrzeżu Pilotowym | 2 500,0 | – |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
8.1. | Port Szczecin |
|
|
1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 2 | |
2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/NN | – | 26 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 29 100,0 | – | |
4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 81 200,0 | – | |
8.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem WN/SN | – | 1 | |
2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 22 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 29 000,0 | – | |
4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 52 000,0 | – |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
9.1. | Port Szczecin |
|
|
| 1. Kotłownia na paliwo ciekłe | – | 1 |
2. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 5 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 3 200,0 | – | |
9.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Kotłownia na paliwo gazowe | – | 2 | |
2. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 33 | |
3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 9 100,0 | – |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
10.1. | Port Szczecin |
|
|
1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 28 100,0 | – | |
2. Zbiornik zasobowy | – | 1 | |
3. Stacja pomp | – | 1 | |
10.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 4 610,0 | – | |
2. Ujęcie wody i zbiornik zasobowy | – | 2 | |
3. Stacja pomp i uzdatniania wody | – | 1 |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb] | Ilość [sztuk] |
11.1. | Port Szczecin |
|
|
1. Sieć kanalizacji sanitarnej | 6 600,0 | – | |
2. Sieć kanalizacji ogólnospławnej | 9 500,0 | – | |
3. Osadnik ścieków sanitarnych | – | 18 | |
4. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |
5. Przepompownia ścieków | – | 15 | |
6. Sieć kanalizacji deszczowej | 19 900,0 | – | |
7. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych | – | 15 | |
11.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Sieć kanalizacji sanitarnej | 11 800,0 | – | |
2. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |
3. Przepompownia ścieków | – | 15 | |
4. Sieć kanalizacji deszczowej | 11 700,0 | – | |
5. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych |
| 16 |
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość [mb]. | Ilość [sztuk] |
12.1. | Port Szczecin |
|
|
1. Centrala telefoniczna | – | 1 | |
2. Sieć teleinformatyczna | 3 800 000,0 | – | |
3. Kanalizacja kablowa | 14 000,0 | – | |
4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 15 | |
12.2. | Port Świnoujście |
|
|
1. Centrala telefoniczna | – | 2 | |
2. Sieć teleinformatyczna | 1 600 000,0 | – | |
3. Kanalizacja kablowa | 18 800,0 | – | |
4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 2 |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | ||
Lp. | Nazwa | Ilość [sztuk] |
13.1. | Port Szczecin |
|
1. Baza lądowej i wodnej straży pożarnej | 1 |
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 21 stycznia 2002 r.
Rozporządzenie traci moc 6 stycznia 2004 r. na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 grudnia 2003 r. w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 219, poz. 2160).
- Data ogłoszenia: 2001-12-21
- Data wejścia w życie: 2002-01-21
- Data obowiązywania: 2002-01-21
- Dokument traci ważność: 2004-01-06
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA