REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 1998 nr 160 poz. 1075
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 18 grudnia 1998 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769 oraz z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668) zarządza się, co następuje:
1) B-01 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych,
2) B-01 mutacja – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych,
3) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych,
4) B-02 mutacja – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych,
5) B-03 – karta statystyczna budynku mieszkalnego i obiektu użyteczności publicznej,
6) B-04 – sprawozdanie o obiektach oddanych do eksploatacji (załącznik do działu 1 – wykaz budynków mieszkalnych i mieszkań w budynkach o innym przeznaczeniu niż mieszkalne, przekazanych do użytkowania w roku sprawozdawczym, załącznik do działu 3 – wykaz budynków o innym przeznaczeniu niż mieszkalne, przekazanych do użytkowania w roku sprawozdawczym),
7) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na realizację obiektów budowlanych,
8) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów, robót i usług,
9) C-02 – notowania cen detalicznych,
10) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych,
11) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach,
12) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej (załącznik dla przedsiębiorstw budowlanych),
13) DG-1t – meldunek o działalności transportu, gospodarki magazynowej i łączności,
14) DN-1 – karta statystyczna zawarcia małżeństwa,
15) D-R1 – karta statystyczna dotycząca prawomocnego orzeczenia w sprawie o rozwód,
16) DS-01 – sprawozdanie z przyjętych zamówień na sprzęt specjalny i zrealizowanych dostaw (załącznik DS-01a),
17) DS-01b – zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym sprzętem specjalnym,
18) D-W1 – zestawienie zbiorcze danych o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące, o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę,
19) D-W2 – dane o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące,
20) D-W3 – dane o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę,
21) F-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym,
22) F-01/b – sprawozdanie o wyniku finansowym działalności banku (wersja bilansowa),
23) F-01/m – sprawozdanie o wyniku finansowym działalności biura/domu maklerskiego,
24) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych,
25) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe,
26) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych oraz o działalności inwestycyjnej (załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 część 4, dotyczący nakładów i efektów rzeczowych inwestycji ochrony środowiska i gospodarki wodnej),
27) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów,
28) G-02a – sprawozdanie o produkcji, obrotach, zużyciu i zapasach paliw, energii i produktów energetycznych,
29) G-02b – sprawozdanie o produkcji, obrotach, zużyciu i zapasach paliw, energii i produktów energetycznych,
30) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii,
31) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin,
32) G-06/07 – sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi,
33) H-01a – ankieta o działalności sklepów detalicznych i punktów sprzedaży paliw,
34) H-01g – ankieta o sieci placówek gastronomicznych,
35) H-01s – sprawozdanie o sieci handlowej, sprzedaży detalicznej i hurtowej,
36) H-02 – sprawozdanie o sprzedaży środków produkcji dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne i handlowe,
37) I–01 – sprawozdanie o działalności inwestycyjnej (załącznik o realizacji inwestycji centralnych),
38) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej,
39) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej,
40) K-03 – sprawozdanie biblioteki publicznej/zakładowej biblioteki beletrystycznej,
41) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych,
42) K-08 – sprawozdanie kina,
43) K-T1 – sprawozdanie o obiektach noclegowych turystyki,
44) KZ – sprawozdanie dla spółek z udziałem kapitału zagranicznego,
45) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa,
46) L-01/a – sprawozdanie o obrocie lasami wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
47) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach,
48) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (poza Skarbem Państwa) (załącznik do działów 1 i 2),
49) M-01 – sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych,
50) M-01w – sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych wspólnoty mieszkaniowej,
51) M-02–sprawozdanie o ubytkach zasobów mieszkaniowych,
52) M-03 – sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych, przychodach środków finansowych na ich pokrycie i stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi,
53) M-03sm – sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych, przychodach środków finansowych na ich pokrycie i stawkach opłat za lokale w spółdzielni mieszkaniowej,
54) M-06 – sprawozdanie o wodociągach i kanalizacji,
55) M-07–sprawozdanie o wodociągach zbiorowych i zbiorczej kanalizacji wojewódzkich zakładów usług wodnych, spółdzielni mieszkaniowych i zakładów pracy,
56) M-08 – sprawozdanie o gospodarce cieplnej,
57) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów,
58) OB-01 – sprawozdanie z gromadzenia rezerw państwowych mobilizacyjnych,
59) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających,
60) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń,
61) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych,
62) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich,
63) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych),
64) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu (załączniki: nr 1 – do działu 1, nr 2 – do działów 2, 3, 4, 5, 7),
65) P-01 – sprawozdanie o produkcji,
66) P-01 mutacja – sprawozdanie o produkcji,
67) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R),
68) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych,
69) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach,
70) PNT-03 – karta statystyczna wykorzystania licencji zagranicznych,
71) PNT-04 – sprawozdanie o wskaźnikach techniczno-ekonomicznych,
72) Pr-1 – sprawozdanie o rozdysponowaniu mienia sprywatyzowanego metodą bezpośrednią lub zlikwidowanego przedsiębiorstwa państwowego,
73) Pr-3 – sprawozdanie o utworzeniu spółki z częściowym lub wyłącznym udziałem Skarbu Państwa,
74) Pr-3/b – sprawozdanie o prywatyzacji i restrukturyzacji spółek powstałych w wyniku przekształcenia, prywatyzacji bezpośredniej lub likwidacji przedsiębiorstwa państwowego,
75) R-01 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów oraz wykaz dzierżaw i deputatów według stanu w dniu 10 marca,
76) R-02 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów w gminie (mieście),
77) R-03 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach nawozów sztucznych i wapniowych za rok gospodarczy,
78) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej,
79) R-05 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach,
80) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych według użytkowania,
81) R-07 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach z łąk trwałych,
82) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej (załączniki 1–3),
83) R-09A – sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu oraz produkcji zwierzęcej,
84) R-09B – sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej (w kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym,
85) R-10 – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych,
86) R-10 – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych,
87) R-SGR – badanie struktury gospodarstw rolnych,
88) S-01 – sprawozdanie przedszkola,
89) S-02 – sprawozdanie szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży,
90) S-03 – sprawozdanie szkoły podstawowej dla dorosłych,
91) S-04 – sprawozdanie szkoły podstawowej specjalnej dla dzieci i młodzieży,
92) S-05 – sprawozdanie liceum ogólnokształcącego dla młodzieży,
93) S-06 – sprawozdanie liceum ogólnokształcącego dla dorosłych,
94) S-07 – sprawozdanie szkoły zawodowej,
95) S-08 – sprawozdanie internatu (bursy),
96) S-09 – sprawozdanie dotyczące stypendiów, zasiłków losowych, zajęć pozalekcyjnych i nadobowiązkowych, półinternatów i świetlic oraz nauczania języków obcych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych dla dzieci i młodzieży,
97) S-10 – sprawozdanie o studiach dziennych, wieczorowych, zaocznych i eksternistycznych,
98) S-10a – sprawozdanie o absolwentach studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i eksternistycznych,
99) S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów,
100) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych,
101) S-13 – sprawozdanie domu dziecka, pogotowia opiekuńczego, wioski dziecięcej oraz rodziny zastępczej,
102) S-14 – sprawozdanie specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego, młodzieżowego ośrodka wychowawczego, ogniska wychowawczego, młodzieżowego ośrodka socjoterapii oraz turnusowego ośrodka socjoterapii,
103) S-15 – sprawozdanie o nauczaniu języka ojczystego w przedszkolach oraz szkołach podstawowych i ponadpodstawowych dla dzieci i młodzieży mniejszości narodowych i etnicznych,
104) S-16 – sprawozdanie placówki wychowania pozaszkolnego,
105) S-17 – sprawozdanie domu wczasów dziecięcych,
106) S-18 – sprawozdanie dotyczące kształcenia i doskonalenia w formach pozaszkolnych,
107) SG-01 – statystyka gminy (załącznik),
108) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa (załącznik),
109) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej osób fizycznych i spółek cywilnych,
110) SP-3h – sprawozdanie o działalności gospodarczej osób fizycznych i spółek cywilnych w zakresie handlu detalicznego, hurtowego i gastronomii,
111) SP-3t – sprawozdanie o działalności gospodarczej osób fizycznych i spółek cywilnych w zakresie transportu, gospodarki magazynowej i łączności,
112) SP-3z – sprawozdanie o działalności gospodarczej osób fizycznych i spółek cywilnych w zakresie ochrony zdrowia i weterynarii,
113) T-01 – sprawozdanie o drogach krajowych i wojewódzkich,
114) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności,
115) T-03 – sprawozdanie o zarejestrowanych pojazdach samochodowych, ciągnikach rolniczych i przyczepach,
116) T-04 – sprawozdanie o stanie i pracy taboru samochodowego ciężarowego w transporcie samochodowym zarobkowym,
117) T-05 – sprawozdanie o taborze i przewozach ładunków w transporcie samochodowym gospodarczym,
118) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym,
119) T-08 – sprawozdanie o przewozach żeglugą morską,
120) T-09 – sprawozdanie o morskiej flocie transportowej,
121) T-10 – sprawozdanie o przeładunkach oraz długości nabrzeży w morskich portach handlowych,
122) T-11 – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej i przybrzeżnej,
123) T-13 – sprawozdanie o ruchu statków i pasażerów,
124) U-01 – sprawozdanie o działalności ubezpieczeniowej instytucji ubezpieczeniowej,
125) Z-01 – sprawozdanie o stanie zatrudnienia,
126) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,
127) Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu, wynagrodzeniach i czasie pracy (załącznik),
128) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy,
129) Z-12 – sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów za październik 1999 r.,
130) ZD-1 – sprawozdanie szpitala ogólnego i sanatorium leczenia gruźlicy i chorób płuc,
131) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, sanatorium rehabilitacyjnego i prewentorium,
132) ZD-3 – sprawozdanie ambulatoryjnej opieki zdrowotnej,
133) ZD-3/a – sprawozdanie ambulatoryjnej opieki zdrowotnej za rok akademicki,
134) ZD-3/b – sprawozdanie ambulatoryjnej służby medycyny pracy,
135) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej,
136) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego,
137) ZD-6 – sprawozdanie żłobka,
138) ZD-7 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej,
139) Z-KS – karta statystyczna strajku,
140) Z-KW – statystyczna karta wypadku.
2. Ustala się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielania odpowiedzi:
1) AK-P/m – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł,
2) AK-P/k – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł,
3) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo,
4) AK-I/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje,
5) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel,
6) AK-H/k – ankieta koniunktury gospodarczej – handel,
7) AP-99 – ankieta polonijna,
8) AW-98 – statystyczna ankieta wyznaniowa,
9) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego,
10) BR-01a – kwestionariusz karta statystyczna gospodarstwa domowego,
11) BR-01b – kwestionariusz informacje o gospodarstwie nie przystępującym do badania,
12) BR-04 – kwestionariusz informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym,
13) C-99 – badanie ruchu granicznego – cudzoziemcy,
14) CBSG/01 – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich w województwach: łódzkim, podkarpackim, podlaskim, świętokrzyskim i zachodniopomorskim,
15) CBSG/03 – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich w wybranych województwach,
16) DS-48 – warunki życia ludności,
17) DS-52G – uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej; kwestionariusz gospodarstwa domowego,
18) DS-52l – uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej; kwestionariusz indywidualny,
19) DS-46D – badanie budżetu czasu ludności; dzienniczek,
20) DS-46H – badanie budżetu czasu ludności; kwestionariusz dla gospodarstwa domowego,
21) DS-46I – badanie budżetu czasu ludności; kwestionariusz osobowy,
22) DS-46W – tygodniowy rozkład pracy,
23) DS-46R – badanie budżetu czasu ludności; raport instruktorów,
24) EK-4 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla teatrów,
25) EK-5 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla filharmonii,
26) EK-6 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla muzeów,
27) EK-7 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla bibliotek publicznych,
28) EK-8 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla galerii,
29) EK-9 – edukacja kulturalna dzieci i młodzieży. Ankieta dla domu kultury, klubu, świetlicy,
30) KGD-1 – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów),
31) KGD-1a – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów); wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu,
32) PL – ankieta dla nowo powstałych przedsiębiorstw,
33) PL-99 – badanie ruchu granicznego – Polacy,
34) PN-99 – kwestionariusz wywiadu socjologicznego „My i nasi sąsiedzi Niemcy",
35) R-KR – ankieta koniunktury produkcyjnej w rolnictwie (I kwartał),
36) R-KR – ankieta koniunktury produkcyjnej w rolnictwie (III kwartał),
37) R-KSRA – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu oraz produkcji zwierzęcej (w czerwcu i grudniu – dla gospodarstw powyżej 50 ha – badanie obowiązkowe),
38) R-KSRB – badanie pogłowia trzody chlewnej oraz produkcji żywca wieprzowego (dla gospodarstw powyżej 50 ha – badanie obowiązkowe),
39) R-r-oz – ankieta badanie plonów zbóż ozimych,
40) R-r-pw – ankieta badanie plonów głównych ziemiopłodów rolnych (dla gospodarstw powyżej 50 ha – badanie obowiązkowe),
41) R-r-S-01 – reprezentacyjne badanie sadów. I. Powierzchnia uprawy oraz liczba drzew i krzewów,
42) R-r-S-02 – reprezentacyjne badanie sadów. II. Zbiory owoców,
43) R-r-w-01 – reprezentacyjne badanie warzyw gruntowych. I. Powierzchnia upraw,
44) R-r-w-02 – reprezentacyjne badanie warzyw gruntowych. II. Zbiory,
45) R-r-z – ankieta badanie plonów ziemniaków,
46) SN-98 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych,
47) ZD – badanie aktywności ekonomicznej ludności,
48) ZG – badanie aktywności ekonomicznej ludności. Kartoteka gospodarstwa domowego,
49) X-S1 – sprawozdanie rolne nr 1–12,
50) X-S2 – sprawozdanie rolne nr 1–12,
51) X-S3 – sprawozdanie ogrodnicze nr 1–8,
52) X-S4 – sprawozdanie dodatkowe nr 1–4,
53) X-S5 – sprawozdanie nieobowiązkowe.
1) EN-1 – sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia dzienne, zaoczne, wieczorowe i eksternistyczne,
2) EN-2 – sprawozdanie z działalności wydawniczej,
3) EN-3 – sprawozdanie o stanie zatrudnienia,
4) EN-4 – sprawozdanie z wykonania prac archiwalnych,
5) EN-5 – sprawozdanie poradni psychologiczno-pedagogicznej,
6) EN-6 – sprawozdanie z wypadków uczniów,
7) EN-7 – uczniowie korzystający z wypoczynku.
2. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Gospodarki:
1) G-09.1 – sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym,
2) G-09.2 – sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla,
3) G-10.1 – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej,
4) G-10.1(w) – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni wodnej wydzielonej,
5) G-10.2 – sprawozdanie o działalności eksploatacyjnej elektrowni cieplnej zawodowej,
6) G-10.3 – sprawozdanie o mocy i energii elektrycznej elektrowni przemysłowej,
7) G-10.4 – sprawozdanie o działalności podstawowej przedsiębiorstwa dystrybucyjnego,
8) G-10.4 PSE – sprawozdanie o działalności przesyłowej energii elektrycznej,
9) G-10.5 – sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych i kosztach według napięć,
10) G-10.5a – sprawozdanie o kosztach według napięć,
11) G-10.6 – sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych i źródeł odnawialnych,
12) G-10.7 – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw dystrybucyjnych,
13) G-10.7 PSE – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci PSE,
14) G-10.8 – sprawozdanie o sprzedaży i zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego,
15) G-10.9 – sprawozdanie o działalności ciepłowni i dystrybutorów ciepła,
16) G-11 – sprawozdanie z poboru mocy i energii elektrycznej,
17) MG-01 – produkcja wyrobów hutniczych,
18) MG-02r – produkcja wyrobów hutniczych,
19) MG-03 – nowe zamówienia na dostawy surówki żelaza i wyrobów stalowych,
20) MG-04 – nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym,
21) MG-05 – inwestycje w sektorze hutniczym,
22) MG-06 – bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym,
23) MG-07 – obroty złomów w jednostkach handlowych,
24) MG-08 – zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych,
25) MG-09 – zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym,
26) MG-10 – zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym,
27) MG-11 – zatrudnienie według wieku w sektorze hutniczym,
28) MG-12 – monitorowanie procesu restrukturyzacji sektora hutniczego,
29) MG-13 – produkcja odlewów,
30) MG-14 – produkcja odlewów,
31) MG-15 – produkcja w koksownictwie,
32) MG-16 – zużycie węgla koksowego,
33) MG-17 – bilans koksu i półkoksu,
34) MG-18 – zatrudnienie według wieku w koksownictwie,
35) MG-19 – zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie,
36) MG-20 – nakłady inwestycyjne za rok,
37) MG-21 – wyniki finansowe w koksowniach,
38) MG-22 – sprawozdanie z nowych zamówień,
39) MG-23 – sprawozdanie z portfela zamówień,
40) MG-24 – sprawozdanie z budowy statków.
3. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej – PM-1 – roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.
4. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa:
1) OŚZ-1 – sprawozdanie ze szkód i strat powodziowych oraz akcji przeciwpowodziowej,
2) OŚZ-2a – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami,
3) OŚZ-2b – półroczne sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska,
4) OŚZ-2b – roczne sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska,
5) OŚZ-3 – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem,
6) OŚZ-4 – roczne sprawozdanie z wymiaru i wpływów opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i kar za nieprzestrzeganie wymogów jego ochrony oraz rozdziału środków pochodzących z opłat i kar,
7) OŚZ-4b – kwartalne sprawozdanie z wpływów opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i kar za nieprzestrzeganie wymogów jego ochrony oraz rozdziału środków pochodzących z opłat i kar,
8) OŚZ-4d – kwartalne, roczne sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej i NFOŚiGW,
9) OŚZ-4e – roczne sprawozdanie z gospodarowania gminnym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
10) OŚZ-21 – zestawienie zasobów i danych o złożu,
11 ) OŚZ-22 – zestawienie zmian zasobów złoża,
12) OŚZ-23 – roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża,
13) OŚZ-24 – zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej/gazu ziemnego,
14) OŚZ-25 – zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego,
15) OŚZ-26 – sprawozdanie z zatwierdzonych zasobów wód podziemnych i z wyników prac hydrogeologicznych,
16) OŚZ-27 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów leśnych.
5. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Socjalnej:
1) MPiPS-01 – sprawozdanie o rynku pracy (załączniki 1, 2, 3),
2) MPiPS-02 – sprawozdanie o dochodach i wydatkach Funduszu Pracy,
3) MPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach.
6. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej:
1) RGŻ-1 – sprawozdanie z wykonania zadań ochrony roślin,
2) RGŻ-2 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi,
3) RGŻ-3 – sprawozdanie z realizacji państwowego nadzoru weterynaryjnego, organizacji Inspekcji Weterynaryjnej oraz stanu kadr,
4) RGŻ-4 – sprawozdanie z prac zakładów higieny weterynaryjnej,
5) RGŻ-5 – sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów w zakresie higieny artykułów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego,
6) RGŻ-6 – sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt rzeźnych, mięsa, drobiu, dziczyzny i królików,
7) RGŻ-7 – sprawozdanie o zaraźliwych chorobach zwierzęcych,
8) RGŻ-8 – sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa,
9) RGŻ-9 – sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych,
10) RGŻ-10 – sprawozdanie ze stanu ilościowego i utrzymania urządzeń melioracyjnych,
11) RGŻ-11 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów – tablice wynikowe i nośniki magnetyczne,
12) RGŻ-12 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych,
13) RGŻ-13 – sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej,
14) RGŻ-14 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg gminnych.
7. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999 prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:
1) MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika,
2) MS-KD1 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
3) MS-KD2 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
4) MS-KD3 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
5) MS-KD4 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
6) MS-KD5 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
7) MS-KD6 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
8) MS-KD7 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
9) MS-KD8 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń (dotyczy sędziów, prokuratorów i pracowników pedagogicznych),
10) MS-KD9 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,
11) MS-Not24 – sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych,
12) MS-P1 – sprawozdanie z działalności prokuratury dotyczące ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora według właściwości rzeczowej,
13) MS-P1n – sprawozdanie z działalności prokuratury w zakresie ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora,
14) MS-P2 – sprawozdanie z czynności dochodzeniowych prowadzonych przez innych niż prokurator oskarżycieli,
15) MS-P3 – karta statystyczna z aktu oskarżenia,
16) MS-RODK25 – sprawozdanie z działalności,
17) MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych (wg właściwości rzeczowej) z ewidencji spraw,
18) MS-S2 – sprawozdanie w sprawach cywilnych (wg właściwości rzeczowej) według rodzaju spraw,
19) MS-S3 – sprawozdanie w sprawach rejestrowych – nośniki magnetyczne,
20) MS-S4a – sprawozdanie w sprawach cywilnych w postępowaniu odwoławczym według rodzajów spraw (wg właściwości rzeczowej),
21) MS-S4w – sprawozdanie w sprawach cywilnych w postępowaniu odwoławczym według rodzajów spraw (wg właściwości rzeczowej),
22) MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych (w zakresie właściwości rzeczowej),
23) MS-S6r – sprawozdanie (w zakresie właściwości rzeczowej) w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji,
24) MS-S6w – sprawozdanie (w zakresie właściwości rzeczowej) w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji,
25) MS-S6 wojsk – sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej),
26) MS-S7 – sprawozdanie z czynności i orzecznictwa kolegium do spraw wykroczeń,
27) MS-S8 – sprawozdanie w sprawach karnych w postępowaniu odwoławczym (w zakresie właściwości rzeczowej),
28) MS-S9 – sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie (według właściwości rzeczowej),
29) MS-S10w – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,
30) MS-S10r – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,
31) MS-S11 – sprawozdanie w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w zakresie właściwości rzeczowej,
32) MS-S11a – sprawozdanie w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych według właściwości rzeczowej,
33) MS-S12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw (w zakresie właściwości rzeczowej),
34) MS-S13 – sprawozdanie w sprawach z zakresu ubezpieczenia społecznego,
35) MS-S14 – sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu prawa pracy,
36) MS-S15 – sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu ubezpieczeń społecznych,
37) MS-S16 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych,
38) MS-S17 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych według rodzajów spraw,
39) MS-S18 – sprawozdanie w sprawach nieletnich,
40) MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych,
41) MS-S20 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych rejestrowych (wg właściwości rzeczowej),
42) MS–S20k – sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych,
43) MS-S21 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych według rodzajów spraw (w zakresie właściwości rzeczowej),
44) MS-S22 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych w postępowaniu odwoławczym,
45) MS-S28 – karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego zakończonej innym orzeczeniem niż skazanie,
46) MS-S29 – karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia prywatnego,
47) MS-Stp1 – zgłoszenie o wszczęciu postępowań przygotowawczych,
48) MS-Stp2 – zgłoszenie o zakończeniu postępowania,
49) MS-Stp3 – zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych,
50) MS-ZK1 – miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,
51) MS-ZK2 – miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,
52) MS-ZK3 – kwartalne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,
53) MS-ZK4 – kwartalne sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń,
54) MS-ZK5 – roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych i skazanych,
55) MS-ZK6 – roczne sprawozdanie o szkoleniu skazanych,
56) MS-ZK7 – roczne sprawozdanie więziennej służby zdrowia,
57) MS-ZK8 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach Służby Więziennej,
58) MS-ZN26p – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym,
59) MS-ZN26s – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich,
60) MS-ZN27p – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym,
61) MS-ZN27s – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich.
8. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji:
1) MSW-29 – sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w służbie zdrowia MSWiA,
2) MSW-30 – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia,
3) MSW-31 – sprawozdanie z działalności ambulatorium MSWiA,
4) MSW-32 – sprawozdanie z otwartej opieki zdrowotnej Polikliniki MSWiA,
5) MSW-33 – sprawozdanie z działalności diagnostycznej,
6) MSW-34 – sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej,
7) MSW-35 – sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,
8) MSW-36 – sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego,
9) MSW-37 – sprawozdanie – dodatkowe dane z działalności poradni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej,
10) MSW-38 – sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego,
11) MSW-40 – sprawozdanie z małoobrazkowych badań radiofotograficznych,
12) MSW-41 – sprawozdanie z działalności profilaktycznej,
13) MSW-42 – sprawozdanie z działalności ambulatoriów i izb chorych,
14) MSW-43 – sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala specjalistycznego,
15) MSW-44 – sprawozdanie z pobrań krwi w punkcie, poza punktem oraz zużycia preparatów krwiopochodnych,
16) MSW-45 – sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium uzdrowiskowego MSWiA,
17) MSW-47a – sprawozdanie o działalności sanitarno-epidemiologicznej.
9. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej:
1) GR-1 – sprawozdanie o wykonaniu ważniejszych zadań w zakresie połowów i przetwórstwa ryb,
2) GR-2 – sprawozdanie o rozliczeniu czasu pracy statków rybackich,
3) GR-3 – sprawozdanie o połowach w relacji pełnej i wyładunkowej A – połowy bałtyckie,
4) GR-3 – sprawozdanie o połowach w relacji pełnej i wyładunkowej B – połowy dalekomorskie,
5) GR-4 – sprawozdanie o połowach według metod połowów, nakładów pracy, podobszarów/rejonów, gatunków ryb oraz typów statków,
6) GR-5 – sprawozdanie o produkcji i sprzedaży według ilości i wartości w gospodarce rybnej.
10. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej:
1) MZ-02 – meldunek telefoniczny o personelu medycznym i bazie służby zdrowia,
2) MZ-06 – roczne sprawozdanie o opiece zdrowotnej w placówkach oświatowo-wychowawczych,
3) MZ-10 – roczne sprawozdanie z wybranych zagadnień służby zdrowia,
4) MZ-11A – roczne sprawozdanie o działalności profilaktycznej i stanie zdrowia ludności,
5) MZ-11s – dodatkowe informacje o opiece stomatologicznej nad dziećmi, młodzieżą i studentami,
6) MZ-13 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc,
7) MZ-14 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,
8) MZ-15 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni (przychodni) zdrowia psychicznego,
9) MZ-16 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni (przychodni) odwykowej,
10) MZ-17 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni profilaktyki, leczenia i rehabilitacji osób uzależnionych,
11) MZ-18 – roczne sprawozdanie o leczonych z powodu chorób układu krążenia,
12) MZ-24 – roczne sprawozdanie o ambulatoryjnym dokonywaniu przerywania ciąży,
13) MZ-26 – roczne sprawozdanie stacji (zespołu) radiofotograficznej,
14) MZ-29A – roczne sprawozdanie z działalności szpitala ogólnego i sanatorium leczenia gruźlicy i chorób płuc,
15) MZ-30 – roczne sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej,
16) MZ-35 – roczne sprawozdanie z działalności wojewódzkiego/międzywojewódzkiego ośrodka medycyny pracy,
17) MZ-35A – roczne sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących,
18) MZ-37 – roczne sprawozdanie o leczonych z powodu cukrzycy,
19) MZ-41 – roczne sprawozdanie z działalności poradni zaopatrzenia ortopedycznego,
20) MZ-42 – roczne sprawozdanie z działalności punktu i stacji krwiodawstwa,
21) MZ-45 – roczne sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego,
22) MZ-45A – roczne sprawozdanie z zatrudnienia,
23) MZ-46 – roczne sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej,
24) MZ-49 – sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej,
25) MZ-50 – roczne sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy,
26) MZ-52 – roczne sprawozdanie z działalności w zakresie ochrony radiologicznej i przed polami w.cz.,
27) MZ-53 – roczne sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży,
28) MZ-54 – roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych,
29) MZ-55 – dzienny meldunek zakładu opieki zdrowotnej o zachorowaniach na grypę lub podejrzeniach,
30) MZ-56 – sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne i zatruciach związkami chemicznymi oraz zakażeniach szpitalnych,
31) MZ-57 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne wg wieku, płci, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowego rozkładu,
32) MZ-58 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na różyczkę i odrę,
33) MZ-76 – roczne sprawozdanie z obrotu środkami odurzającymi i psychotropowymi oraz ich wyrobu i przerobu,
34) MZ-88 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia,
35) MZ-89 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu specjalistów: lekarzy, lekarzy stomatologów, farmaceutów i innych,
36) MZ-90 – roczne sprawozdanie o zatrudnieniu w ambulatoryjnej podstawowej opiece zdrowotnej,
37) MZ-101 – karta ewidencyjna (aktualizacyjna) urządzenia medycznego,
38) MZ/Szp-11 – karta statystyczna szpitala ogólna dla dorosłych, młodzieży i dzieci,
39) MZ/Szp-11b – karta statystyczna psychiatryczna.
11. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonego przez Prezesa Głównego Urzędu Ceł – GUC-1 – sprawozdanie z dozoru i kontroli celnej sprawowanej przez organy celne.
12. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego:
1) GUNB-1 – pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych,
2) GUNB-2 – nakazy rozbiórki obiektów budowlanych.
13. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonego przez Przewodniczącego Komitetu Kinematografii – KK-1 – półroczne (roczne) sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach.
14. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki:
1) KFT-1 – sprawozdanie o działalności klubu sportowego,
2) KFT-2 – sprawozdanie o działalności polskiego związku sportowego,
3) KFT-4 – aktywność sportowa osób niepełnosprawnych w Polsce,
4) ankieta – „Turystyka zagraniczna" (załączniki: ITTZ-1, ITTZ-2, ITTZ-3, ITTZ-4, ITTZ-5),
5) ITTK-1 – uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych, podróże Polaków w 1999 r.
2. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w § 1 ust. 2, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia, w kolejności alfabetycznej.
3. Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w § 2, określa załącznik nr 3 do rozporządzenia, w kolejności analogicznej jak ustalona rozporządzeniem.
2 Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w § 3, określa załącznik nr 4 do rozporządzenia.
Prezes Rady Ministrów: J. Buzek
Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 grudnia 1998 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych,
objaśnień co do sposobu ich wypełniania
oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych
stosowanych w badaniach statystycznych
ustalonych w programie badań statystycznych
statystyki publicznej na rok 1999.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
- Data ogłoszenia: 1998-12-28
- Data wejścia w życie: 1999-01-12
- Data obowiązywania: 1999-01-12
- Z mocą od: 1999-01-12
- Dokument traci ważność: 1999-12-31
- ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 15 marca 1999 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999.
- ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 20 września 1999 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 1999
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA