REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 1993 nr 91 poz. 423
ROZPORZĄDZENIE KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI
z dnia 31 sierpnia 1993 r.
w sprawie zakazu sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania.
Na podstawie art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 1993 r. Nr 7, poz. 34) zarządza się, co następuje:
2. Wskazanie sponsora może zawierać:
1) nazwę lub firmę sponsora oraz
2) znak towarowy lub nazwę jednego produktu sponsora.
2. Przepis ust. 1 nie dotyczy reklam produktów i usług sponsora widocznych w tle imprezy transmitowanej lub relacjonowanej w audycji.
1) osoby, których główna działalność polega na produkcji, sprzedaży albo innym udostępnieniu towarów lub usług, których reklama jest zakazana,
2) partie polityczne,
3) związki zawodowe i organizacje pracodawców.
2. Jedna osoba nie może sponsorować audycji w wymiarze przekraczającym 10% rocznego czasu nadawania programu.
1) dzienników,
2) audycji publicystycznych o treści społeczno-politycznej,
3) audycji poradniczych i konsumenckich,
4) audycji wyborczych lub bezpośrednio związanych z kampanią wyborczą,
5) audycji o treści religijnej.
2. Do podawania informacji, o których mowa w ust. 1, stosuje się odpowiednio przepis § 2.
2. Nadawca przechowuje ewidencję, o której mowa w ust. 1, przez okres jednego roku od zakończenia roku kalendarzowego, w którym audycja została rozpowszechniona.
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: M. Markiewicz
- Data ogłoszenia: 1993-10-04
- Data wejścia w życie: 1993-11-04
- Data obowiązywania: 1993-11-04
- Z mocą od: 1993-11-04
- Dokument traci ważność: 2000-08-09
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA