PR-imo to agencja specjalizująca się w public relations oraz content marketingu, prowadzona przez Zuzannę Taraszewską. Działa z powodzeniem od 2006 roku. Obecnie zespół PR-imo budują specjaliści od media relations, strategii marketingowych i reklamowych, a także graficy i web designerzy. Dorobek agencji to setki przeprowadzonych kampanii informacyjnych, dziesiątki wypromowanych produktów i usług, niezliczone ilości artykułów prasowych i wywiadów zredagowanych na potrzeby dzienników, prasy drukowanej i internetowej, radia oraz telewizji, a także niejedna wdrożona strategia i kampania reklamowa.
Obecnie z usług PR-imo korzystają Firmy z takich branż, jak m.in. IT i telekomunikacja, finanse, FMCG, kosmetyki i chemia gospodarcza, motoryzacja, marketing i reklama, a także wnętrza. W ramach kompetencji PR-imo proponuje działania ukierunkowane m.in. na:
- media relations i content marketing
- PR Produktowy i PR Korporacyjny
- strategie reklamowe i marketingowe
- social media marketing
- copywriting i tworzenie stron www
Wszystkie działania kierunkowane są bezpośrednio na zwiększanie widoczności Firmy oraz pośrednio - budowę baz lojalnych Klientów.
Płatności mobilne, omnichannel, optymalizacja konwersji i współpraca z sieciami handlowymi. Te wyzwania stoją przed wiodącymi spółkami obsługującymi płatności online. Z czego wynikają takie kierunki rozwoju branży płatności online?