Swoją przygodę z zawodem rozpoczęłam od pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Następnie przez kilka lat zdobywałam doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej, w tym obsłudze spraw sądowych w renomowanych warszawskich kancelariach. Jako menedżer w spółce państwowej Grupy Kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju, poszerzałam swoje kompetencje w zakresie zarządzania. Przez ten czas dobrze poznałam problemy i potrzeby biznesu, zarówno te wewnętrzne, jak i w relacjach z zewnętrznymi partnerami. Jestem absolwentem kursu Legal MBA rozwijającego kompetencje menedżerskie u prawników biznesowych. Od 2010 roku jestem członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, wpisanym na listę Radców Prawnych pod numerem WA-9627. Od 2016 roku prowadzę Kancelarię Radcy Prawnego w Warszawie. Dzięki osobistemu zaangażowaniu i indywidualnemu podejściu do każdej ze spraw zapewniam moim Klientom komfort i rzetelną pomoc prawną.
Specjalizuję się w doradztwie Klientom w zakresie szeroko rozumianego prawa cywilnego oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Uczestniczyłam w pracach nad projektem ustawy o pracowniczych planach kapitałowych (PPK) i wspierałam wdrożenie systemu PPK. Dysponuję również ugruntowaną wiedzą dotyczącą pracowniczych programów emerytalnych (PPE) i doświadczeniem w codziennym doradztwie pracodawcom prowadzącym takie programy. Posiadam bogate doświadczenie we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Państwową Inspekcją Pracy, Komisją Nadzoru Finansowego, Ministerstwem Finansów, Urzędem Ochrony Danych Osobowych, Komisją ds. orzekania o zdarzeniach medycznych oraz Rzecznikiem Finansowym. Z sukcesem przeprowadziłam kilkadziesiąt postępowań sądowych i przed urzędami.
Jestem autorką artykułów prasowych w Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej i Infor oraz ekspertem prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w Radiu Infor. Jestem współautorką publikacji “Pisma procesowe z zakresu prawa pracy z objaśnieniami i płytą CD” (C.H. Beck 2014) oraz publikacji Praxis “Prawo pracy dla sędziów i pełnomocników. Wzory pism. Przykłady i wskazówki praktyczne, orzecznictwo” (C.H.Beck 2015).
Szczególnie cenię sobie stałą i bieżącą współpracę, która pozwala poznać specyfikę i potrzeby Klienta, dzięki czemu można nie tylko łatwiej i szybciej rozwiązywać problemy Klienta, ale także im zapobiegać. Za cel stawiam sobie zapewnienie Klientowi obsługi najwyższej jakości, gwarantującej realizację jego zamierzeń biznesowych i pełne bezpieczeństwo prawne. Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki dzieci.
Pracodawca zarządził, aby pracownicy znajdowali się w miejscu pracy 10 minut przed godziną rozpoczęcia pracy. Czy niestawienie się w pracy przed czasem może być przyczyną nałożenia na pracownika kary porządkowej?