REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2021 poz. 14

ZARZĄDZENIE NR 14
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD

z dnia 18 czerwca 2021 r.

w sprawie sposobu wprowadzania procedur nieruchomościowych

Tekst pierwotny

Na podstawie § 5 ust. 2 pkt I załącznika do zarządzenia Nr 36 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 grudnia 2018 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad", zarządza się, co następuje:

§ 1.

Zarządzenie określa sposób wprowadzania i zasady korzystania z procedur nieruchomościowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

2. Procedurami nieruchomościowymi są w szczególności: instrukcje postępowania, formularze, blankiety pism, pisma ramowe, szablony pism, wyjaśnienia i wytyczne.

3. Procedury nieruchomościowe regulują sposób postępowania pracowników GDDKiA w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami, w szczególności w sprawach związanych z pozyskiwaniem nieruchomości, realizacją inwestycji, zarządzaniem mieniem oraz wykonywaniem zadań związanych z trwałym zarządem na nieruchomościach.

4. Sposób wprowadzania procedur nieruchomościowych oraz udzielania odstępstw od ich stosowania stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 2.

Obowiązek stosowania procedur nieruchomościowych oraz odstępstw od ich stosowania jest równoważny wydanemu poleceniu służbowemu przez odpowiednio właściwego członka Kierownictwa GDDKiA, właściwego kierownika komórki organizacyjnej Centrali lub Dyrektora Oddziału GDDKiA.

§ 3.

1. Obowiązujące procedury nieruchomościowe, publikuje się w Intranecie na specjalnie przeznaczonej do tego celu stronie, do której dostęp posiadają wszyscy pracownicy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

2. Z dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia, na stronie o której mowa w ust. 1, publikuje się procedury nieruchomościowe, których zakresy zostały określone w załączniku nr 2 do zarządzenia.

§ 4.

1. Nadzór nad prawidłowym wdrożeniem i realizacją procedur nieruchomościowych przez kierowników komórek organizacyjnych Centrali powierza się właściwemu członkowi Kierownictwa GDDKiA.

2. Dyrektor Oddziału GDDKiA sprawuje nadzór, o którym mowa w ust. 1, w odniesieniu do podlegających mu komórek organizacyjnych.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z wyjątkiem § 2, który wchodzi w życie 90 dni od dnia wejścia w życie zarządzenia. Do dnia wejścia w życie § 2 zarządzenia procedury nieruchomościowe uznaje się za zalecane do stosowania.

infoRgrafika

 

 

1) zmienionego zarządzeniem Nr 13 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 6 maja 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zarządzeniem Nr 25 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 lipca 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zarządzeniem Nr 34 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 17 września 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz zarządzeniem Nr 39 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 października 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Załącznik 1. [Sposób wprowadzania procedur nieruchomościowych]

Załączniki do zarządzenia Generalnego
Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Nr 14
z dnia 18 czerwca 2021 r.

Załącznik nr 1

Sposób wprowadzania procedur nieruchomościowych

§ 1. 1. Propozycja wprowadzenia nowej procedury nieruchomościowej1) lub zmiany obowiązującej procedury nieruchomościowej zwana dalej: "Propozycją", podlega zgłoszeniu poprzez dedykowany formularz zamieszczony w Intranecie na stronie poświęconej procedurom nieruchomościowym, zwanej dalej: "Stroną". Propozycję może przedstawić kierownik komórki organizacyjnej Centrali lub Dyrektor Oddziału GDDKiA. Do Propozycji dołącza się merytoryczne uzasadnienie.

2. Elektroniczne zawiadomienie o zgłoszeniu Propozycji otrzymują wszyscy kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz wszyscy Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA.

3. Kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA mogą przedstawić - za pośrednictwem dedykowanego formularza na Stronie stanowiska w sprawie Propozycji w terminie 14 dni od daty jej publikacji. Zestawienie stanowisk wraz z ich treścią podlega publikacji na Stronie.

4. Po upływie terminu o którym mowa w ust. 3, kierownik komórki ds. nieruchomości Centrali, zwany dalej: "Kierownikiem ZN", sporządza opinię dotyczącą Propozycji. W przypadku gdy zakres Propozycji wykracza poza zakres właściwości komórki ds. nieruchomości Centrali, Kierownik ZN zwraca się do kierownika właściwej komórki organizacyjnej Centrali o wydanie w tym względzie opinii.

5. Pozytywna opinia, o której mowa w ust. 4, stanowi podstawę do podjęcia prac nad projektem nowej procedury nieruchomościowej, lub zmiany obowiązującej procedury nieruchomościowej, zwanej dalej: "Projektem". Negatywna opinia stanowi podstawę do pozostawienia Propozycji bez rozpatrzenia. Treść opinii podlega publikacji na Stronie.

§ 2. 1. Kierownik ZN opracowuje Projekt. Jeżeli zakres Projektu wykracza poza właściwość komórki ds. nieruchomości Centrali, Kierownik ZN powierza opracowanie Projektu w tym zakresie kierownikowi właściwej komórki organizacyjnej Centrali.

2. Projekt jest opracowywany z uwzględnieniem potrzeby:

1) zachowania spójności z obowiązującymi procedurami nieruchomościowymi;

2) zachowania integralności i zupełności danych zbieranych i przetwarzanych w ramach Centralnej Bazy o Nieruchomościach.

3. W celu opracowania Projektu Kierownik ZN może utworzyć zespół zadaniowy składający się z pracowników GDDKiA, w tym w szczególności z Naczelników Wydziałów Nieruchomości z Oddziałów GDDKiA, pracowników komórki ds. nieruchomości Centrali, a także komórki ds. zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa Centrali.

4. Kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz Dyrektorzy Oddziałów są zobowiązani do pomocy i umożliwienia podlegającym im pracownikom, którzy zostali wyznaczeni przez Kierownika ZN, do udziału w pracach zespołu zadaniowego, o którym mowa w ust. 3.

5. Udział pracowników GDDKiA w pracach zespołu zadaniowego traktowany jest jako realizacja obowiązków służbowych.

6. W ramach prac zespołu zadaniowego przygotowuje się odrębne analizy w zakresach, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, które wymagają akceptacji, odpowiednio, Kierownika ZN i kierownika komórki ds. zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa Centrali.

7. Jeżeli nie powołano zespołu zadaniowego, o którym mowa w ust. 3, po przygotowaniu Projektu:

1) Kierownik ZN opracowuje analizę w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1;

2) kierownik komórki ds. zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa Centrali opracowuje analizę w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.

8. Negatywny wynik którejkolwiek z analiz, o których mowa w ust. 6 albo 7, powoduje konieczność kontynuacji prac nad Projektem, tak by jego treść spełniała wymagania, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2. Przepis ust. 6 i 7 stosuje się odpowiednio.

9. Przepisy ust. 2-8 stosuje się odpowiednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych Centrali w przypadkach, o których mowa w ust. 1 zdanie drugie.

§ 3. 1. Projekt wraz z analizami, o których mowa w § 2 ust. 6 albo 7, podlega publikacji na Stronie. Elektroniczne zawiadomienie o publikacji Projektu otrzymują wszyscy kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz wszyscy Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA.

2. Kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA mają prawo zgłosić - za pośrednictwem dedykowanego formularza na Stronie - propozycje zmian do Projektu w ciągu 14 dni od daty jego publikacji. Propozycje powinny zawierać nowe brzmienie kwestionowanych zapisów lub wniosek o rezygnację z danego zapisu. Propozycje powinny posiadać uzasadnienie.

3. W ciągu 14 dni od zakończenia zgłaszania propozycji, o których mowa w ust. 2, Kierownik ZN udziela Zbiorczej odpowiedzi na Stronie na zgłoszone propozycje w formie zestawienia. Jeżeli jest to uzasadnione ze Zbiorczą odpowiedzią publikuje się również nową wersję Projektu.

4. Jeżeli treść propozycji wykracza poza właściwość komórki ds. nieruchomości Centrali, Kierownik ZN powierza przygotowanie i udzielenie na nie odpowiedzi kierownikowi właściwej komórki organizacyjnej Centrali. Odpowiedź jest uwzględniania w Zbiorczej odpowiedzi.

5. Po udzieleniu Zbiorczej odpowiedzi, Kierownik ZN przekazuje Projekt kierownikowi komórki ds. prawnych Centrali w celu jego weryfikacji w zakresie poprawności pod względem prawnym i legislacyjnym, zwanej dalej: "Weryfikacją". Weryfikacja powinna nastąpić w terminie 14 dni od daty przekazania Projektu.

6. W przypadku gdy Weryfikacja wykaże konieczność dokonania zmian treści Projektu, kierownik komórki ds. prawnych Centrali przedstawia i uzgadnia propozycje zmian treści Projektu z Kierownikiem ZN. Przepis ust. 4 zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio.

7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Kierownik ZN może wyznaczyć w ramach prac nad Projektem inne terminy niż wymienione w ust. 2-6, jednakże nie mogą być one krótsze niż 3 dni robocze.

§ 4. 1. Kierownik ZN, po uzyskaniu pozytywnej Weryfikacji, przedkłada Projekt do akceptacji członkowi Kierownictwa GDDKiA, właściwemu ze względu na obszar którego dotyczy Projekt.

2. Właściwy członek Kierownictwa GDDKiA:

1) akceptuje Projekt,

2) poleca zaprzestanie dalszych prac nad Projektem, lub

3) zwraca Projekt Kierownikowi ZN, w celu ponowienia czynności opisanych w § 2 i § 3, ze wskazaniem jakie elementy należy jeszcze w nim uwzględnić lub poprawić.

§ 5. 1. Projekt, po zaakceptowaniu przez właściwego członka Kierownictwa GDDKiA, podlega publikacji na Stronie.

2. Z dniem publikacji Projektu na Stronie wszyscy pracownicy GDDKiA otrzymują elektroniczną informację o wprowadzeniu Projektu do stosowania.

3. Z dniem następującym po dniu publikacji na Stronie, Projekt staje się częścią odpowiednich procedur nieruchomościowych.

§ 6. 1. W uzasadnionych przypadkach Kierownik ZN może zgłosić propozycję aktualizacji procedury nieruchomościowej, zwaną dalej "Aktualizacją". Jeżeli zakres procedury nieruchomościowej wykracza poza właściwość komórki ds. nieruchomości Centrali, propozycję Aktualizacji przygotowuje kierownik komórki organizacyjnej Centrali, we właściwości której znajduje się dana procedura nieruchomościowa.

2. Aktualizacja nie może doprowadzić do merytorycznej zmiany procedury nieruchomościowej. Aktualizacja może polegać w szczególności na poprawie błędów pisarskich, przywołaniu aktualnej wersji lub nazwy aktu prawnego lub dokumentu wewnętrznego, formalnego dostosowania funkcjonujących procedur nieruchomościowych do nowo wprowadzanych procedur nieruchomościowych.

3. Kierownik ZN opracowuje projekt aktualizacji procedury nieruchomościowej, zwany dalej: "Projektem Aktualizacji". Projekt Aktualizacji podlega publikacji na Stronie. Elektroniczne zawiadomienie o publikacji Projektu Aktualizacji otrzymują wszyscy kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz wszyscy Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA.

4. Kierownicy komórek organizacyjnych Centrali oraz Dyrektorzy Oddziałów GDDKiA mogą zgłosić sprzeciw wobec Projektu Aktualizacji w ciągu 3 dni roboczych od dnia jego publikacji. Sprzeciw powinien posiadać uzasadnienie wskazujące na konkretne zapisy Projektu Aktualizacji, które stanowią merytoryczną zmianę procedury nieruchomościowej.

5. Sprzeciw rozpatruje Kierownik ZN.

6. Sprzeciw wniesiony z uchybieniem terminu lub nie spełniający wymagań o których mowa w ust. 4, pozostawia się bez rozpatrzenia.

7. Przepisy ust. 3 i 5 stosuje się odpowiednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych Centrali w przypadkach, o których mowa w ust. 1 zdanie drugie.

8. Pozytywne rozpatrzenie sprzeciwu powoduje konieczność odpowiedniego zastosowania wobec Projektu Aktualizacji procedury przewidzianej dla Projektu - przepis § 2 - 5 stosuje się odpowiednio.

9. W przypadku braku zgłoszenia sprzeciwu wobec Projektu Aktualizacji Kierujący ZN przedkłada go do akceptacji właściwego członka Kierownictwa GDDKiA. Przepis § 4 i 5 stosuje się odpowiednio.

§ 7. 1. W uzasadnionych przypadkach można odstąpić od częściowego lub całkowitego stosowania procedury nieruchomościowej przez daną komórkę organizacyjną Centrali lub Oddziału GDDKiA, zwanym dalej "Odstępstwem".

2. Odstępstwo następuje na wniosek komórki organizacyjnej Centrali albo Dyrektora Oddziału GDDKiA. Komórka organizacyjna Centrali może wystąpić o Odstępstwo w zakresie swojej właściwości, natomiast Dyrektor Oddziału GDDKiA w zakresie właściwości podległych mu komórek organizacyjnych.

3. Wniosek o Odstępstwo wraz z opisem sytuacji, w której Odstępstwo ma wystąpić oraz z uzasadnieniem wnioskodawca przedkłada Kierownik ZN.

4. Kierownik ZN dokonuje oceny wniosku oraz analizy możliwości zastosowania Odstępstwa, ze szczególnym uwzględnieniem integralności i zupełności danych zbieranych i przetwarzanych w ramach Centralnej Bazy o Nieruchomościach.

5. W przypadku wniosków składanych przez Dyrektorów Oddziałów GDDKiA, gdy wniosek o Odstępstwo wykracza poza właściwość komórki ds. nieruchomości Centrali, Kierownik ZN zasięga w tym zakresie opinii kierownika właściwej komórki organizacyjnej Centrali.

6. Wniosek o Odstępstwo wraz z opinią dotyczącą możliwości jego uwzględnienia, w tym opinią, o której mowa w ust. 5, Kierownik ZN przedstawia właściwemu członkowi Kierownictwa GDDKiA.

7. W przypadku odmowy zgody na Odstępstwo, Kierownik ZN niezwłocznie informuje o tym wnioskodawcę.

8. Informacja o zaakceptowanym Odstępstwie wraz z jego opisem są publikowane na Stronie, w sposób powiązany z procedurą nieruchomościową której ono dotyczy.

9. Publikacja Odstępstwa na Stronie nie stanowi podstawy do jego zastosowania w stosunku do innych komórek organizacyjnych Centrali lub Oddziałów GDDKiA i w innych sytuacjach niż te, które zostały wskazane we wniosku o Odstępstwo.

§ 8. 1. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest uchylenie każdej procedury nieruchomościowej lub jej części przez właściwego członka Kierownictwa GDDKiA. Przepis § 1 ust. 1-4 oraz § 7 ust. 4-8 stosuje się odpowiednio.

2. Procedura nieruchomościowa traci moc z chwilą publikacji informacji ojej uchyleniu na Stronie. Elektroniczne zawiadomienie o uchyleniu procedury nieruchomościowej lub jej części otrzymują wszyscy pracownicy GDDKiA.

 

1) Procedurą nieruchomościową, zgodnie z § 1 ust. 2 zarządzenia są w szczególności: instrukcje postępowania, formularze, blankiety pism, pisma ramowe, szablony pism, wyjaśnienia i wytyczne.

Załącznik 2. [ZAKRES PROCEDURY]

Załącznik nr 2

ZAKRES PROCEDURY

Lp.

Symbol procedury

ZAKRES PROCEDURY

1

N-1

SZACOWANIE KOSZTÓW NABYCIA NIERUCHOMOŚCI

2

N-2

ANALIZA MATERIAŁÓW DO WNIOSKU O WYDANIE DECYZJI ZRID

3

N-3

WERYFIKACJA PROJEKTU WNIOSKU 0 WYDANIE DECYZJI ZRID

4

N-4

POTWIERDZENIE PRAWA DO DYSPONOWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI NA CELE BUDOWLANE

5

N-5

OPIS NIERUCHOMOŚCI

6

N-6

PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY

7

N-7

PRZEPROWADZENIE EGZEKUCJI

8

N-8

PRZEKAZANIE DROGI INNEMU ZARZĄDCY

9

N-9

ODBIÓR DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ

10

N-10

PRZYJĘCIE SKŁADNIKA MAJĄTKU DO EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (SAP) - NIERUCHOMOŚCI TYTUŁ INWESTYCYJNY

11

N-11

WYPOWIEDZENIE UMÓW DZIERŻAWY, NAJMU, UŻYCZENIA NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA

12

N-12

STWIERDZENIE PRAWA TRWAŁEGO ZARZĄDU NA GRUNTACH SKARBU PAŃSTWA

13

N-13

ZAPEWNIENIE LOKALI ZAMIENNYCH

14

N-14

UGODA ADMINISTRACYJNA

15

N-15

ZAMIANA NIERUCHOMOŚCI W POSTĘPOWANIU ODSZKODOWAWCZYM

16

N-16

ODSZKODOWANIE DLA RODZINNYCH ORODOW DZIAŁKOWYCH

17

N-17

ZALICZKA 70% ODSZKODOWANIA

18

N-18

UJAWNIENIE W KSIĘDZE WIECZYSTEJ OGRANICZENIA W KORZYSTANIU Z NIERUCHOMOŚCI

19

N-19

OCENA ZASADNOŚCI WNIOSKU 0 WYKUP NIERUCHOMOŚCI RESZTUJĄCEJ

20

N-20

WYPŁATA ODSZKODOWANIA Z DECYZJI 0 USTALENIU ODSZKODOWANIA

21

N-21

WYPŁATA ODSZKODOWANIA Z TYTUŁU TRWAŁEGO OGRANICZENIA W KORZYSTANIU Z NIERUCHOMOŚCI

22

N-22

DEPOZYT W PRZYPADKU ODMOWY PRZYJĘCIA ODSZKODOWANIA

23

N-23

DEPOZYT W PRZYPADKU NIERUCHOMOŚCI 0 NIEUREGULOWANYM STANIE PRAWNYM

24

N-24

STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH PROJEKTOWANEGO PASA DROGOWEGO W SYSTEMIE BUDUJ - PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY

25

N-25

STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH PROJEKTOWANEGO PASA DROGOWEGO W SYSTEMIE PROJEKTUJ & BUDUJ

26

N-26

STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH PASA DROGOWEGO W SYSTEMIE BUDUJ - POWYKONAWCZA

27

N-R-l

OFERTOWY TRYB NABYCIA

28

R-1

REGULACJA STANÓW PRAWNYCH PASÓW DROGOWYCH ART.73

29

R-2

REGULACJA STANU PRAWNEGO W ISTNIEJĄCYM PASIE DROGI KRAJOWEJ

30

R-3

POŁĄCZENIE DZIAŁEK

31

R-4

PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI W TRYBIE UGN

32

R-5

POŁĄCZENIE LUB PODZIAŁ SKŁADNIKA MAJĄTKU (SAP)-NIERUCHOMOŚCI

33

R-6

WYGASZENIE PRAWA TRWAŁEGO ZARZĄDU (nieruchomości drogowe)

34

R-7

WYGASZENIE ODPŁATNEGO PRAWA TRWAŁEGO ZARZĄDU (NIERUCHOMOŚCI REJONÓW, OBWODÓW, BAZ)

35

R-8

WYGASZENIE NIEODPŁATNEGO PRAWA TRWAŁEGO ZARZĄDU NA WNIOSEK (NIERUCHOMOŚCI STATUTOWE GDDKiA art. 60 ust. 1 i 6)

36

R-9

PRZEKAZANIE SKŁADNIKA MAJĄTKU Z EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (SAP) - INNYM PODMIOTOM - NIERUCHOMOŚCI

37

R-10

PRZYJĘCIE SKŁADNIKA MAJĄTKU DO EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (SAP) - NIERUCHOMOŚCI POZA INWESTYCYJNYMI

38

Ul

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU PROWADZENIA ROBÓT W PASIE DROGOWYM

39

U-2

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU UMIESZCZENIA W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NIEZWIĄZANEJ Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI

40

U-3

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU UMIESZCZENIA OBIEKTU BUDOWLANEGO I REKLAMY

41

U-4

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO NA PRAWACH WYŁĄCZNOŚCI

42

U-5

ZEZWOLENIE NA LOKALIZACJĘ W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ NIE ZWIĄZANEJ Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI

43

U-6

ZEZWOLENIE NA LOKALIZACJĘ W PASIE DROGOWYM OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ORAZ REKLAM

44

U-7

LOKALIZACJA LUB PRZEBUDOWA ZJAZDU

45

U-8

ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU USUNIĘCIA AWARII URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI

46

U-9

ZEZWOLENIE NA LOKALIZACJĘ OBIEKTU BUDOWLANEGO -REKLAMY POZA PASEM DROGOWYM

47

U-10

WYRAŻENIE ZGODY NA PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCYCH URZĄDZEŃ LUB OBIEKTÓW W PASIE DROGOWYM

48

U-11

UZGODNIENIE PROJEKTU DECYZJI USTALAJĄCEJ WARUNKI ZABUDOWY DLA TERENU PRZYLEGAJĄCEGO DO PASA DROGOWEGO DROGI KRAJOWEJ

49

U-12

UZGODNIENIE PROJEKTU DECYZJI USTALAJĄCEJ LOKALIZACJĘ INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE PRZYLEGAJĄCYM DO PASA DROGOWEGO DROGI KRAJOWEJ

50

U-13

ZEZWOLENIE NA UDOSTĘPNIENIE KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO

51

U-14

ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO BEZ ZEZWOLENIA ZARZĄDCY DROGI

52

U-15

WNIOSKI DO SUIKZP I MPZP

53

U-16

ZAOPINIOWANIE PROJEKTU SUIKZP

54

U-17

UZGODNIENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

55

S

SPIS SKRÓTÓW

 

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA