REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2020 poz. 3

ZARZĄDZENIE NR 3
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD

z dnia 17 stycznia 2020 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem

Tekst pierwotny

Na podstawie § 4 statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 5 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie nadania statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz. Urz. Min. Inf. i Bud. poz. 6 oraz Dz. Urz. Min. Inf. z 2018 r. poz. 51) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Nr 25 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 5 lipca 2019 r. w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem w § 3 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) Pan Marcin Nowacki – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;”.

§ 2.

Tekst ujednolicony zarządzenia, o którym mowa w § 1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

GENERALNY DYREKTOR
DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD

infoRgrafika

 

Załącznik 1. [ZARZĄDZENIE NR 25 GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD z dnia 5 lipca 2019 r. w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem]

Załącznik do zarządzenia Nr 3
Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
z dnia 17 stycznia 2020 r.

TEKST UJEDNOLICONY

ZARZĄDZENIE NR 25
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD

z dnia 5 lipca 2019 r.

w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem

Na podstawie § 4 statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 5 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie nadania statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz. Urz. Min. Inf. i Bud. poz. 6 oraz Dz. Urz. Min. Inf. z 2018 r. poz. 51) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuję się Komitet Sterujący do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem, zwany dalej „Komitetem”, którego celem jest koordynacja działań związanych z procesem przygotowania i wdrożenia Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem, zwanego dalej „Programem”.

§ 2. Do zakresu zadań Komitetu należy, w szczególności:

1) określanie kierunku prowadzonych prac mających na celu przygotowanie i wdrożenie Programu;

2) opracowywanie propozycji działań w zakresie przygotowania i wdrożenia Programu;

3) monitorowanie postępów w realizacji przygotowania i wdrażania Programu;

4) opracowywanie sprawozdań z postępu działań związanych z przygotowaniem i wdrożeniem Programu;

5) inicjowanie opracowania analiz, opinii, ekspertyz lub innych dokumentów związanych z opracowaniem i wdrażaniem Programu;

6) opiniowanie i opracowywanie projektów zmian legislacyjnych usprawniających wdrożenie Programu.

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Pan Andrzej Maciejewski – Główny Specjalista w Departamencie Strategii i Studiów – Przewodniczący Komitetu;

2) Pan Jan Jakubczyk – Dyrektor Biura Kontroli i Audytu – Zastępca Przewodniczącego Komitetu;

3) Pan Marcin Nowacki – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;

4) Pani Daria Predko – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;

5) Pan Tomasz Kwieciński – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;

6) Jarosław Wąsowski – p.o. Dyrektora Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie;

7) Pani Anna Mróz – Dyrektor Departamentu Budżetu i Projektów UE;

8) Pani Agnieszka Wickel – Dyrektor Departamentu Prawnego i Zamówień Publicznych;

9) Pani Ewa Stankiewicz – Zastępca Dyrektora Departamentu Prawnego i Zamówień Publicznych;

10) Pan Dariusz Gora – Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa;

11) Pan Szymon Piechowiak – Zastępca Dyrektora Biura Generalnego Dyrektora.

2. W posiedzeniach Komitetu zobowiązany jest uczestniczyć Kierownik Projektu, wyznaczony w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad do realizacji działań w zakresie nadzoru nad projektem Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowy na sieci TEN-T-Etap 1.

§ 4. 1. Do zadań Przewodniczącego Komitetu należy, w szczególności:

1) inicjowanie, organizowanie i kierowanie pracami Komitetu;

2) ustalanie, co najmniej raz w miesiącu, terminów posiedzeń Komitetu oraz przewodniczenie tym posiedzeniom;

3) bieżące informowanie o postępie prac Komitetu Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;

4) przedstawianie Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad sprawozdań z prac Komitetu.

2. Zastępca Przewodniczącego Komitetu realizuje zadania Przewodniczącego Komitetu podczas jego nieobecności, a także inne zadania powierzone przez Przewodniczącego Komitetu.

§ 5. 1. Komitet realizuje swoje zadania na posiedzeniach organizowanych przez Przewodniczącego Komitetu, co najmniej raz w miesiącu.

2. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Komitetu, za zgodą Generalnego Dyrektora Dróg i Autostrad, może określić inną, niż wskazaną w ust. 1, częstotliwość posiedzeń Komitetu.

3. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia Departament Zarządzania Siecią Dróg.

4. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu wyznaczony, przez Dyrektora Departamentu Zarządzania Siecią Dróg, z pracowników tego Departamentu.

5. Do zadań sekretarza Komitetu należy:

1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:

a) przygotowanie projektu porządku posiedzeń Komitetu oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów uczestnikom posiedzeń Komitetu,

b) sporządzenie listy obecności uczestników posiedzeń Komitetu,

c) sporządzanie protokołów z posiedzeń Komitetu, zawierających w szczególności:

– porządek posiedzenia,

– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,

– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,

– ustalenia Komitetu i Przewodniczącego Komitetu;

2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;

3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności uchwał i protokołów z posiedzeń;

4) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Przewodniczącego Komitetu.

§ 6. Do udziału w pracach Komitetu mogą być zapraszane, z inicjatywy Przewodniczącego Komitetu, również osoby spoza składu Komitetu.

§ 7. Komitet podejmuje rozstrzygnięcia w drodze uzgodnienia stanowiska. W przypadku braku uzgodnienia stanowiska rozstrzyga Przewodniczący Komitetu.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2020-01-17
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA