REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2020 poz. 3
ZARZĄDZENIE NR 3
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
z dnia 17 stycznia 2020 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem
Na podstawie § 4 statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 5 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie nadania statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz. Urz. Min. Inf. i Bud. poz. 6 oraz Dz. Urz. Min. Inf. z 2018 r. poz. 51) zarządza się, co następuje:
§ 1.
„3) Pan Marcin Nowacki – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;”.
§ 2.
§ 3.
GENERALNY DYREKTOR |
|
Załącznik do zarządzenia Nr 3
Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
z dnia 17 stycznia 2020 r.
TEKST UJEDNOLICONY
ZARZĄDZENIE NR 25
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
z dnia 5 lipca 2019 r.
w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem
Na podstawie § 4 statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 5 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie nadania statutu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz. Urz. Min. Inf. i Bud. poz. 6 oraz Dz. Urz. Min. Inf. z 2018 r. poz. 51) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję się Komitet Sterujący do spraw Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem, zwany dalej „Komitetem”, którego celem jest koordynacja działań związanych z procesem przygotowania i wdrożenia Programu Budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem, zwanego dalej „Programem”.
§ 2. Do zakresu zadań Komitetu należy, w szczególności:
1) określanie kierunku prowadzonych prac mających na celu przygotowanie i wdrożenie Programu;
2) opracowywanie propozycji działań w zakresie przygotowania i wdrożenia Programu;
3) monitorowanie postępów w realizacji przygotowania i wdrażania Programu;
4) opracowywanie sprawozdań z postępu działań związanych z przygotowaniem i wdrożeniem Programu;
5) inicjowanie opracowania analiz, opinii, ekspertyz lub innych dokumentów związanych z opracowaniem i wdrażaniem Programu;
6) opiniowanie i opracowywanie projektów zmian legislacyjnych usprawniających wdrożenie Programu.
§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:
1) Pan Andrzej Maciejewski – Główny Specjalista w Departamencie Strategii i Studiów – Przewodniczący Komitetu;
2) Pan Jan Jakubczyk – Dyrektor Biura Kontroli i Audytu – Zastępca Przewodniczącego Komitetu;
3) Pan Marcin Nowacki – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;
4) Pani Daria Predko – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;
5) Pan Tomasz Kwieciński – Radca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;
6) Jarosław Wąsowski – p.o. Dyrektora Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie;
7) Pani Anna Mróz – Dyrektor Departamentu Budżetu i Projektów UE;
8) Pani Agnieszka Wickel – Dyrektor Departamentu Prawnego i Zamówień Publicznych;
9) Pani Ewa Stankiewicz – Zastępca Dyrektora Departamentu Prawnego i Zamówień Publicznych;
10) Pan Dariusz Gora – Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa;
11) Pan Szymon Piechowiak – Zastępca Dyrektora Biura Generalnego Dyrektora.
2. W posiedzeniach Komitetu zobowiązany jest uczestniczyć Kierownik Projektu, wyznaczony w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad do realizacji działań w zakresie nadzoru nad projektem Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowy na sieci TEN-T-Etap 1.
§ 4. 1. Do zadań Przewodniczącego Komitetu należy, w szczególności:
1) inicjowanie, organizowanie i kierowanie pracami Komitetu;
2) ustalanie, co najmniej raz w miesiącu, terminów posiedzeń Komitetu oraz przewodniczenie tym posiedzeniom;
3) bieżące informowanie o postępie prac Komitetu Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad;
4) przedstawianie Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad sprawozdań z prac Komitetu.
2. Zastępca Przewodniczącego Komitetu realizuje zadania Przewodniczącego Komitetu podczas jego nieobecności, a także inne zadania powierzone przez Przewodniczącego Komitetu.
§ 5. 1. Komitet realizuje swoje zadania na posiedzeniach organizowanych przez Przewodniczącego Komitetu, co najmniej raz w miesiącu.
2. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Komitetu, za zgodą Generalnego Dyrektora Dróg i Autostrad, może określić inną, niż wskazaną w ust. 1, częstotliwość posiedzeń Komitetu.
3. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia Departament Zarządzania Siecią Dróg.
4. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu wyznaczony, przez Dyrektora Departamentu Zarządzania Siecią Dróg, z pracowników tego Departamentu.
5. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku posiedzeń Komitetu oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów uczestnikom posiedzeń Komitetu,
b) sporządzenie listy obecności uczestników posiedzeń Komitetu,
c) sporządzanie protokołów z posiedzeń Komitetu, zawierających w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– ustalenia Komitetu i Przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności uchwał i protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Przewodniczącego Komitetu.
§ 6. Do udziału w pracach Komitetu mogą być zapraszane, z inicjatywy Przewodniczącego Komitetu, również osoby spoza składu Komitetu.
§ 7. Komitet podejmuje rozstrzygnięcia w drodze uzgodnienia stanowiska. W przypadku braku uzgodnienia stanowiska rozstrzyga Przewodniczący Komitetu.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
- Data ogłoszenia: 2020-01-17
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA