REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2021 poz. 26

ZARZĄDZENIE NR 26/21
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO

z dnia 25 października 2021 r.

w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1671) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Biuru Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „CBA", nadaje się regulamin organizacyjny, określający jego:

1) strukturę organizacyjną;

2) organizację kierowania i funkcje;

3) zadania komórek organizacyjnych.

§ 2.

W skład Biura Logistyki CBA, zwanego dalej „Biurem", wchodzą:

1) Wydział Administracyjno-Gospodarczy;

2) Wydział Inwestycji;

3) Wydział Transportu;

4) Sekcja Wsparcia.

§ 3.

1. Dyrektor Biura kieruje Biurem przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2 pkt 1-3, a w szczególności dokonuje podziału pracy i nadzoruje wykonanie poszczególnych zadań oraz ocenia pracę podległych funkcjonariuszy i pracowników.

2. W przypadku nieobecności dyrektora Biura zastępuje go kierownik komórki organizacyjnej, o której mowa w § 2 pkt 1.

3. W przypadku jednoczesnej nieobecności osób, o których mowa w ust. 2, dyrektora Biura zastępuje wyznaczona przez niego osoba.

§ 4.

Dyrektor Biura jest odpowiedzialny za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań określonych w niniejszym regulaminie, w zakresach obowiązków i odpowiedzialności podległych mu funkcjonariuszy i pracowników oraz zadań zleconych przez Szefa CBA.

§ 5.

1. Kierownicy komórek organizacyjnych kierują ich pracami i są odpowiedzialni za prawidłową i terminową realizację ich zadań.

2. W czasie nieobecności kierownika komórki organizacyjnej jego zadania wykonuje jego zastępca albo osoba wskazana przez dyrektora Biura.

§ 6.

1. Do zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy:

1) administrowanie nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie, najmie lub użyczeniu CBA, w szczególności przez zapewnienie:

a) ciągłości umów najmu, użyczenia, dostaw mediów, sprzątania i innych niezbędnych usług,

b) przeglądów, napraw, modernizacji nieruchomości i infrastruktury z nimi powiązanej oraz wyposażenia technicznego nieruchomości, w tym w odniesieniu do systemów awaryjnego zasilania energetycznego,

c) remontów, które nie wymagają pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji projektowej;

2) prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;

3) administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;

4) planowanie, analizowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału;

5) zapewnienie bezpośredniej i bieżącej konserwacji nieruchomości oraz utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych obiektów w Warszawie;

6) zapewnienie sprzętu, wyposażenia, usług i robót budowlanych poprzez przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością wydziału , zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

7) obsługa głównego magazynu broni, w szczególności przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, zapewnianie amunicji, zgodnie ze zgłoszonymi przez jednostki organizacyjne potrzebami, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz realizacja konwojów zgodnie z właściwością wydziału;

8) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów i środków niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;

9) wykonywanie pieczęci, wizytówek oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek na rzecz jednostek organizacyjnych CBA.

10) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

11) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

12) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością wydziału;

13) obsługa programu NIWA w zakresie właściwości wydziału.

§ 7.

Do zadań Wydziału Inwestycji należy:

1) pozyskiwanie nieruchomości z przeznaczeniem na siedziby jednostek organizacyjnych CBA oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;

2) wykonywanie prawa trwałego zarządu ustanowionego na nieruchomościach Skarbu Państwa;

3) planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz realizacja planu zamówień publicznych w dziedzinie inwestycji oraz remontów dla jednostek organizacyjnych CBA, mających na celu zapewnienie bazy lokalowej i poprawę warunków lokalowych, zgodnie z właściwością wydziału;

4) sporządzanie koncepcji funkcjonalno-użytkowych dla planowanych zamierzeń remontowych;

5) opracowywanie programów inwestycji oraz uzgadnianie ich z użytkownikami i jednostkami organizacyjnymi CBA współodpowiedzialnymi za ich realizację;

6) przygotowywanie robót związanych z procesem inwestycyjno-remontowym pod względem dokumentacyjno-technicznym i prawnym, nadzór nad pracami oraz zlecanie ich na zewnątrz;

7) koordynacja i nadzór techniczny nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych oraz weryfikacja kosztorysów za wykonane roboty;

8) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych oraz ich rozliczanie;

9) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

10) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością wydziału, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

11) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pozyskiwania i przystosowywania nieruchomości dla potrzeb CBA;

12) organizowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową;

13) monitorowanie i realizowanie projektów ze środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową CBA;

14) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością Wydziału Inwestycji;

15) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału.

§ 8.

Do zadań Wydziału Transportu należy:

1) zapewnienie obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA;

2) prowadzenie ewidencji wydatków dotyczących obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA oraz przeprowadzanie weryfikacji kosztów w tym zakresie;

3) prowadzenie ewidencji szkód komunikacyjnych oraz ich likwidacja;

4) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

5) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością wydziału, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy i usługi na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

6) konserwacja i naprawa sprzętu transportowego użytkowanego przez jednostki organizacyjne CBA znajdujące się w Warszawie, a także wsparcie w zakresie konserwacji i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez delegatury CBA;

7) dokonywanie czynności związanych z rejestracją pojazdów służbowych CBA;

8) nadzorowanie realizacji umów dotyczących pojazdów służbowych CBA;

9) prowadzenie ewidencji przebiegów pojazdów służbowych CBA oraz weryfikacja rozliczeń kart eksploatacyjnych;

10) prowadzenie ewidencji przydziałów pojazdów służbowych i kart flotowych oraz rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z przydzielonych pojazdów i pobranych kart;

11) dokonywanie analiz w zakresie przydatności wyeksploatowanych pojazdów służbowych oraz rekomendowanie wycofania ich z dalszej eksploatacji;

12) wystawianie not obciążeniowych za udokumentowane niewłaściwe eksploatowanie pojazdów;

13) prowadzenie rejestru badań technicznych pojazdów służbowych CBA;

14) planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz realizacja planu zamówień publicznych, w tym prowadzenie bieżących analiz zaangażowania i wykorzystania środków finansowych, zgodnie z właściwością wydziału;

15) obsługa programu NIWA w zakresie właściwości wydziału;

16) sporządzanie raportów dotyczących emisji spalin pojazdów służbowych CBA na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego;

17) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

18) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością wydziału.

§ 9.

Do zadań Sekcji Wsparcia należy:

1) obsługa kancelaryjna Biura Logistyki i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w tym: prowadzenie dzienników korespondencji, książek doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru decyzji dyrektora Biura i upoważnień wydanych przez Szefa CBA na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Biura oraz pozostałych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników; dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

2) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;

3) organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura Logistyki;

4) prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności obsługa programu NIWA;

5) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;

6) występowanie z wnioskami o przydzielenie służbowych telefonów komórkowych oraz sprzętu komputerowego w oparciu o dane przekazane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura Logistyki;

7) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura Logistyki dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

8) koordynacja zadań z zakresu właściwego funkcjonowania w Biurze Logistyki systemu ochrony danych osobowych, w tym: prowadzenie rejestru zbiorów danych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze Logistyki - w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

9) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura Logistyki w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników Wydziału Inwestycji i Wydziału Transportu;

10) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Sekcji, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy oraz usługi o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

11) wsparcie dyrektora Biura w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

12) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań Koordynatora ds. Dostępności w CBA;

13) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura, jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością sekcji;

14) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

§ 10.

Traci moc zarządzenie nr 22/19 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 4 września 2019 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki (Dz. Urz. CBA poz. 22).

§ 11.

Zarządzenie wchodzi w życie następnego dnia po dniu ogłoszenia.

Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego
Andrzej Stróżny

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2021-10-26
  • Data wejścia w życie: 2021-10-27
  • Data obowiązywania: 2022-09-15
  • Dokument traci ważność: 2023-05-22

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA