REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2020 poz. 12

ZARZĄDZENIE NR 12
NACZELNEGO DYREKTORA ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH

z dnia 25 maja 2020 r.

w sprawie powołania i zasad pracy komisji konkursowej do oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert "Wspieranie działań archiwalnych 2020"

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688, 1570 i 2020 oraz z 2020 r. poz. 284) oraz art. 43a ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W celu oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego, ogłoszonym zarządzeniem nr 7 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 27 kwietnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na realizację zadania publicznego "Wspieranie działań archiwalnych 2020" (Dz. Urz. NDAP poz. 7), zwanym dalej "WDA 2020", powołuje się komisję konkursową, zwaną dalej "komisją", w składzie:

1) dr Adam Górski, dyrektor Departamentu Archiwistyki - przewodniczący komisji;

2) Urszula Kwiatek-Kwiatkowska, starszy specjalista w Departamencie Archiwistyki - sekretarz komisji;

3) Joanna Balcerzak, główny specjalista w Biurze Dyrektora Generalnego - Wydział Finansowo-Księgowy;

4) dr Anna Laszuk, starszy specjalista w Departamencie Archiwistyki;

5) Agnieszka Makówka, straszy specjalista w Departamencie Archiwistyki;

6) Jarosław Rocławski, specjalista w Departamencie Archiwistyki;

7) Magdalena Wiercińska, przedstawiciel Archiwum Akt Nowych.

§ 2.

1. Oferty złożone w "WDA 2020" zostają poddane ocenie formalnej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

2. Oceny formalnej złożonych ofert za pomocą elektronicznego generatora wniosków Witkac.pl dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 2, 3 i 6.

3. Sekretarz komisji sporządza protokół z oceny formalnej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista oferentów, których oferty odrzucono ze względów formalnych oraz lista ofert przekazanych do oceny merytorycznej.

4. Oferty złożone w "WDA 2020", które uzyskają pozytywną ocenę formalną, zostają poddane ocenie merytorycznej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

5. Oceny merytorycznej ofert, za pomocą elektronicznego generatora wniosków Witkac.pl, dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 4, 5 i 7.

6. Z punktów przyznanych przez poszczególnych oceniających, o których mowa w ust. 5, wyciągana jest średnia arytmetyczna stanowiąca ocenę każdej oferty. Na tej podstawie komisja ustala listę ofert odrzuconych oraz rekomendowanych do udzielenia dotacji, wraz z propozycją wysokości dotacji.

7. Sekretarz komisji sporządza projekt protokołu z oceny merytorycznej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista kolejności ofert, którą ustala się według przyznanej punktacji, poczynając od oferty, która uzyskała największą liczbę punktów, wraz z propozycją wysokości dotacji.

8. Treść protokołu z prac komisji jest ustalana w głosowaniu przez członków komisji w trakcie posiedzenia lub zdalnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Protokół podpisuje przewodniczący komisji.

9. Listę, o której mowa w ust. 7, przewodniczący komisji przedstawia Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych.

§ 3.

1. Posiedzenia komisji zwołuje i kieruje nimi przewodniczący komisji.

2. Członkowie komisji przed pierwszym posiedzeniem, po zapoznaniu się z wykazem złożonych ofert, składają oświadczenie o braku konfliktu interesów, którego wzór stanowi załącznik do zarządzenia.

3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, złożone w postaci papierowej lub elektronicznej jako skan podpisanego oświadczenia, zostaje przekazane sekretarzowi komisji.

4. W przypadku, gdy z oświadczenia członka komisji wynika, że zachodzi konflikt interesów, członek ten zostaje wyłączony ze składu komisji, a na jego miejsce Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych powołuje nowego członka komisji.

5. Prace komisji odbywają się na posiedzeniach w siedzibie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych lub w trybie pracy zdalnej z użyciem środków komunikacji elektronicznej.

6. Za pracę w komisji nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie ani zwrot kosztów podróży.

7. Rozstrzygnięcia komisji zapadają zwykłą większością głosów członków obecnych na posiedzeniu, w obecności co najmniej 5 członków komisji. W przypadku równej ilości głosów "za" i "przeciw" decyduje głos przewodniczącego komisji.

8. Sekretarz komisji prowadzi dokumentację postępowania konkursowego.

9. Obsługę kancelaryjną i administracyjną komisji zapewnia Departament Archiwistyki Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

§ 4.

Komisja działa do chwili zawarcia ostatniej umowy o realizację zadania publicznego WDA 2020.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

NACZELNY DYREKTOR
ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH

PAWEŁ PIETRZYK

 

Załącznik 1. [WZÓR – OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW]

Załącznik do zarządzenia nr 12 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
z dnia 25 maja 2020 r. (poz. 12)

WZÓR - OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW

infoRgrafika

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2020-05-26
  • Data wejścia w życie: 2020-05-25
  • Data obowiązywania: 2020-05-25
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA