REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2022 poz. 17
ZARZĄDZENIE NR 14
MINISTRA CYFRYZACJI1)
z dnia 6 września 2022 r.
w sprawie zasad i trybu wyłonienia kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji
Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1188) w związku z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2022 r. poz. 498) zarządza się, co następuje:
§ 1.
2. W konkursie może brać udział osoba, która:
1) korzysta z pełni praw publicznych;
2) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi, w tym co najmniej roczne w obszarze cyberbezpieczeństwa;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) dysponuje wiedzą i doświadczeniem w obszarze cyberbezpieczeństwa, w szczególności w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną przeznaczoną do realizacji zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa;
5) posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub wyrazi zgodę na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu.
§ 2.
2. Ogłoszenie o konkursie zawiera:
1) nazwę stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
2) zakres zadań realizowanych na stanowisku;
3) wskazanie wymagań, o których mowa w § 1 ust. 2;
4) wykaz dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1;
5) termin i miejsce oraz sposób składania dokumentów.
§ 3.
1) przewodniczący Komisji – Wojciech Pawlak – p.o. Dyrektora NASK-PIB;
2) członek Komisji – Krzysztof Silicki – zastępca Dyrektora NASK-PIB do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji;
3) członek Komisji – Łukasz Wojewoda – Dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Komisji należy:
1) określenie wykazu dokumentów, które mają złożyć osoby biorące udział w konkursie;
2) przygotowanie treści ogłoszenia o konkursie;
3) przeprowadzenie konkursu;
4) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji wyników konkursu.
3. Komisja dokonuje oceny spełniania warunków formalnych udziału w konkursie przez osoby, które złożyły dokumenty.
4. Do kolejnego etapu konkursu dopuszczane są wyłącznie osoby, które spełniają warunki formalne udziału w konkursie.
5. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego konkursu. Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.
6. Na podstawie wyników konkursu Komisja przedstawia ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji protokół, o którym mowa w ust. 5, wraz ze wskazaniem nie więcej niż 3 kandydatów na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.
7. Na podstawie przekazanego protokołu wraz ze wskazaniem kandydatów, o których mowa w ust 6, minister właściwy do spraw informatyzacji dokonuje wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.
8. Wybranemu kandydatowi, o którym mowa w ust. 7, informację o jego wyborze przekazuje się w terminie 7 dni od dnia jego wyboru.
§ 4.
§ 5.
§ 6.
Minister Cyfryzacji: wz. A. Andruszkiewicz
1) Minister Cyfryzacji kieruje działem administracji rządowej - informatyzacja, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Cyfryzacji (Dz. U. poz. 1716).
- Data ogłoszenia: 2022-09-06
- Data wejścia w życie: 2022-09-06
- Data obowiązywania: 2022-09-30
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA