REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2013 poz. 28

DECYZJA NR 9
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 13 lutego 2013 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2012 r. poz. 933, 951 i 1544 oraz z 2013 r. poz. 134) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324 oraz z 2012 r. poz. 784) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Zatwierdza się:

1) zmianę granic pionowych i poziomych strefy kontrolowanej lotniska Bydgoszcz-Szwederowo (CTR EPBY);

infoRgrafika

2) wprowadzenie rejonu kontrolowanego lotniska Bydgoszcz-Szwederowo (TMA EPBY);

infoRgrafika

infoRgrafika

3) zmianę granic pionowych i poziomych strefy kontrolowanej lotniska Zielona Góra (CTR EPZG);

infoRgrafika

4) wprowadzenie rejonu kontrolowanego lotniska Zielona Góra (TMA EPZG);

infoRgrafika

5) reorganizację TMA Poznań polegającą na zmianie granic poziomych TMA Poznań North sektor „D” i pozostawieniu pozostałych sektorów bez zmian;

infoRgrafika

6) zmianę granic poziomych strefy ruchu lotniskowego lotniska ATZ Zielona Góra/Przylep (EPZP);

infoRgrafika

infoRgrafika

7) wprowadzenie strefy ruchu lotniskowego lotniska ATZ Gdynia Oksywie (EPOK);

infoRgrafika

8) wprowadzenie strefy ruchu lotniskowego lądowiska ATZ Watorowo (EPWT);

infoRgrafika

9) zmianę granic poziomych i pionowych strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego Gdynia-Oksywie MATZ Oksywie (EPOK);

infoRgrafika

infoRgrafika

10) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 35;

infoRgrafika

11) zmianę granic poziomych i pionowych oraz wprowadzenie nowych segmentów strefy czasowo rezerwowanej TRA 22;

infoRgrafika

infoRgrafika

12) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 49;

infoRgrafika

13) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 50;

infoRgrafika

14) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 51;

infoRgrafika

15) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 52;

infoRgrafika

infoRgrafika

16) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 53;

infoRgrafika

17) zmianę granic poziomych strefy czasowo rezerwowanej TRA 46;

infoRgrafika

18) zmianę granic pionowych i podział na segmenty strefy czasowo rezerwowanej TRA 60;

infoRgrafika

19) likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 17;

20) zmianę granic poziomych, segmentów strefy czasowo wydzielonej TSA 08;

infoRgrafika

infoRgrafika

21) wprowadzenie nowej drogi lotniczej AWY: T270;

infoRgrafika

infoRgrafika

22) korektę przebiegu dróg lotniczych A WY: T672, T673, L619, N869, Z96 i Z95;

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

23) likwidację drogi lotniczej M993;

24) zmianę warunkowych dróg lotniczych CDR: L730, L23, L733, L735, L979, M70, M994, N195, N983, P31, P733, P851, P861, T671, T720, Y225 i Z717 na stałe drogi lotnicze A WY.

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

§ 2.

Decyzja wchodzi w życie z dniem 4 kwietnia 2013 r.

 

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Piotr Ołowski

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2013-02-14
  • Data wejścia w życie: 2013-04-04
  • Data obowiązywania: 2013-04-04
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA