REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2008 nr 9 poz. 86
DECYZJA NR 21
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 30 lipca 2008 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm. 1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1) zmianę granic poziomych stref TRA 23, TRA 24 oraz zmianę granic poziomych i pionowych stref TRA 23A i TRA 24A:
Granice poziome | Granice pionowe (AMSL) | Okres aktywności | Uwagi |
EP TRA 23 |
|
|
|
1) 52°05'00"N 018°49'00"E |
|
|
|
2) 52°09'18"N 019°11'12"E |
|
|
|
3) 52°08'30"N 019°28'40"E |
|
|
|
4) 51°55'50"N 019°26'50"E |
|
|
|
5) 51°48'40"N 019°05'00"E |
|
|
|
6) 51°58'15"N 018°47'45"E |
|
|
|
1) 52°05'00"N 018°49'00"E |
|
|
|
z wyłączeniem: |
|
|
|
1) 52°04'27"N 019°16'20"E |
|
|
|
2) 52°04'20"N 019°23'20"E |
|
|
|
3) 51°55'30"N 019°21'30"E |
|
|
|
4) 51°57'27"N 019°07'47"E |
|
|
|
5) 52°00'02"N 019°17'31"E |
|
|
|
1) 52°04'27"N 019°16'20"E |
|
|
|
EP TRA 23A |
|
|
|
1) 52°04'40''N 019°03'30"E |
|
|
|
2) 52°04'27"N 019°16'20"E |
|
|
|
3) 52°00'02"N 019°17'31"E | FL135 |
|
|
4) 51°57'27"N 019°07'47"E | 1700m (5500ft) |
|
|
5) 51°58'30"N 019°00'20"E |
|
|
|
1) 52°04'40"N 019°03'30"E |
|
|
|
EP TRA 24 |
|
|
|
1) 51°47'00"N 020°04'00"E |
|
|
|
2) 51°36'40"N 020°24'00"E |
|
|
|
3) 51°32'00"N 020°23'40"E |
|
|
|
4) 51°22'40"N 020°15'00"E |
|
|
|
5) 51°29'30"N 019°50'10"E |
|
|
|
6) 51°35'20"N 019°45'00"E |
|
|
|
1) 51°47'00"N 020°04'00"E |
|
|
|
z wyłączeniem: |
|
|
|
1) 51°42'20"N 020°06'30"E |
|
|
|
2) 51°40'00"N 020°10'30"E |
|
|
|
3) 51°35'50"N 020°17'40"E |
|
|
|
4) 51°33'57"N 020°15'09"E |
|
|
|
5) 51°38'42"N 020°07'05"E |
|
|
|
6) 51°39'45"N 020°00'13"E |
|
|
|
1) 51°42'20"N 020°06'30"E |
|
|
|
EP TRA 24A |
|
|
|
1) 51°38'42"N 020°07'05"E |
|
|
|
2) 51°33'57"N 020°15'09"E |
|
|
|
3) 51°29'50"N 020°09'40"E |
|
|
|
4) 51°38'00"N 019°56'00"E |
|
|
|
5) 51°39'45"N 020°00'13"E |
|
|
|
1) 51°38'42"N 020°07'05"E |
| Wymagane | Strefa kolizyjna z TMA |
| FL135 | zezwolenie ATC | WARSZAWA |
| 1700m (5500ft) | Zgodnie z AUP | Patrz ENR 2.3-1 |
2) wprowadzenie nowych granic MATZ EPMB:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe | Okres aktywności | Częstotliwość/ Znak wywoławczy/ | Język |
| 1) 53°59'58"N 018°31'28"E |
|
|
|
|
| 2) 54°03'20"N 018°51'59"E |
|
|
|
|
| 3) 54°04'31"N 019°13'30"E |
|
|
|
|
| 4) 54°05'20"N 019°28'50"E |
|
|
|
|
| 5) 54°06'17"N 019°44'32"E |
|
|
|
|
MATZ | 6) 54°07'00"N 019°57'00"E |
|
|
|
|
MALBORK | 7) 53°55'30"N 019°57'00"E |
|
|
|
|
(EPMB) | 8) 53°54'59"N 019°44'32"E |
|
|
|
|
| 9) 53°54'30"N 019°30'30"E |
|
|
|
|
| 10) 53°52'38"N 019°07'04"E |
|
|
|
|
| 11) 53°51'21"N 018°51'23"E |
|
|
|
|
| 12) 53°49'20"N 018°31'32"E |
|
|
|
|
| 1) 53°59'58"N 018°31'28"E |
|
|
|
|
| 1) 54°03'20"N 018°51'59"E |
|
|
|
|
MATZ | 2) 54°04'31"N 019°13'30"E |
|
|
|
|
EPMB | 3) 53°52'38"N 019°07'04"E | 1350m (4500ft) | H24 |
|
|
A | 4) 53°51'21"N 018°51'23"E | GND |
|
|
|
| 1) 54°03'20"N 018°51'59"E |
|
|
|
|
| 1) 53°59'58"N 018°31'28"E |
|
|
|
|
MATZ | 2) 54°03'20"N 018°51'59"E | 1350m (4500ft) |
|
|
|
EPMB | 3) 53°51'21"N 018°51'23"E | 1050m (3500ft) | H24 |
|
|
B | 4) 53°49'20"N 018°31'32"E | AMSL |
|
|
|
| 1) 53°59'58"N 018°31'28"E |
|
|
|
|
| 1) 54°04'31"N 019°13'30"E |
|
|
|
|
| 2) 54°05'20"N 019°28'50"E | FL095 |
|
|
|
MATZ | 3) 53°54'30"N 019°30'30"E | GND |
|
|
|
EPMB | 4) 53°52'38"N 019°07'04"E | H24 |
|
| |
C | 1) 54°04'31"N 019°13'30"E |
|
|
| |
| 1) 54°05'20"N 019°28'50"E |
|
|
|
|
MATZ | 2) 54°06'17"N 019°44'32"E | FL105 |
|
|
|
EPMB | 3) 53°54'59"N 019°44'32"E | 1050m (3500ft) | H24 |
|
|
D | 4) 53°54'30"N 019°30'30"E | AMSL |
|
|
|
| 1) 54°05'20"N 019°28'50"E |
|
|
|
|
| 1) 54°06'17"N 019°44'32"E |
|
|
|
|
MATZ | 2) 54°07'00"N 019°57'00"E | FL105 |
|
|
|
EPMB | 3) 53°55'30"N 019°57'00"E | 1700m (5500ft) | H24 |
|
|
E | 4) 53°54'59"N 019°44'32"E | AMSL |
|
|
|
| 1) 54°06'17"N 019°44'32"E |
|
|
|
|
3) zmianę dolnej granicy pionowej TSA08B z FL125 na FL135;
4) zmianę górnej granicy pionowej stref:
a) MATZ EPBY z poziomu FL125 na FL135,
b) MATZ EPTM z 1050mAMSL (3500ft) na 1700mAMSL (5500ft),
c) MATZ EPLY z 1050mAMSL (3500ft) na 1700mAMSL (5500ft),
5) zmianę górnej granicy pionowej CTR EPBY z poziomu FL125 na FL135;
6) wprowadzenie nowych granic poziomych Sektora D TMA EPPO:
SEKTOR D
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 52°58'51"N | 015°33'30"E |
2) | 53°11'18"N | 016°34'37"E |
3) | 53°07'15"N | 017°32'10"E |
4) | 52°57'24"N | 017°33'21"E |
5) | 52°52'24"N | 017°33'58"E |
6) | 52°40'17"N | 018°00'00"E |
7) | 51°59'48"N | 018°00'00"E |
8) | 51°45'00"N | 017°40'42"E |
9) | 51°37'03"N | 016°00'00"E |
10) | 52°01'40"N | 015°38'26"E |
11) | 52°10'46"N | 015°31'08"E |
1) | 52°58'51"N | 015°33'30"E |
7) wprowadzenie nowych granic TMA EPGD:
SEKTOR A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 54°28'30"N | 018°28'30"E |
2) | 54°26'56"N | 018°32'40"E |
3) | 54°25'09"N | 018°47'50"E |
4) | 54°23'00"N | 019°00'00"E |
5) | 54°17'00"N | 019°08'00"E |
6) | 54°09'00"N | 019°00'00"E |
7) | 54°03'20"N | 018°51'59"E |
8) | 53°59'58"N | 018°31'28"E |
9) | 53°58'38"N | 018°23'30"E |
10) | 54°15'00"N | 017°50'00"E |
11) | 54°21'41"N | 017°50'00"E |
12) | 54°23'23"N | 018°02'56"E |
13) | 54°30'59"N | 018°01'09"E |
14) | 54°35'50"N | 018°18'27"E |
15) | 54°30'00"N | 018°23'00"E |
1) | 54°28'30"N | 018°28'30"E |
Dolna granica pionowa: 550m (1804ft)
Górna granica pionowa: 1050m (3500ft)
SEKTOR B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 54°41'01"N | 018°36'15"E |
2) | 54°29'45"N | 018°55'23"E |
3) | 54°23'00"N | 019°00'00"E |
4) | 54°17'00"N | 019°08'00"E |
5) | 54°09'00"N | 019°00'00"E |
6) | 54°03'20"N | 018°51'59"E |
7) | 53°59'58"N | 018°31'28"E |
8) | 53°58'38"N | 018°23'30"E |
9) | 54°15'00"N | 017°50'00"E |
10) | 54°21'41"N | 017°50'00"E |
11) | 54°33'58"N | 017°50'00"E |
12) | 54°36'41"N | 017°59'38"E |
13) | 54°40'42"N | 018°14'38"E |
1) | 54°41'01"N | 018°36'15"E |
Dolna granica pionowa: 1050m (3500ft)
Górna granica pionowa: 1350m (4500ft)
SEKTOR C
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 54°17'48"N | 017°20'06"E |
2) | 54°25'55"N | 017°26'03"E |
3) | 54°39'38"N | 017°36'11"E |
4) | 54°47'20"N | 017°40'58"E |
5) | 54°48'58"N | 018°23'09"E |
6) | 54°47'24"N | 018°27'12"E |
7) | 54°38'55"N | 018°49'50"E |
8) | 54°32'37"N | 019°06'25"E |
9) | 54°23'00"N | 019°00'00"E |
10) | 54°17'00"N | 019°08'00"E |
11) | 54°09'11"N | 019°16'02"E |
12) | 54°04'31"N | 019°13'30"E |
13) | 53°52'38"N | 019°07'04"E |
14) | 53°51'21"N | 018°51'23"E |
15) | 53°49'20"N | 018°31'32"E |
16) | 53°48'02"N | 018°18'50"E |
17) | 53°55'23"N | 017°59'25"E |
18) | 54°04'14"N | 017°58'29"E |
19) | 54°08'16"N | 017°51'28"E |
20) | 54°10'32"N | 017°48'06"E |
21) | 54°08'54"N | 017°34'03"E |
1) | 54°17'48"N | 017°20'06"E |
Dolna granica pionowa: 1350m (4500ft)
Górna granica pionowa: 2000m (6500ft)
SEKTOR D
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 54°17'48"N | 017°20'06"E |
2) | 54°25'55"N | 017°26'03"E |
3) | 54°39'38"N | 017°36'11"E |
4) | 54°47'20"N | 017°40'58"E |
5) | 54°48'58"N | 018°23'09"E |
6) | 54°47'24"N | 018°27'12"E |
7) | 54°38'55"N | 018°49'50"E |
8) | 54°32'37"N | 019°06'25"E |
9) | 54°23'00"N | 019°00'00"E |
10) | 54°17'00"N | 019°08'00"E |
11) | 54°09'11"N | 019°16'02"E |
12) | 54°04'31"N | 019°13'30"E |
13) | 53°52'38"N | 019°07'04"E |
14) | 53°50'31"N | 019°05'56"E |
15) | 53°38'35"N | 018°12'31"E |
16) | 54°04'52"N | 017°02'01"E |
17) | 54°10'49"N | 017°01'47"E |
18) | 54°16'04"N | 017°03'29"E |
1) | 54°17'48"N | 017°20'06"E |
Dolna granica pionowa: 2000m (6500ft)
Górna granica pionowa: FL095
SEKTOR E
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) | 55°17'24"N | 018°23'53"E |
2) | 54°54'46"N | 018°57'30"E |
3) | 54°38'16"N | 019°21'20"E |
4) | 54°27'20"N | 019°39'24"E |
5) | 54°26'33"N | 019°52'06"E |
6) | 54°19'18"N | 019°36'56"E |
7) | 54°06'38"N | 019°29'32"E |
8) | 54°05'20"N | 019°28'50"E |
9) | 53°54'30"N | 019°30'30"E |
10) | 53°50'31"N | 019°05'56"E |
11) | 53°38'35"N | 018°12'31"E |
12) | 54°04'52"N | 017°02'01"E |
13) | 54°14'27"N | 016°35'04"E |
14) | 54°31'06"N | 016°48'59"E |
15) | 54°38'52"N | 016°55'29"E |
16) | 55°13'15"N | 017°22'38"E |
1) | 55°17'24"N | 018°23'53"E |
Dolna granica pionowa: FL095
Górna granica pionowa: FL245
8) zmianę granic sektorów ACC:
Sektor EPWW D, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) punkt przecięcia równoleżnika 51°30'42"N z granicą FIR
2) | 51°37'04"N | 016°00'14"E (REP NUTKI) |
3) | 51°38'52"N | 016°20'21"E(REP KULUV) |
4) | 51°42'00"N | 016°59'51"E (REP XIDNA) |
5) | 51°43'48"N | 017°23'56"E (REP BESTO) |
6) | 51°45'00"N | 017°40'42"E (REP BADNO) |
7) | 52°42'48"N | 017°37'28"E |
8) | 53°11'18"N | 016°34'37"E |
9) punkt przecięcia równoleżnika b2"43 43 N z granicą FIR
dalej wzdłuż zachodniej granicy FIR do:
1) punktu przecięcia równoleżnika 51°30'42"N z granicą FIR
Sektor EPWW T, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) punkt przecięcia równoleżnika 51°30'42"N z zachodnią granicą FIR
dalej wzdłuż zachodniej i południowej granicy FIR do
2) | 50°02'52"N | 018°05'52"E |
3) | 50°25'08"N | 018°06'36"E |
4) | 50°53'40"N | 018°44'18"E (REP BAREX) |
5) | 51°29'18"N | 018°00'29"E (REP MIXAT) |
6) | 51°45'00"N | 017°40'42"E (REP BADNO) |
7) | 51°43'48"N | 017°23'56"E (REP BESTO) |
8) | 51°42'00"N | 016°59'51"E (REP XIDNA) |
9) | 51°38'52"N | 016°20'21"E(REP KULUV) |
10) | 51°37'04"N | 016°00'14"E (REP NUTKI) |
1) punkt przecięcia równoleżnika 51°30'42"N z zachodnią granicą FIR
Sektor EPWW G, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) | 54°57'13"N | 015°55'53"E |
2) | 54°13'51"N | 017°24'49"E |
3) | 53°42'22"N | 017°00'13"E (REP MAPEX) |
4) | 53°11'18"N | 016°34'37"E |
5) | 52°42'48"N | 017°37'28"E |
6) | 52°27'07"N | 019°48'33"E |
7) | 52°35'51"N | 019°59'44"E (REP MOMEN) |
8) | 52°42'16"N | 020°19'42"E (REP IDAKO) |
9) | 53°00'00"N | 020°30'00"E |
10) punkt przecięcia południka 020°30'00"E z północną granicą FIR dalej wzdłuż północnej granicy FIR do:
1) | 54°57'13"N | 015°55'53"E |
9) wprowadzenie nowych dróg lotniczych:
„T/UT545"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Oznaczenie drogi lotniczej | Znaczący punkt nawigacyjny | Kierunek magnetyczny drogi | Długość /km/ | Granice pionowe. Klasyfikacja przestrzeni | Min | Min | Szer. drogi lot. | Uwagi |
UT545 | ▲ ALUKA |
| ||||||
▲ CHOCIWEL NBD (CHO) | 225 | 93,9 | 460 |
| 300 |
|
| |
285 | ||||||||
| ||||||||
T545 | ▲ ALUKA |
| ||||||
▲ CHOCIWEL NBD (CHO) | 225 | 93,9 | 285 |
| 100 |
| CDR1,2,3 na/at FL095-FL145 | |
95 | ||||||||
|
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 31 lipca 2008 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Grzegorz Kruszyński
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829, z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558 oraz z 2008 r. Nr 97, poz. 625.
- Data ogłoszenia: 2008-08-01
- Data wejścia w życie: 2008-07-31
- Data obowiązywania: 2008-07-31
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA