REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2008 nr 8 poz. 80
DECYZJA NR 15
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 5 czerwca 2008 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696 z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1) w opisie rejonu kontrolowanego lotniska Wrocław:
a) usunięcie opisu ogólnego,
b) wprowadzenie nowych granic TMA Wrocław:
„SEKTOR A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°15'40”N 016°23'22”E
2) 51°28'33”N 017°22'48”E
3) 51°18'55”N 017°34'40”E
4) 50°54'41”N 017°41'45”E
5) 50°52'31”N 017°30'00”E
6) 50°49'28”N 016°59'52”E
7) 51°00'14”N 016°30'15”E
1) 51°15'40”N 016°23'22”E
Górna granica: 2000m (6500ft) AMSL
Dolna granica: 650m (2133ft) AMSL
SEKTOR B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°13'47”N 016°14'39”E
2) 51°30'49”N 016°52'49”E
3) 51°28'33”N 017°22'48”E
4) 51°18'55”N 017°34'40”E
5) 50°54'41”N 017°41'45”E
6) 50°52'31”N 017°30'00”E
7) 50°49'28”N 016°59'52”E
8) 50°48'40”N 016°52'03”E
9) 50°57'57”N 016°17'27”E
1) 51°13'47”N 016°14'39”E
Górna granica: FL125
Dolna granica: 2000m (6500ft) AMSL”;
2) zmianę granic poziomych przestrzeni dla strefy oczekiwania dla lotniska Łódź/Lublinek w TMA Warszawa:
„1) 51°52'53''N 019°28'42''E
2) 52°02'23''N 019°43'19''E
3) 51°59'44''N 019°57'39''E
4) 51°48'53''N 020°03'04''E
5) 51°42'44''N 019°47'06''E
6) 51°41'15''N 019°39'03''E
7) 51°40'28''N 019°34'58''E
8) 51°40'30''N 019°34'53''E
1) 51°52'53''N 019°28'42''E'';
3) zmianę tytułu w ENR 2.1 - 9 punktu 3.7 w TMA Warszawa:
JEST: „Rejon kontrolowany sektora Warszawa”
POWINNO BYĆ: „Przestrzeń dla sektorów lotniska Mińsk Mazowiecki w TMA Warszawa”;
4) wprowadzenie dodatkowego rejonu kontrolowanego lotniska Warszawa:
„SEKTOR
Granice poziome wyznacza linia łącząca punkty:
1) 51°30'00''N 021°15'50”E
2) 51°29'22''N 021°48'31”E
3) 52°03'11''N 022°13'32”E
1) 51°30'00''N 021°15'50”E
Granice pionowe: FL125 - FL245”;
5) zmianę granic CTR Łódź:
„CTR Łódź
1) 51°47'18''N 019°05'05''E
2) 51°54'08''N 019°41'09''E
3) 51°42'44''N 019°47'06''E
4) 51°41'15''N 019°39'03''E
5) 51°42'39''N 019°30'43''E
6) 51°37'16''N 019°18'20''E
7) 51°39'28''N 019°09'31''E
1) 51°47'18''N 019°05'05''E
Granice pionowe: GND - 550m (1804ft) AMSL”;
6) wprowadzenie TMA Łódź:
„TMA ŁÓDŹ SEKTORA
1) 51°47'18''N 019°05'05''E
2) 51°51'21''N 019°26'21''E
3) 52°02'23''N 019°43'19''E
4) 51°59'44''N 019°57'39''E
5) 51°48'53''N 020°03'04''E
6) 51°42'44''N 019°47'06''E
7) 51°41'15''N 019°39'03''E
8) 51°42'39''N 019°30'43''E
9) 51°37'16''N 019°18'20''E
10) 51°39'28''N 019°09'31''E
1) 51°47'18''N 019°05'05''E
Granice pionowe: 550m (1804ft) - 1700m(5500ft) AMSL
TMA ŁÓDŹ SEKTOR B
1) 51°47'45''N 018°51'48''E
2) 51°53'49''N 018°52'03''E
3) 52°02'23''N 019°43'19''E
4) 51°59'44''N 019°57'39''E
5) 51°48'53''N 020°03'04''E
6) 51°42'44''N 019°47'06''E
7) 51°41'15''N 019°39'03''E
8) 51°37'16''N 019°18'20''E
9) 51°39'28''N 019°09'31''E
10) 51°43'12''N 018°54'25''E
1) 51°47'45''N 018°51'48''E
Granice pionowe: 1700m(5500ft) AMSL - FL095
Klasa przestrzeni: | C |
Organ kierujący ruchem: | TWR ŁÓDŹ |
Znak wywoławczy: | ŁÓDŹ WIEŻA |
Języki: | polski, angielski”; |
7) usunięcie punktów oczekiwania (AD 2 EPLL 7-2-1; AD 2 EPLL-7):
„CHARLIE, GOLF, MIKE, TANGO, ZULU”;
8) korektę współrzędnych punktu oczekiwania:
„KILO - 51°43'43”N 019°48'38”E (południowa strona miejscowości Koluszki) „;
9) zmianę zapisów w AD 2 EPLL 7; 22. PROCEDURY LOTU:
„2.1. Doloty i odloty VFR (patrz AD 2 EPLL 7-2-1) do/z lotniska ŁÓDŹ/Lublinek odbywają się po następujących trasach:
Trasa VFR nr 1: punkt ALPHA 51°50'00”N019°14'26”E (Nowy Adamów) - punkt NOVEMBER 51°44'02”N 019°22'32”E (żwirowisko) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.
Trasa VFR nr 2: punkt PAPA 51°45'41”N 019°03'30”E (Przyrownica) - punkt NOVEMBER 51°44'02”N 019°22'32”E (żwirowisko) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.
Trasa VFR nr 3: punkt KILO 51°43'43”N 019°48'38”E (południowa strona miejscowości Koluszki) - punkt SIERRA 51°41'25”N 019°26'36”E (stawy) - lotnisko ŁÓDŹ/Lublinek.
2.2. Przy dolotach wykonywanych do wysokości 550m AMSL po trasach wymienionych powyżej punktami nawiązania łączności z TWR EPLL są punkty: SIERRA, KILO, ALPHA, PAPA. Dodatkowo punktem nawiązania łączności z TWR EPLL jest punkt OSCAR 51°53'11”N 019°34'05”E (Sosnowiec).”;
10) usunięcie pozostałych tras dolotowych VFR w AD 2 EPLL 7; 22. PROCEDURY LOTU;
11) zmianę zapisu „Uwaga” w ENR 1.6-4 punkt 11:
„Uwaga: Zapis w punkcie 11.1 nie dotyczy TMA Rzeszów, TMA Szczecin, TMA Łódź oraz TMA Wrocław.”;
12) zmianę granic sektorów ACC:
„Sektor EPWW D, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) punkt przecięcia równoleżnika 51°30'42”N z granicą FIR
2) 51°38'52”N 016°20'21”E (REP „KULUV”)
3) 51°42'00”N 016°59'51”E (REP „XIDNA”)
4) 51°43'48”N 017°23'56”E (REP „BESTO”)
5) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)
6) 52°42'48”N 017°37'28”E
7) 52°51'00”N 017°37'00”E (REP „MAGAN”)
8) 53°06'58”N 017°02'07”E (REP „DEKUT”)
9) 53°11'18”N 016°34'37”E
10) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR
dalej wzdłuż zachodniej granicy FIR do:
1) punktu przecięcia równoleżnika 51 °30'42”N z granicą FIR
Sektor EPWW C, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)
2) 51°29'18”N 018°00'29”E (REP „MIXAT”)
3) 50°53'40”N 018°44'18”E (REP „BAREX”)
4) 51°08'57”N 019°06'43”E (REP „MAKOV”)
5) 51°29'45”N 020°13'47”E
6) 52°06'24”N 020°19'13”E (REP „KUKOV”)
7) 52°27'07”N 019°48'33”E
8) 52°42'48”N 017°37'28”E
1) 51°45'00”N 017°40'42”E (REP „BADNO”)
Sektor EPWW G, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) 54°57'13”N 015°55'53”E
2) 54°13'51”N 017°24'49”E
3) 53°42'22”N 017°00'13”E (REP "MAPEX”)
4) 53°11'18”N 016°34'37”E
5) 53°06'58”N 017°02'07”E (REP "DEKUT”)
6) 52°51'00”N 017°37'00”E (REP „MAGAN”)
7) 52°42'48”N 017°37'28”E
8) 52°27'07”N 019°48'33”E
9) 52°35'51”N 019°59'44”E (REP „MOMEN”)
10) 52°42'16”N 020°19'42”E (REP "IDAKO”)
11) 53°00'00”N 020°30'00”E
12) punkt przecięcia południka 020°30'00”E z północną granicą FIR dalej wzdłuż północnej granicy FIR do:
1) 54°57'13”N 015°55'53”E
Sektor EPWW B, wyznaczony linią łączącą następujące punkty:
1) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR
2) 53°11'18”N 016°34'37”E
3) 53°42'22”N 017°00'13”E (REP "MAPEX”)
4) 54°13'51”N 017°24'49”E
5) 54°57'13”N 015°55'53”E
dalej wzdłuż północnej i zachodniej granicy FIR do:
1) punkt przecięcia równoleżnika 52°43'43”N z granicą FIR”;
13) wprowadzenie nowych granic MATZ ŁASK:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Częstotliwość/ | Język | ||
MATZ | 1) 51°43'12”N |
| 018°54'25”E | Patrz niżej | Patrz niżej | Patrz niżej | Patrz niżej |
2) 51°33'46”N |
| 019°32'12”E | |||||
3) 51°30'37”N |
| 019°40'29”E | |||||
4) 51°18'52”N |
| 019°34'50”E | |||||
5) 51°20'46”N |
| 019°25'13”E | |||||
6) 51°28'16”N |
| 018°46'04”E | |||||
7) 51°29'13”N |
| 018°40'49”E | |||||
8) 51°40'38”N |
| 018°45'47”E | |||||
1) 51°43'12”N |
| 018°54'25”E | |||||
MATZ | 1) 51°43'12”N |
| 018°54'25”E | FL0953 | H24 | 128,500MHz | PL, Eng2 |
2) 51°33'46”N |
| 019°32'12”E | |||||
3) 51°20'46”N |
| 019°25'13”E | |||||
4) 51°28'16”N |
| 018°46'04”E | |||||
1) 51°43'12”N |
| 018°54'25”E | |||||
MATZ | 1) 51°33'46”N |
| 019°32'12”E | FL0953 | H24 | 128,500MHz | PL, Eng2 |
2) 51°30'37”N |
| 019°40'29”E | |||||
3) 51°18'52”N |
| 019°34'50”E | |||||
4) 51°20'46”N |
| 019°25'13”E | |||||
1) 51°33'46”N |
| 019°32'12”E | |||||
MATZ | 1) 51°28'16”N |
| 018°46'04”E | FL0953 | H24 | 128,500MHz | PL, Eng2 |
2) 51°29'13”N |
| 018°40'49”E | |||||
3) 51°40'38”N |
| 018°45'47”E | |||||
4) 51°43'12”N |
| 018°54'25”E | |||||
1) 51°28'16”N |
| 018°46'04”E |
14) wprowadzenie nowych granic MATZ PRUSZCZ GDAŃSKI:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Częstotliwość/ | Język | ||
MATZ | 1) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E | 550m |
|
|
|
2) 54°14'16”N |
| 018°49'38”E | |||||
3) 54°13'00”N |
| 019°00'00”E | |||||
4) 54°09'00”N |
| 019°00'00”E | |||||
5) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | |||||
6) 54°11'45”N |
| 018°34'15”E | |||||
7) 54°16'00”N |
| 018°35'08”E | |||||
1) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E |
15) zmianę granic poziomych ATZ MIROSŁAWICE (Suplement 23/06):
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Czas | Uwagi | ||
ATZ | 1) 50°59'15”N |
| 016°48'01”E |
|
|
|
2) 50°57'45”N |
| 016°53'22”E | ||||
3) 50°52'22”N |
| 016°51'56”E | ||||
4) 50°47'29”N |
| 016°50'39”E | ||||
5) 50°50'34”N |
| 016°28'59”E | ||||
6) 50°56'28”N |
| 016°29'46”E | ||||
7) 50°57'58”N |
| 016°36'32”E | ||||
1) 50°59'15”N |
| 016°48'01”E | ||||
|
|
|
| |||
Sektor A |
|
|
| |||
1) 50°57'58”N |
| 016°36'32”E | ||||
2) 50°52'22”N |
| 016°51'56”E | ||||
3) 50°57'45”N |
| 016°53'22”E | ||||
4) 50°59'15”N |
| 016°48'01”E | ||||
1) 50°57'58”N |
| 016°36'32”E | ||||
|
|
|
| |||
Sektor B |
|
|
| |||
1) 50°50'34”N |
| 016°28'59”E | ||||
2) 50°47'29”N |
| 016°50'39”E | ||||
3) 50°52'22”N |
| 016°51'56”E | ||||
4) 50°57'58”N |
| 016°36'32”E | ||||
5) 50°56'28”N |
| 016°29'46”E | ||||
1) 50°50'34”N |
| 016°28'59”E |
16) zmianę granic poziomych strefy niebezpiecznej EP D54:
Nazwa i granice poziome | Górna granica | Rodzaj ograniczeń | Uwagi | ||
EP D54 MIERZEJA |
|
| Aktywność strefy | ||
Linia łącząca następujące punkty: | |||||
1) 54°23'54,6”N |
| 018°59'50,4”E | |||
2) 54°32'54,6”N |
| 019°06'38,4”E | |||
3) 54°40'54,6”N |
| 019°12'50,4”E | |||
4) 54°33'54,6”N |
| 019°23'07,8”E | |||
5) 54°27'54,6”N |
| 019°22'56,4”E | |||
6) 54°24'56,8”N |
| 019°21'49,7”E | |||
7) 54°23'54,7”N |
| 019°19'41,5”E | |||
1) 54°23'54,6”N |
| 018°59'50,4”E |
17) wprowadzenie zmiany do ENR 5.1 punkt 4.6:
JEST: 4.6 „Informacje o aktywności stref niebezpiecznych leżących w przestrzeni kontrolowanej są publikowane w NOTAM”.;
POWINNO BYĆ: 4.6 „Informacje o aktywności stref niebezpiecznych są publikowane w NOTAM oraz w AUR”;
18) wprowadzenie zmian do ENR 5.1.3 w tabeli strefy niebezpieczne, w kolumnie uwagi dla wszystkich poligonów:
POWINIEN BYĆ ZAPIS: „Aktywność strefy zgodnie z NOTAM i AUR”;
19) zmianę granic TSA 04:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 04 | EP TSA 04A |
|
|
| Zgodnie z AUP |
|
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | ||||
2) 51°57'40”N |
| 021°58'00”E | ||||
3) 52°02'00”N |
| 022°09'00”E | ||||
4) 52°00'00”N |
| 022°17'00”E | ||||
5) 51°56'00”N |
| 022°23'00”E | ||||
6) 51°55'00”N |
| 022°46'00”E | ||||
7) 51°48'56”N |
| 023°08'03”E | ||||
8) 51°22'35”N |
| 023°16'10”E | ||||
9) 50°50'33”N |
| 023°25'05”E | ||||
10) 50°43'01”N |
| 022°52'25”E | ||||
11) 50°40'10”N |
| 022°40'25”E | ||||
12) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | ||||
13) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | ||||
|
|
| ||||
EP TSA 04A |
|
| FL245 | |||
1) 51°49'36”N |
| 022°06'15”E | ||||
2) 51°56'00”N |
| 022°23'00”E | ||||
3) 51°55'00”N |
| 022°46'00”E | ||||
4) 51°20'44”N |
| 022°50'32”E | ||||
5) 51°18'28”N |
| 022°20'54”E | ||||
1) 51°49'36”N |
| 022°06'15”E |
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres aktywności | Uwagi | ||
EP TSA 04 | EP TSA 04B |
|
|
| Zgodnie z AUP |
|
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | FL085 | Strefa kolizyjna | ||
2) 51°57'40”N |
| 021°58'00”E | ||||
3) 52°02'00”N |
| 022°09'00”E | ||||
4) 52°00'00”N |
| 022°17'00”E | ||||
5) 51°56'00”N |
| 022°23'00”E | ||||
6) 51°49'36”N |
| 022°06'15”E | ||||
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | ||||
|
|
|
|
|
| |
EP TSA 04C |
|
|
|
|
| |
1) 51°55'00”N |
| 022°46'00”E | FL245 | |||
2) 51°48'56”N |
| 023°08'03”E | ||||
3) 51°22'35”N |
| 023°16'10”E | ||||
4) 51°20'44”N |
| 022°50'32”E | ||||
1) 51°55'00”N |
| 022°46'00”E | ||||
|
|
|
|
|
| |
EP TSA 04D |
|
|
|
|
| |
1) 51°18'28”N |
| 022°20'54”E | FL245 | |||
2) 51°20'44”N |
| 022°50'32”E | ||||
3) 51°22'35”N |
| 023°16'10”E | ||||
4) 50°50'33”N |
| 023°25'05”E | ||||
5) 50°43'01”N |
| 022°52'25”E | ||||
1) 51°18'28”N |
| 022°20'54”E | ||||
|
|
|
|
|
| |
EP TSA 04E |
|
|
|
|
| |
1) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | FL165 | |||
2) 51°18'28”N |
| 022°20'54”E | ||||
3) 50°43'01”N |
| 022°52'25”E | ||||
4) 50°40'10”N |
| 022°40'25”E | ||||
1) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | ||||
|
|
|
|
|
| |
EP TSA 04F |
|
|
|
|
| |
1) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | FL165 | |||
2) 51°29'23”N |
| 022°15'48”E | ||||
3) 51°18'28”N |
| 022°20'54”E | ||||
4) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | ||||
1) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
|
|
|
|
|
| |
EP TSA 04G |
|
|
|
|
| |
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | FL125 | |||
2) 51°49'36”N |
| 022°06'15”E | ||||
3) 51°29'23”N |
| 022°15'48”E | ||||
4) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
1) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E |
20) zmianę granic TSA20:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 20 | EP TSA 20 |
|
|
|
|
|
| 1) 54°12'04”N |
| 018°30'56”E |
| Wymagane | Strefa kolizyjna |
2) 54°11'45”N |
| 018°34'15”E | ||||
3) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | ||||
4) 54°09'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
5) 54°03'20”N |
| 018°51'59”E | ||||
6) 53°59'58”N |
| 018°31'28”E | ||||
7) 53°58'38”N |
| 018°23'30”E | ||||
8) 54°02'00”N |
| 018°16'39”E | ||||
9) 54°08'01”N |
| 018°27'54”E | ||||
1) 54°12'04”N |
| 018°30'56”E | ||||
|
|
|
| |||
EP TSA 20A |
|
|
| |||
1) 54°02'00”N |
| 018°16'39”E | 1350m (4500 ft) | |||
2) 54°08'01”N |
| 018°27'54”E | ||||
3) 53°59'58”N |
| 018°31'28”E | ||||
4) 53°58'38”N |
| 018°23'30”E | ||||
1) 54°02'00”N |
| 018°16'39”E | ||||
|
|
|
|
| ||
EPTSA 20B |
|
|
|
| ||
1) 54°12'04”N |
| 018°30'56”E | 1700m (5500 ft) | Strefa lotów tylko | ||
2) 54°11'45”N |
| 018°34'15”E | ||||
3) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | ||||
4) 53°59'58”N |
| 018°31'28”E | ||||
5) 54°08'01”N |
| 018°27'54”E | ||||
1) 54°12'04”N |
| 018°30'56”E | ||||
|
|
|
| |||
EP TSA 20C |
|
|
| |||
1) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | 1700m (5500 ft) | |||
2) 54°03'20”N |
| 018°51'59”E | ||||
3) 53°59'58”N |
| 018°31'28”E | ||||
1) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | ||||
|
|
|
| |||
EPTSA 20D |
|
| 1700m (5500 ft) | |||
1) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | ||||
2) 54°09'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
3) 54°03'20”N |
| 018°51'59”E | ||||
1) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E |
21) zmianę granic TSA05:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
|
|
|
|
|
|
|
EP TSA 05 | 1) 51°00'00”N |
| 020°47'35”E |
| Zgodnie z AUP |
|
| 2) 51°17'37”N |
| 021°00'00”E | |||
3) 51°21'00”N |
| 021°23'59”E | ||||
4) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | ||||
5) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
6) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | ||||
7) 50°40'10”N |
| 022°40'25”E | ||||
8) 50°45'44”N |
| 021°57'21”E | ||||
9) 50°40'05”N |
| 021°50'20”E | ||||
10) 50°27'00”N |
| 021°42'59”E | ||||
11) 50°44'23”N |
| 020°36'42”E | ||||
1) 51°00'00”N |
| 020°47'35”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 05A |
|
|
|
|
|
1) 51°17'37”N |
| 021°00'00”E | FL245 |
|
| |
2) 51°21'00”N |
| 021°23'59”E | ||||
3) 50°53'49”N |
| 021°49'48”E | ||||
4) 51°00'00”N |
| 020°47'35”E | ||||
1) 51°17'37”N |
| 021°00'00”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 05B |
|
|
|
|
|
1) 51°00'00”N |
| 020°47'35”E | FL245 |
|
| |
2) 50°53'49”N |
| 021°49'48”E | ||||
3) 50°45'44”N |
| 021°57'21”E | ||||
4) 50°40'05”N |
| 021°50'20”E | ||||
5) 50°27'00”N |
| 021°42'59”E | ||||
6) 50°44'23”N |
| 020°36'42”E | ||||
1) 51°00'00”N |
| 020°47'35”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 05C |
|
|
|
|
|
1) 51°21'00”N |
| 021°23'59”E | FL125 |
|
| |
2) 51°41'00”N |
| 021°44'00”E | ||||
3) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
4) 51°00'00”N |
| 021°43'59”E | ||||
1) 51°21'00”N |
| 021°23'59”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 05D |
|
|
|
|
|
1) 51°00'00”N |
| 021°43'59”E | FL125 |
|
| |
2) 51°25'00”N |
| 021°59'05”E | ||||
3) 51°14'51”N |
| 022°08'35”E | ||||
4) 50°40'10”N |
| 022°40'25”E | ||||
5) 50°45'44”N |
| 021°57'21”E | ||||
6) 50°53'49”N |
| 021°49'48”E | ||||
1) 51°00'00”N |
| 021°43'59”E |
22) zmianę granic TSA06:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 06 | EP TSA 06 |
|
|
|
|
|
EP TSA 06A |
|
|
|
|
| |
1) 51°15'16”N |
| 017°39'20”E | ||||
2) 51°23'05”N |
| 018°10'44”E | ||||
3) 50°56'43”N |
| 018°51'18”E | ||||
4) 50°46'29”N |
| 019°06'46”E | ||||
5) 50°43'08”N |
| 018°30'36”E | ||||
6) 51°06'00”N |
| 017°42'09”E | ||||
1) 51°15'16”N |
| 017°39'20”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 06B |
|
|
|
|
|
1) 51°23'05”N |
| 018°10'44”E | ||||
2) 51°36'59”N |
| 019°12'31”E | ||||
3) 51°34'45”N |
| 019°36'37”E | ||||
4) 50°59'51”N |
| 019°39'12”E | ||||
5) 50°56'43”N |
| 018°51'18”E | ||||
1) 51°23'05”N |
| 018°10'44”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 06C |
|
| FL285 |
|
|
1) 50°56'43”N |
| 018°51'18”E | ||||
2) 50°59'51”N |
| 019°39'12”E | ||||
3) 50°57'00”N |
| 019°39'24”E | ||||
4) 50°48'41”N |
| 019°31'57”E | ||||
5) 50°46'29”N |
| 019°06'46”E | ||||
1) 50°56'43”N |
| 018°51'18”E |
23) usunięcie TSA34:
24) zmianę granic TSA44:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 44 | 1) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E | 1700m (5500 ft) | Wymagane | Strefa kolizyjna |
2) 54°14'16”N |
| 018°49'38”E | ||||
3) 54°13'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
4) 54°09'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
5) 54°11'02”N |
| 018°41'02”E | ||||
6) 54°11'45”N |
| 018°34'15”E | ||||
7) 54°16'00”N |
| 018°35'08”E | ||||
1) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E |
25) wprowadzenie nowego TSA48:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 48 | EP TSA 48 |
|
|
|
|
|
| 1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E |
|
|
|
2) 54°25'09”N |
| 018°47'50”E | ||||
3) 54°23'00”N |
| 019°00'00”E | Zgodnie z AUP | |||
4) 54°19'32”N |
| 018°58'31”E |
| |||
5) 54°17'50”N |
| 019°07'11”E | ||||
6) 54°13'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
7) 54°14'13”N |
| 018°49'33”E | ||||
8) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E | ||||
1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 48A |
|
|
|
|
|
1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E | 280m (919ft) |
|
| |
2) 54°19'32”N |
| 018°58'31”E | ||||
3) 54°14'16”N |
| 018°49'38”E | ||||
4) 54°15'26”N |
| 018°39'05”E | ||||
1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 48B |
|
|
|
|
|
1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E | 280m (919 ft) |
|
| |
2) 54°25'09”N |
| 018°47'50”E | ||||
3) 54°23'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
4) 54°19'32”N |
| 018°58'31”E | ||||
1) 54°23'13”N |
| 018°44'41”E | ||||
|
|
|
|
|
|
|
| EP TSA 48C |
|
|
|
|
|
1) 54°19'32”N |
| 018°58'31”E | 280m (919 ft) |
|
| |
2) 54°17'50”N |
| 019°07'11”E | ||||
3) 54°13'00”N |
| 019°00'00”E | ||||
4) 54°14'16”N |
| 018°49'38”E | ||||
1) 54°19'32”N |
| 018°58'31”E |
26) wprowadzenie nowego TSA47:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Okres | Uwagi | ||
EP TSA 47 | Okrąg o promieniu 2,7 NM (5 km) i środku o współrzędnych | FL105 | Wymagane | Tylko dla skoków | ||
51°12'50”N |
| 017°26'07”E |
27) zmianę granic TRA03:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Częstotliwość/ | Okres | Uwagi | ||
EP TRA 03 | EP TRA 03A |
|
|
|
|
|
|
| 1) 49°50'00”N |
| 019°20'00”E | FL 225 |
|
|
|
| 2) 49°50'00”N |
| 018°50'00”E |
|
|
|
|
| 3) 49°32'00”N |
| 018°52'00”E |
|
|
|
|
| 4) 49°32'01”N |
| 019°09'20”E |
|
|
|
|
| 5) 49°38'59”N |
| 019°20'42”E |
|
|
|
|
| 6) 49°42'00”N |
| 019°21'00”E |
|
|
|
|
| 1) 49°50'00”N |
| 019°20'00”E |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| EP TRA 03B |
|
|
|
|
|
|
| 1) 49°38'59”N |
| 019°20'42”E | FL 135 |
|
|
|
| 2) 49°32'00”N |
| 019°20'00”E |
|
|
|
|
| 3) 49°32'01”N |
| 019°09'20”E |
|
|
|
|
| 1) 49°38'59”N |
| 019°20'42”E |
|
|
|
|
28) wprowadzenie nowego TRA18:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice | Częstotliwość/ | Okres aktywności | Uwagi | ||
EP TRA 18 | Okrąg o promieniu 5 km o środku w punkcie: | 450m (1476 ft) | 135.175 MHz | Zgodnie | Przestrzeń | ||
51°57'09”N |
| 021°21'09”E |
29) wprowadzenie nowych dróg:
„Q120, Q130, Q604, T/UT714, T/UT717, UT720, T/UT738, Z136, Z225, Z348
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
| ||||||
T717 | ∆ OSMAT |
|
|
| ||||||
| 50°14'34”N |
| 023°02'44”E | 326 | 49,2 | 285 | 140 |
| 18,5 |
|
|
|
| ||||||||
∆ UREKO |
|
| ||||||||
50°37'46”N |
| 022°42'31”E | ||||||||
|
|
| ||||||||
∆ EGLON |
|
| ||||||||
51°25'00”N |
| 021°59'05”E | 17,9 |
| ||||||
|
|
| ||||||||
∆ INTAS |
|
| ||||||||
51°33'24”N |
| 021°51'28”E | 24,1 | |||||||
|
|
| ||||||||
▲ LIMVA |
|
|
| |||||||
51°44'42”N |
| 021°41'08”E | ||||||||
|
|
|
|
| ||||||
UT717 | ∆ OSMAT |
|
| |||||||
50°14'34”N |
| 023°02'44”E | 326 | 192,5 | 460 | 300 |
| 18,5 |
| |
|
|
| ||||||||
▲ LIMVA |
|
| ||||||||
51°44'42”N |
| 021°41'08”E |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
| ||||||
Q120 | ∆ ABRAL |
|
| |||||||
51°39'23”N |
| 021°55'51”E | 328 | 47,1 | 195 | 140 |
| 18,5 |
| |
|
|
| ||||||||
∆ DETOR |
|
| ||||||||
|
|
|
| |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
| ||||||
Q130 | ▲ LIMVA |
|
| |||||||
51°44'42”N |
| 021°41'08”E | 347 | 32,3 | 195 | 140 |
| 18,5 |
| |
|
|
| ||||||||
∆ DETOR |
|
| ||||||||
|
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|
|
| ||||||
UT720 | ▲ REGLI | 357 | 162,2 | 460 | 300 |
| 18,5 |
|
| ||||||||
∆ MIXAT | 122,8 | |||||||
| ||||||||
∆ MOLIL | 023 | 115,9 | 290 |
| ||||
| ||||||||
▲ GRUDA DYOR/DME (GRU) | ||||||||
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
|
| 285 | 110 |
|
| CDR 1 |
Z136 | ▲ LAGAR |
|
| |||||||
FIR LKAA |
|
|
| 071 | 52,7 | |||||
FIR EPWW | ∆ DINOV |
|
| |||||||
| 50°55'43”N |
| 016°05'08”E | |||||||
|
|
| 15,0 |
| ||||||
∆ ROTOL |
|
| ||||||||
50°57'57”N |
| 016°17'27”E | 15,7 | |||||||
|
|
| ||||||||
∆ GODŁO |
|
| ||||||||
51°00'14”N |
| 016°30'15”E |
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
|
| 285 |
|
|
|
|
Z348 | ∆ EKSEK |
|
| 265 | 45,4 | |||||
| 51°07'42”N |
| 015°36'39”E | |||||||
|
|
| ||||||||
∆ RASUT |
|
| 100 | |||||||
51°08'44”N |
| 016°15'33”E |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|
|
|
| 285 | 110 |
|
| CDR 1,2,3 |
Z225 | ▲ LASIS | |||||||
FIR EDWW |
| 084 | 124,5 | |||||
UIR EDUU/ |
| |||||||
FIR EPWW | ∆ VELAB | |||||||
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
| 285 | 100 |
|
|
| |
T738 | ▲ KEKUS |
|
| |||||||
|
|
|
|
| ||||||
∆ OKTAS |
|
| ||||||||
50°19'56”N |
| 018°20'20”E | ||||||||
|
|
| ||||||||
▲ NUMBA |
|
| 291 | 155,7 | ||||||
50°22'32”N |
| 018°06'31”E | ||||||||
|
|
| ||||||||
∆ DINOV |
|
| 302 | 40 | ||||||
50°55'43”N | 016°05'08”E | |||||||||
|
| 54,9 | CDR 1,2,3 na/at | |||||||
∆ EKSEK |
|
| ||||||||
51°07'42”N |
| 015°36'39”E | ||||||||
|
|
|
|
|
| |||||
FIR EPWW | ▲ LASIS |
|
|
|
| |||||
FIR EDWW/ | ||||||||||
UIR EDUU | ||||||||||
| ∆ KEKUS |
|
|
|
| 460 | 300 |
|
|
|
UT738 |
|
|
| 283 | 35,4 | |||||
▲ NUMBA |
|
| ||||||||
50°22'32”N |
| 018°06'31”E | ||||||||
|
|
| 291 | 155,7 | ||||||
∆ DINOV |
|
| ||||||||
50°55'43”N |
| 016°05'08”E | 302 | 94,9 | ||||||
|
|
| ||||||||
FIR EPWW | ▲ LASIS |
|
| |||||||
UIR EDUU |
|
|
|
|
|
1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| ▲ MAPIK |
|
|
|
| 285 |
|
|
|
|
T714 |
|
| 109 | 134,0 | ||||||
|
|
|
| |||||||
∆ GODŁO |
|
| 48,0 | |||||||
51°00'14”N |
| 016°30'15”E | ||||||||
|
|
| 68,8 | CDR 1,2,3 na/at FL095-FL245 Patrz/see | ||||||
∆ NOSKU |
|
| ||||||||
51°10'07”N |
| 015°52'17”E | ||||||||
|
|
| ||||||||
FIR EPWW | ▲ LASIS |
|
| |||||||
FIR EDWW/ |
|
|
|
| ||||||
UIR EDUU |
|
|
| 110 | ||||||
|
|
| 460 |
| 290 |
|
| |||
UT714 | ∆ MAPIK | |||||||||
|
| 109 | 250,7 | |||||||
FIR EPWW | ▲ LASIS | |||||||||
UIR EDUU |
|
|
30) usunięcie warunkowości na odcinku GRU - GONTU (droga stała):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Q604 | ▲ RZESZÓW DVOR/DME (RZE) | 036 | 23,6 | 195 | 110 | 100 | ||||
| ||||||||||
∆ KUBUK | 31,9 | |||||||||
| ||||||||||
∆ VELAX | 036 | 20,5 | 195 | 130 |
| |||||
| ||||||||||
∆ UREKO | ||||||||||
50°37'46”N |
| 022°42'31”E |
|
| ||||||
|
|
|
|
|
|
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 5 czerwca 2008 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Grzegorz Kruszyński
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558.
- Data ogłoszenia: 2008-06-30
- Data wejścia w życie: 2008-06-05
- Data obowiązywania: 2008-06-05
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA