REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2009 nr 1 poz. 11
ZARZĄDZENIE Nr 5 MINISTRA GOSPODARKI1)
z dnia 10 lutego 2009 r.
w sprawie określenia stanowisk oraz rodzajów prac zleconych, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych, odrębnie dla każdej klauzuli tajności
Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1
Zarządzenie określa:
1) stanowiska w Ministerstwie Gospodarki, których zajmowanie może łączyć się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową lub służbową, odrębnie dla każdej klauzuli tajności;
2) stanowiska w Wydziałach Promocji Handlu i Inwestycji oraz stałych przedstawicielstwach Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach międzynarodowych za granicą, których zajmowanie może łączyć się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową lub służbową, odrębnie dla każdej klauzuli tajności;
3) rodzaje prac zleconych, z których wykonywaniem może łączyć się dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową lub służbową, odrębnie dla każdej klauzuli tajności.
§ 2
1. Wykazy stanowisk, o których mowa w § 1 pkt 1, zawierają załączniki nr 1–4 do zarządzenia:
1) wykaz do klauzuli „ściśle tajne” – załącznik nr 1;
2) wykaz do klauzuli „tajne” – załącznik nr 2;
3) wykaz do klauzuli „poufne” – załącznik nr 3;
4) wykaz do klauzuli „zastrzeżone” – załącznik nr 4.
2. Wykazy stanowisk, o których mowa w § 1 pkt 2, zawierają załączniki nr 5 i 6 do zarządzenia:
1) wykaz do klauzuli „tajne” – załącznik nr 5;
2) wykaz do klauzuli „poufne” – załącznik nr 6.
3. Wykaz prac zleconych, o których mowa w § 1 pkt 3, stanowi załącznik nr 7 do zarządzenia.
§ 3
Traci moc decyzja nr 70 Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie określenia stanowisk oraz rodzajów prac zleconych, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych, odrębnie dla każdej klauzuli tajności.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Minister Gospodarki |
Waldemar Pawlak |
|
1) Minister Gospodarki kieruje działem administracji rządowej – gospodarka, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki (Dz. U. Nr 216, poz. 1593).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i poz. 711, Nr 149, poz. 1078, Nr 218, poz. 1592 i Nr 220, poz. 1600, z 2007 r. Nr 25, poz. 162 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1056.
Załączniki do zarządzenia nr 5 Ministra Gospodarki
z dnia 5 lutego 2009 r. (poz. 11)
Załącznik nr 1
WYKAZ STANOWISK W MINISTERSTWIE GOSPODARKI, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ PAŃSTWOWĄ O KLAUZULI „ŚCIŚLE TAJNE”
I. Wykaz stanowisk w Kierownictwie Ministerstwa
1. Minister
2. Sekretarz Stanu
3. Dyrektor Generalny
II. Wykaz stanowisk w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
1. Dyrektor
2. Kierownik Kancelarii Tajnej
3. Główny specjalista ds. obsługi Kancelarii Tajnej NATO i UE
4. Specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
5. Podreferendarz ds. obsługi Kancelarii Tajnej – 2 stanowiska
Departament Górnictwa
1. Dyrektor
Biuro Administracyjne
1. Maszynistka klasy mistrzowskiej
Centrum Informacji Społeczno-Gospodarczej
1. Kierownik Zespołu w Dziale IT ds. administrowania systemami niejawnymi
2. Starszy Specjalista w Dziale IT ds. administrowania systemami niejawnymi
Załącznik nr 2
WYKAZ STANOWISK W MINISTERSTWIE GOSPODARKI, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ PAŃSTWOWĄ O KLAUZULI „TAJNE”
I. Wykaz stanowisk w Kierownictwie Ministerstwa
1. Podsekretarz Stanu – 5 stanowisk
2. Szef Gabinetu Politycznego
II. Wykaz stanowisk w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Departament Administrowania Obrotem
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. koordynacji i zarządzania jakością
4. Naczelnik wydziału ds. zezwoleń
5. Naczelnik wydziału ds. licencjonowania obrotu
6. Główny specjalista ds. prawnych
7. Stanowisko ds. obsługi departamentu (sekretarz dyrektora)
Departament Analiz i Prognoz
1. Dyrektor
2. Radca Ministra ds. analiz makroekonomicznych
3. Radca Ministra ds. analiz handlu zagranicznego
4. Główny specjalista ds. statystyki
5. Główny specjalista ds. analiz makroekonomicznych
6. Referendarz ds. statystyki
Departament Budżetu i Finansów
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Zastępca Dyrektora – główny księgowy resortu
4. Stanowisko ds. rachunkowości Ministerstwa – główny księgowy
5. Stanowisko ds. obsługi departamentu
Departament Dywersyfikacji Dostaw Nośników Energii
1. Dyrektor
2. Radca Ministra ds. energetyki jądrowej
3. Główny specjalista ds. energetyki jądrowej
4. Główny specjalista ds. innych źródeł energii – 2 stanowiska
5. Specjalista ds. organizacyjnych
Departament Energetyki
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora – 2 stanowiska
3. Naczelnik Wydziału Unii Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej
4. Naczelnik Wydziału Polityki Energetycznej
5. Radca Ministra ds. nowych technologii
6. Radca Ministra – koordynujący zespołem ds. elektroenergetyki i ciepłownictwa
7. Radca Ministra – koordynujący zespołem ds. koordynowania i realizacji działań związanych z kształtowaniem konkurencyjnego rynku energii elektrycznej
8. Główny specjalista ds. realizacji efektywności energetycznej
9. Główny specjalista ds. jakości paliw
10. Główny specjalista ds. rozwoju wykorzystania odnawialnych źródeł energii
11. Główny specjalista ds. funkcjonowania systemu elektroenergetycznego
12. Specjalista ds. współpracy międzynarodowej i spraw UE w dziedzinie elektroenergetyki – 2 stanowiska
13. Specjalista ds. współpracy międzynarodowej, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa w sektorze elektroenergetycznym
14. Podreferendarz ds. obsługi kancelaryjnej departamentu
15. Stanowisko ds. obsługi organizacyjnej departamentu
16. Stanowisko ds. obsługi departamentu
Departament Funduszy Europejskich
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Podreferendarz ds. organizacyjnych – 2 stanowiska
Departament Górnictwa
1. Naczelnik wydziału górnictwa węgla kamiennego
2. Naczelnik wydziału finansowania górnictwa i surowców nieenergetycznych
3. Radca Ministra ds. współpracy w zakresie polityki energetycznej i koordynacji
4. Radca Ministra ds. górnictwa niewęglowego
5. Główny specjalista ds. współpracy zagranicznej i czystych technologii węgla
6. Główny specjalista ds. funkcjonowania górnictwa węgla kamiennego i dialogu społecznego
7. Starszy specjalista ds. analiz ekonomicznych
8. Referendarz ds. organizacji
Departament Instrumentów Wsparcia
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora – 2 stanowiska
3. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Organizacji i Finansowania
4. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Innowacyjności
5. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Wspierania Inwestycji
6. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Specjalnych Stref Ekonomicznych
7. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału nadzoru merytorycznego nad działalnością promocyjną placówek za granicą oraz nad Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych
8. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Promocji Gospodarki
9. Radca Ministra ds. tworzenia baz wiedzy o nowych technologiach
10. Radca Ministra ds. nadzoru merytorycznego nad systemem internetowym WPHI, analiz wydatków na promocję placówek zagranicznych oraz programów stażu kandydatów do pracy w placówkach zagranicznych
11. Radca Ministra – koordynator zespołu ds. realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, stosowanych na terytorium Polski”
12. Główny specjalista ds. doskonalenia systemów rozwoju innowacyjności
13. Główny specjalista ds. obsługi wsparcia dużych projektów inwestycyjnych w Polsce
14. Główny specjalista ds. zawodów rzemieślniczych oraz realizacji projektów wspierających rozwój małych i średnich przedsiębiorstw
15. Główny specjalista ds. nadzoru merytorycznego nad działalnością Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych
16. Główny specjalista ds. promocji gospodarki – 2 stanowiska
17. Specjalista ds. planowania budżetu, planowania działań DIW oraz sprawozdawczości i informacji
18. Specjalista ds. wspierania przedsiębiorców i centrów obsługi inwestorów i eksporterów
19. Podreferendarz ds. obsługi departamentu
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. jednostek badawczo-rozwojowych
4. Naczelnik wydziału ds. placówek zagranicznych
5. Radca Ministra ds. nadzoru nad jednostkami badawczo-rozwojowymi
6. Starszy specjalista ds. rekrutacji pracowników placówek zagranicznych
7. Referendarz ds. kadrowych pracowników placówek zagranicznych
8. Podreferendarz ds. kadrowych pracowników placówek zagranicznych
Departament Kontroli Eksportu
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. Porozumienia z Wassenaar
4. Główny specjalista ds. analizy ryzyka transakcji – 2 stanowiska
5. Główny specjalista ds. weryfikacji wniosków o zezwolenie – 2 stanowiska
6. Główny specjalista ds. wdrażania systemu kontroli i SZJ
7. Główny specjalista ds. wdrażania systemu kontroli
8. Główny specjalista ds. współpracy z UE i Grupą Dostawców Jądrowych
9. Główny specjalista ds. współpracy z Reżimem Kontrolnym Technologii Rakietowych
10. Główny specjalista/specjalista ds. Konwencji OPCW i Grupy Australijskiej
11. Starszy specjalista ds. administrowania systemem TRACKER
12. Specjalista ds. obsługi prawnej
13. Referendarz ds. organizacyjnych
14. Podreferendarz ds. organizacyjnych
Departament Międzynarodowej Współpracy Dwustronnej
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. międzynarodowej współpracy dwustronnej – 2 stanowiska
4. Radca Ministra ds. organizacyjnych, programowania i koordynacji współpracy gospodarczej z krajami pozaeuropejskimi i WNP
5. Radca Ministra ds. umów inwestycyjnych
6. Radca Ministra ds. międzynarodowej współpracy dwustronnej – 2 stanowiska
7. Główny specjalista ds. ekonomicznych aspektów umów inwestycyjnych
8. Główny specjalista ds. prawniczych aspektów umów inwestycyjnych
9. Główny specjalista ds. międzynarodowej współpracy dwustronnej – 11 stanowisk
10. Referendarz ds. obsługi departamentu oraz koordynacji obiegu dokumentów związanych z pracą Grupy Roboczej ds. Europy Wschodniej i Azji Centralnej (COEST)
11. Stanowisko ds. obsługi departamentu – Sekretarz Dyrektora
Departament Polityki Handlowej
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora – 2 stanowiska
3. Naczelnik wydziału ds. ekonomicznych aspektów polityki handlowej
4. Naczelnik wydziału ds. środków taryfowych i pozataryfowych
5. Naczelnik wydziału ds. postępowań ochronnych
6. Naczelnik Wydziału ds. członkostwa Polski w gospodarczych organizacjach międzynarodowych
7. Radca Ministra ds. GATS/WTO
8. Radca Ministra – samodzielne stanowisko ds. koordynacji
9. Główny specjalista ds. koordynacji prac w ramach Komitetu 133
10. Główny specjalista ds. analizy zawieranych przez Unię Europejską umów preferencyjnych i stowarzyszeniowych wolnego handlu z państwami trzecimi oraz oceny Handlowych Aspektów Praw Własności Intelektualnej (TRIPS)
11. Główny specjalista ds. umów handlowych z krajami WNP, akcesji do WTO oraz ułatwień w handlu
12. Główny specjalista ds. polityki handlowej UE w zakresie rolnictwa i rybołówstwa oraz technicznych barier w handlu
13. Główny specjalista ds. rozwiązań taryfowych w zakresie autonomicznych zawieszeń poboru ceł i autonomicznych kontyngentów taryfowych – 2 stanowiska
14. Główny specjalista ds. zasad importu tekstyliów i obuwia
15. Starszy specjalista ds. postępowań ochronnych – stanowiska
16. Starszy specjalista ds. członkostwa Polski w międzynarodowych organizacjach surowcowych
17. Starszy specjalista ds. członkostwa Polski w organizacjach Narodów Zjednoczonych i OECD
18. Specjalista ds. międzynarodowego handlu usługami
19. Specjalista ds. analizy umów o współpracy handlowej i stref wolnego handlu UE z państwami trzecimi
20. Specjalista ds. analiz zawieranych przez Unię Europejską traktatów, umów preferencyjnych oraz problematyki rozwojowej
21. Specjalista ds. analityczno-informatycznych
22. Specjalista ds. reguł pochodzenia towarów oraz unijnego systemu preferencji taryfowych (GSP UE)
23. Specjalista ds. organizacyjnych
24. Referendarz ds. postępowań ochronnych
25. Referendarz ds. członkostwa Polski w OECD – 2 stanowiska
26. Referendarz ds. obsługi departamentu
27. Referendarz ds. koordynacji prac w ramach Komitetu 133
28. Referendarz ds. unijnego systemu preferencji taryfowych (GSP UE) oraz reguł pochodzenia towarów
Departament Programów Offsetowych
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Naczelnik Wydziału ds. analizowania i monitorowania programów offsetowych
4. Naczelnik wydziału ds. monitorowania programów offsetowych i obsługi Komitetu ds. umów offsetowych
5. Główny specjalista ds. monitorowania umów offsetowych – 2 stanowiska
6. Starszy specjalista ds. monitorowania umów offsetowych
Departament Regulacji Gospodarczych
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Specjalista ds. organizacyjno-budżetowych
4. Podreferendarz ds. organizacyjnych
Departament Ropy i Gazu
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Naczelnik Wydziału ds. ogólnych, organizacyjnych i koordynacji
4. Naczelnik wydziału ds. regulacji energetycznej UE
5. Naczelnik Wydziału ds. gazownictwa
6. Naczelnik Wydziału ds. ropy naftowej, paliw ciekłych i Międzynarodowej Agencji Energetycznej
7. Radca Ministra ds. ropy naftowej, paliw ciekłych i Międzynarodowej Agencji Energetycznej
8. Główny specjalista ds. ropy naftowej, paliw ciekłych i Międzynarodowej Agencji Energetycznej – 5 stanowisk
9. Główny specjalista ds. gazownictwa – 3 stanowiska
10. Główny specjalista – koordynator zespołu ds. infrastruktury energetycznej
11. Główny specjalista ds. infrastruktury energetycznej – 2 stanowiska
12. Główny specjalista ds. regulacji energetycznej UE – 2 stanowiska
13. Główny specjalista ds. ogólnych, organizacyjnych i koordynacji
14. Starszy specjalista ds. ogólnych, organizacyjnych i koordynacji
15. Starszy specjalista ds. gazownictwa
16. Specjalista ds. gazownictwa
17. Specjalista ds. ogólnych, organizacyjnych i koordynacji
18. Specjalista ds. regulacji energetycznej UE
19. Stanowisko ds. regulacji energetycznej UE –2 wakaty
20. Stanowisko ds. gazownictwa – wakat
21. Stanowisko ds. organizacyjnych
Departament Rozwoju Gospodarki
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora – 3 osoby
3. Radca Ministra ds. przemysłu stoczniowego
4. Radca Ministra ds. przedsiębiorczości
5. Specjalista ds. bezpieczeństwa technicznego
Departament Spraw Europejskich
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. współpracy gospodarczej
4. Naczelnik Wydziału ds. rynku wewnętrznego UE
5. Naczelnik wydziału ds. udziału w procesie decyzyjnym UE
6. Radca Ministra ds. współpracy gospodarczej
7. Główny specjalista ds. współpracy gospodarczej – 6 stanowisk
8. Specjalista ds. współpracy gospodarczej
9. Podreferendarz ds. obsługi departamentu
Departament Spraw Obronnych
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Naczelnik wydziału ds. przygotowań gospodarczo-obronnych oraz organizowania i nadzorowania pracy wydziału
4. Naczelnik wydziału ds. rezerw państwowych i analiz
5. Naczelnik wydziału ds. problematyki gospodarczo-obronnej
6. Radca Ministra ds. problematyki materiałów wybuchowych do użytku cywilnego
7. Radca Ministra ds. administracyjno-prawnych
8. Główny specjalista ds. rezerw państwowych – 3 stanowiska
9. Główny specjalista ds. restrukturyzacji przemysłu obronnego
10. Główny specjalista ds. problematyki materiałów wybuchowych do użytku cywilnego
11. Główny specjalista ds. przygotowań gospodarczo-obronnych – 12 stanowisk
12. Główny specjalista ds. współpracy międzynarodowej – 2 stanowiska
13. Specjalista ds. organizacyjnych
14. Podreferendarz ds. organizacyjnych – 2 stanowiska
Departament Wdrażania Programów Operacyjnych
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
3. Naczelnik wydziału ds. kontroli wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
4. Radca Ministra ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
5. Specjalista ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
6. Podreferendarz ds. obsługi departamentu
Biuro Prawne
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
3. Radca prawny – wszyscy
4. Stanowisko ds. prowadzenia ewidencji dokumentów niejawnych
5. Osoba zastępująca osobę na stanowisku ds. prowadzenia ewidencji dokumentów niejawnych
Biuro Administracyjne
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora Biuro Dyrektora Generalnego
1. Dyrektor
2. Zastępca dyrektora
Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
1. Dyrektor
2. Naczelnik wydziału Kontroli
3. Główny specjalista ds. kontroli – 4 stanowiska
4. Starszy specjalista ds. kontroli – 2 stanowiska
5. Specjalista ds. kontroli – 2 stanowiska
6. Audytor wewnętrzny – 2 stanowiska
7. Podreferendarz – sekretarka ds. organizacyjnych
Biuro Oceny Legalności Decyzji Nacjonalizacyjnych
1. Dyrektor
2. Specjalista ds. organizacyjnych Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
1. Naczelnik wydziału ds. ochrony
2. Główny specjalista ds. organizacyjnych
3. Główny specjalista ds. obrony cywilnej
4. Starszy specjalista ds. ochrony
5. Specjalista ds. organizacyjnych
6. Podreferendarz ds. zwykłych postępowań sprawdzających
Sekretariat Ministra
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Naczelnik ds. obsługi mediów
4. Główny specjalista – asystentka Ministra
5. Specjalista ds. obsługi sekretariatu Kierownictwa Ministerstwa – 2 stanowiska
6. Referendarz ds. obsługi sekretariatu Kierownictwa Ministerstwa – 4 stanowiska
7. Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu Kierownictwa Ministerstwa – 9 stanowisk
8. Podreferendarz ds. obsługi sekretariatu – 2 stanowiska
9. Sekretarka ds. obsługi sekretariatu
10. Sekretarka ds. obsługi sekretariatu Kierownictwa Ministerstwa – 2 stanowiska
Centrum Informacji Społeczno-Gospodarczej
1. Dyrektor
2. Zastępca Dyrektora
3. Starszy dokumentalista ds. obsługi sekretariatu
4. Kierownik Działu IT ds. kierowania pracami działu
5. Kierownik Działu Al ds. kierowania pracami działu
Załącznik nr 3
WYKAZ STANOWISK W MINISTERSTWIE GOSPODARKI, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ SŁUŻBOWĄ O KLAUZULI „POUFNE”
Wykaz stanowisk w komórkach organizacyjnych Ministerstwa
Departament Administrowania Obrotem
1. Główny specjalista ds. licencjonowania obrotu
2. Główny specjalista ds. rejestrów – 3 stanowiska
Departament Analiz i Prognoz
1. Radca Ministra ds. analiz finansowych
2. Główny specjalista ds. analiz finansowych
3. Główny specjalista ds. analiz makroekonomicznych – 3 stanowiska
4. Starszy specjalista ds. analiz makroekonomicznych
5. Starszy specjalista ds. statystyki
6. Specjalista ds. analiz makroekonomicznych – 2 stanowiska
7. Referendarz ds. analiz handlu zagranicznego – 2 stanowiska
Departament Budżetu i Finansów
1. Naczelnik wydziału ds. finansowo-księgowych
2. Naczelnik wydziału ds. obsługi finansowo-księgowej
3. Naczelnik wydziału ds. płac
4. Główny specjalista – koordynator ds. finansów publicznych
5. Główny specjalista – koordynator ds. podróży zagranicznych
Departament Energetyki
1. Główny specjalista ds. polityki efektywności energetycznej
2. Główny specjalista ds. polityki energetycznej
3. Główny specjalista ds. statystyki
4. Główny specjalista ds. wdrażania rynku energii elektrycznej
5. Główny specjalista ds. monitorowania funkcjonowania sektora elektroenergetycznego
6. Główny specjalista ds. użytkowania środowiska w elektroenergetyce i ciepłownictwie
7. Starszy specjalista ds. użytkowania środowiska w elektroenergetyce i ciepłownictwie
8. Starszy specjalista ds. kogeneracji i ciepłownictwa
9. Specjalista ds. wdrażania polityki energetycznej
10. Specjalista ds. taryf energii elektrycznej
11. Specjalista ds. ciepłownictwa
12. Specjalista ds. prawa energetycznego
13. Specjalista ds. wsparcia polityki energetycznej w ramach funduszy europejskich
14. Specjalista ds. rozwoju efektywności energetycznej
15. Specjalista ds. stosowania biopaliw
16. Referendarz ds. instrumentów wsparcia wykorzystania odnawialnych źródeł energii – stanowiska
17. Referendarz ds. biopaliw
18. Referendarz ds. nowej ustawy energetycznej
19. Referendarz ds. elektroenergetyki oraz monitorowania funkcjonowania KSE
20. Referendarz ds. nowych technologii i wytwarzania energii elektrycznej
21. Stanowisko ds. koordynacji prawa energetycznego
Departament Górnictwa
1. Główny specjalista ds. prawno-organizacyjnych
2. Główny specjalista ds. przemysłu koksowniczego
3. Starszy specjalista ds. finansowania górnictwa węglowego
4. Specjalista ds. finansowania górnictwa węgla kamiennego
5. Referendarz ds. górnictwa niewęglowego
Departament Instrumentów Wsparcia
1. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Przedsiębiorczości
2. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Wspierania Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
3. Radca Ministra ds. finansowania małych i średnich przedsiębiorstw oraz promocji partnerstwa publiczno-prywatnego
4. Główny specjalista ds. monitoringu specjalnych stref ekonomicznych i obsługi Funduszu Strefowego
5. Główny specjalista ds. legislacji dotyczącej specjalnych stref ekonomicznych
6. Główny specjalista ds. realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych
7. Główny specjalista ds. nadzoru merytorycznego nad działalnością promocyjną placówek za granicą, w których nie funkcjonują WPHil
8. Główny specjalista ds. nadzoru merytorycznego nad działalnością promocyjną Wydziałów Handlu i Inwestycji (WPHil) Ambasad i Konsulatów RP – 2 stanowiska
9. Główny specjalista ds. wsparcia dużych projektów inwestycyjnych w Polsce
10. Starszy specjalista ds. obsługi wsparcia dużych projektów inwestycyjnych w Polsce
11. Specjalista ds. planowania działań DIW oraz sprawozdawczości z realizacji zadań
12. Referendarz ds. promocji gospodarki
13. Podreferendarz ds. kadrowo-organizacyjnych i budżetowych
14. Podreferendarz ds. obsługi departamentu
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
1. Radca Ministra ds. nadzoru nad jednostkami badawczo-rozwojowymi
2. Główny specjalista ds. nadzoru nad jednostkami badawczo-rozwojowymi – 2 stanowiska
3. Główny specjalista ds. nadzoru finansowo-administracyjnego placówek zagranicznych – 4 stanowiska
4. Główny specjalista ds. płacowych i ubezpieczeń pracowników placówek zagranicznych
5. Główny specjalista ds. budżetu i finansów placówek zagranicznych
6. Główny specjalista ds. nadzoru właścicielskiego
7. Starszy specjalista ds. nadzoru nad jednostkami badawczo-rozwojowymi
8. Specjalista ds. płacowych i ubezpieczeń pracowników placówek zagranicznych
9. Specjalista ds. nadzoru właścicielskiego – 3 stanowiska
10. Referendarz ds. nadawania przedsiębiorcom statusu centrum badawczo-rozwojowego oraz nadzoru nad jednostkami badawczo-rozwojowymi
Departament Kontroli Eksportu
1. Główny specjalista ds. ujednolicenia systemów kontroli
2. Podreferendarz ds. weryfikacji wniosków o zezwolenie
Departament Międzynarodowej Współpracy Dwustronnej
1. Starszy specjalista ds. kadrowych, budżetowych oraz współpracy z Komisją Kompensacyjną ONZ (UNCC)
Departament Programów Offsetowych
1. Główny specjalista ds. monitorowania umów offsetowych – 3 stanowiska
2. Starszy specjalista ds. monitorowania umów offsetowych – 3 stanowiska
3. Specjalista ds. monitorowania umów offsetowych – 2 stanowiska
4. Referendarz ds. monitorowania umów offsetowych
5. Referendarz ds. prowadzenia Bazy Offset i Katalogu Potrzeb Offsetowych
6. Podreferendarz ds. monitorowania umów offsetowych
7. Podreferendarz ds. Organizacyjno-administracyjnych – 2 stanowiska
Departament Regulacji Gospodarczych
1. Naczelnik wydziału Reformy Regulacyjnej
2. Naczelnik wydziału Prawa Technicznego
3. Radca Ministra – Pełnomocnik ds. Centralnej informacji o działalności gospodarczej
4. Główny specjalista – koordynator Zespołu prawa gospodarczego
5. Główny specjalista ds. legislacji – koordynator Zespołu prawa finansowego
Departament Rozwoju Gospodarki
1. Radca Ministra ds. organizacji i koordynacji
2. Radca Ministra ds. własności przemysłowej
3. Radca Ministra ds. procesów globalizacyjnych
4. Główny specjalista ds. innowacyjności – 2 stanowiska
5. Główny specjalista ds. horyzontalnej polityki przemysłowej
6. Główny specjalista ds. własności przemysłowej
7. Główny specjalista ds. przemysłu stoczniowego
8. Główny specjalista ds. zrównoważonego rozwoju
9. Starszy specjalista ds. zrównoważonego rozwoju
10. Starszy specjalista ds. Krajowego Programu Reform
11. Specjalista ds. horyzontalnej polityki przemysłowej
12. Referendarz ds. organizacyjnych i koordynacji – 3 stanowiska
Departament Spraw Europejskich
1. Główny specjalista ds. polityki konkurencyjności w UE
2. Główny specjalista ds. obsługi KERM
3. Główny specjalista ds. rynku usług w UE
4. Starszy specjalista ds. polityki konkurencyjności w UE
5. Starszy specjalista ds. Prezydencji Rady UE
6. Starszy specjalista ds. współpracy z KE i PE oraz Prezydencji Rady UE
7. Starszy specjalista ds. stosunków zewnętrznych UE
8. Starszy specjalista ds. COREPER I
9. Starszy specjalista ds. systemów rynku wewnętrznego UE
10. Starszy specjalista ds. polityki horyzontalnej rynku wewnętrznego UE – 2 stanowiska
11. Specjalista ds. polityki konkurencyjności w UE
12. Specjalista ds. Prezydencji Rady UE
13. Specjalista ds. COREPER II
14. Specjalista ds. SOLVIT
15. Specjalista ds. systemów rynku wewnętrznego UE
16. Referendarz ds. polityki konkurencyjności w UE
17. Referendarz ds. obsługi KERM oraz systemu EWD-P
18. Referendarz ds. SOLVIT
Departament Spraw Obronnych
1. Główny specjalista ds. współpracy międzynarodowej
2. Specjalista ds. legislacji w zakresie problematyki gospodarczo-obronnej
Departament Wdrażania Programów Operacyjnych
1. Naczelnik wydziału ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 3 stanowiska
2. Naczelnik wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Przyjmowania i Oceny Wniosków
3. Główny specjalista ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
4. Specjalista ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
5. Referent ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Biuro Prawne
1. Główny specjalista ds. legislacji – wszyscy
2. Starszy specjalista – wszyscy
3. Specjalista – wszyscy
4. Referendarz – wszyscy
5. Podreferendarz – wszyscy
Biuro Administracyjne
1. Naczelnik wydziału Administracyjnego
2. Naczelnik wydziału Gospodarczego
3. Naczelnik wydziału Informatyki i Łączności
4. Główny specjalista – administrator systemu
5. Główny specjalista ds. BHP
6. Specjalista – koordynator zespołu ds. Organizacyjno-prawnych
7. Podreferendarz ds. kontroli dostępu – 2 stanowiska
8. Ekspert ds. BHP
9. Kierownik Zespołu Transportu
10. Zastępca Kierownika Zakładu Obsługi Samochodów
11. Kierowca – 19 stanowisk
12. Rzemieślnik – specjalista ds. telefonii komórkowej
Biuro Dyrektora Generalnego
1. Naczelnik wydziału Organizacyjnego
2. Naczelnik wydziału Kadr i Szkolenia
3. Radca prawny
4. Główny specjalista ds. kadrowych – 2 stanowiska
5. Główny specjalista ds. systemu zarządzania
6. Starszy specjalista ds. obsługi biura
7. Starszy specjalista ds. obsługi kontroli zewnętrznych
8. Starszy specjalista ds. kadrowych – 2 stanowiska
9. Starszy specjalista ds. tworzenia i opiniowania regulacji prawnych
10. Specjalista ds. kadrowych
11. Specjalista ds. systemu zarządzania
12. Podreferendarz ds. kadrowych
13. Podreferendarz ds. obsługi biura
Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
1. Audytor wewnętrzny
2. Główny specjalista ds. skarg
3. Podreferendarz ds. skarg
Biuro Oceny Legalności Decyzji Nacjonalizacyjnych
1. Radca Ministra ds. reprywatyzacyjnych
2. Podreferendarz ds. organizacyjnych
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
1. Podreferendarz – koordynator ds. ochrony
2. Kierownik zmiany – 4 stanowiska
3. Recepcjonista – 12 stanowisk
Sekretariat Ministra
1. Naczelnik wydziału ds. protokołu
2. Naczelnik wydziału ds. archiwizacji
3. Naczelnik wydziału ds. prezydialnych
4. Naczelnik wydziału ds. prezydialnych i obsługi eksperckiej
5. Radca Ministra ds. obsługi eksperckiej – 7 stanowisk
6. Radca Ministra ds. obsługi mediów
7. Radca Ministra ds. organizacyjnych
8. Główny specjalista ds. obsługi mediów – 3 stanowiska
9. Starszy specjalista ds. obsługi mediów – 4 stanowiska
10. Specjalista ds. prezydialnych – 2 stanowiska
11. Specjalista ds. obsługi mediów – 4 stanowiska
12. Specjalista ds. protokołu
13. Podreferendarz ds. obsługi kancelaryjnej – 4 stanowiska
14. Ekspedytor poczty – 4 stanowiska
Centrum Informacji Społeczno-Gospodarczej
1. Główny specjalista w Dziale Al ds. administrowania zintegrowanym systemem informatycznym „EGERIA” (archiwum)
2. Starszy specjalista ds. systemu zarządzania jakością
3. Samodzielny referent ds. osobowych
Załącznik nr 4
WYKAZ STANOWISK W MINISTERSTWIE GOSPODARKI, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ SŁUŻBOWĄ O KLAUZULI „ZASTRZEŻONE”
Wykaz stanowisk w komórkach organizacyjnych Ministerstwa
Departament Administrowania Obrotem
1. Główny specjalista ds. organizacyjnych
2. Główny specjalista ds. koordynacja – 2 stanowiska
3. Główny specjalista ds. prowadzenia prac legislacyjnych i postępowań administracyjnych
4. Główny specjalista ds. obsługi prawnej wydziału i zezwoleń
5. Główny specjalista ds. postępowań administracyjnych – 6 stanowisk
6. Główny specjalista ds. licencjonowania obrotu – 5 stanowisk
7. Referendarz ds. postępowań administracyjnych
8. Podreferendarz da obsługi interesantów – 3 stanowiska
9. Podreferendarz ds. obsługi biurowej wydziału
Departament Analiz i Prognoz
1. Starszy specjalista ds. analiz makroekonomicznych
2. Podreferendarz ds. organizacyjnych
Departament Budżetu i Finansów
1. Główny specjalista ds. księgowości – 2 stanowiska
2. Główny specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej
3. Główny specjalista ds. płac
4. Główny specjalista ds. podróży zagranicznych oraz podróży przesiedleniowych
5. Główny specjalista sprawozdawczości
6. Główny specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
7. Starszy specjalista ds. płac
8. Starszy specjalista ds. księgowości – 2 stanowiska
9. Starszy specjalista ds. finansów publicznych
10. Starszy specjalista ds. bieżącej obsługi finansowej
11. Specjalista ds. księgowości – 2 stanowiska
12. Referendarz ds. bieżącej obsługi finansowej
13. Referendarz ds. obsługi finansowo-księgowej
14. Referendarz ds. podróży zagranicznych
15. Referendarz ds. środków trwałych i bieżących obsługi finansowej
16. Podreferendarz ds. podróży zagranicznych
17. Podreferendarz ds. obsługi finansowo-księgowej – 4 stanowiska
18. Podreferendarz ds. obsługi kas Ministerstwa Gospodarki – 2 stanowiska
19. Podreferendarz ds. planowania budżetu
20. Podreferendarz ds. planowania i umów
21. Podreferendarz ds. płac – 4 stanowiska
Departament Instrumentów Wparcia
1. Radca Ministra ds. promocji przedsiębiorczości
2. Główny specjalista ds. udziału Polski w Programie Ramowym na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (CIP)
3. Główny specjalista ds. finansowych instrumentów wspierania procesów gospodarczych
4. Główny specjalista ds. zewnętrznych źródeł finansowania innowacyjności przedsiębiorstw
5. Główny specjalista ds. obsługi wsparcia dużych projektów inwestycyjnych w Polsce oraz sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej udzielanej przez Ministra Gospodarki
6. Główny specjalista ds. obsługi wsparcia dużych projektów inwestycyjnych w Polsce
7. Główny specjalista ds. obsługi przedsiębiorców w specjalnych strefach ekonomicznych
8. Główny specjalista ds. Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i kształcenia zawodowego na poziomie szkół średnich
9. Główny specjalista ds. rozwoju przedsiębiorczości – 2 stanowiska
10. Główny specjalista ds. wspierania przedsiębiorców i centrów obsługi inwestorów i eksporterów – 2 stanowiska
11. Główny specjalista ds. promocji gospodarki – 3 stanowiska
12. Główny specjalista ds. koordynowania realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, stosowanych na terytorium Polski” – 2 stanowiska
13. Specjalista ds. rozwoju proinnowacyjnej infrastruktury instytucjonalnej
14. Specjalista ds. legislacji dotyczącej specjalnych stref ekonomicznych
15. Specjalista ds. Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i II-giej instancji
16. Specjalista ds. nadzoru merytorycznego nad działalnością promocyjną Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji (WPHil) Ambasad i Konsulatów RP
17. Specjalista ds. promocji gospodarki
18. Referendarz ds. wspierania inicjatyw kreujących przedsiębiorczość i innowacyjność
19. Referendarz ds. legislacji dotyczącej specjalnych stref ekonomicznych – 2 stanowiska
20. Referendarz ds. nadzoru merytorycznego nad działalnością promocyjną Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji (WPHil) Ambasad i Konsulatów RP
21. Referendarz ds. wspierania przedsiębiorców i centrów obsługi inwestorów i eksporterów
22. Referendarz ds. promocji gospodarki
23. Sekretarka
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
1. Radca Ministra ds. koordynacji nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi nadzorowanymi lub podległymi
2. Radca Ministra ds. fundacji, Polskiego Centrum Akredytacji i Urzędu Dozoru Technicznego
3. Główny specjalista ds. Ośrodka Studiów Wschodnich, Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego w Konstancinie-Jeziornie oraz jednostek szkolenia i doskonalenia kadr
4. Główny specjalista ds. Kadrowo-organizacyjnych jednostek badawczo-rozwojowych
5. Główny specjalista ds. odznaczeń
6. Stanowisko ds. obsługi departamentu (sekretarka)
Departament Regulacji Gospodarczych
1. Radca Ministra ds. centralnej ewidencji o działalności gospodarczej
2. Radca Ministra ds. eksperckich z zakresu zagadnień prawa, w szczególności prawa pracy
3. Radca Ministra ds. ekoregulacji
4. Główny specjalista ds. ekoregulacji
5. Główny specjalista ds. centralnej ewidencji o działalności gospodarczej
6. Główny specjalista ds. reformy regulacji – 2 stanowiska
7. Główny specjalista ds. legislacji i interpretacji prawnych – 4 stanowiska
8. Główny specjalista ds. regulacji prawnych
9. Główny specjalista ds. legislacji związanej z dyrektywą usługową
10. Główny specjalista ds. prawa podatkowego i analizy barier w prowadzeniu działalności gospodarczej
11. Główny specjalista ds. ustawy o podpisie elektronicznym
12. Starszy specjalista ds. reformy regulacji – 3 stanowiska
13. Starszy specjalista ds. centralnej ewidencji o działalności gospodarczej
14. Starszy specjalista ds. prawa finansowego i analizy barier w prowadzeniu działalności gospodarczej
15. Specjalista ds. reformy regulacji
16. Specjalista ds. legislacji związanej z dyrektywą usługową
17. Specjalista ds. przygotowania, opiniowania i monitorowania aktów prawnych
Departament Rozwoju Gospodarki
1. Radca Ministra ds. organizacyjnych i koordynacji
2. Radca Ministra ds. bezpieczeństwa przemysłowego
3. Główny specjalista ds. innowacyjności
4. Główny specjalista ds. horyzontalnej polityki przemysłowej – 2 stanowiska
5. Główny specjalista ds. polityki spójności
6. Główny specjalista ds. bezpieczeństwa przemysłowego
7. Główny specjalista ds. produktów chemicznych i farmaceutycznych
8. Główny specjalista ds. bezpieczeństwa technicznego
9. Główny specjalista ds. zrównoważonego rozwoju
10. Starszy specjalista ds. polityki spójności
11. Starszy specjalista ds. społeczeństwa informacyjnego
12. Starszy specjalista ds. bezpieczeństwa technicznego
Departament Spraw Europejskich
1. Główny specjalista ds. organizacyjnych
Departament Spraw Obronnych
1. Podreferendarz ds. opiniowania wniosków w sprawie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi
Departament Wdrażania Programów Operacyjnych
1. Główny specjalista ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2. Starszy specjalista ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 4 stanowiska
3. Starszy specjalista ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
4. Specjalista ds. wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 7 stanowisk
5. Referendarz ds. wdrażania poddziałań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 6 stanowisk
Biuro Administracyjne
1. Specjalista ds. technicznych i remontów
2. Podreferendarz ds. umów telefonicznych – 3 stanowiska
3. Podreferendarz ds. umów
Biuro Dyrektora Generalnego
1. Główny specjalista ds. ochrony danych osobowych
2. Główny specjalista ds. socjalnych
3. Główny specjalista ds. szkolenia
4. Główny specjalista ds. rekrutacji
5. Główny specjalista ds. oceny okresowej, opisów stanowisk i wartościowania
6. Starszy specjalista ds. oceny okresowej, opisów stanowisk i wartościowania
7. Starszy specjalista ds. pełnomocnictw
8. Specjalista ds. szkolenia
9. Referendarz ds. szkolenia
10. Referendarz ds. rekrutacji
11. Podreferendarz ds. socjalnych
Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
1. Audytor wewnętrzny Biuro Oceny Legalności Decyzji Nacjonalizacyjnych
1. Główny specjalista – koordynator Zespołu I ds. reprywatyzacyjnych
2. Główny specjalista – koordynator Zespołu II ds. reprywatyzacyjnych
Sekretariat Ministra
1. Główny specjalista ds. protokołu – 2 stanowiska
2. Starszy specjalista ds. KPRM
3. Specjalista ds. KPRM
4. Specjalista ds. prezydialnych – 2 stanowiska
5. Referendarz ds. archiwizacji
6. Podreferendarz ds. archiwizacji – 2 stanowiska
7. Podreferendarz ds. protokołu
8. Podreferendarz ds. kontaktów z Sejmem
9. Podreferendarz ds. prezydialnych – 2 stanowiska
10. Archiwista – 2 stanowiska
11. Goniec – 5 stanowisk
Załącznik nr 5
WYKAZ STANOWISK
W WYDZIAŁACH PROMOCJI, HANDLU I INWESTYCJI ORAZ STAŁYCH PRZEDSTAWICIELSTWACH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ PRZY ORGANIZACJACH MIĘDZYNARODOWYCH ZA GRANICĄ, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ PAŃSTWOWĄ O KLAUZULI „TAJNE”
1. Ambasador Tytularny
2. Radca Minister
3. I Radca
4. Radca
5. I Sekretarz
6. II Sekretarz
7. III Sekretarz
8. Attache
9. Ekspert
Załącznik nr 6
WYKAZ STANOWISK
W WYDZIAŁACH PROMOCJI, HANDLU I INWESTYCJI ORAZ STAŁYCH PRZEDSTAWICIELSTWACH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ PRZY ORGANIZACJACH MIĘDZYNARODOWYCH ZA GRANICĄ, KTÓRYCH ZAJMOWANIE MOŻE ŁĄCZYĆ SIĘ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH STANOWIĄCYCH TAJEMNICĘ SŁUŻBOWĄ O KLAUZULI „POUFNE”
1. Specjalista
2. Starszy Referent
3. Referent
4. Kierowca-lntendent
5. Sekretarka
6. Kasjer
7. Recepcjonista
8. Telefonista
9. Intendent
10. Rzemieślnik
Załącznik nr 7
WYKAZ PRAC ZLECONYCH W MINISTERSTWIE GOSPODARKI,
KTÓRYCH WYKONYWANIE MOŻE SIĘ ŁĄCZYĆ Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH
Prace polegające na wykonywaniu ekspertyz, analiz, opinii, tłumaczeń, badań naukowych, archiwizacji, szkoleń oraz udzielaniu konsultacji, jeżeli do ich wykonywania potrzebny jest dostęp do informacji niejawnych lub w wyniku których powstałyby takie informacje:
I. Stanowiących tajemnicę państwową o klauzuli „tajne”:
Departament Dywersyfikacji Dostaw Nośników Energii
Prace zlecone w ramach polsko-amerykańskiej umowy ramowej BMD
II. Stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli „poufne”:
Departament Programów Offsetowych
Usługi prawne
III. Stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli „zastrzeżone”:
Biuro Administracyjne
Zlecenia na opracowanie dokumentacji, wykonawstwa i eksploatacji urządzeń związanych z kontrolą dostępu
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
Analizy prywatyzacyjne jednostek badawczo-rozwojowych
Departament Instrumentów Wsparcia
Usługi prawne
- Data ogłoszenia: 2009-04-01
- Data wejścia w życie: 2009-02-10
- Data obowiązywania: 2009-02-10
- Dokument traci ważność: 2009-08-20
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA