REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2009 nr 5 poz. 27
DECYZJA NR 135 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 31 marca 2009 r.
w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji
Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP z 2004 r. Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:
§ 1
1. Programem pilotażowym rozliczania zużycia materiałów pędnych przez sprzęt transportowy, zwanym dalej „programem pilotażowym”, obejmuje się:
1) komendy wojewódzkie Policji w:
a) Białymstoku,
b) Gdańsku,
c) Kielcach,
d) Lublinie,
e) Łodzi,
f) Opolu;
2) jednostki organizacyjne Policji funkcjonujące na obszarze działania komend wojewódzkich Policji, o których mowa w pkt 1.
2. Program pilotażowy realizuje się w okresie od dnia 1 kwietnia 2009 r. do dnia 30 czerwca 2009 r.
§ 2
Komendanci wojewódzcy Policji w zakresie swojej właściwości terytorialnej określą zasady i sposób rozliczania zużycia materiałów pędnych w ramach programu pilotażowego oraz zasady sprawowania nadzoru w tym zakresie, uwzględniając eksploatację sprzętu transportowego bez stosowania norm zużycia paliwa, określonych w decyzji, o której mowa w § 4.
§ 3
Komendanci wojewódzcy Policji przekazują dyrektorowi Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji:
1) informację o stanie realizacji programu pilotażowego w jednostkach organizacyjnych Policji na terenie województwa - do dnia 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego informacja dotyczy;
2) sprawozdanie z realizacji programu pilotażowego - do dnia 31 lipca 2009 r.
§ 4
W zakresie nieuregulowanym decyzją stosuje się decyzję nr 51 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 lutego 2005 r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 7, poz. 30).
§ 5
Decyzja wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2009 r. [1]
[1] § 5 w brzmieniu ustalonym przez obwieszczenie Komendanta Głównego Policji z dnia 5 czerwca 2009 r. o sprostowaniu błędu (Dz.U.KGP. Nr 8, poz. 42). Zmiana weszła w życie 9 lipca 2009 r.
- Data ogłoszenia: 2009-04-10
- Data wejścia w życie: 2009-04-01
- Data obowiązywania: 2009-07-10
- OBWIESZCZENIE KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI z dnia 5 czerwca 2009 r. o sprostowaniu błędu
- DECYZJA NR 290 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniająca decyzję w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA