REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2009 nr 4 poz. 18

DECYZJA NR 61 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

z dnia 16 lutego 2009 r.

w sprawie zaopatrywania jednostek organizacyjnych Policji w sprzęt, materiały i usługi w 2009 r.

Tekst pierwotny

Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:

§ 1

1. Komenda Główna Policji, komendy wojewódzkie Policji, Komenda Stołeczna Policji, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie oraz szkoły policyjne, zwane dalej „jednostkami Policji”, zaopatrują się w 2009 r. w sprzęt, materiały i usługi:

1) w systemie scentralizowanym - w zakresie sprzętu transportowego oraz asortymentu określonego w załącznikach nr 1 i 2 do decyzji;

2) w systemie zdecentralizowanym - w zakresie:

a) pozostałego sprzętu, materiałów i usług, niewymienionych w załącznikach nr 1 - 3 do decyzji,

b) sprzętu, materiałów i usług, których zakup ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia nie jest możliwy w systemie, o którym mowa w pkt 1,

c) w przypadku zapotrzebowania na pojedyncze rodzaje sprzętu, materiałów i usług.

2. W ramach zaopatrywania, o którym mowa w ust. 1, jednostki Policji udzielają zamówień publicznych na dostawy sprzętu, materiałów oraz usług:

1) w systemie scentralizowanym - w wyniku wspólnie przeprowadzonych postępowań, jako zamówienia wspólne,

2) w systemie zdecentralizowanym - w wyniku postępowań przeprowadzonych samodzielnie.

3. Zamówienia publiczne na obsługę lotnictwa policyjnego oraz dostawę dla jednostek Policji uzbrojenia, umundurowania i druków ścisłego zarachowania, określonych w załączniku nr 3 do decyzji, nie są objęte zamówieniami wspólnymi i udzielane są przez Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji.

4. W przypadkach uzasadnionych potrzebami służby lub koniecznością wykorzystania w danym roku budżetowym środków budżetowych, pozostających w dyspozycji jednostek Policji, Dyrektor Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji może wyrazić zgodę na udzielenie zamówień publicznych w zakresie asortymentu, o którym mowa w ust. 3, w systemie zdecentralizowanym, z wyłączeniem zamówień publicznych na obsługę lotnictwa policyjnego.

§ 2

1. Do udzielenia zamówień wspólnych, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1, jednostki Policji wyznaczają spośród siebie zamawiających upoważnionych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań.

2. Podstawę do wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego stanowi porozumienie zamawiających, zawierające w szczególności pełnomocnictwo dla wyznaczonego zamawiającego do podjęcia tych czynności w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających oraz zasady, zgodnie z którymi nastąpi udzielenie zamówienia publicznego.

3. Zamawiający, wyznaczeni zgodnie z ust. 1, każdy w zakresie właściwości wynikającej z udzielonego upoważnienia oraz Dyrektor Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji w zakresie, o którym mowa w § 1 ust. 3, określają szczegółowe zasady i terminy składania zapotrzebowania na sprzęt, materiały i usługi, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4.

§ 3

1. Środki przeznaczone na realizację zamówień wspólnych zabezpieczają poszczególne jednostki Policji, w granicach przyznanych limitów finansowych.

2. Środki na zakup umundurowania, o którym mowa w § 1 ust. 3 zabezpieczono ustawą z dnia 12 stycznia 2007 r. o ustanowieniu „Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Biura Ochrony Rządu w latach 2007-2009” (Dz. U. Nr 35, poz. 213) w ramach realizacji przedsięwzięcia obejmującego zakup sprzętu i wyposażenia specjalnego.

§ 4

1. Informacje o wspólnie przeprowadzonych postępowaniach i udzielonych zamówieniach publicznych oraz o postępowaniach unieważnionych, zamawiający przekazują zgodnie z właściwością do Dyrektora Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji lub Dyrektora Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.

2. Kierownicy komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji, o których mowa w ust. 1, określą zakres przekazywanych przez zamawiających informacji, mając na względzie ocenę stopnia zaspokojenia potrzeb jednostek Policji oraz spełnienie wymagań sprawozdawczych w zakresie udzielania zamówień publicznych i realizacji wydatków budżetowych.

§ 5

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą od dnia 1 stycznia 2009 r.

 

wz. Pierwszy Zastępca
Komendanta Głównego Policji
nadinsp. Arkadiusz Pawełczyk

 

Załącznik 1.

Załączniki do decyzji nr 61
Komendanta Głównego Policji
z dnia 16 lutego 2009 r.

Załącznik nr 1

TECHNIKA KRYMINALISTYCZNA (w zakresie techniki policyjnej)

I. Sprzęt:

1.

Mikroskop porównawczy (do badań mechanoskopijnych).

2.

Mikroskop stereoskopowy (do badań mechanoskopijnych).

3.

Mikroskop stereoskopowy (badanie dokumentów).

4.

Zestaw do pomiaru prędkości wystrzelonych pocisków.

5.

Mikroskop stereoskopowy (do badań chemicznych).

6.

Miktofluorescencja rentgenowska XRF.

7.

Chromatograf GC Head Space.

8.

Chromatograf HPLC z detektorem diodowym DAD.

9.

Zestaw do ekstrakcji narkotyków (narkotyki naturalne).

10.

Wzmacniacz min. 4 wejścia liniowe, możliwość wyboru źródła z dopasowanymi parametrycznie kolumnami głośnikowymi.

11.

Słuchawki otwarte z redukcją efektu fali stojącej.

12.

Magnetofon z możliwością regulacji prędkości odtwarzania.

13.

Przystawka do rejestracji rozmów telefonicznych (klasa min. Eela S25).

14.

Para aktywnych monitorów studyjnych bliskiego pola.

15.

Magnetowid SVHS Time Lapse (pokrętło Jog Shuttle, prędkości odczytu 3, 12, 24, 48, 72, 96, 120, 168).

16.

Magnetowid DV (obsługujący systemy DV, Mini DV, DVCAM, Mini DVCAM).

17.

Multiplekser (multisystemowy).

18.

Monitor telewizyjny (barwny min. 21 cali).

19.

Krosownica wizyjna (min. 8 wejść i 8 wyjść).

20.

Urządzenie do przechwytywania sygnałów wizyjnych (podłączenia przez USB, wejście composite S-video).

21.

Nagrywarka CD/DVD z tunerem telewizyjnym zewnętrzna (możliwość zapisy 256 godzin materiału).

22.

Oświetlacz przenośny (halogenowy, min. 50W/12V).

23.

Oświetlacz stacjonarny (halogenowy, min. 50W/12V).

24.

Mikrofonowy zestaw bezprzewodowy z mikrofonem miniaturowym typu krawatowego z możliwością regulacji poziomu sygnału w nadajniku i odbiorniku, odbiornik z wyjściem liniowym.

25.

Wariograf.

26.

Lampa bezcieniowa na biurko z soczewką powiększającą.

27.

Lampa ultrafioletowa 365 nm.

28.

Lampa ultrafioletowa 365, 254, 313 nm.

29.

Urządzenie z możliwością selektywnej filtracji promieniowania wzbudzającego jak i wzbudzonego.

30.

Urządzenie do weryfikacji zabezpieczenia up converting.

31.

Aparat cyfrowy do stacji graficznej do gromadzenia oraz przetwarzania obrazów śladów.

II. Materiały:

1.

Materiały i odczynniki do badań genetycznych.

2.

Pasta silikonowa do zastosowań mechanoskopijnych.

3.

Zestaw do ujawniania pozostałości powystrzałowych PIR-S.

4.

Materiały eksploatacyjne do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć fotograficznych (D-Lab 2, FP 200 urządzenia firmy Agfa).

5.

Wielopanelowe urządzenie jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu (narkotesty).

III. Usługi:

1.

Serwis sprzętu bazy danych DNA.

Załącznik 2.

Załącznik nr 2

TECHNIKA KRYMINALISTYCZNA (w zakresie sprzętu łączności i informatyki)

I. Sprzęt:

1.

Stacjonarne stanowisko do progresji i regresji wiekowej, retuszu cyfrowego oraz odtwarzania wyglądu osób i przedmiotów.

2.

Przenośne stanowisko do odtwarzania wyglądu osób i przedmiotów.

3.

Stacja graficzna do gromadzenia i przetwarzania obrazów śladów.

4.

Komputerowy system korekcji sygnałów akustycznych.

5.

Mobilne stanowisko do zabezpieczania danych z nośników stacjonarnych na miejscu zdarzenia.

6.

Mobilne stanowisko do zabezpieczania danych z telefonów komórkowych i kart SIM.

7.

Stacjonarne stanowisko do analizy danych z nośników stacjonarnych oraz przenośnych oraz telefonów komórkowych.

8.

Program do przechwytywania multipleksowanych zapisów wizyjnych (Sileni SilI).

II. Usługi:

1.

Serwis pogwarancyjny AFIS (jednostka centralna, stacje terenowe).

Załącznik 3.

Załącznik nr 3

1. OBSŁUGA LOTNICTWA POLICYJNEGO

WYSZCZEGÓLNIENIE

Obsługa logistyczna lotnictwa policyjnego, z wyłączeniem zakupu mpis, w tym:

1)

zakup części zamiennych;

2)

remonty, przeglądy i naprawy sprzętu lotniczego;

3)

zakup sprzętu i wyposażenia lotniczego;

4)

ubezpieczenie śmigłowców;

5)

czynności urzędowe związane z nadzorem nad personelem i sprzętem lotniczym.

2. UMUNDUROWANIE

WYSZCZEGÓLNIENIE

1. Czapka ćwiczebna.

12. Trzewiki skoczka.

2. Czapka gabardynowa.

13. Półbuty.

3. Czapka letnia.

14. Spodnie gabardynowe do półbutów.

4. Czapka zimowa.

15. Spodnie letnie.

5. Kombinezon AT.

16. Trzewiki botki.

6. Kombinezon ochronny letni.

17. Kamizelka przeciwuderzeniowa.

7. Koszula służbowa letnia.

18. Pas biały.

8. Koszula wyjściowa letnia.

19. Ochraniacze przedramienia.

9. Kurtka gabardynowa.

20. Ochraniacze nóg.

10. Kurtka ćwiczebna z podp. i kamizelką.

21. Rękawice przeciwuderzeniowe.

11. Mundur ćwiczebny.

 

 

3. UZBROJENIE

WYSZCZEGÓLNIENIE

1. Broń palna: pistolety, broń gładkolufowa, pistolety maszynowe, karabinki, karabiny, karabiny maszynowe, granatnik.

2. Przedmioty przeznaczone do miotania chemicznych i innych środków obezwładniających: miotacze wody, wyrzutnie pocisków gumowych i z tworzyw sztucznych, pocisków ogłuszających, olśniewających i śrutowych, granatów i pocisków łzawiących oraz siatek obezwładniających.

3. Amunicja do broni palnej oraz pociski i siatki obezwładniające do ww. przedmiotów i wyrzutni.

4. Granaty wszystkich rodzajów i materiały wybuchowe.

5. Urządzenia techniczne: paralizatory elektryczne, roboty pirotechniczne.

6. Osłony balistyczne: kamizelki, hełmy i tarcze kuloodporne, ubrania dla pirotechników.

7. Sprzęt ochronny: policyjne kaski ochronne, tarcze ochronne.

 

4. DRUKI ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA

Lp.

Symbol

WYSZCZEGÓLNIENIE

1.

Gł - 13

Dowód urządzenia.

2.

Gz - 40

Bon żywnościowy.

3.

Mrd -4

Pokwitowanie.

4.

Mrd - 20

Pokwitowanie zapłaty.

5.

Mrd - 22

Zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego.

6.

Ms - 16

Nakaz przeszukania /zatrzymania rzeczy.

7.

Ms - 37

Nakaz osadzenia /przekazania /zwolnienia.

8.

Ob - 10

Legitymacja posiadacza broni.

9.

Ob - 11

Zaświadczenie uprawniające do nabycia broni.

10.

Ob - 12

Legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni.

11.

Ob - 13

Świadectwo broni.

12.

Ob - 14

Legitymacja posiadacza terminowego pozwolenia na broń.

13.

Ob - 15

Zezwolenie na czasowe noszenie broni.

14.

Ob - 16

Karta rejestracyjna broni.

15.

Ob - 17

Europejska karta broni palnej.

16.

 

Licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia.

17.

 

Licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia.

18.

 

Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia.

19.

 

Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.

20.

 

Licencja detektywa.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2009-03-05
  • Data wejścia w życie: 2009-02-16
  • Data obowiązywania: 2009-02-16
  • Z mocą od: 2009-01-01
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA