REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2004 nr 2 poz. 11
DECYZJA NR 12 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 20 stycznia 2004 r.
w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2004 r.
W celu zaplanowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych ustala się, co następuje:
§ 1
Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji przy określaniu wielkości przewidywanych potrzeb finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych posługują się kwotami określonymi w załączniku do decyzji.
§ 2
Przewidywaną wysokość środków finansowych przeznaczonych na zakupy:
1) materiałów pędnych i smarów,
2) materiałów konserwacyjno-remontowych (części zamiennych, akcesoriów, akumulatorów i ogumienia oraz materiałów ochronnych i chemicznych) określa się wysokością kwot na 1 kilometr przebiegu lub 1 motogodzinę pracy pojazdu bądź łodzi motorowej oraz na 1 pojazd znajdujący się w zapasie magazynowym.
§ 3
Planowanie wydatków odbywa się na podstawie założeń planu eksploatacji i przewidywanych na te cele środków finansowych.
§ 4
Przy planowaniu wydatków, o których mowa w § 3 należy uwzględnić różnicę pomiędzy planowanym wydatkowaniem środków finansowych, a obowiązującym normatywem zapasów na materiały mpis i materiały konserwacyjno-remontowe.
§ 5
Traci moc decyzja nr 24/03 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2003 roku (Dz. Urz. KGP Nr 4, poz. 12).
§ 6
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Komendant Główny Policji
nadinsp. Leszek Szreder
Załącznik
do decyzji nr 12
Komendanta Głównego Policji
z dnia 20 stycznia 2004 r.
PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE
na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych w jednostkach Policji
TABELA NR 1
Przewidywane środki finansowe na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych
Lp. | Rodzaj i typ pojazdu, łodzi motorowej | Kwota w zł na 1 km przebiegu lub | ||
Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł) | Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł) | Razem | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
I. | Samochody osobowe, furgony i pochodne od tych samochodów z silnikiem o zapłonie iskrowym o pojemności: |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| |
| 1. do 0,9 dm3 wł. | 0,24 | 0,27 | 0,51 |
| 2. pow. 0,9 do 1,3 dm3 wł. | 0,26 | 0,40 | 0,66 |
| 3. pow. 1,3 do 1,8 dm3 wł. | 0,34 | 0,42 | 0,76 |
| 4. pow. 1,8 do 2,1 dm3 wł. | 0,39 | 0,44 | 0,83 |
| 5. pow. 2,1 do 2,9 dm3 wł. | 0,45 | 0,49 | 0,94 |
| 6. pow. 2,9 do 3,4 dm3 wł. | 0,50 | 0,57 | 1,07 |
| 7. pow. 3,4 dm3 | 0,60 | 0,63 | 1,23 |
II. | Samochody osobowe, furgony i pochodne od tych samochodów z silnikiem o zapłonie samoczynnym o pojemności: |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| |
| 1. do 1,6 dm3 wł. | 0,23 | 0,19 | 0,42 |
| 2. pow. 1,6 do 2,5 dm3 wł. | 0,34 | 0,22 | 0,56 |
| 3. pow. 2,5 dm3 | 0,39 | 0,31 | 0,70 |
III. | Samochody ciężarowe i pochodne oraz specjalne z silnikiem o zapłonie samoczynnym i dopuszczalnym ciężarze całkowitym: |
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| |
| 1. do 8,0 t wł. | 0,55 | 0,41 | 0,96 |
| 2. pow. 8,0 do 10,0 t wł. | 0,49 | 0,41 | 0,90 |
| 3. pow. 10,0 do 12,0 t. wł. | 0,55 | 0,46 | 1,01 |
| 4. pow. 12,0 do 15,0 t wł. | 0,70 | 0,46 | 1,16 |
| 5. pow. 15,0 t | 0,73 | 0,51 | 1,24 |
IV. | Autobusy z silnikiem o zapłonie samoczynnym i dopuszczalnym ciężarze całkowitym: |
|
|
|
|
|
|
| |
| 1. do 6,0 t wł. | 0,41 | 0,29 | 0,70 |
| 2. pow. 6,0 do 9,0 t wł. | 0,46 | 0,31 | 0,77 |
| 3. pow. 9,0 do 11,0 t wł. | 0,52 | 0,33 | 0,85 |
| 4. pow. 11,0 do 14,0 t wł. | 0,58 | 0,38 | 0,96 |
| 5. pow. 14,0 t | 0,81 | 0,40 | 1,21 |
V. | Motocykle o pojemności silnika:* |
|
|
|
| 1. do 250 cm3 | 0,16 | 0,19 | 0,35 |
| 2. pow. 250 do 500 cm3 wł. | 0,24 | 0,22 | 0,46 |
| 3. pow. 500 cm3 | 0,26 | 0,51 | 0,77 |
VI. | Łodzie motorowe z silnikiem o pojemności:** |
|
|
|
| 1. do 250 cm3 | 16,20 | 1,37 | 17,57 |
| 2. pow. 250 do 500 cm3 wł. | 24,30 | 2,01 | 26,31 |
| 3. pow. 500 cm3 do 1500 cm3 wł. | 50,40 | 4,16 | 54,56 |
| 4. pow. 1500 cm3 do 2500 cm3 wł. | 81,36 | 7,75 | 89,11 |
| 5. pow. 2500 cm3 (silnik z ZS) | 47,93 | 7,93 | 55,86 |
VII. | Pojazdy specjalne |
|
|
|
| 1. Transporter opancerzony BTR 60PB | 2,74 | 2,10 | 4,84 |
| 2. Hydromil II | 1,20 | 0,92 | 2,12 |
| 3. Ciężarowe z silnikiem o zapłonie iskrowym | 1,16 | 0,89 | 2,05 |
VIII. | Przyczepy*** |
|
|
|
| 1. do pojazdów określonych w pozycji I | 0,0200 | 0,0907 | 0,1107 |
| 2. do pojazdów określonych w pozycji II | 0,00713 | 0,03220 | 0,03933 |
| 3. do pojazdów określonych w pozycji III | 0,0176 | 0,0793 | 0,0969 |
IX. | Ciągniki rolnicze** |
|
|
|
| wszystkie typy | 16,77 | 4,03 | 20,80 |
* kwoty dotyczące motocykli eksploatowanych do celów szkoleniowych w szkołach Policji podwyższa się o 100%
** dotyczy 1 motogodziny pracy
*** na tkm
UWAGA! Kwoty wyszczególnione w tabeli nr 1 podwyższa się o 20% dla pojazdów posiadających napęd na więcej niż 1 oś.
TABELA NR 2
Przewidywane środki finansowe na konserwację pojazdów znajdujących się w zapasie magazynowym
Lp. | Rodzaj pojazdu | Kwota w zł na 1 pojazd w stosunku rocznym | ||
Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł) | Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł) | Razem(zł) | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Samochody osobowe, furgony i pochodne oraz samochody osobowe terenowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 164,61 | 160,38 | 324,99 |
2. | Samochody ciężarowe dwuosiowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 185,73 | 1.538,98 | 1.724,71 |
3. | Samochody ciężarowe o więcej niż dwóch osiach i specjalne na podwoziach takich samochodów | 225,25 | 1.917,74 | 2.142,99 |
4. | Motocykle | 40,37 | 42,66 | 83,03 |
5. | Przyczepy i naczepy 1-osiowe | 18,18 | 76,24 | 94,42 |
6. | Przyczepy i naczepy wieloosiowe | 32,41 | 133,41 | 165,82 |
- Data ogłoszenia: 2004-02-09
- Data wejścia w życie: 2004-01-20
- Data obowiązywania: 2004-01-20
- Dokument traci ważność: 2005-03-03
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA