REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2002 nr 2 poz. 9
DECYZJA NR 18 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 21 stycznia 2002 r.
w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2002 r.
W celu zaplanowania wydatków na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych, ustala się co następuje:
§ 1
1) Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji przy określaniu wielkości przewidywanych potrzeb finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych posługują się kwotami określonymi w załączniku do decyzji.
§ 2
Przewidywaną wysokość środków finansowych przeznaczonych na zakupy:
1) materiałów pędnych i smarów,
2) materiałów konserwacyjno-remontowych (części zamiennych, akcesoriów, akumulatorów i ogumienia oraz materiałów ochronnych i chemicznych)
określa się wysokością kwot na 1 kilometr przebiegu lub 1 motogodzinę pracy pojazdu bądź łodzi motorowej oraz na 1 pojazd znajdujący się w zapasie magazynowym.
§ 3
Planowanie wydatków odbywa się na podstawie założeń planu eksploatacji i przewidywanych na te cele środków finansowych.
§ 4
Przy planowaniu wydatków, o których mowa w § 3 należy uwzględnić różnicę pomiędzy planowanym wydatkowaniem środków finansowych, a obowiązującym normatywem zapasów na materiały mpis i materiały konserwacyjno-remontowe.
§ 5
Traci moc decyzja nr 130/99 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 1999 roku w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 1999 roku.
§ 6
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Komendant Główny Policji: nadinsp. Antoni Kowalczyk
Załącznik do decyzji nr 18 Komendanta Głównego Policji
z dnia 21 stycznia 2002 r.
PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE
na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych w jednostkach Policji
TABELA NR 1
Przewidywane środki finansowe na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych.
Lp. | Rodzaj i typ pojazdu, łodzi motorowej | Kwota w zł na 1 km przebiegu lub 1 motogodzinę pracy | ||
Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł) | Materiały konserwacyjno- (poz. 421010) (zł) | razem (zł) | ||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
I. | SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE ISKROWYM O POJEMNOŚCI: 1. do 0,9 dm3 wł. | 0,21 | 0,26 | 0,47 |
| 2. pow. 0,9 do 1,3 dm3 wł. | 0,23 | 0,39 | 0,62 |
| 3. pow. 1,3 do 1,8 dm3 wł. | 0,30 | 0,41 | 0,71 |
| 4. pow. 1,8 do 2,1 dm3 wł. | 0,34 | 0,43 | 0,77 |
| 5. pow. 2,1 do 2,9 dm3 wł. | 0,39 | 0,48 | 0,87 |
| 6. pow. 2,9 do 3,4 dm3 wł. | 0,44 | 0,56 | 1,00 |
| 7. pow. 3,4 dm3 | 0,53 | 0,62 | 1,15 |
II. | SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM O POJEMNOŚCI: |
|
|
|
| 1. do 1,6 dm3 wł. | 0,20 | 0,18 | 0,38 |
| 2. pow. 1,6 do 2,5 dm3 wł. | 0,30 | 0,21 | 0,51 |
| 3. pow. 2,5 dm3 | 0,34 | 0,30 | 0,64 |
III. | SAMOCHODY CIĘŻAROWE I POCHODNE ORAZ SPECJALNE Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM: |
|
|
|
| 1. do 8,0 t wł. | 0,48 | 0,40 | 0,88 |
| 2. pow. 8,0 do 10,0 t wł. | 0,43 | 0,40 | 0,83 |
3. pow. 10,0 do 12,0 t wł. | 0,48 | 0,45 | 0,93 | |
4. pow. 12,0 do 15 t wł. | 0,62 | 0,45 | 1,07 | |
5. pow. 15,0 t | 0,64 | 0,49 | 1,13 | |
IV. | AUTOBUSY Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM: |
|
|
|
| 1. do 6,0 t wł. | 0,36 | 0,28 | 0,64 |
| 2. pow. 6,0 do 9,0 t wł. | 0,40 | 0,30 | 0,70 |
3. pow. 9,0 do 11,0 t wł. | 0,46 | 0,32 | 0,78 | |
4. pow. 11,0 do 14 t wł. | 0,51 | 0,37 | 0,88 | |
5. pow. 14,0 t | 0,71 | 0,39 | 1,10 | |
V. | MOTOCYKLE O POJEMNOŚCI SILNIKA:* |
|
|
|
| 1. do 250 cm3 | 0,14 | 0,18 | 0,32 |
| 2. pow. 250 do 500 cm3 wł. | 0,21 | 0,21 | 0,42 |
3. pow. 500 cm3 | 0,23 | 0,49 | 0,72 | |
VI. | ŁODZIE MOTOROWE Z SILNIKIEM O POJEMNOŚCI:** |
|
|
|
| 1. do 250 cm3 | 14,20 | 1,33 | 15,33 |
| 2. pow. 250 do 500 cm3 wł. | 21,30 | 1,95 | 23,25 |
3. pow. 500 cm3 do 1 500 cm3 wł. | 44,19 | 4,04 | 48,23 | |
4. pow. 1500 cm3 do 2500 cm3 wł. | 71,33 | 7,52 | 78,85 | |
5. pow. 2500 cm3 (silnik z ZS) | 42,02 | 7,70 | 49,72 | |
VII. | POJAZDY SPECJALNE |
|
|
|
| 1. Transporter opancerzony BTTR 60PB | 2,40 | 0,58 | 2,98 |
| 2. Hydromil II | 1,05 | 0,87 | 1,92 |
3. ciężarowe z silnikiem o zapłonie iskrowym | 1,02 | 0,68 | 1,70 | |
VIII. | PRZYCZEPY*** |
|
|
|
| 1. do pojazdów określonych w pozycji I | 0,0176 | 0,088 | 0,1056 |
| 2. do pojazdów określonych w pozycji II | 0,00625 | 0,03125 | 0,0375 |
3. do pojazdów określonych w pozycji III | 0,0154 | 0,077 | 0,0924 | |
IX. | CIĄGNIKI ROLNICZE** | 14,70 | 3,91 | 18,61 |
| wszystkie typy |
* – kwoty dotyczące motocykli eksploatowanych do celów szkoleniowych w szkołach Policji podwyższa się o 100%
** – dotyczy 1 motogodziny pracy
*** – na t/km
UWAGA! – Kwoty wyszczególnione w tabeli nr 1 podwyższa się o 20% dla pojazdów posiadających napęd na więcej niż 1 oś.
TABELA NR 2
Przewidywane środki finansowe na konserwację pojazdów znajdujących się w zapasie magazynowym.
Lp. | Rodzaj pojazdu | Kwota w zł na | 1 pojazd w stosunku rocznym | |
Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł) | Materiały konserwacyjno- (poz. 421010) (zł) | razem (zł) | ||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
1. | Samochody osobowe, furgony i pochodne oraz samochody osobowe terenowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 144,32 | 155,68 | 300,00 |
2. | Samochody ciężarowe dwuosiowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 162,83 | 1.493,86 | 1.656,69 |
3. | Samochody ciężarowe o więcej niż dwóch osiach i specjalne na podwoziach takich samochodów | 197,48 | 1.861,52 | 2.059,00 |
4. | Motocykle | 35,39 | 41,41 | 76,80 |
5. | Przyczepy i naczepy jednoosiowe | 15,93 | 74,01 | 89,94 |
6. | Przyczepy i naczepy wieloosiowe | 28,41 | 129,50 | 157,91 |
- Data ogłoszenia: 2002-02-13
- Data wejścia w życie: 2002-01-21
- Data obowiązywania: 2002-01-21
- Dokument traci ważność: 2003-01-30
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA