REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2010 nr 5 poz. 49

ZARZĄDZENIE NR 28
MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO1)

z dnia 9 listopada 2010 r.

w sprawie nadzoru i kontroli nad jednostkami objętymi częścią 24 budżetu państwa

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2003 r. Nr 24, poz. 199, z późn. zm.2)) w związku z art. 175 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.3)) zarządza się, co następuje:

Rozdział 1

Przepisy ogólne

§ 1.

Zarządzenie określa zakres i tryb nadzoru i kontroli sprawowanej przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zwanego dalej „Ministrem”, nad objętymi częścią 24 budżetu państwa: jednostkami organizacyjnymi, Funduszem Promocji Twórczości oraz Funduszem Promocji Kultury.

§ 2.

Jednostkami organizacyjnymi, o których mowa w § 1, są:

1) państwowe instytucje kultury,

2) współprowadzone przez Ministra instytucje kultury,

3) państwowe instytucje filmowe,

4) uczelnie artystyczne publiczne,

5) inne osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych, w tym Polski Instytut Sztuki Filmowej, z wyłączeniem jednostek badawczo-rozwojowych,

6) państwowe jednostki budżetowe, w tym m.in. Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych wraz z podległymi archiwami, Centrum Edukacji Artystycznej wraz z podległymi placówkami oświatowymi, Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych oraz urząd obsługujący Ministra,

7) Fundacja – Zakład Narodowy im. Ossolińskich

– zwane dalej „jednostkami”.

§ 3.

Zakres, o którym mowa w § 1, obejmuje w szczególności:

1) całość gospodarki finansowej, m.in.:

a) prawidłowość i terminowość pobierania dochodów,

b) zgodność wydatków z planowanym przeznaczeniem,

c) prawidłowość wykorzystania środków finansowych, w tym zakres realizowanych zadań;

2) wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, w tym prawidłowość ich wykorzystania pod względem zgodności z przeznaczeniem;

3) realizację zadań finansowanych z budżetu państwa, w tym relację między wysokością wykorzystanej dotacji a stopniem realizacji przewidzianych do sfinansowania w jej ramach zadań;

4) efektywność i skuteczność realizacji planów w układzie zadaniowym na podstawie mierników stopnia realizacji celów.

Rozdział 2

Planowanie

§ 4.

1. Jednostka przedkłada komórce organizacyjnej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, której według właściwości przedmiotowej przypisano nadzór nad tą jednostką, zwanej dalej „departamentem nadzorującym”, szczegółowy projekt planu działalności bieżącej i inwestycyjnej na przyszły rok budżetowy, wraz z wnioskowaną kwotą dotacji albo wydatków, sporządzony na formularzach A, C, D.1 i D.2, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

2. Jednostka budżetowa przedkłada szczegółowy projekt planu działalności bieżącej i inwestycyjnej na przyszły rok budżetowy, wraz z wnioskowaną kwotą wydatków, sporządzony na formularzach A i D.1, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

3. Projekty planów, o których mowa w ust. 1 i 2 przedkłada się w terminie do dnia 15 marca danego roku budżetowego.

§ 5.

1. Departament nadzorujący przedkłada Departamentowi Finansowemu wykaz rekomendowanych przedsięwzięć:

1) bieżących – w terminie do dnia 10 kwietnia,

2) inwestycyjnych – w terminie i według wzoru określonego w nocie budżetowej,

– które powinny być zrealizowane przez jednostki w przyszłym roku budżetowym.

2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, przedkłada się wraz z proponowanymi kwotami rocznymi dotacji albo wydatków.

§ 6.

1. Na podstawie wykazu, o którym mowa w § 5 ust. 1, oraz jednostkowych formularzy planów rzeczowych, sporządzonych przez jednostki zgodnie z notą budżetową, Departament Finansowy sporządza i przedkłada do zatwierdzenia Ministrowi „Plany rzeczowe zadań realizowane ze środków budżetowych”.

2. W odniesieniu do uczelni artystycznych zbiorczą informację dotyczącą jednostkowych formularzy planów rzeczowych sporządza i przedkłada Departamentowi Finansowemu Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej.

§ 7.

1. Po otrzymaniu informacji o limicie wydatków na przyszły rok budżetowy dla części 24 budżetu państwa, Departament Finansowy przedkłada do zatwierdzenia Ministrowi podział tego limitu w rozróżnieniu na działy, rozdziały oraz poszczególne jednostki, wraz z ewentualnymi propozycjami departamentów nadzorujących.

2. Podział limitu na poszczególne uczelnie artystyczne przedkłada do zatwierdzenia Ministrowi Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej.

§ 8.

1. Po zatwierdzeniu przez Ministra podziału limitu, o którym mowa w § 7 ust. 1, Departament Finansowy zawiadamia:

1) jednostkę o przydzielonych jej dotacjach albo wydatkach na działalność bieżącą i inwestycyjną;

2) komórkę organizacyjną Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pełniącą funkcję instytucji zarządzającej „Programem Ministra” lub nadzorującą jednostki pełniące funkcję instytucji zarządzających „Programem Ministra”, o przydzielonych jej wydatkach budżetowych oraz wydatkach funduszy celowych przeznaczonych na zadania z zakresu mecenatu państwa, w tym realizowane w trybie Programów Ministra, w układzie budżetu zadaniowego;

3) Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej o przydzielonym uczelniom artystycznym limicie dotacji na działalność bieżącą i inwestycyjną;

4) departament nadzorujący o wysokości dotacji albo wydatków w zakresie podporządkowanych mu jednostek.

2. Na podstawie przydzielonych limitów:

1) jednostka przedkłada Departamentowi Finansowemu projekt planu działalności, w tym planowane wielkości mierników, na formularzach określonych w nocie budżetowej oraz na formularzach B.1 – B.3, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia;

2) komórka organizacyjna, o której mowa w ust. 1 pkt 2, przedkłada Departamentowi Finansowemu planowane wielkości mierników na formularzu B.3, którego wzór określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

3. Na podstawie przydzielonego limitu, Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej przedkłada Departamentowi Finansowemu zbiorczy projekt planu działalności uczelni artystycznych na formularzach, o których mowa w ust. 2 pkt 1.

§ 9.

1. Na podstawie projektów planów oraz planowanych wielkości mierników, o których mowa w § 8 ust. 2 i 3, Departament Finansowy sporządza projekt budżetu na przyszły rok budżetowy dla części 24 – Kultura i Ochrona Dziedzictwa Narodowego.

2. Projekt budżetu, o którym mowa w ust. 1, po zatwierdzeniu przez Ministra, zostaje przekazany Ministrowi Finansów w wyznaczonym przez niego terminie.

3. Po zatwierdzeniu przez Ministra projektu budżetu, o którym mowa w ust. 1, Departament Finansowy przedkłada departamentom nadzorującym projekty planów:

1) finansowych podporządkowanych im jednostek, sporządzone na formularzach określonych w nocie budżetowej;

2) budżetu zadaniowego wraz z planowanymi wartościami mierników, opracowane przez podporządkowane im jednostki.

§ 10.

Departament nadzorujący przedkłada w terminie wyznaczonym przez Departament Finansowy krótką informację dotyczącą najistotniejszych przedsięwzięć planowanych na przyszły rok budżetowy przez jednostki.

§ 11.

1. Po przyjęciu przez Radę Ministrów projektu ustawy budżetowej na przyszły rok budżetowy, Departament Finansowy, w terminie do dnia 25 października, zawiadamia jednostkę o przyznanej jej dotacji podmiotowej, dotacjach celowych bieżących i inwestycyjnych oraz wydatkach budżetowych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników), wynikających z projektu ustawy budżetowej.

2. O przyznanych uczelniom artystycznym dotacjach podmiotowych, celowych bieżących i inwestycyjnych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników), wynikających z projektu ustawy budżetowej, Departament Finansowy, w terminie do dnia 20 października, zawiadamia Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej.

3. Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej, w terminie do dnia 25 października, zawiadamia uczelnię artystyczną o przyznanych jej dotacjach podmiotowych, celowych bieżących i inwestycyjnych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników), wynikających z projektu ustawy budżetowej.

§ 12.

1. Na podstawie dotacji, o których mowa:

1) w § 11 ust. 1, jednostka przedkłada Departamentowi Finansowemu i departamentowi nadzorującemu,

2) w § 11 ust. 3, uczelnia artystyczna przedkłada Departamentowi Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej

– w terminie do dnia 1 grudnia, projekt planu na przyszły rok budżetowy na formularzach, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

2. Jednostka budżetowa przedkłada projekt, o którym mowa w ust. 1, na formularzach określonych w nocie budżetowej oraz formularzach A i B.3, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 13.

1. Po ogłoszeniu w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej ustawy budżetowej Departament Finansowy zawiadamia jednostkę o dotacji podmiotowej, dotacjach celowych bieżących i inwestycyjnych oraz wydatkach budżetowych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników) zgodnie z ustawą budżetową.

2. O przyznanych uczelniom artystycznym dotacjach podmiotowych, celowych bieżących i inwestycyjnych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników), wynikających z ustawy budżetowej, Departament Finansowy zawiadamia Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej.

3. Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej, w terminie do 21 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Ustaw ustawy budżetowej, zawiadamia uczelnię artystyczną o przyznanych jej dotacjach podmiotowych, celowych bieżących i inwestycyjnych (wraz z klasyfikacją układu zadaniowego i planowanych wartościach mierników) zgodnie z ustawą budżetową.

§ 14.

1. W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w § 13 ust. 1:

1) jednostka przedkłada departamentowi nadzorującemu w dwóch egzemplarzach, na podstawie wysokości dotacji, o których mowa w § 13 ust. 1, szczegółowy plan działalności bieżącej i inwestycyjnej na dany rok budżetowy, sporządzony na formularzach, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia, oraz formularzu „Program inwestycji” (wraz z opisem i wykazem zadań do realizacji oraz informacją o terminach realizacji tych zadań) określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 120, poz. 831);

2) jednostka budżetowa przedkłada departamentowi nadzorującemu w dwóch egzemplarzach, na podstawie wysokości dotacji, o których mowa w § 13 ust. 1, szczegółowy plan działalności bieżącej i inwestycyjnej na dany rok budżetowy, sporządzony na formularzach określonych w nocie budżetowej oraz formularzach A i B.3, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia, oraz formularzu „Program inwestycji” (wraz z opisem i wykazem zadań do realizacji, oraz informacją o terminach realizacji tych zadań) określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa;

2. Jednostka, której nie zostały przyznane dotacje, o których mowa w § 11 ust. 1, przedkłada departamentowi nadzorującemu, w wyznaczonym przez niego terminie, w dwóch egzemplarzach, szczegółowy plan działalności bieżącej i inwestycyjnej na dany rok budżetowy, sporządzony na formularzach, których wzory określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 15.

1. Departament nadzorujący ocenia i akceptuje plan, o którym mowa odpowiednio w § 14 ust. 1 i 2 oraz przedkłada go Departamentowi Finansowemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania od jednostki.

2. W przypadku państwowych instytucji filmowych i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej departament nadzorujący, przed przekazaniem do Departamentu Finansowego, akceptuje plan, o którym mowa w § 14 ust. 1 pkt 1 i ust. 2, oraz przedkłada go do zatwierdzenia Ministrowi.

§ 16.

W przypadku udzielenia dotacji celowej, Departament Finansowy przedkłada jednostce do podpisu umowę, o której mowa w art. 150 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.).

Rozdział 3

Sprawozdawczość

§ 17.

1. Jednostka przedkłada departamentowi nadzorującemu następujące dokumenty:

1) sprawozdanie opracowane na formularzach, których wzory określa załącznik nr 2 do zarządzenia;

2) inne informacje mogące mieć znaczenie przy dokonywaniu oceny, np. wyniki kontroli przeprowadzonych w jednostce.

2. Jednostka budżetowa przedkłada formularze A i B.3, których wzory określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

3. Departament nadzorujący na bieżąco może żądać od:

1) jednostki – dodatkowych informacji lub wyjaśnień odnośnie jej działalności;

2) Departamentu Finansowego – kopii dokumentów związanych z działalnością jednostki np.: sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.

§ 18.

1. Dokumenty, o których mowa:

1) w § 17 ust. 1 i 2 przedkłada się w terminie do dnia 20 lipca za pierwsze półrocze danego roku budżetowego;

2) w § 17 ust. 1, opracowane na formularzach A, B, C, D.1, D.2, F.1 i F.2, których wzory określa załącznik nr 2 do zarządzenia, oraz w § 17 ust. 2, przedkłada się terminie do dnia 15 października za trzy kwartały danego roku budżetowego;

3) w § 17 ust. 1 i 2 przedkłada się w terminie do dnia 1 lutego następnego roku za cały rok budżetowy.

2. Informacje o wykorzystaniu środków przyznanych w ramach dotacji celowych na wydatki majątkowe oraz dotacji celowych na wydatki bieżące, przedkłada się na formularzach D.1 i D.2, których wzory określa załącznik nr 2 do zarządzenia, również po zakończeniu każdego zadania, w terminie zawartym w umowie dotyczącej udzielenia dotacji celowej na wydatki inwestycyjne lub umowie dotyczącej udzielenia dotacji celowej na wydatki bieżące.

3. Dokumenty sporządzone po terminie, do którego powinny zostać przedłożone dla potrzeb okresowej oceny, są niezwłocznie przedkładane departamentowi nadzorującemu.

§ 19.

1. Na podstawie dokumentów, o których mowa w § 17 ust. 1, departament nadzorujący dokonuje oceny zadania, dla którego została wydzielona odrębna kwota w planie działalności bieżącej albo planie inwestycyjnym.

2. Oceny zadania, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się dla wydatków:

1) majątkowych, w szczególności w zakresie:

a) prawidłowości wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa pod względem zgodności zakresu rzeczowego realizowanego zadania inwestycyjnego z przeznaczeniem określonym w decyzji Ministra o przyznaniu dotacji,

b) prawidłowości wykorzystania dotacji pod względem wysokości wydatkowanych środków a stopniem realizacji zadań przewidzianych do sfinansowania dotacją, z uwzględnieniem wskaźników zasilenie/plan i wydatkowanie/plan – ocenie podlega w szczególności możliwość wykorzystania kwoty przyznanej dotacji do końca roku budżetowego,

c) legalności wydatkowania dotacji pod względem zgodności poniesionych kosztów z kosztami realizacji inwestycji określonymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa;

2) bieżących, w szczególności w zakresie prawidłowości:

a) przebiegu wykonania zadań przewidzianych do realizacji w okresie, którego dotyczy analiza i ocena,

b) wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa pod względem zgodności zakresu rzeczowego realizowanego zadania bieżącego z przeznaczeniem określonym w decyzji Ministra o przyznaniu dotacji,

c) wykorzystania dotacji pod względem wysokości wydatkowanych środków a stopniem realizacji zadań przewidzianych do sfinansowania dotacją, z uwzględnieniem wskaźników zasilenie/plan i wydatkowanie/plan – ocenie podlega w szczególności możliwość wykorzystania kwoty przyznanej dotacji do końca roku budżetowego.

2. Ocenę, o której mowa w ust. 1, sporządza się na:

1) formularzu A, którego wzór określa załącznik nr 3 do zarządzenia – dla zadania inwestycyjnego;

2) formularzu B, którego wzór określa załącznik nr 3 do zarządzenia – dla zadania bieżącego.

3. W przypadku rozbieżności pomiędzy planowanym zakresem rzeczowym zadania a zakresem realizowanym departament nadzorujący występuje na wniosek jednostki do Ministra o akceptację zmian w planowanym zakresie rzeczowym.

§ 20.

1. Departament nadzorujący dokonuje oceny całości gospodarki finansowej jednostki na podstawie dokumentów i informacji, o których mowa w § 17, oraz sporządza rozliczenie dotacji na formularzu D, którego wzór określa załącznik nr 3 do zarządzenia.

2. Ocenę, o której mowa w ust. 1, sporządza się na formularzu C, którego wzór określa załącznik nr 3 do zarządzenia, i przedkłada Departamentowi Finansowemu w terminie do dnia:

1) 15 sierpnia za pierwsze półrocze danego roku budżetowego;

2) 1 listopada za trzy kwartały danego roku budżetowego;

3) 1 marca następnego roku za cały rok budżetowy.

3. W przypadku dokonania negatywnej oceny działalności jednostki, departament nadzorujący przedkłada Departamentowi Finansowemu również informacje dotyczące planowanych lub podjętych działań w związku z wykrytymi nieprawidłowościami.

§ 21.

Ocenę zadania, o którym mowa w § 19, departament nadzorujący przedkłada Departamentowi Finansowemu w terminach, o których mowa w § 20 ust. 2.

§ 22.

Departament nadzorujący przedkłada rozliczenie dotacji, o którym mowa w § 20 ust. 1, do Departamentu Finansowego niezwłocznie po rozliczeniu każdego zadania w trakcie roku budżetowego, a za dany rok budżetowy w z terminie, o którym mowa w § 20 ust. 2, pkt 3.

§ 23.

1. Departament Finansowy w terminie do dnia:

1) 15 września za pierwsze półrocze danego roku budżetowego,

2) 15 listopada za trzy kwartały danego roku budżetowego,

3) 31 marca następnego roku za cały rok budżetowy

– sporządza zbiorczą ocenę działania jednostek i przedkłada ją Ministrowi.

2. Jednostki, które uzyskały negatywną ocenę, umieszcza się w odrębnym zestawieniu.

§ 24.

1. Nadzór i kontrolę nad Funduszem Promocji Twórczości oraz Funduszem Promocji Kultury, w porozumieniu z Biurem Administracyjno-Budżetowym sprawują komórki organizacyjne Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dysponujące tymi funduszami, na podstawie sprawozdań określonych w przepisach dotyczących sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, innych dokumentów, jak również własnych informacji.

2. Sprawozdania, o których mowa w ust. 1, komórki organizacyjne, o których mowa w ust. 1, przedkładają do Departamentu Finansowego w terminach umożliwiających przedłożenie do Ministra Finansów sprawozdań z wykonania planu funduszy celowych, zgodnie z przepisami dotyczącymi sprawozdawczości budżetowej.

3. Sprawozdania, o których mowa w ust. 1, dotyczące Funduszu Promocji Twórczości są przedkładane do Departamentu Finansowego wraz z opisem.

§ 25.

1. Nadzór i kontrolę w zakresie urzędu obsługującego Ministra sprawuje dyrektor generalny tego urzędu, na podstawie sprawozdań określonych w przepisach dotyczących sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, jak również innych dokumentów i własnych informacji.

2. Na podstawie sprawozdań, o których mowa w ust. 1, formularzy, o których mowa w § 17 ust. 2, dyrektor generalny urzędu obsługującego Ministra sporządza oceną działalności urzędu.

3. Sprawozdania, o których mowa w ust. 1, formularze, o których mowa w § 17 ust. 2, oraz ocenę, o której mowa w ust. 2, dyrektor generalny przedkłada do Departamentu Finansowego w terminach określonych odpowiednimi rozporządzeniami Ministra Finansów.

§ 26.

Terminowe składanie dokumentów i informacji, o których mowa w § 17, oraz dokładność i rzetelność ocen, o których mowa w § 20 i § 21, są brane pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosków o przyznawanie nagród osobom zarządzającym jednostkami oraz pracownikom Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Rozdział IV

Przepisy przejściowe i końcowe

§ 27.

Sprawozdania finansowe za 2010 rok jednostki przedkładają Ministrowi w trybie określonym w dotychczasowych przepisach.

§ 28.

Traci moc zarządzenie Nr 36 Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 19 października 2007 r. w sprawie nadzoru i kontroli nad państwowymi instytucjami kultury, państwowymi instytucjami filmowymi, jednostkami badawczo-rozwojowymi, uczelniami artystycznymi oraz Polskim Instytutem Sztuki Filmowej (Dz. Urz. MKiDN z 2007 r. Nr 5, poz. 69, z późn. zm.)

§ 29.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

MINISTER KULTURY
I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

Bogdan Zdrojewski

 

 

1) Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego kieruje działem administracji rządowej – kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Dz. U. Nr 216, poz. 1595).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 238, poz. 2390 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414 i Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 42, poz. 337, Nr 98, poz. 817, Nr 157, poz. 1241 i Nr 161, poz. 1277 oraz z 2010 r. Nr 57, poz. 354.

3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.

Załącznik 1.

Załączniki do zarządzenia Nr 28 Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
z dnia 9 listopada 2010 r. (poz. 49)

Załącznik nr 1

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2010-11-30
  • Data wejścia w życie: 2010-11-09
  • Data obowiązywania: 2010-11-09
  • Dokument traci ważność: 2013-10-30
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA