REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2011 nr 2 poz. 15
DECYZJA Nr 45
KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
z dnia 12 października 2011 r.
w sprawie wprowadzenia do użytkowania w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej „Systemu Przetwarzania Danych”
Na podstawie art. 10 ust. 1 pkt 3 oraz ust. 3 i 4 ustawy z dnia z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 12, poz. 68, Nr 18, poz. 97 oraz z 2010 r. Nr 127, poz. 857, Nr 182, poz. 1228, Nr 238, poz. 1578 i Nr 239, poz. 1589 oraz z 2011 r. Nr 117, poz. 677) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Wprowadza się do użytkowania w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej, zwanej dalej „PSP”, centralny system przetwarzania informacji pod nazwą „System Przetwarzania Danych”, zwany dalej „SPD”, służący wsparciu działań kontrolnych i analitycznych w jednostkach organizacyjnych PSP.
2. Zakres zadań realizowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne PSP w ramach funkcjonowania SPD określa załącznik nr 1 do decyzji.
3. Użyte w decyzji określenia oznaczają:
1) Administrator systemu – osoba wyznaczona w Komendzie Głównej PSP do zadań, której należy administrowanie SPD na poziomie centralnym;
2) Baza zgłoszeń – system teleinformatyczny funkcjonujący w Komendzie Głównej PSP służący do przyjmowania, rejestracji i nadzoru nad realizacją zgłoszeń Użytkowników w ramach SPD;
3) Encja – zbiór powiązanych danych (zakres danych), które opisują część obszaru dziedzinowego;
4) Główny użytkownik – osoba do zadań, której należy nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością wprowadzania danych do SPD w zakresie własnego obszaru działania w jednostce organizacyjnej PSP;
5) Koordynator – osoba w komendzie wojewódzkiej PSP lub w jednostce organizacyjnej nadzorowanej przez Komendanta Głównego PSP koordynująca proces: nadawania uprawnień użytkownikom, integracje systemów dziedzinowych z SPD oraz w przypadku komend wojewódzkich PSP, świadcząca usługi wsparcia dla użytkowników z jednostek organizacyjnych PSP jej podległych;
6) Opiekun danych – osoba wyznaczona w Komendzie Głównej PSP sprawująca nadzór nad kompletnością i terminowością uzupełniania danych w SPD przez jednostki organizacyjne PSP w ramach obszaru działania własnego biura;
7) Użytkownik – osoba, której zostały nadane prawa dostępu do pracy w SPD.
§ 2.
1. Do dnia 31 października 2011 r. Komendant Główny PSP w oparciu o art. 10 ust. 1 pkt 3 oraz ust. 3 ustawy z dnia z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, w związku z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 25, poz. 219 i Nr 33, poz. 285, z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, z 2007 r. Nr 165, poz. 1170 i Nr 176, poz. 1238 oraz z 2010 r. Nr 41, poz. 233, Nr 182, poz. 1228 i Nr 229, poz. 1497), podpisze z komendantami wojewódzkimi PSP, komendantami szkół PSP, dyrektorem Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy i dyrektorem Centralnego Muzeum Pożarnictwa, stosowne umowy dotyczące powierzenia do przetwarzania danych osobowych. Wzór umowy określa załącznik nr 4 do decyzji.
2. Do dnia 31 października 2011 r. komendanci wojewódzcy PSP, w oparciu o art. 12 ust. 5 pkt 11 ustawy z dnia z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej w związku z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podpiszą z podległymi im miejscowo komendantami powiatowy (miejskimi) PSP, stosowne umowy dotyczące powierzenia do przetwarzania danych osobowych. Wzór umowy określa załącznik nr 5 do decyzji.
3. Do dnia 31 grudnia 2011 r. dyrektor Biura Informatyki i Łączności Komendy Głównej PSP, zwany dalej „dyrektorem BIŁ KG PSP”, w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP, przygotuje i przedłoży do akceptacji Komendantowi Głównemu PSP procedury wymagane dla prawidłowego funkcjonowania SPD.
4. Do dnia 31 października 2011 r. kierownicy jednostek organizacyjnych PSP przekażą dyrektorowi BIŁ KG PSP aktualną listę osób pełniących funkcje Koordynatorów oraz Głównych użytkowników, których zadaniem będzie nadzór nad prawidłowością wprowadzania danych i potwierdzanie ich prawdziwości oraz kompletności w danym obszarze dziedzinowym SPD.
5. Do dnia 31 grudnia 2011 r. kierownicy komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP oraz kierownicy jednostek organizacyjnych PSP wprowadzą zmiany w zakresach czynności podległych funkcjonariuszy oraz pracowników PSP wynikających z pełnionych przez nich funkcji w ramach SPD.
§ 3.
1. Harmonogram inicjalnego zasilenia SPD ze wszystkich obszarów dziedzinowych oraz częstotliwość zasileń w trakcie dalszego funkcjonowania SPD określa załącznik nr 2 do decyzji.
2. Wykaz Opiekunów danych w Komendzie Głównej PSP dla poszczególnych obszarów dziedzinowych określa załącznik nr 3 do decyzji.
§ 4.
Kierownicy komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP w miarę potrzeb aktualizują i przedkładają do akceptacji przez właściwego Zastępcę Komendanta Głównego PSP nadzorującego Biuro Informatyki i Łączności KG PSP harmonogramy zakresu i częstotliwości zasileń SPD w ramach własnych obszarów dziedzinowych.
§ 5.
Bezpośredni nadzór nad realizacją decyzji sprawuje Zastępca Komendanta Głównego PSP nadzorujący Biuro Informatyki i Łączności KG PSP.
§ 6.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Komendant Główny |
gen. brygadier Wiesław Leśniakiewicz |
Załączniki do decyzji Nr 45 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej
z dnia 12 października 2011 r. (poz. 15)
Załącznik nr 1
Zakres zadań realizowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne PSP w ramach funkcjonowania SPD
I.
Kierownicy komórek organizacyjnych w Komendzie Głównej PSP organizują pracę podległych komórek w sposób zapewniający eliminację powtórnego zbierania tych samych danych w postaci papierowej lub elektronicznej z jednostek organizacyjnych PSP, jeżeli dane te są gromadzone w SPD.
II.
1. Dane wprowadzone do SPD w jednostkach organizacyjnych PSP nie wymagają ich potwierdzenia w postaci zestawień w formie dokumentów papierowych przesyłanych do Komendy Głównej PSP.
2. Przepis ust. 1 nie dotyczy dokumentów, których sporządzanie w formie papierowej wynika z odrębnych przepisów.
III.
1. Kierownicy jednostek organizacyjnych PSP i komórek organizacyjnych w Komendzie Głównej PSP prowadzą nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością uzupełniania danych w SPD.
2. Kierownicy komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP, w których wykorzystywany jest SPD realizują następujące zadania:
1) za pośrednictwem wyznaczonych Opiekunów danych:
a) ustalanie zakresu i harmonogramu wprowadzania danych do SPD dla jednostek podległych,
b) kontrola kompletności danych w SPD na poziomie centralnym,
c) wsparcie Użytkowników końcowych poprzez udział w procesie wyjaśniania niezgodności i obsłudze zgłoszeń za pośrednictwem Bazy zgłoszeń,
d) nadzór nad słownikami centralnymi,
e) wnioskowanie do Administratora systemu po uprzedniej akceptacji przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Komendzie Głównej PSP o nadanie, zmianę lub cofnięcie uprawnień dostępu do SPD dla Użytkowników z danej komórki organizacyjnej,
f) zgłaszanie za pośrednictwem Bazy zgłoszeń wniosków o zmianę i modyfikację w SPD istniejących procedur w zakresie działania komórki organizacyjnej;
2) za pośrednictwem przeszkolonych Użytkowników:
a) zasilenie SPD kompletnymi i aktualnymi danymi z własnego obszaru działania;
b) wykonywanie raportów i zestawień z obszaru dziedzinowego właściwego dla danej komórki organizacyjnej na potrzeby własne oraz kierownictwa Komendy Głównej PSP i innych komórek organizacyjnych Komendy Głównej PSP,
c) wykonywanie raportów i zestawień z obszaru dziedzinowego właściwego dla danej komórki organizacyjnej grupujących informacje z różnych obszarów kraju na potrzeby jednostek organizacyjnych PSP,
d) prowadzenie szkoleń dla Użytkowników końcowych w ramach własnej komórki organizacyjnej.
3. Kierownicy jednostek organizacyjnych PSP, w których wykorzystywany jest SPD, realizują następujące zadania:
1) w komendach wojewódzkich PSP, szkołach PSP, Centrum Naukowo-Badawczym Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowym Instytucie Badawczym, Centralnym Muzeum Pożarnictwa, za pośrednictwem wyznaczonych Koordynatorów:
a) prowadzenie ewidencji osób i ich uprawnień do pracy w SPD z własnych i podległych* jednostek organizacyjnych PSP,
b) koordynację włączania systemów dziedzinowych do automatycznej integracji z SPD z własnych i podległych* jednostek organizacyjnych PSP,
c) wsparcie Użytkowników poprzez udział w procesie wyjaśniania niezgodności i obsłudze zgłoszeń za pośrednictwem Bazy zgłoszeń;
2) w jednostkach organizacyjnych PSP posiadających moduł raportowy, za pośrednictwem wyznaczonych Użytkowników:
a) wykonywanie raportów i zestawień na potrzeby własnej jednostki organizacyjnej PSP,
b) wykonywanie raportów i zestawień przez Użytkowników w komendach wojewódzkich PSP na potrzeby jednostek podległych nieposiadających modułu raportowego oraz na potrzeby wszystkich podległych jednostek organizacyjnych PSP w zakresie grupującym informacje z różnych obszarów danego województwa;
3) we wszystkich jednostkach organizacyjnych PSP za pośrednictwem przeszkolonych Użytkowników:
a) zasilanie SPD kompletnymi i aktualnymi danymi zgodnie z obowiązującym harmonogramem,
b) kontrolę kompletności i poprawności danych w SPD na poziomie jednostki organizacyjnej PSP oraz ich potwierdzanie przez Głównego użytkownika,
c) wnioskowanie do Administratora systemu, po uprzedniej akceptacji przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Komendzie Głównej PSP, za pośrednictwem właściwego Koordynatora o nadanie, zmianę lub cofnięcie uprawnień dostępu do SPD dla Użytkowników z danej jednostki organizacyjnej PSP,
d) wnioskowanie do dyrektora BIŁ KG PSP za pośrednictwem właściwego Koordynatora o włączenie do automatycznej integracji z SPD systemu dziedzinowego, prowadzenie szkoleń dla Użytkowników w ramach własnej jednostki organizacyjnej PSP.
IV.
Dyrektor BIŁ KG PSP, w ramach utrzymania administracji SPD, odpowiada w szczególności za:
1) zapewnienie wymaganego poziomu dostępności, niezawodności i bezpieczeństwa SPD;
2) administrację Użytkownikami w tym: nadawanie uprawnień, ich modyfikację oraz odbieranie uprawnień na podstawie wniosków zaakceptowanych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Komendzie Głównej PSP;
3) wsparcie Użytkowników poprzez udział w procesie wyjaśniania niezgodności i obsłudze zgłoszeń za pośrednictwem Bazy zgłoszeń;
4) zapewnienie aktualności dokumentacji SPD i obowiązujących procedur na podstawie informacji przekazanych przez Opiekunów danych, Koordynatorów i Administratorów;
5) administrowanie portalem internetowym SPD;
6) wykonywanie zestawień i raportów obejmujących jednocześnie dane z kilku obszarów dziedzinowych na potrzeby Komendy Głównej PSP oraz jednostek organizacyjnych PSP w zakresie danych grupujących informacje z różnych obszarów kraju;
7) koordynację działań związanych z integracją SPD z systemami dziedzinowymi w ramach PSP oraz systemami zewnętrznymi;
8) koordynację działań na poziomie centralnym w zakresie harmonogramu i zakresu wprowadzanych danych przez jednostki organizacyjne PSP;
9) nadzór nad przydziałem i wykorzystaniem licencji systemu raportowego.
V.
1. Dyrektor BIŁ KG PSP zapewnia możliwość zgłaszania propozycji zmian w SPD przez wszystkich Użytkowników za pośrednictwem Bazy zgłoszeń.
2. Na podstawie zgłoszeń propozycji zmian dwa razy w roku: do 15 czerwca i do 15 listopada, dyrektor BIŁ KG PSP przygotowuje listę proponowanych zmian wraz z harmonogramem ich wprowadzenia i kosztami do akceptacji przez Zastępcę Komendanta Głównego PSP nadzorującego Biuro Informatyki i Łączności KG PSP.
3. Wprowadzenie zmian do SPD, o których mowa w ust. 2, wymaga zatwierdzenia przez Komendanta Głównego PSP.
VI.
1. Nadzór nad przestrzeganiem zasad dostępu do SPD na poziomie centralnym, w tym akceptacja wniosków o nadanie uprawnień i ich zmianę przez Administratora systemu należy do Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Komendzie Głównej PSP.
2. Nadzór nad przestrzeganiem zasad dostępu do SPD w jednostkach organizacyjnych PSP, wnioskowanie do Administratora systemu o nadanie uprawnień i ich zmianę sprawuje kierownik danej jednostki organizacyjnej PSP.
VII.
1. Koszty utrzymania, administracji i rozwoju SPD na poziomie centralnym pokrywane są ze środków finansowych będących w dyspozycji dyrektora BIŁ KG PSP.
2. Koszty automatycznej integracji systemów dziedzinowych pokrywane są ze środków finansowych będących w dyspozycji wnioskującej jednostki organizacyjnej PSP.
|
* – dotyczy tylko komend wojewódzkich PSP.
Załącznik nr 2
Nazwa Encji | Częstotliwość zasileń | Nie | Data | Data |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Finanse | ||||
Darowizna | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Dotacja otrzymana | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 16.11.2011 | 31.10.2011 |
Należność | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Operacja na dochodach | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Plany budżetu | Raz w roku – na żądanie | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Projekty planów budżetu | Raz w roku – na żądanie | SGSP, CNBOP-PIB | 16.01.2012 | 01.01.2012 |
Przewidywane wykonanie budżetu | Raz w roku – na żądanie | SGSP, CNBOP-PIB | 21.11.2011 | 31.12.2012 |
Rezerwy celowe | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Wydatek dotacji | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 16.01.2012 | 31.12.2011 |
Wydatki przeniesione na wydatki niewygasające | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Wykonanie budżetu | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Wykorzystanie rezerwy celowej | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Zaangażowanie | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Zamówienie publiczne | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 21.11.2011 | 15.11.2011 |
Zatrudnienie | Raz na kwartał, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Zmiany planów budżetu | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Zobowiązania | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Zobowiązania wymagalne | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Źródła finansowania wykonania budżetu | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Źródła finansowania planów budżetu | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Źródła finansowania zaangażowania | Raz w miesiącu, po księgowym zamknięciu miesiąca/do 15-ego dnia miesiąca następnego | SGSP, CNBOP-PIB, KW PSP, KM/KP PSP | 19.11.2011 | 31.10.2011 |
Kadry | ||||
Badania lekarskie | Raz na kwartał/do 10-ego dnia miesiąca po zakończonym kwartale |
| 14.11.2011 | 01.11.2011 |
Czas pracy | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 14.11.2011 | 01.11.2011 |
Kary | Raz na kwartał/do 10-ego dnia miesiąca po zakończonym kwartale |
| 10.11.2011 | 31.10.2011 |
Kwalifikacje zawodowe i szkolenia specjalistyczne | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Nieobecności | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 04.11.2011 | 31.10.2011 |
Order odznaczenie | Raz na kwartał/do 10-ego dnia miesiąca po zakończonym kwartale |
| 14.11.2011 | 01.11.2011 |
Poświadczenia bezpieczeństwa | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 05.12.2011 | 01.12.2011 |
Poświadczenia bezpieczeństwa (NW) | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 05.12.2012 | 01.12.2012 |
Pracownicy | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Przebieg służby/pracy | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Przypisanie organizacyjne | Raz w miesiącu/do godz. 10:00 pierwszego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Struktura etatów | Raz w miesiącu/do godz. 10:00 pierwszego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Urlopy nagrodowe | Raz w miesiącu/do godz. 10:00 pierwszego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Wykształcenie | Raz w miesiącu/do godz. 10:00 pierwszego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Wynagrodzenie | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Wyróżnienie | Raz w miesiącu/Do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 14.11.2011 | 01.11.2011 |
Zajęcia zarobkowe | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 14.11.2011 | 01.11.2011 |
Szkolenia | ||||
Kwalifikacje zawodowe i szkolenia specjalistyczne | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Udział w testach sprawności | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 07.11.2011 | 31.10.2011 |
Nadzór dydaktyczny zewnętrzny | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Potrzeby szkoleniowe | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 07.11.2011 | 31.10.2011 |
Przyjęcia absolwentów | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 02.01.2012 | 31.12.2011 |
Szkolenia | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Testy sprawności | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 07.11.2011 | 31.10.2011 |
Testy wydolności | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Uczestnik szkolenia | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Zawody | Raz w miesiącu/do 10-ego dnia miesiąca następnego |
| 17.11.2011 | 31.10.2011 |
Logistyka | ||||
Ewidencja zużycia | Raz w miesiącu/do 7-ego dnia miesiąca następnego |
| 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Budynki | Raz w roku/do 28 lutego po zakończonym roku |
| 27.02.2012 | 31.12.2011 |
Lokale | Raz w roku/do 28 lutego po zakończonym roku |
| 27.02.2012 | 31.12.2011 |
Nieruchomości | Raz w roku/do 28 lutego po zakończonym roku |
| 27.02.2012 | 31.12.2011 |
Wyposażenie osobiste OSP | Raz w roku/do 31 stycznia po zakończonym roku | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 30.01.2012 | 31.12.2011 |
Wyposażenie osobiste PSP | Dwa razy w roku/do 31 lipca oraz do 31 stycznia za poprzednie półrocze |
| 30.01.2012 | 31.12.2011 |
Zakupy OSP | Raz w roku/do 31 stycznia po zakończonym roku | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 30.01.2012 | 31.12.2011 |
Zakupy PSP | Dwa razy w roku/do 31 lipca oraz do 31 stycznia za poprzednie półrocze |
| 30.01.2012 | 31.12.2011 |
Nadzór nad działaniem jednostek | ||||
Archiwa | Raz w roku/do 1 marca po zakończonym roku |
| 27.02.2012 | 31.12.2011 |
Kontrola BHP | Raz na kwartał/do pierwszego dnia miesiąca po zakończonym kwartale |
| 24.11.2011 | 30.09.2011 |
Kontrola jednostek | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Odszkodowania | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 24.11.2011 | 31.10.2011 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Wypadek pracownika PSP | Raz na kwartał/do 1-go dnia miesiąca po zakończonym kwartale |
| 24.11.2011 | 30.09.2011 |
Współpraca międzynarodowa | ||||
Pomoc humanitarna | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 18.11.2011 | 31.10.2011 |
Projekt | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 18.11.2011 | 31.10.2011 |
Przyjęcie delegacji zagranicznej | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 18.11.2011 | 31.10.2011 |
Służbowy wyjazd zagraniczny | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 18.11.2011 | 31.10.2011 |
Informatyka i łączność | ||||
Oprogramowanie | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 07.11.2011 | 31.10.2011 |
Personel IT | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 07.11.2011 | 31.10.2011 |
Projekt IT | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 18.11.2011 | 31.10.2011 |
Sprzęt informatyczny | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 31.10.2011 | 31.10.2011 |
Sprzęt peryferia | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 31.10.2011 | 31.10.2011 |
Sprzęt radiowy | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 31.10.2011 | 31.10.2011 |
Sprzęt zasilający | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 31.10.2011 | 31.10.2011 |
System telekomunikacyjny | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 31.10.2011 | 31.10.2011 |
Wywołania alarmowe | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 31.10.2011 | 31.10.2011 |
Operacyjne działania ratownicze | ||||
Analiza zdarzenia | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Certyfikaty psa | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Ćwiczenia | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Ilość wyjazdów JOP | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Inspekcje COO | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Jednostka biorąca udział w ćwiczeniach | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 24.11.2011 | 31.10.2011 |
JRG PSP | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Jednostka Ochrony Ppoż. | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego |
| 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Jednostka | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Jednostka współpracująca | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Odwody operacyjne biorące udział w ćwiczeniach | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Osoba odpowiedzialna za opracowanie analizy zdarzenia | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Pies | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Plan ratowniczy | Raz w miesiącu/do 15-ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Siły | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Specjalista ratownictwa/Ekspert | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego |
| 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Środki | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | CMP, | 09.01.2012 | 31.12.2011 |
Środki GS USAR | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Szczepienia psa | Codziennie/do godz. 10:00 dnia następnego | CMP, | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Umowa o współpracy | Raz w miesiącu/do 15ego dnia miesiąca następnego | Szkół PSP, CMP, CNBOP-PIB | 24.11.2011 | 31.10.2011 |
Częstotliwość zasileń – oznacza, w jakich okresach powinno odbywać się zasilenie danymi po zakończeniu zasilania inicjalnego. | ||||
Nie dotyczy – oznacza, że dla danej encji wymienione jednostki organizacyjne PSP nie wprowadzają danych do SPD. | ||||
Data zakończenia zasilania inicjalnego – dzień, w którym powinny być wprowadzone i sprawdzone pod kątem ich poprawności dane dla poszczególnych jednostek oraz potwierdzone, jako kompletne na dzień wskazany w kolumnie Data aktualności danych. | ||||
Data aktualności danych – dzień, na jaki dane są aktualne w jednostkach organizacyjnych PSP. |
* – Rozpoczęcie przetwarzania danych osobowych może nastąpić dopiero po podpisaniu umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych oraz spełnieniu wymagań formalno-prawnych wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).
Załącznik nr 3
Obszar dziedzinowy | Komórka organizacyjna | Imię i nazwisko | Pełniona funkcja | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| Biuro Informatyki i Łączności | Krzysztof Wyszkowski | Koordynator wprowadzania danych w KG PSP |
|
Finanse-księgowość | Biuro Finansów | Zofia Zarzycka | Opiekun danych |
|
|
| Anna Strachowska | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Teresa Celej | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Anna Konczewska | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Anita Macul | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Tadeusz Młodzianka | Zastępca Opiekuna danych |
|
Kadry-płace | Biuro Kadr i Organizacji | Marcin Wilczyński | Opiekun danych |
|
|
| Piotr Tereszczenko | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Renata Szycht-Krystecka | Zastępca Opiekuna danych |
|
Kadry-płace | Inspektorat Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych | Ida Mroczek-Lep | Opiekun danych | w zakresie poświadczeń |
Szkolenie | Biuro Szkolenia | Marceli Sobol | Opiekun danych |
|
|
| Dariusz Bednarek | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Jowita Fidler | Zastępca Opiekuna danych |
|
Prewencja | Biuro Rozpoznawania Zagrożeń | Ariadna Koniuch | Opiekun danych |
|
Logistyka | Biuro Logistyki | Pa wet Kobyłecki | Opiekun danych |
|
|
| Michał Engelard | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Andrzej Sikorski | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Jacek Uliszewski | Zastępca Opiekuna danych |
|
Nadzór nad działaniem jednostek | Biuro Kontroli Skarg i Wniosków | Radosław Moraczewski | Opiekun danych |
|
|
| Roman Rześny | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Wojciech Strączek | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Ewa Łucko | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Jarosław Kurek | Zastępca Opiekuna danych |
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Infrastruktura łączności | Biuro Informatyki i Łączności | Krzysztof Wyszkowski | Opiekun danych |
|
Operacyjne działania ratownicze | Krajowe Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności | Sebastian Wysoczański | Opiekun danych |
|
|
| Jacek Zalech | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Marcin Pater | Zastępca Opiekuna danych |
|
Współpraca międzynarodowa | Biuro Współpracy Międzynarodowej | Krzysztof Pietrasik | Opiekun danych |
|
|
| Katarzyna Borysiuk | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Anna Stańczak | Zastępca Opiekuna danych |
|
|
| Joanna Misiak | Zastępca Opiekuna danych |
|
Załącznik nr 4
UMOWA
POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Załącznik nr 5
UMOWA
POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Data ogłoszenia: 2011-12-31
- Data wejścia w życie: 2011-10-12
- Data obowiązywania: 2011-10-12
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA