REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2011 nr 1 poz. 7

DECYZJA Nr 191
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

z dnia 28 grudnia 2010 r.

w sprawie nadania statutu Sekcji Polskiej Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego

Tekst pierwotny

Na podstawie § 3 uchwały Nr 240/2009 Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie udziału Rzeczypospolitej Polskiej w pracach Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego oraz funkcjonowania Sekcji Polskiej Komisji postanawia się, co następuje:

§ 1.

Sekcji Polskiej Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego nadaje się statut określający jej organizację i tryb pracy, stanowiący załącznik do niniejszej decyzji.

§ 2.

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: J. Miller

Załącznik 1. [Statut Sekcji Polskiej Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego]

Załącznik do decyzji Nr 191 Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 28 grudnia 2010 r. (poz. 7)

STATUT
Sekcji Polskiej Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego

§ 1.

Członkowie Sekcji Polskiej Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego, zwanej dalej „Sekcją”, realizują zadania Sekcji pod kierownictwem przewodniczącego Sekcji.

§ 2.

Przewodniczący Sekcji kieruje pracami Sekcji, w tym w szczególności:

1) przedstawia, po uzyskaniu akceptacji ministra właściwego do spraw wewnętrznych, stanowisko Rzeczypospolitej Polskiej przed organami Międzynarodowej Komisji Stanu Cywilnego, zwanej dalej „Komisją”;

2) wyznacza sekretarza Sekcji;

3) zwołuje posiedzenia Sekcji;

4) ustala porządek obrad posiedzenia Sekcji.

§ 3.

Do zadań wiceprzewodniczącego Sekcji, należy:

1) kierowanie pracami Sekcji w czasie nieobecności przewodniczącego Sekcji;

2) wykonywanie zadań Sekcji w zakresie określonym przez przewodniczącego Sekcji.

§ 4.

Do zadań sekretarza Sekcji należy obsługa organizacyjno-techniczna Sekcji, w tym:

1) przekazywanie członkom Sekcji materiałów związanych z porządkiem obrad Sekcji;

2) sporządzanie protokołu z obrad Sekcji;

3) prowadzenie oraz przechowywanie akt i archiwów Sekcji, w tym sprawozdań, o których mowa w § 5 ust. 1;

4) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przewodniczącego Sekcji i wiceprzewodniczącego Sekcji.

§ 5.

1. Przewodniczący Sekcji, w porozumieniu z wiceprzewodniczącym Sekcji opracowuje wnioski do ministra właściwego do spraw wewnętrznych w sprawach:

1) zabezpieczenia środków na pokrycie zobowiązań finansowych Rzeczypospolitej Polskiej wobec Komisji;

2) zabezpieczenia środków finansowych na działalność Sekcji;

3) odwołania członka Sekcji.

2. Przewodniczący Sekcji, w porozumieniu z wiceprzewodniczącym Sekcji, ustala skład delegacji polskiej w posiedzeniach Komisji.

§ 6.

1. Przewodniczący Sekcji składa ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych sprawozdania z uczestnictwa w posiedzeniach Komisji oraz innych spotkaniach krajowych i zagranicznych związanych z działalnością Sekcji w terminie 14 dni od dnia ich zakończenia.

2. Członkowie Sekcji składają przewodniczącemu Sekcji sprawozdania, o których mowa w ust. 1.

§ 7.

Sekcja obraduje na posiedzeniach.

§ 8.

1. Sekcja podejmuje rozstrzygnięcia zwykłą większością głosów.

2. W przypadku braku rozstrzygnięcia decyzję podejmuje przewodniczący Sekcji.

§ 9.

Z posiedzeń Sekcji sporządzany jest protokół, który podlega zatwierdzeniu przez przewodniczącego Sekcji.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2011-01-25
  • Data wejścia w życie: 2010-12-28
  • Data obowiązywania: 2010-12-28
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA