REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2020 poz. 18

ZARZĄDZENIE
PREZESA URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

z dnia 13 lipca 2020 r.

w sprawie powołania Koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się, co następuje:

§ 1. 

1. W Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, zwanym dalej "UKE", powołuje się Koordynatorów do spraw dostępności, zwanych dalej "Koordynatorami", w celu realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej, architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej w UKE.

2. Koordynatorami wyznacza się następujące osoby:

1) Magdalena Dydyszko;

2) Tomasz Hupało.

§ 2.

 1. Do zadań Koordynatorów należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez UKE, w tym przez zamiejscowe jednostki organizacyjne UKE, zwane dalej "delegaturami";

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez UKE, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062), zwanej dalej "ustawą";

3) monitorowanie działalności UKE, w tym delegatur UKE, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) koordynowanie realizacji "Polityki Dostępności Urzędu Komunikacji Elektronicznej".

2. Koordynatorzy mogą występować do kierowników komórek organizacyjnych UKE o przekazanie im niezbędnych informacji, udzielenie pomocy i wsparcia w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1, a kierownicy komórek organizacyjnych UKE obowiązani są im takiej pomocy i wsparcia udzielić oraz przekazać niezbędne informacje.

§ 3.

 1. Koordynatorzy odpowiadają także za:

1) przygotowanie projektu raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w UKE, zwanego dalej "raportem";

2) opracowanie, na podstawie wkładów właściwych komórek organizacyjnych UKE, projektu raportu, o którym mowa w pkt 1;

3) przekazanie raportu do ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w terminie określonym w art. 11 ust. 1 ustawy.

2. Koordynatorzy przedkładają Prezesowi UKE plany realizacji działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez UKE.

§ 4.

 Koordynatorzy w zakresie realizacji zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 i § 3, podlegają bezpośrednio Prezesowi UKE.

§ 5.

 Obsługę administracyjno-organizacyjną prac Koordynatorów w zakresie realizacji zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 i § 3, zapewnia Departament Polityki Konsumenckiej.

§ 6

. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

 

wykonujący obowiązki
Prezesa Urz
ędu Komunikacji Elektronicznej
Zast
ępca Prezesa

Krzysztof Dyl

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2020-07-13
  • Data wejścia w życie: 2020-07-14
  • Data obowiązywania: 2020-07-14
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA