REKLAMA
Dzienniki Urzędowe - rok 2010 nr 13 poz. 161
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
z dnia 29 listopada 2010 r.
w sprawie utworzenia Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 1 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.1) w związku z art. 116 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241, z późn. zm.2) zarządza się, co następuje:
2. Instytucję tworzy się poprzez przekształcenie następujących gospodarstw pomocniczych:
1) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Remontowo-Budowlanego przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie;
2) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Tarnowie;
3) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Wadowicach;
4) Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Rolno-Produkcyjnego przy Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych
– zwanych dalej „gospodarstwami pomocniczymi”.
2. Instytucję wyposaża się w nieruchomości, o których mowa w ust. 1, po wydaniu przez właściwy organ decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu przysługującego jednostkom organizacyjnym Służby Więziennej.
3. Do wyposażenia, o którym mowa w ust. 1, stosuje się przepisy działu II rozdziału 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.3).
2. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie czynności, o których mowa w ust. 1, jest Dyrektor Gospodarstwa Pomocniczego Zakładu Remontowo-Budowlanego przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Minister Sprawiedliwości: Krzysztof Kwiatkowski
|
1 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.
2 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2009 r. Nr 219, poz. 1706 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 108, poz. 685, Nr 152, poz. 1020 i Nr 161, poz. 1078.
3 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 106, poz. 675, Nr 143, poz. 963 i Nr 155, poz. 1043.
Załącznik do zarządzenia Ministra Sprawiedliwości
z dnia 29 listopada 2010 r. (poz. 161)
Statut
Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1. 1. Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, zwana dalej „Instytucją”, jest jednostką sektora finansów publicznych, o której mowa w art. 23 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.4).
2. Instytucja działa na podstawie niniejszego statutu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 2. 1. Siedzibą Instytucji jest Rzeszów.
2. Instytucja posiada oddziały w Tarnowie, Wadowicach oraz Uhercach Mineralnych.
3. Instytucja prowadzi działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
§ 3. Organem założycielskim Instytucji jest Minister Sprawiedliwości.
§ 4. 1. Instytucja realizuje zadania publiczne, polegające na prowadzeniu oddziaływań penitencjarnych oraz resocjalizacyjnych wobec osób skazanych na karę pozbawienia wolności przez organizowanie pracy sprzyjającej zdobywaniu kwalifikacji zawodowych.
2. W celu realizacji zadań, o których mowa w ust. 1, Instytucja prowadzi działalność produkcyjną, handlowo-usługową oraz wykonuje roboty remontowo-budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości, pozostałych jednostek organizacyjnych sektora finansów publicznych oraz innych podmiotów niebędących jednostkami sektora finansów publicznych.
§ 5. 1. Instytucją kieruje Dyrektor Instytucji, zwany dalej „Dyrektorem”.
2. Dyrektor zarządza Instytucją przy pomocy zastępców, głównego księgowego oraz kierowników komórek organizacyjnych, odpowiedzialnych przed nim za realizację zadań wynikających z przydzielonego im zakresu obowiązków.
3. Dyrektor informuje Dyrektora Generalnego Służby Więziennej o zamiarze powołania i odwołania swojego zastępcy.
Rozdział 2
Przedmiot działalności
§ 6. Przedmiotem działalności Instytucji, zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności (PKD), jest:
Lp. | PKD | Nazwa |
1 | 2 | 3 |
1. | 01.11.Z | Uprawa zbóż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, z wyłączeniem ryżu |
2. | 01.13.Z | Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych |
3. | 01.45.Z | Chów i hodowla owiec i kóz |
4. | 01.46.Z | Chów i hodowla świń |
5. | 10.61.Z | Wytwarzanie produktów przemiału zbóż |
6. | 10.91.Z | Produkcja gotowej paszy dla zwierząt gospodarskich |
7. | 13.92.Z | Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych |
8. | 15.20.Z | Produkcja obuwia |
9. | 16.10.Z | Produkcja wyrobów tartacznych |
10. | 16.23.Z | Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa |
11. | 16.24.Z | Produkcja opakowań drewnianych |
12. | 22.21.Z | Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych |
13. | 22.22.Z | Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych |
14. | 22.23.Z | Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych |
15. | 22.29.Z | Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych |
16. | 25.11.Z | Produkcja konstrukcji metalowych i ich części |
17. | 25.12.Z | Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej |
18. | 25.61.Z | Obróbka metali i nakładanie powłok na metale |
19. | 25.91.Z | Produkcja pojemników metalowych |
20. | 25.99.Z | Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana |
21. | 28.14.Z | Produkcja pozostałych kurków i zaworów |
22. | 30.92.Z | Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich |
23. | 31.01.Z | Produkcja mebli biurowych i sklepowych |
24. | 31.03.Z | Produkcja materaców |
25. | 33.11.Z | Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych |
26. | 35.30.Z | Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych |
27. | 36.00.Z | Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody |
28. | 37.00.Z | Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków |
29. | 38.21.Z | Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne |
30. | 41.10.Z | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
31. | 41.20.Z | Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych |
32. | 42.11.Z | Roboty związane z budową dróg i autostrad |
33. | 42.12.Z | Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej |
34. | 42.13.Z | Roboty związane z budową mostów i tuneli |
35. | 42.21.Z | Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych |
36. | 42.22.Z | Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych |
1 | 2 | 3 |
37. | 42.91.Z | Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej |
38. | 42.99.Z | Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane |
39. | 43.11.Z | Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych |
40. | 43.12.Z | Przygotowanie terenu pod budowę |
41. | 43.13.Z | Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich |
42. | 43.21.Z | Wykonywanie instalacji elektrycznych |
43. | 43.22.Z | Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych |
44. | 43.29.Z | Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych |
45. | 43.31.Z | Tynkowanie |
46. | 43.32.Z | Zakładanie stolarki budowlanej |
47. | 43.33.Z | Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian |
48. | 43.34.Z | Malowanie i szklenie |
49. | 43.39.Z | Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych |
50. | 43.91.Z | Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych |
51. | 43.99.Z | Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane |
52. | 46.41.Z | Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych |
53. | 46.42.Z | Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia |
54. | 46.71.Z | Sprzedaż hurtowa paliwa i produktów pochodnych |
55. | 46.90.Z | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
56. | 47.11.Z | Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
57. | 47.19.Z | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach |
58. | 47.30.Z | Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw |
59. | 47.99.Z | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami |
60. | 49.39.Z | Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany |
61. | 49.41.Z | Transport drogowy towarów |
62. | 55.20.Z | Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania |
63. | 56.10.A | Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne |
64. | 56.29.Z | Pozostała usługowa działalność gastronomiczna |
65. | 56.30.Z | Przygotowywanie i podawanie napojów |
66. | 68.20.Z | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
67. | 68.32.Z | Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie |
68. | 77.32.Z | Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych |
69. | 77.39.Z | Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane |
70. | 95.24.Z | Naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego |
71. | 96.01.Z | Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich |
72. | 96.09.Z | Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Rozdział 3
Przedstawicielstwo i organizacja Instytucji
§ 7. 1. Do dokonywania czynności prawnych w imieniu Instytucji upoważniony jest Dyrektor.
2. Zastępcy Dyrektora oraz pełnomocnicy, dokonując czynności prawnych w imieniu Instytucji, działają w granicach ich umocowania.
3. Jeżeli czynności prawne, dokonywane przez osoby określone w ust. 1 i 2, obejmują rozporządzanie prawem, którego wartość przekracza 10.000 euro lub czynności te mogą spowodować powstanie zobowiązania Instytucji do świadczenia o wartości powyżej 10.000 euro, do skuteczności oświadczenia woli wymagane jest współdziałanie co najmniej dwóch osób.
4. Pełnomocników Instytucji, o których mowa w ust. 2, ustanawia i odwołuje Dyrektor.
5. Udzielenie pełnomocnictwa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Udzielenie i odwołanie pełnomocnictwa podlega ujawnieniu w Krajowym Rejestrze Sądowym. Nie dotyczy to pełnomocnictwa do dokonywania poszczególnych czynności oraz ustanawiania pełnomocników procesowych.
§ 8. Organizację wewnętrzną Instytucji określa regulamin organizacyjny, nadawany przez Dyrektora.
Rozdział 4
Mienie Instytucji
§ 9. W celu realizacji statutowych zadań Instytucję wyposaża się w:
1) nieruchomości, wymienione w wykazie stanowiącym załącznik do statutu, które po wydaniu przez właściwy organ decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu przysługującego jednostkom organizacyjnym Służby Więziennej stanowić będą własność lub przedmiot użytkowania wieczystego Instytucji;
2) inne niż określone w pkt 1 składniki aktywów trwałych i obrotowych, według bilansów zamknięcia przekształcanych gospodarstw pomocniczych, po uwzględnieniu wzajemnych rozliczeń, które po zagregowaniu stają się bilansem otwarcia Instytucji.
§ 10. 1. Instytucja samodzielnie gospodaruje przydzielonym jej i nabytym mieniem, z zastrzeżeniem ust. 2–4 oraz § 11–13.
2. Do czynności prawnych w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych Instytucji stosuje się przepisy ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa (Dz. U. Nr 106, poz. 493, z późn. zm.5).
3. Nieruchomości Instytucji mogą być przedmiotem czynności prawnych, z uwzględnieniem przepisów o gospodarce nieruchomościami. Rozporządzanie nieruchomością odbywa się za uprzednią zgodą Ministra Sprawiedliwości. Czynności prawne dokonane bez wymaganej zgody są nieważne.
4. Czynność prawna dotycząca utworzenia lub udziału Instytucji w innej osobie prawnej wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości. Czynność prawna dokonana bez takiej zgody jest nieważna.
§ 11. Do sprzedaży oraz oddania w najem lub dzierżawę aktywów trwałych Instytucji stosuje się odpowiednio przepisy rozdziału 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażane są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz. 761), z zastrzeżeniem § 12.
§ 12. Sprzedaż oraz oddanie w najem lub dzierżawę aktywów trwałych Instytucji o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 50.000 euro wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.
§ 13. 1. Aktywa Instytucji mogą być przedmiotem darowizny lub użyczenia, o ile ich sprzedaż, najem lub dzierżawa nie dojdzie do skutku.
2. Zasady określonej w ust. 1 nie stosuje się w przypadku dokonywania darowizny lub użyczenia na rzecz innej instytucji gospodarki budżetowej, której organem założycielskim jest Minister Sprawiedliwości, albo na rzecz jednostki organizacyjnej resortu sprawiedliwości.
3. Darowizna aktywów o wartości jednostkowej przekraczającej kwotę 25.000 euro wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości wyrażonej na piśmie.
4. Jeżeli wartość darowizn, dokonanych przez Instytucję w roku obrotowym dla jednego obdarowanego, przekroczy kwotę 25.000 euro, dokonanie każdej następnej darowizny dla tego obdarowanego wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.
5. Jeżeli łączna wartość darowizn, dokonanych przez Instytucję w roku obrotowym, przekroczy kwotę 40.000 euro, dokonanie każdej następnej darowizny wymaga zgody Ministra Sprawiedliwości.
6. Czynności prawne, o których mowa w ust. 3–6, dokonane bez wymaganej zgody są nieważne.
§ 14. 1. Wyrażone w euro wartości aktywów Instytucji, o których mowa w § 12 i 13, oraz wartości zabezpieczeń na majątku Instytucji, o których mowa w § 16 ust. 5, przelicza się na walutę polską po średnim kursie, ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok obrotowy, w którym dokonywana jest czynność prawna.
2. Wartość jednostkową aktywu, o której mowa w § 12 i 13, określa się na podstawie cen rynkowych albo wartości księgowej tego aktywu, zależnie od tego, która z tych wartości jest wyższa.
Rozdział 5
Gospodarka finansowa i źródła uzyskiwania przychodów
§ 15. 1. Podstawą gospodarki finansowej Instytucji jest roczny plan finansowy, zatwierdzony przez Ministra Sprawiedliwości.
2. Projekt rocznego planu finansowego jest sporządzany przez Dyrektora i przekazywany Dyrektorowi Generalnemu Służby Więziennej.
3. Zaakceptowany projekt rocznego planu finansowego Dyrektor Generalny Służby Więziennej przekazuje Ministrowi Sprawiedliwości w trybie i terminach określonych w przepisach dotyczących prac nad projektem ustawy budżetowej.
4. Instytucja prowadzi rachunkowość zgodnie z przepisami o rachunkowości.
5. Dyrektor Generalny Służby Więziennej przedstawia Ministrowi Sprawiedliwości do zatwierdzenia sprawozdanie finansowe oraz propozycję podziału zysku lub sposobu pokrycia straty Instytucji.
6. Minister Sprawiedliwości zatwierdza sprawozdanie finansowe oraz podział zysku lub sposób pokrycia straty Instytucji.
§ 16. 1. Podstawowym źródłem przychodów Instytucji jest prowadzenie działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem działalności określonym w § 6. Instytucja może również uzyskiwać przychody z innych źródeł, w szczególności ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, a także darowizn, spadków i zapisów.
2. Instytucja prowadzi działalność gospodarczą na zasadach racjonalnej gospodarki, samofinansowania i rachunku ekonomicznego, a osiągane zyski przeznacza w szczególności na zwiększenie funduszu Instytucji, o którym mowa w art. 28 ust. 5–7 ustawy o finansach publicznych, nagrody dla osób zatrudnionych w Instytucji oraz inne cele określone w odrębnych ustawach.
3. Instytucja występuje w obrocie we własnym imieniu i na własny rachunek.
4. Przed zaciągnięciem przez Instytucję zobowiązania przewyższającego 30% rocznych przychodów, ujętych w planie finansowym. Dyrektor, za pośrednictwem Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, występuje do Ministra Sprawiedliwości o wyrażenie zgody.
5. Ustanowienie przez Instytucję zabezpieczenia na majątku Instytucji, w szczególności w formie hipoteki, zastawu, weksla, jeżeli łączna wartość ustanowionych zabezpieczeń przekracza 500.000 euro, wymaga uzyskania uprzedniej zgody Ministra Sprawiedliwości, z zastrzeżeniem ust. 4.
Rozdział 6
Nadzór i kontrola wewnętrzna
§ 17. 1. Nadzór nad działalnością Instytucji sprawuje Dyrektor Generalny Służby Więziennej, który w szczególności dokonuje kontroli i oceny działalności Instytucji oraz pracy Dyrektora.
2. Kontrola, o której mowa w ust. 1, przeprowadzana jest przez upoważnione osoby na podstawie zarządzenia.
3. Dyrektor przekazuje Dyrektorowi Generalnemu Służby Więziennej:
1) kopie wyników kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Instytucji – niezwłocznie po zakończeniu tych kontroli;
2) okresowe informacje dotyczące realizacji zadań Instytucji – w terminach i trybie określonym przez Dyrektora Generalnego Służby Więziennej;
3) sprawozdania budżetowe, które przekazywane są Ministrowi Sprawiedliwości w terminach i trybie określonym w odrębnych przepisach.
§ 18. 1. Kontrola wewnętrzna Instytucji realizowana jest w ramach kontroli zarządczej, określonej w przepisach o finansach publicznych.
2. Zapewnienie funkcjonowania wewnętrznej kontroli zarządczej należy do obowiązków Dyrektora, który określa szczegółowe zasady jej organizacji i funkcjonowania.
3. Zapewnienie funkcjonowania zewnętrznej kontroli zarządczej należy do obowiązków Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, który określa szczegółowe zasady jej organizacji i funkcjonowania.
Rozdział 7
Zmiana statutu
§ 19. Minister Sprawiedliwości z własnej inicjatywy, na wniosek Dyrektora Generalnego Służby Więziennej lub na wniosek Dyrektora, przekazany za pośrednictwem Dyrektora Generalnego Służby Więziennej, może dokonać zmian niniejszego statutu w drodze zarządzenia.
|
4 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.
5 Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 106, poz. 673, Nr 115, poz. 741 i Nr 141, poz. 943, z 1998 r. Nr 155, poz. 1014, z 2000 r. Nr 48, poz. 550, z 2001 r. Nr 4, poz. 26, z 2002 r. Nr 25, poz. 253 i Nr 240, poz. 2055, z 2004 r. Nr 99, poz. 1001, Nr 123, poz. 1291 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1417 i Nr 183, poz. 1538, z 2006 r. Nr 107, poz. 721 oraz z 2009 r. Nr 157, poz. 1241 i Nr 206, poz. 1590.
Załącznik do statutu Podkarpackiej
Instytucji Gospodarki Budżetowej
CARPATIA
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SŁUŻBY WIĘZIENNEJ, KTÓRE ZGODNIE Z § 9 PKT 1 STATUTU PRZEZNACZONE ZOSTANĄ NA WYPOSAŻENIE PODKARPACKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
Oznaczenie nieruchomości |
1. Zabudowana nieruchomość o powierzchni około 0,3154 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Tarnowie, położona w Tarnowie przy ul. Konarskiego 2B, wobec której zostaną podjęte działania mające na celu jej geodezyjne wydzielenie z działki ewidencyjnej nr 197/4 z obrębu nr 253, wchodzącej w skład nieruchomości, opisanej w księdze wieczystej KW TR1T/00014608/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Tarnowie. |
2. Zabudowana nieruchomość o powierzchni 0,2514 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Tarnowie, położona w Tarnowie przy ul. Wspólnej 13, obejmująca działki ewidencyjne nr: 86/5, 87, 88/3 z obrębu nr 253, opisane w księdze wieczystej KW TR1T/00014608/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Tarnowie. |
3. Zabudowana nieruchomość o powierzchni 0,0139 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Tarnowie, położona w Tarnowie przy ul. Konarskiego 2B, obejmująca działki ewidencyjne nr: 88/5, 197/2 z obrębu nr 253, opisane w księdze wieczystej KW TR1T/00014608/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Tarnowie. |
4. Zabudowana nieruchomość o powierzchni około 2,8037 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo-Budowlany przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Rzeszowie, położona w Rzeszowie przy ul. Załęskiej 76, wobec której zostaną podjęte działania mające na celu jej geodezyjne wydzielenie z działki ewidencyjnej nr 267/4 z obrębu nr 220, wchodzącej w skład nieruchomości, opisanej w księdze wieczystej KW RZ1Z/00023098/6, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie. |
5. Zabudowana nieruchomość o powierzchni 0,3552 ha, na której prowadzi działalność Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Remontowo-Budowlany przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie, stanowiąca własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Zakładu Karnego w Rzeszowie, położona w Rzeszowie przy ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, obejmująca działkę ewidencyjną nr 267/3 z obrębu nr 220, opisaną w księdze wieczystej KW RZ1Z/00023098/6, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie. |
- Data ogłoszenia: 2010-12-29
- Data wejścia w życie: 2010-11-29
- Data obowiązywania: 2017-09-16
- ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 3 sierpnia 2012 r. zmieniające zarządzenie w sprawie utworzenia Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA
- ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 25 lipca 2016 r. zmieniające zarządzenie w sprawie utworzenia Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA
- ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 31 sierpnia 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie utworzenia Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA
REKLAMA
Dzienniki Urzędowe
REKLAMA
REKLAMA