REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Monitor Polski - rok 2014 poz. 582

ZARZĄDZENIE NR 43
PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 15 lipca 2014 r.

w sprawie nadania statutu Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 39 ust. 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2012 r. poz. 392) zarządza się, co następuje:

§ 1.
 Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji nadaje się statut, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§ 2.
 Traci moc zarządzenie nr 97 Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 grudnia 2011 r. w sprawie nadania statutu Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji (M.P. z 2014 r. poz. 39).
§ 3.
 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Załącznik 1. [STATUT MINISTERSTWA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI]

Załącznik do zarządzenia nr 43 Prezesa Rady Ministrów
z dnia 15 lipca 2014 r. (poz. 582)

STATUT MINISTERSTWA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI

§ 1. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, zwane dalej „ministerstwem”, zapewnia obsługę Ministra Administracji i Cyfryzacji, zwanego dalej „Ministrem”, właściwego, na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Administracji i Cyfryzacji (Dz. U. Nr 248, poz. 1479), do spraw:

1) administracji publicznej;

2) informatyzacji;

3) łączności;

4) wyznań religijnych oraz mniejszości narodowych i etnicznych.

§ 2. W skład ministerstwa wchodzą Gabinet Polityczny Ministra oraz następujące komórki organizacyjne:

1) Biuro Ministra;

2) Departament Administracji Publicznej;

3) Departament Budżetu i Finansów;

4) Departament Informatyzacji;

5) Departament Kontroli, Skarg i Wniosków;

6) Departament Koordynacji Funduszy Europejskich;

7) Departament Poczty;

8) Departament Prawny;

9) Departament Rozwoju Kapitału Ludzkiego;

10) Departament Społeczeństwa Informacyjnego;

11) Departament Telekomunikacji;

12) Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego;

13) Departament Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych;

14) Biuro Dyrektora Generalnego.

§ 3. Obsługę zadań Ministra zapewniają w szczególności:

1) w zakresie działu administracja publiczna:

a) Departament Administracji Publicznej,

b) Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego;

2) w zakresie działu informatyzacja – Departament Informatyzacji;

3) w zakresie działu łączność:

a) Departament Poczty,

b) Departament Telekomunikacji;

4) w zakresie działu wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne – Departament Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych.

§ 4. Bezpośredni nadzór nad Gabinetem Politycznym Ministra sprawuje Minister.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2014-07-23
  • Data wejścia w życie: 2014-07-24
  • Data obowiązywania: 2014-07-24
  • Dokument traci ważność: 2015-12-22
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Monitor Polski

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA