REKLAMA
Monitor Polski - rok 2011 nr 107 poz. 1089
ZARZĄDZENIE Nr 97 PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 8 grudnia 2011 r.
w sprawie nadania statutu Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji
Na podstawie art. 39 ust. 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2003 r. Nr 24, poz. 199, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
Prezes Rady Ministrów: D. Tusk
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 238, poz. 2390 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414 i Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 42, poz. 337, Nr 98, poz. 817, Nr 157, poz. 1241 i Nr 161, poz. 1277, z 2010 r. Nr 57, poz. 354 oraz z 2011 r. Nr 117, poz. 676, Nr 185, poz. 1092 i Nr 232, poz. 1378.
Załącznik do zarządzenia nr 97 Prezesa Rady Ministrów
z dnia 8 grudnia 2011 r. (poz. 1089)
STATUT MINISTERSTWA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI
§ 1. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, zwane dalej „ministerstwem”, zapewnia obsługę Ministra Administracji i Cyfryzacji, zwanego dalej „Ministrem”, właściwego, na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Administracji i Cyfryzacji (Dz. U. Nr 248, poz. 1479), do spraw:
1) administracji publicznej;
2) informatyzacji;
3) łączności;
4) wyznań religijnych oraz mniejszości narodowych i etnicznych.
§ 2. W skład ministerstwa wchodzą Gabinet Polityczny Ministra oraz następujące komórki organizacyjne:
1) Biuro Ministra;
2) Departament Administracji Publicznej;
3) Departament Analiz i Komunikacji Publicznej;
4) Departament Budżetu i Finansów;
5) Departament Funduszy Strukturalnych;
6) Departament Informatyzacji;
7) Departament Kapitału Ludzkiego;
8) Departament Kontroli, Skarg i Wniosków;
9) Departament Poczty;
10) Departament Prawny;
11) Departament Społeczeństwa Informacyjnego;
12) Departament Telekomunikacji;
13) Departament Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego;
14) Departament Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych;
15) Biuro Dyrektora Generalnego;
16) Biuro Ochrony Informacji Niejawnych.
§ 3. Obsługę zadań Ministra zapewniają w szczególności:
1) w zakresie działu administracja publiczna:
a) Departament Administracji Publicznej,
b) Departament Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego;
2) w zakresie działu informatyzacja:
a) Departament Informatyzacji,
b) Departament Społeczeństwa Informacyjnego;
3) w zakresie działu łączność:
a) Departament Poczty,
b) Departament Telekomunikacji;
4) w zakresie działu wyznania religijne oraz mniejszości narodowe i etniczne – Departament Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych.
§ 4. Bezpośredni nadzór nad Gabinetem Politycznym Ministra sprawuje Minister.
- Data ogłoszenia: 2011-12-08
- Data wejścia w życie: 2011-12-08
- Data obowiązywania: 2012-10-05
- Z mocą od: 2011-11-18
- Dokument traci ważność: 2014-01-15
REKLAMA
Monitor Polski
REKLAMA
REKLAMA