REKLAMA
Monitor Polski - rok 2011 nr 24 poz. 260
OBWIESZCZENIE MINISTRA GOSPODARKI1)
z dnia 29 marca 2011 r.
w sprawie wielkości średniego dziennego przywozu netto ropy naftowej i produktów naftowych, średniej dziennej produkcji paliw, średniego dziennego wewnętrznego zużycia ropy naftowej i produktów naftowych w 2010 r.
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (Dz. U. Nr 52, poz. 343, z późn. zm.2)) ogłasza się wielkości średniego dziennego przywozu netto ropy naftowej i produktów naftowych, średniej dziennej produkcji paliw, średniego dziennego wewnętrznego zużycia ropy naftowej i produktów naftowych w 2010 r., zawarte w załączniku do obwieszczenia.
Minister Gospodarki: W. Pawlak
|
1) Minister Gospodarki kieruje działem administracji rządowej – gospodarka, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki (Dz. U. Nr 216, poz. 1593).
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2008 r. Nr 157, poz. 976, z 2009 r. Nr 3, poz. 11 oraz z 2010 r. Nr 81, poz. 532, Nr 182, poz. 1228 i Nr 229, poz. 1496.
Załącznik do obwieszczenia Ministra Gospodarki
z dnia 29 marca 2011 r. (poz. 260)
WIELKOŚCI ŚREDNIEGO DZIENNEGO PRZYWOZU NETTO ROPY NAFTOWEJ I PRODUKTÓW NAFTOWYCH, ŚREDNIEJ DZIENNEJ PRODUKCJI PALIW, ŚREDNIEGO DZIENNEGO WEWNĘTRZNEGO ZUŻYCIA ROPY NAFTOWEJ I PRODUKTÓW NAFTOWYCH W 2010 R.
1. Średni dzienny przywóz netto ropy naftowej i produktów naftowych w 2010 r. dla poszczególnych surowców oraz produktów wytwarzanych z ropy naftowej wyniósł: | |
1) dla ropy naftowej | 61,27 tys. ton; |
2) dla olejów ropy naftowej i olejów otrzymywanych z minerałów bitumicznych, surowych (do przeprowadzania procesu specyficznego) | 1,69 tys. ton; |
3) dla benzyn silnikowych i materiałów pędnych do silników lotniczych | -0,15 tys. ton (-0,20 tys. m3), |
w tym: |
|
a) benzyny silnikowe | -0,13 tys. ton (-0,17 tys. m3), |
b) benzyny lotnicze | -0,02 tys. ton (-0,03 tys. m3); |
4) dla olejów napędowych do silników i materiałów pędnych do silników lotniczych na bazie nafty oraz olejów pozostałych napędowych | 4,46 tys. ton (5,38 tys. m3). |
w tym: |
|
a) oleje napędowe do silników | 5,55 tys. ton (6,67 tys. m3). |
b) oleje napędowe pozostałe | 0,03 tys. ton (0,04 tys. m3). |
c) materiały pędne do silników lotniczych na bazie nafty | -1,12 tys. ton (-1,33 tys. m3); |
5) dla ciężkich olejów opałowych | -4,24 tys. ton (-4,53 tys. m3); |
6) dla gazu płynnego (LPG) | 5,40 tys. ton; |
7) dla gazu rafineryjnego | 0,00 tys. ton; |
8) dla benzyn lakierniczych | -0,34 tys. ton; |
9) dla asfaltów | 0,28 tys. ton; |
10) dla parafin, wazelin, wosków | 0,13 tys. ton; |
11) dla koksu naftowego | 0,02 tys. ton; |
12) dla środków smarowych | 0,07 tys. ton. |
2. Średnia dzienna produkcja paliw w 2010 r. wyniosła: | |
1) dla benzyn silnikowych i materiałów pędnych do silników lotniczych | 11,56 tys. ton (15,50 tys. m3), |
w tym: |
|
a) benzyny silnikowe | 11,53 tys. ton (15,46 tys. m3), |
b) benzyny lotnicze | 0,03 tys. ton (0,04 tys. m3); |
2) dla olejów napędowych do silników i materiałów pędnych do silników lotniczych na bazie nafty oraz olejów pozostałych napędowych | 31,61 tys. ton (38,05 tys. m3). |
w tym: |
|
a) oleje napędowe do silników | 26,58 tys. ton (31,95 tys. m3), |
b) oleje napędowe pozostałe | 3,13 tys. ton (3,73 tys. m3). |
c) materiały pędne do silników lotniczych na bazie nafty | 1,90 tys. ton (2,37 tys. m3); |
3) dla ciężkich olejów opałowych | 6,31 tys. ton (6,74 tys. m3); |
4) dla gazu płynnego (LPG) | 0,90 tys. ton. |
3. Średnie dzienne wewnętrzne zużycie ropy naftowej i produktów naftowych w 2009 r. wyniosło: | |
1) dla ropy naftowej | 62,58 tys. ton; |
2) dla olejów ropy naftowej i olejów otrzymywanych z minerałów bitumicznych, surowych (do przeprowadzania procesu specyficznego) | 1,58 tys. ton; |
3) dla benzyn silnikowych i materiałów pędnych do silników lotniczych | 11,25 tys. ton (15,08 tys. m3), |
w tym: |
|
a) benzyny silnikowe | 11,24 tys. ton (15,07 tys. m3), |
b) benzyny lotnicze | 0,01 tys. ton (0,01 tys. m3); |
4) dla olejów napędowych do silników i materiałów pędnych do silników lotniczych na bazie nafty oraz olejów pozostałych napędowych z wyłączeniem znakowanych i barwionych na podstawie odrębnych przepisów olejów do silników statków morskich | 35,70 tys. ton (42,91 tys. m3). |
w tym: |
|
a) oleje napędowe do silników | 31,77 tys. ton (38,18 tys. m3), |
b) oleje napędowe pozostałe | 3,17 tys. ton (3,78 tys. m3). |
c) materiały pędne do silników lotniczych na bazie nafty | 0,76 tys. ton (0,95 tys. m3); |
5) dla ciężkich olejów opałowych z wyłączeniem znakowanych i barwionych na podstawie odrębnych przepisów olejów do silników statków morskich | 1,22 tys. ton (1,30 tys. m3); |
6) dla gazu płynnego (LPG) | 6,33 tys. ton; |
7) dla gazu rafineryjnego | 0,59 tys. ton; |
8) dla benzyn lakierniczych | 0,10 tys. ton; |
9) dla asfaltów | 4,56 tys. ton; |
10) dla parafin, wazelin, wosków | 0,54 tys. ton; |
11) dla koksu naftowego | 0,02 tys. ton; |
12) dla środków smarowych | 0,53 tys. ton. |
- Data ogłoszenia: 2011-03-31
- Data wejścia w życie: 2011-03-31
- Data obowiązywania: 2011-03-31
- Dokument traci ważność: 2014-07-22
REKLAMA
Monitor Polski
REKLAMA
REKLAMA