REKLAMA
Monitor Polski - rok 2008 nr 33 poz. 296
UCHWAŁA Nr 59 RADY MINISTRÓW
z dnia 2 kwietnia 2008 r.
w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2008 r.
Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o Funduszu Kolejowym (Dz. U. z 2006 r. Nr 12, poz. 61) Rada Ministrów uchwala, co następuje:
Prezes Rady Ministrów: D. Tusk
Załącznik do uchwały nr 59 Rady Ministrów
z dnia 2 kwietnia 2008 r. (poz. 296)
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2008 R.
Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania inwestycyjne w 2008 r.
tabela nr 1
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku | Środki Funduszu Kolejowego | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN–T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
1 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | pomoc techniczna dla przygotowania grupy projektów przebudowy i rozbudowy (modernizacji) linii kolejowej PL/AD 106 na odcinku Psary – Kozłów – Kraków kontynuacja zadania | – | 2006–2008 | 2 760,00 | 597,50 | 537,75 | 59,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||
2 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 140 | Katowice Ligota – Nędza | Łaziska Górne Brada – Orzesze Jaśkowice | modernizacja nawierzchni w 14,3 – 22,1 (tor nr 1), oraz w km 0,6 – 14,3 | 21,4 km torów | 2007–2008 | 46 000,00 | 32 454,16 | 21 095,20 | 11 358,96 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
3 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 140 | Katowice Ligota – Nędza | Rybnik Towarowy – Leszczyny | przebudowa wiaduktu w km 37,839 (tor nr 2) | 1 obiekt inżynieryjny | 2007–2008 | 7 000,00 | 4 442,00 | 2 887,30 | 1 554,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
4 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 95 | Mydlniki – Podłęże | Kościelniki – Podgrabie | przebudowa mostu w km 29,511 (tor nr 1 i tor nr 2) | 1 obiekt inżynieryjny | 2007–2008 | 10 500,00 | 2 113,52 | 1 902,17 | 211,35 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
5 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory – Tczew | Strzebiń – Wręczyca | modernizacja nawierzchni w km 55,0 – 78,9 (tor nr 2 – różne lokalizacje) | 23,9 km torów | 2007–2008 | 47 900,00 | 35 045,30 | 22 779,40 | 12 265,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
6 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 14 | Łódź Kaliska – Tuplice | posterunek odgałęźny Gajewniki | przebudowa posterunku odgałęźnego Gajewniki, likwidacja posterunku odgałęźnego Borszewice ze zmianą układu torowego i przebudową mostu w km 31,350 | 1 | 2007–2008 | 25 000,00 | 24 784,08 | 17 868,17 | 6 915,91 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
7 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 138 | Oświęcim – Katowice | Granica IR Katowice – Nowy Bieruń | modernizacja nawierzchni w km 2,8 – 4,2 (tor nr 2) | 1,4 km torów | 2007–2008 | 2 750,00 | 74,69 | 67,22 | 7,47 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
8 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | Radomsko – Teklinów | przebudowa mostu w km 195,082 | 1 obiekt inżynieryjny | 2007–2008 | 7 645,56 | 7 645,56 | 4 780,00 | 2 865,56 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
9 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 59 | Siemianówka – Mikłaszewo | Siemianówka – Mikłaszewo, stacje: Mikłaszewo Siemianówka, Zabłotczyzna | modernizacja nawierzchni z pełną wymianą tłucznia ogółem 4,8 kmt: w km 13,4 – 13,9 i 15,8 – 19,0 (3,7 kmt), na stacji Mikłaszewo (tor nr 11) (0,2 kmt), na stacji Zabłotczyzna (tor nr 1) (0,9 kmt), oraz modernizacja 4 rozjazdów z wymianą wstawek torowych na stacji Siemianówka | 4,8 km torów i 4 rozjazdy | 2007–2008 | 8 553,87 | 2 300,00 | 2 070,00 | 230,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
10 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1/155 | Warszawa – Katowice Kucelinka – Poraj | stacja Częstochowa Towarowa i Częstochowa Mirów | modernizacja nawierzchni na długości ogółem 1,9 km torów stacja Częstochowa Towarowa (tor nr 53) stacja Częstochowa Mirów (tor nr 4 i 6) | 1,9 km torów | 2007–2008 | 2 400,00 | 95,69 | 86,12 | 9,57 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
11 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E30 | – | Kraków Medyka – Granica Państwa | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 30 (korytarz III) na odcinku Kraków-Medyka-granica państwa 2004–PL–92601–S | – | 2005–2009 | 10 965,10 | 5 695,94 | 1 724,14 | 0,00 | ** 1 181,80 | 0,00 | 2 790,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku | Środki Funduszu Kolejowego | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN–T 2008 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
12 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E59 | – | Poznań-Szczecin-Świnoujście | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań-Szczecin-Świnoujście 2004–PL–92602–S | – | 2005–2008 | 10 477,10 | 7 231,22 | 2 301,82 | 0,00 | ** 1 813,20 | 0,00 | 3 116,20 |
13 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa – Kraków | Tunel – Miechów – Słomniki | modernizacja obiektów inżynieryjnych (tor nr 1 i 2), wiadukt masywny w km 276,296; 279 710; wymiana izolacji i odwodnienia, nadbudowa parapetu, naprawa pęknięć podpór i konstrukcji, most stalowy w km 285,086 wymiana mostownic, dyliny i belek naprawa ciosów | 3 obiekty inżynieryjne | 2007–2008 | 3 370,00 | 3 035,62 | 1 973,15 | 1 062,47 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
14 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Dąbrowa Górnicza Ząbkowice | opracowanie dokumentacji na przebudowę rozjazdów nr 17,18, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, naprawę główna torów głównych dodatkowych nr 9110 | 9 rozjazdów, 1,5 km torów | 2007–2008 | 800,00 | 222,20 | 200,00 | 22,20 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
15 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | Dąbrowa Górnicza – Katowice | modernizacja nawierzchni poprzez wymianę szyn typu S49 bezstykowych oraz wzmocnienie nawierzchni torów nr 1 i 2 w km 300,1–314,8 poprzez wymianę podkładów 5 500 szt., oczyszczenie podsypki, podbicie toru i regulacja osi toru w każdym torze | 29,4 km torów, 11 000 szt. | 2007–2008 | 23 000,00 | 14 027,52 | 9 117,88 | 4 909,64 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
16 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Dąbrowa Górnicza | opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę toru nr 1 i 2 w km 299,2–300,1, zmiana geometrii toru, przebudowa przejazdu kolejowego w km 299,522, budowa ssp na przejściu dla pieszych w km 300,020 oraz wymiana 2 szt. semaforów, przebudowa układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią z wymianą rozjazdu nr 10 i likwidacją rozjazdów nr 11 i 7 | 1 komplet dokumentacji | 2007–2008 | 1 800,00 | 1 800,00 | 1 170,00 | 630,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
17 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Będzin | opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę układu rozjazdowego wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną z likwidacją rozjazdów nr 12, 40 41, 9,10 i 11 oraz wymiana 12 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja | 1 komplet dokumentacji | 2007–2008 | 450,00 | 450,00 | 292,50 | 157,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
18 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Sosnowiec | przebudowa układu rozjazdowego (rozjazdy nr 3, 45, 41, 44, 5, 7, 40, 9, 42) wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną, wzmocnienie wiaduktu w km 309,941 – wymiana systemu odwodnienia konstrukcji nośnej przęsła, wymiana ciosów podłożyskowych i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji podpór i przęseł, dokumentacja | 1 obiekt inżynieryjny i 9 rozjazdów | 2007–2008 | 5 600,00 | 4 432,24 | 2 880,96 | 1 551,28 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
19 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Zawiercie | modernizacja 11 szt. semaforów, wymiana 14 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, dokumentacja | 11 semaforów i 14 napędów | 2007–2008 | 1 200,00 | 1 125,00 | 731,25 | 393,75 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
20 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 1 | Warszawa – Katowice | stacja Łazy | modernizacja 12 szt. semaforów, wymiana 20 szt. napędów elektrycznych zwrotnicowych, budowa centralizacji rozjazdów w rejonie ŁB 13 na nastawni ŁB | 12 semaforów i 20 napędów | 2007–2008 | 4 200,00 | 4 006.00 | 2 603,90 | 1 402,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
21 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 352 | Swarzędz – Poznań Starołęka | stacja Poznań Franowo | zabudowa systemu SARPO dla automatycznej regulacji prędkości odprzęgów | 1 | 2007–2008 | 10 000,00 | 5 000.00 | 4 500,00 | 500,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
22 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 154 | Łazy – Dąbrowa Górnicza Towarowa | stacja Dąbrowa Górnicza Towarowa | modernizacja nawierzchni w torach 1H, 2H w km 17,250 – 20,050, tor na stacji w łukach nr 618–150 mb, nr 619–150 mb, nr 620–180 mb, nr 621–200 mb, nr 511–150 mb, 512 –150 mb, nr 513 –150 mb, nr 514–150 mb, nr 516–150 mb, wymiana rozjazdu nr 555 i 702 | 7,0 km torów, 2 rozjazdy | 2007–2008 | 14 550,00 | 7 460,20 | 5 053,60 | 2 406,60 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
23 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa – Kraków | Miechów – Słomniki. Słomniki Niedźwiedź, Niedźwiedź – Zastów | modernizacja obiektów inżynieryjnych, przebudowanie podpór i przyczółków oraz zabezpieczenie antykorozyjne wiadukt stalowy km 279,200 i 292,358: most masywny km 289,956: most stalowy w km 291,250: przepust masywny w km 292,165; wiadukt masywny w km 301,358, kompleksowa przebudowa z opracowaniem dokumentacji budowlanej wiaduktu stalowego w km 296,652 | 7 obiektów inżynieryjnych | 2007–2008 | 13 000,00 | 11 919,72 | 10 727,75 | 1 191,97 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
24 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 8 | Warszawa – Kraków | Miechów –Słomniki – Niedźwiedź, stacja Zastów | przebudowa nawierzchni przejazdów kolejowych w km 287,464; 295,210; oraz w km 308,055 | 3 przejazdy | 2007–2008 | 600 00 | 525,86 | 341,81 | 184,05 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
25 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki – Zgorzelec | stacja Wałbrzych Główny stacja Jaworzyna Śląska | modernizacja nawierzchni stacji Wałbrzych Główny (tor nr 29, nr 47 i 45), wymiana podrozjazdnic w rozjeździe Nr 155, stacja Jaworzyna Śląska (tor nr 7 i nr 11) | 4,0 kmt | 2007–2008 | 2 847,00 | 511,70 | 460,53 | 51,17 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
26 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E65 | Warszawa – Gdynia | Warszawa – Gdynia | * modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa–Gdynia, etap II | 151 km | 2007–2010 | 3 569 081,00 | 944 035,00 | 229 861,00 | 337 724,00 | 51 217,00 | 325 233,00 | 0,00 |
27 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Smolec – Kąty Wrocławskie | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 10,730–17,530 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 6,8 km torów | 2008 | 13 320,60 | 13 320,60 | 11 988,50 | 1 332,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
28 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Wałbrzych Miasto – Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580–74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1) | 1,6 km torów | 2008 | 2 470,00 | 2 470.00 | 2 223,00 | 247,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
29 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Wałbrzych Miasto – Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570–74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 1,5 km torów | 2008 | 2 470,00 | 2 470,00 | 2 223,00 | 247,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
30 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław – Zgorzelec | Wałbrzych Fabryczny –Boguszów – Gorce stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch.. Boguszów Gorce | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900–81,075, km 82,710–85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5, 17, 17a) | 10,9 km torów | 2008 | 18 917.00 | 18 917,00 | 17 025,30 | 1 891,70 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
31 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 158 | Rybnik Towarowy – Chałupki | Radlin Obszary – Wodzisław Śląski | modernizacja toru nr 1 od km 3,038 do km 7,366 wraz z wymianą rozjazdu nr 4 w stacji Wodzisław Śląski | 4,3 km torów, oraz 1 rozjazd | 2008 | 11 220,00 | 11 220,00 | 10 098,00 | 1 122,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
32 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 151 | Kędzierzyn Koźle – Chałupki | Kędzierzyn Koźle D32 – Stare Koźle | modernizacja toru nr 1z od km 1,521 do km 4,158 wraz z wymianą rozjazdów nr 157 w stacji Kędzierzyn–Koźle i nr 4 na posterunku odgałęźnym Stare Koźle | 2,6 km torów | 2008 | 7 205,00 | 7 205,00 | 6 484 50 | 720,50 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
33 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 32 | Czeremcha – Białystok | Czeremcha – Gregorowce | modernizacja nawierzchni na wybranych odcinkach (wymiana podkładów) | 8 500 szt. podkładów | 2008 | 2 738.90 | 2 738,90 | 2 465,00 | 273,90 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
34 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 93 | Trzebinia – Zebrzydowice | Chrzanów – Oświęcim | modernizacja obiektów inżynieryjnych i nawierzchni kolejowej w km 20,633 (wiadukt stalowy) i w km 20,079 (wiadukt masywny) | 2 obiekty inżynieryjne | 2008 | 3 600.00 | 3 600,00 | 3 240,00 | 360,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
35 | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 158 | Rybnik Towarowy – Chałupki | Rybnik Towarowy RTF – Radlin Obszary | modernizacja linii kolejowej w torze nr 1 od km 0,487 do km 2,971 wraz z wymianą rozjazdów Rkpd nr 34 i Rz nr 38 | 2,4 km torów. 2 rozjazdy | 2008 | 10 000,00 | 10 000,00 | 9 000.00 | 1 000,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
RAZEM |
|
|
|
|
|
| 3 904 391,13 | 1 192 972,22 | 412 760,92 | 394 860,10 | 54 212,00 | 325 233,00 | 5 906,20 | |
36 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk – Rumia | Stacja Gdynia Główna | budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) – etap I (dokończenie zadania) – stacja Gdynia Główna | 1 DCSR | 2007–2008 | 5 100,63 | 2 331,13 | 2 214,57 | 116,56 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
37 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk – Rumia | Stacja Gdynia Główna | wymiana rozjazdu nr 95 na stacji Gdynia Główna | 1 rozjazd | 2007–2008 | 950,00 | 918.60 | 872,67 | 45,93 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
38 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk – Rumia | Stacja Gdynia Główna | modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdynia Główna | 1 peron | 2007–2008 | 7 082,16 | 7 082,16 | 6 728,05 | 354,11 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
39 | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk – Rumia | Gdynia Orłowo | budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCSR) Etap II – Gdynia Orłowo | 1 DCSR | 2008 | 3 300,00 | 3 300,00 | 3 030,01 | 269,99 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2008 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Fundusz Spójności (tys. zł) | Fundusz TEN-T 2008 (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
40 | PKP Szybka Kole| Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdańsk – Rumia | Stacja Gdańsk Oliwa | modernizacja peronu linii kolejowej nr 250 na stacji Gdańsk Oliwa | 1 peron | 2008 | 3 241,05 | 3 241,05 | 3 079,00 | 162,05 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
41 | PKP Szybka Kole] Miejska w Trójmieście sp. z o.o. | 250 | Gdynia – Rumia | Stacja Gdynia Główna | modernizacja układu torowego na stacji Gdynia Główna w obszarze linii 250 – zabudowa rozjazdów nr 98 i 99 wraz z infrastrukturą towarzyszącą | 2 rozjazdy | 2008 | 1 386,00 | 1 386,00 | 1 316,70 | 69,30 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. razem | 21 059,84 | 18 258,94 | 17 241,00 | 1 017,94 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||||
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM | 3 925 450,97 | 1 211 231,16 | 430 001.92 | 395 878,04 | 54 212,00 | 325 233,00 | 5 906,20 |
* Zakres planowanych prac dla zadania – modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa – Gdynia, etap II)
1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7
a) Szlak Szymankowo – Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo – Lisewo (tor nr 2), budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów),
b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu),
c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS),
d) Szlak Tczew – Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo – Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4,
e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni,
f) Szlak Pszczółki – Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km. 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo) oraz przebudowa toru nr 3 na całej długości wraz z infrastrukturą,
3) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk
a) szlak Legionowo – Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja układu torowego z odwodnieniem i siecią trakcyjną i urządzeniami automatyki kolejowej oraz roboty drogowe: przebudowa przejazdu w km 34,036 i budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207,
b) szlak Modlin – Nasielsk od km 47,400 do km 58,400, zakres prac: modernizacja układu torowego wraz z odwodnieniem i podtorzem, budowa nowej sieci trakcyjnej oraz nowych konstrukcji wsporczych oraz modernizacja urządzeń automatyki kolejowej,
c) Budowa nowych wiaduktów: w km 29,042 oraz km 36,772.
** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2008 rok.
Płatności na rzecz wykonawców w ramach projektów współfinansowanych z Funduszu TEN-T realizowane w euro przeliczone zostały według kursu 3,74 PLN.
- Data ogłoszenia: 2008-04-21
- Data wejścia w życie: 2008-04-21
- Data obowiązywania: 2008-04-21
- Dokument traci ważność: 2008-12-31
REKLAMA
Monitor Polski
REKLAMA
REKLAMA