REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2017 poz. 837
ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 14 marca 2017 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1068 oraz z 2017 r. poz. 60) zarządza się, co następuje:
§ 1. [Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017]
1) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo;
2) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel;
3) AK-I/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje;
4) AK-P – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
5) AK-R – ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym;
6) AK-U/m – ankieta koniunktury gospodarczej – usługi;
7) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;
8) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;
9) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę i zgłoszeniach z projektem budowlanym budowy obiektów budowlanych;
10) B-06 – meldunek o budownictwie mieszkaniowym;
11) B-07 – sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania;
12) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;
13) B-09 – sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania;
14) BS – sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;
15) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;
16) C-01b – sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;
17) C-02-10 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;
18) C-02-11 – notowania cen detalicznych owoców i warzyw;
19) C-02-13 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych w zakładach gastronomicznych;
20) C-02-30 – notowania cen detalicznych nieżywnościowych towarów konsumpcyjnych;
21) C-02-40 – notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;
22) C-02-50 – notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;
23) C-02-91 – notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;
24) C-02-92 – notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet;
25) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;
26) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;
27) C-05 – sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym;
28) C-06 – sprawozdanie o cenach producentów usług;
29) C-06/RU – sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem;
30) CBSG/01 – badanie podmiotów małych;
31) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej;
32) załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych;
33) DNU-K – kwartalne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług;
34) DNU-R – roczne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług;
35) F-01/dk – kwartalne sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
36) F-01/I-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;
37) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;
38) F-01/o – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół i innych placówek oświatowych;
39) F-02/dk – roczne sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
40) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;
41) załącznik do sprawozdań F-03, SP i SG-01 – środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służące ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;
42) F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową;
43) F-03m – sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową;
44) FDF – formularz działalności finansowej;
45) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;
46) G-02a – sprawozdanie bilansowe nośników energii;
47) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
48) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu z sieci;
49) G-02o – sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;
50) G-03 – sprawozdanie o zużyciu nośników energii;
51) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;
52) G-06 – sprawozdanie o odpadach nadających się do recyklingu;
53) GP – sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;
54) H-01a – sprawozdanie o działalności sklepów, aptek i stacji paliw;
55) H-01g – sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;
56) H-01/k – kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;
57) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;
58) H-01w – sprawozdanie o sieci handlowej;
59) H-02n – sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
60) H-02p – sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
61) I-01 – sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;
62) IF – instrumenty finansowe przedsiębiorstw niefinansowych;
63) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;
64) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;
65) K-03 – sprawozdanie biblioteki;
66) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;
67) K-06 – sprawozdanie z produkcji filmowej;
68) K-07 – sprawozdanie z działalności centrum kultury, domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy;
69) K-08 – sprawozdanie kina;
70) K-09 – sprawozdanie z organizacji imprez masowych;
71) K-10 – sprawozdanie z działalności na rynku dzieł sztuki i antyków;
72) KFT-2 – sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego;
73) KT-1 – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego;
74) KT-2 – wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;
75) KZ – sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym;
76) KZZ – sprawozdanie podmiotów posiadających jednostki zagraniczne;
77) L-01 – sprawozdanie o lasach publicznych (bez lasów gminnych i wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa); załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01;
78) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;
79) L-03 – sprawozdanie o lasach prywatnych (osób fizycznych i prawnych); załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03;
80) LOT-1 – sprawozdanie o transporcie lotniczym;
81) ŁT-1kkp – sprawozdanie o abonentach ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej i o telefonii stacjonarnej;
82) ŁT-5 – sprawozdanie o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji i abonentach platform cyfrowych;
83) ŁT-10 – sprawozdanie o ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej;
84) M-06 – sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;
85) M-09 – sprawozdanie o wywozie i przetwarzaniu odpadów komunalnych;
86) OD-1 – żłobki i kluby dziecięce;
87) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;
88) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;
89) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;
90) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;
91) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);
92) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania;
93) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania;
94) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania;
95) OS-29/k – kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną;
96) P-01 – sprawozdanie o produkcji;
97) P-02 – meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;
98) PL-1 – sprawozdanie o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym;
99) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);
100) PNT-01/a – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) oraz o środkach alokowanych na prace badawcze i rozwojowe w jednostkach rządowych i samorządowych;
101) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;
102) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;
103) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;
104) PNT-05 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie nanotechnologii;
105) PNT-06 – sprawozdanie o działalności w dziedzinie nanotechnologii w przedsiębiorstwach;
106) PS-01 – sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego;
107) PS-02 – sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej;
108) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;
109) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;
110) R-05Sz – sprawozdanie o powierzchni upraw, plonach i zbiorach;
111) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;
112) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej;
113) załącznik nr 1 do R-08 – sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami;
114) R-09U – sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;
115) R-09W – sprawozdanie o wylęgach drobiu;
116) R-10M – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;
117) R-10Ma – meldunek o skupie niektórych gatunków owoców;
118) R-10S – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;
119) R-CT – notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych;
120) R-CzBR – czerwcowe badanie rolnicze;
121) RF-01 – kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;
122) RF-02 – sprawozdanie o stanie należności i zobowiązań;
123) RF-03 – sprawozdanie jednostek sektora instytucji rządowych i samorządowych;
124) R-r-oz – badanie plonów zbóż ozimych;
125) R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;
126) R-r-s – badanie sadów według gatunków i odmian;
127) R-r-z – badanie plonów ziemniaków;
128) R-r-zb – badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku;
129) R-ZW-B – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu oraz produkcji zwierzęcej;
130) R-ZW-S – badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego;
131) S-10 – sprawozdanie o studiach wyższych;
132) S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów;
133) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich, doktoratach oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych, instytutach naukowych i badawczych;
134) SG-01 – statystyka gminy: samorząd i transport;
135) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;
136) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
137) załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
138) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe; załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;
139) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;
140) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;
141) SSI-01 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;
142) SSI-02 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego;
143) ST-P – statystyka powiatu: samorząd i transport;
144) ST-W – statystyka województwa: samorząd i transport;
145) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie, poczcie i telekomunikacji;
146) T-04 – sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;
147) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;
148) T-08 – sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;
149) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;
150) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;
151) T-11/k – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;
152) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;
153) TD-E – kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;
154) TDI – sprawozdanie o transporcie drogowym intermodalnym;
155) TFI – sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;
156) TK-1 – sprawozdanie o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego;
157) TK-2 – sprawozdanie o przewozach ładunków transportem kolejowym;
158) TK-2a – sprawozdanie o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;
159) TK-3 – sprawozdanie o przewozach pasażerów transportem kolejowym;
160) TK-3a – sprawozdanie o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;
161) TK-4 – sprawozdanie o pracy taboru kolejowego;
162) TK-5 – sprawozdanie o sieci kolejowej i dworcach kolejowych;
163) TK-6 – sprawozdanie o taborze kolejowym;
164) TK-7 – sprawozdanie o wypadkach kolejowych;
165) TTI – sprawozdanie o terminalach transportu intermodalnego;
166) TWS-1 – sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań;
167) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;
168) Z-05 – badanie popytu na pracę;
169) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;
170) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;
171) ZD-2 – sprawozdanie z działalności leczniczej zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
172) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
173) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;
174) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;
175) Z-KS – karta statystyczna strajku;
176) Z.1.MRiRW – dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej, Przejściowej Płatności Uzupełniającej.
2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:
1) AP-01 – statystyczna ankieta przedsiębiorstw z kapitałem publicznym;
2) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;
3) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego;
4) BR-01a – badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;
5) BR-01b – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;
6) BR-04 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;
7) BRG – badanie ruchu granicznego pojazdów i osób;
8) BRGp – badanie ruchu granicznego osób przekraczających granicę pieszo;
9) KGD – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów). Kwestionariusz respondenta;
10) PDP – podróż do Polski;
11) PKZ – uczestnictwo w podróżach krajowych/zagranicznych;
12) SSI-10G – wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych;
13) SSI-10I – wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych;
14) ZD – ankieta, badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2017 roku;
15) ZG – kartoteka gospodarstwa domowego, badanie aktywności ekonomicznej ludności.
3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
§ 2. [Wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017]
1) GUGiK-1.00 – sprawozdanie o mapie zasadniczej;
2) GUGiK-1.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o mapie zasadniczej z danych powiatowych GUGiK-1.00;
3) GUGiK-2.00 – sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
4) GUGiK-2.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu z danych powiatowych GUGiK-2.00;
5) GUGiK-3.00 – sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji;
6) GUGiK-3.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00;
7) GUGiK-4.00 – sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej;
8) GUGiK-4.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o szczegółowej osnowie geodezyjnej z danych powiatowych GUGiK-4.00;
9) GUGiK-5.00 – sprawozdanie o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500–1:5000;
10) GUGiK-5.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500–1:5000 z danych powiatowych GUGiK-5.00;
11) GUGiK-6.00 – sprawozdanie w zakresie zbierania danych dotyczących ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
12) GUNB-1 – obiekty budowlane oddane do użytkowania;
13) GUNB-2 – nakazy rozbiórki obiektów budowlanych;
14) PZP-1 – lokalne planowanie i zagospodarowanie przestrzenne.
2. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw energii:
1) GAZ-1 – sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym;
2) GAZ-2 – sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń;
3) GAZ-3 – sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych;
4) G-09.1 – sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym;
5) G-09.2 – sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla;
6) G-09.3 – sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym;
7) G-09.4 – sprawozdanie o imporcie i przywozie (nabyciu wewnątrzunijnym) węgla kamiennego;
8) G-09.5 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wynikach z działalności w górnictwie węgla kamiennego;
9) G-09.6 – sprawozdanie o zatrudnieniu, wydajności, płacach i przepracowanym czasie pracy w górnictwie węgla kamiennego;
10) G-09.7 – sprawozdanie o inwestycjach w górnictwie węgla kamiennego;
11) G-09.8 – sprawozdanie o płatnościach publicznoprawnych i cywilnoprawnych realizowanych przez górnictwo węgla kamiennego oraz o strukturze zobowiązań i należności górnictwa węgla kamiennego;
12) G-09.9 – sprawozdanie o zasobach węgla kamiennego;
13) G-09.10 – sprawozdanie o skutkach środowiskowych działalności górnictwa węgla kamiennego;
14) G-09.11 – sprawozdanie o odmetanowywaniu i zagospodarowaniu metanu pochodzącego z kopalń węgla kamiennego;
15) G-10.m – miesięczne dane o energii elektrycznej;
16) G-10.1k – sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej;
17) G-10.1(w)k – sprawozdanie o działalności elektrowni wodnej/elektrowni wiatrowej;
18) G-10.2 – sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej;
19) G-10.3 – sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej;
20) G-10.4(D)k – sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się dystrybucją energii elektrycznej;
21) G-10.4(Ob)k – sprawozdanie przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego obrót energią elektryczną;
22) G-10.4(P)k – sprawozdanie o działalności operatora systemu przesyłowego elektroenergetycznego;
23) G-10.5 – sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych;
24) G-10.6 – sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej w instalacji odnawialnego źródła energii;
25) G-10.7 – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej;
26) G-10.7(P) – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć;
27) G-10.8 – sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału terytorialnego;
28) G-11e – sprawozdanie o cenach energii elektrycznej według kategorii standardowych odbiorców końcowych;
29) G-11g – sprawozdanie o cenach gazu ziemnego według kategorii standardowych odbiorców końcowych;
30) G-11n – sprawozdanie o cenach produktów naftowych i biopaliw;
31) MG-15 – produkcja i sprzedaż w koksownictwie;
32) MG-16 – zużycie węgla koksowego;
33) MG-17 – bilans koksu;
34) MG-18 – zatrudnienie według wieku w koksownictwie;
35) MG-19 – zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie;
36) MG-20 – nakłady inwestycyjne w koksownictwie;
37) MG-21 – import węgla koksowego do produkcji koksu;
38) RAF-1 – sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej;
39) RAF-2 – sprawozdanie o produkcji, obrocie, zapasach oraz o infrastrukturze magazynowej i przesyłowej ropy naftowej, produktów naftowych i biopaliw.
3. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej:
1) MG/NZ – sprawozdanie o nowych zamówieniach;
2) MG/NZ/D – sprawozdanie o nowych zamówieniach;
3) MG/PZ – sprawozdanie o portfelu zamówień;
4) MG/PZ/D – sprawozdanie o portfelu zamówień;
5) MG/PZR – sprawozdanie o portfelu zamówień na remonty statków;
6) MG/SZ – sprawozdanie z budowy statków;
7) MG/RS – sprawozdanie z remontów statków.
4. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego:
1) KK-1 – roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach;
2) KN-1 – działalność archiwalna.
5. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw nauki:
1) MN-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie biotechnologii;
2) MN-02 – sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii w przedsiębiorstwach.
6. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej: PM-1 – roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.
7. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy:
1) MRPiPS-01 – sprawozdanie o rynku pracy;
2) załącznik nr 1 do sprawozdania MRPiPS-01 – bezrobotni oraz poszukujący pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy;
3) załącznik nr 2 do sprawozdania MRPiPS-01 – bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej;
4) załącznik nr 3 do sprawozdania MRPiPS-01 – bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności;
5) załącznik nr 4 do sprawozdania MRPiPS-01 – poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych, kształcenie ustawiczne pracowników;
6) załącznik nr 5 do sprawozdania MRPiPS-01 – bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy;
7) załącznik nr 6 do sprawozdania MRPiPS-01 – formy wsparcia klientów urzędów pracy;
8) załącznik nr 7 do sprawozdania MRPiPS-01 – bezrobotni według gmin;
9) załącznik nr 8 do sprawozdania MRPiPS-01 – umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy regionalne, Program Aktywizacja i Integracja, zlecanie działań aktywizacyjnych;
10) MRPiPS-02 – sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy;
11) załącznik do sprawozdania MRPiPS-02 – efektywność programów na rzecz promocji zatrudnienia;
12) MRPiPS-04 – sprawozdanie o wydawanych zezwoleniach na pracę cudzoziemców w RP;
13) MRPiPS-06 – sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;
14) MRPiPS-06 – sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;
15) MRPiPS-07 – sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu.
8. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego:
1) MRPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach;
2) MRPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie.
9. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rolnictwa:
1) ZŚOR – ankieta o zużyciu środków ochrony roślin;
2) RRW-1 – sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin;
3) RRW-1 – sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin;
4) RRW-3 – sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru weterynaryjnego, organizacji i stanu kadr w Inspekcji Weterynaryjnej;
5) RRW-5 – sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów, w których produkowane są produkty pochodzenia zwierzęcego;
6) RRW-6 – sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt i mięsa;
7) RRW-7 – sprawozdanie o chorobach zakaźnych zwierząt;
8) RRW-17 – sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic;
9) RRW-18 – sprawozdanie o liczbie porcji nasienia knurów wprowadzonych do obrotu.
10. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rozwoju wsi:
1) RRW-2 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi;
2) RRW-8 – sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa;
3) RRW-9 – sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych;
4) RRW-10 – sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i urządzeń melioracji wodnych;
5) RRW-11 – sprawozdanie z realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów;
6) RRW-12 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków z należności, opłat rocznych i innych wymienionych w ustawie;
7) RRW-13 – sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej.
11. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa:
1) RRW-19 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego;
2) RRW-20 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego;
3) RRW-22 – zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli;
4) RRW-23 – zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących.
12. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rynków rolnych:
1) RRW-26 – sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka oraz produkcji przetworów mlecznych;
2) RRW-27 – sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych;
3) RRW-28 – sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i rozdysponowaniu alkoholu etylowego.
13. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:
1) MS-DB1 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach sądownictwa powszechnego;
2) MS-DB3 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości;
3) MS-DB5 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w zakładach dla nieletnich;
4) MS-DB6 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń Ministerstwa Sprawiedliwości;
5) MS-DB7 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury;
6) MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika;
7) MS-Not24 – sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych;
8) MS-OZSS-25 – sprawozdanie z działalności Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów;
9) MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych;
10) MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych;
11) MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych;
12) MS-S1e – sprawozdanie w sprawach cywilnych, prawa pracy i gospodarczych w elektronicznym postępowaniu upominawczym;
13) MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
14) MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
15) MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
16) MS-S5 wojsk. – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
17) MS-S5 wojsk. – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
18) MS-S6 – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej;
19) MS-S6 – sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej;
20) MS-S6 wojsk. – sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej);
21) MS-S7 – sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia;
22) MS-S7 wojsk. – sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia;
23) MS-S10 – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
24) MS-S10 – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
25) MS-S10 wojsk. – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
26) MS-S10 wojsk. – sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
27) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
28) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
29) MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
30) MS-S16/18 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych i nieletnich;
31) MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych;
32) MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych;
33) MS-S19k – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego;
34) MS-S19z – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych;
35) MS-S20KRS – sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej);
36) MS-S20KW – sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych;
37) MS-S20UN – sprawozdanie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych (według właściwości rzeczowej);
38) MS-S20z – sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych);
39) MS-S28 – karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego;
40) MS-S40 – sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej;
41) MS-S40 – sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej;
42) MS-ZK-2 – miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych;
43) MS-ZK-6 – sprawozdanie o nauczaniu skazanych;
44) MS-ZK-7 – sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia;
45) MS-ZK-8 – sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa;
46) MS-ZN26p – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym;
47) MS-ZN26s – sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich;
48) MS-ZN27p – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym;
49) MS-ZN27s – sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich.
14. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego: EN-1 – sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne.
15. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw środowiska:
1) OŚ-2a – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami;
2) OŚ-2b – sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska;
3) OŚ-2c – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych;
4) OŚ-3 – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem;
5) OŚ-4g – sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
6) załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g – obliczanie nadwyżki dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
7) OŚ-4p – sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
8) załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p – obliczanie nadwyżki dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
9) OŚ-4/r – roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów;
10) OŚ-4w – sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
11) OŚ-4w/n – sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
12) OŚ-26 – zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych i wyników prac hydrogeologicznych;
13) OŚ-27 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych.
16. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych:
1) MSWiA-29 – sprawozdanie o pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
2) MSWiA-30 – sprawozdanie o specjalistach pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
3) MSWiA-32 – sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej MSWiA;
4) MSWiA-33 – sprawozdanie z działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej MSWiA;
5) MSWiA-34 – sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej;
6) MSWiA-35 – sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;
7) MSWiA-36 – sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;
8) MSWiA-36a – sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;
9) MSWiA-38 – sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego;
10) MSWiA-39 – sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;
11) MSWiA-41 – sprawozdanie z działalności profilaktycznej;
12) MSWiA-42 – sprawozdanie z działalności ambulatoriów;
13) MSWiA-43 – sprawozdanie z działalności szpitala ogólnego i szpitala specjalistycznego;
14) MSWiA-44 – sprawozdanie z działalności Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW;
15) MSWiA-45 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
16) MSWiA-46 – sprawozdanie ze zużycia krwi i jej składników w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
17) MSWiA-47a – sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej.
17. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw zdrowia:
1) MZ-03 – sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;
2) MZ-06 – sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach;
3) MZ-10A – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty;
4) MZ-10B – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej;
5) MZ-10C – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty;
6) MZ-10D – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;
7) MZ-11 – sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej;
8) MZ-13 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;
9) MZ-14 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;
10) MZ-15 – sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;
11) MZ-19 – sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;
12) MZ-24 – roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
13) MZ-29 – sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego;
14) MZ-29A – sprawozdanie o działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie długoterminowej opieki zdrowotnej;
15) MZ-30 – sprawozdanie podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie psychiatrycznej opieki stacjonarnej;
16) MZ-35 – sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy;
17) MZ-35A – sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących;
18) MZ-35B – sprawozdanie z działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;
19) MZ-42 – sprawozdanie z działalności regionalnego centrum krwiodawstwa i krwiolecznictwa;
20) MZ-45 – sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego;
21) MZ-45A – sprawozdanie z zatrudnienia;
22) MZ-46 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej;
23) MZ-48 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku;
24) MZ-49 – sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej i promocji zdrowia;
25) MZ-50 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy;
26) MZ-52 – sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej;
27) MZ-53 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży;
28) MZ-54 – roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych;
29) MZ-55 – okresowy, dzienny meldunek o zachorowaniach i podejrzeniach zachorowań na grypę;
30) MZ-56 – dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach, zgłoszonych w okresie sprawozdawczym;
31) MZ-57 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości;
32) MZ-58 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania;
33) MZ-88 – sprawozdanie o pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
34) MZ-88A – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej w administracji i szkołach wyższych;
35) MZ-89 – sprawozdanie o specjalistach pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
36) MZ/N-1a – karta zgłoszenia nowotworu złośliwego;
37) MZ/Szp-11 – karta statystyczna szpitalna ogólna;
38) MZ/Szp-11B – karta statystyczna psychiatryczna;
39) PARPA-G1 – sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
18. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego:
1) KNF-02 – sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej zakładów ubezpieczeń/reasekuracji;
2) KNF-03 – sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw emerytalnych.
19. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego:
1) NBP-NK/B – ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych – biur;
2) NBP-NK/H – ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych – handlowych;
3) NBP-NK/M – ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych – magazynów;
4) NBP-NM/RP – ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych – rynek pierwotny;
5) NBP-NM/RW – ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych – rynek wtórny.
20. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prokuratora Krajowego:
1) PK-DB4 – sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury;
2) PK-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych;
3) PK-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych;
4) PK-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych.
21. Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1–20, są określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia.
§ 3. [Wzory zestawień tabelarycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017]
1) ŁP-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym;
2) ŁP-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie placówek pocztowych;
3) ŁP-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji;
4) ŁP-4 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów pocztowych, usługach i placówkach pocztowych, operatorów poza operatorem wyznaczonym;
5) ŁT-6 – zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej oraz o usługach dostępu do sieci Internet;
6) ŁT-7 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiokomunikacji oraz o abonentach w sieciach telekomunikacyjnych innych niż wykorzystywane do rozpowszechniania rozsiewczego naziemnego lub rozsiewczego satelitarnego (w sieciach kablowych);
7) MT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra;
8) PERN-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych;
9) TL-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanych statków powietrznych w ULC;
10) TWA – wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej;
11) WINS – wykaz inwestorów (innych niż indywidualni – realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby – oraz fundacje, kościoły i związki wyznaniowe), którzy oddali do użytkowania nowe budynki mieszkalne;
12) Z.2.GIJHARS – dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach, liczbie plantacji i plantatorów;
13) Z.3.ARR – dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych przeznaczonych do produkcji cukru;
14) Z.4.IERiGŻ-PIB – bilans ryb i owoców morza;
15) ZOŚ-1 – zestawienie tabelaryczne w zakresie sztucznych zbiorników wodnych;
16) ZOŚ-2 – zestawienie tabelaryczne w zakresie wyższych szczytów w pasmach górskich i największych głębokości na obszarze morskich wód wewnętrznych oraz wód terytorialnych (morza terytorialnego);
17) ZOŚ-3 – zestawienie tabelaryczne w zakresie najgłębszych i najdłuższych jaskiń;
18) ZOŚ-4 – zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych, termalnych i solanek;
19) ZOŚ-5 – zestawienia tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych;
20) ZOŚ-6 – zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych;
21) ZOŚ-7 – zestawienie tabelaryczne „Rodzinne ogrody działkowe”;
22) ZOŚ-8 – zestawienie tabelaryczne „Stan pszczelarstwa w Polsce”.
2. Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 4 do rozporządzenia.
§ 4. [Wejście w życie]
Prezes Rady Ministrów: B. Szydło
Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 14 marca 2017 r. (poz. 837)
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
- Data ogłoszenia: 2017-04-26
- Data wejścia w życie: 2017-05-11
- Data obowiązywania: 2018-02-12
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA