REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2011 nr 99 poz. 571
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 21 kwietnia 2011 r.
w sprawie ustalenia granicy portu morskiego we Fromborku od strony lądu
Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
Począwszy od punktu nr 1, zlokalizowanego na wierzchołku głowicy falochronu wschodniego, na styku działek ewidencyjnych nr 1000/1 (obręb ewidencyjny nr 11) i nr 1 (obręb ewidencyjny nr 6), granica biegnie w kierunku południowo-wschodnim odwodną krawędzią jego kamiennej skarpy do punktu nr 2 zlokalizowanego na przecięciu się północno-wschodniej odwodnej krawędzi tego falochronu z północno-wschodnią odwodną krawędzią kamiennego obrzutu linii brzegowej.
Od punktu nr 2 granica biegnie w dalszym ciągu w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż odwodnej linii kamiennego obrzutu linii brzegowej do punktu nr 3 zlokalizowanego na załamaniu się linii brzegowej u podstawy wyżej wymienionego falochronu.
W punkcie nr 3 granica załamuje się i biegnie w kierunku północno-wschodnim odwodną krawędzią kamiennego obrzutu linii brzegowej (działki ewidencyjnej nr 1, obręb ewidencyjny nr 6) do punktu nr 4 zlokalizowanego w północnym narożniku działki ewidencyjnej nr 1.
W punkcie nr 4 granica skręca w kierunku południowo-wschodnim i biegnie odwodną krawędzią kamiennego obrzutu linii brzegowej do punktu nr 5 zlokalizowanego w załamaniu dolnej krawędzi skarpy.
W punkcie nr 5 granica się załamuje i biegnie w kierunku wschodnim odwodną krawędzią kamiennego obrzutu do punktu nr 6 zlokalizowanego na styku granic działek ewidencyjnych nr 1000/1, 1 i 2/3 (obręb ewidencyjny nr 6).
Od punktu nr 6 granica biegnie w kierunku północno-wschodnim granicą działek ewidencyjnych nr 1000/1 i 2/3 do punktu nr 7 zlokalizowanego w północnym narożniku działki nr 2/3.
W punkcie nr 7 granica skręca w kierunku południowo-wschodnim i biegnie granicą działek ewidencyjnych nr 2/3 i 1 (obręb ewidencyjny nr 11), a dalej wspólnymi granicami działek ewidencyjnych nr 2/5 i 2/2 z działką ewidencyjną nr 5 (obręb ewidencyjny nr 4) do punktu nr 8 zlokalizowanego na przecięciu się granic działek ewidencyjnych nr 2/2, 5 i 8/1.
W punkcie nr 8 granica skręca w kierunku południowo-zachodnim i biegnie wzdłuż granicy działek ewidencyjnych nr 2/2 i 8/1 (obręb ewidencyjny nr 6) do punktu nr 9 zlokalizowanego w zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 8/1.
W punkcie nr 9 granica skręca w kierunku południowo-wschodnim i biegnie granicą działek ewidencyjnych nr 1 i 8/1 do punktu nr 10 zlokalizowanego we wschodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 1.
W punkcie nr 10 granica skręca w kierunku południowo-zachodnim i biegnie granicą działek ewidencyjnych nr 1 i 8/1 do punktu nr 11 zlokalizowanego w południowym narożniku działki ewidencyjnej nr 1.
W punkcie nr 11 granica skręca w kierunku północno-zachodnim i biegnie granicą działek ewidencyjnych nr 1 i 8/1 do punktu nr 12, zlokalizowanego w narożniku działki ewidencyjnej nr 8/1, na styku z granicami działek ewidencyjnych nr 1 i 5/2 (obręb ewidencyjny nr 6).
W punkcie nr 12 granica skręca w kierunku południowo-zachodnim i biegnie granicami działek ewidencyjnych nr 8/1 i 5/2 do punktu nr 13 zlokalizowanego na styku granic działek ewidencyjnych nr 8/1, 5/2 i 8/3.
W punkcie nr 13 granica załamuje się w kierunku północno-zachodnim i biegnie granicami działek ewidencyjnych nr 5/2 i 8/3 (obręb ewidencyjny nr 6) do punktu nr 14 zlokalizowanego w północno-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 8/3.
W punkcie nr 14 granica załamuje się w kierunku południowo-zachodnim i biegnie na odcinku około 345 m, równolegle do torów kolejowych, granicami działek ewidencyjnych nr 5/2 i 8/3 do punktu nr 15, zlokalizowanego w południowo-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 8/3, na styku z granicami działek ewidencyjnych nr 5/2 i 2 (obręb ewidencyjny nr 11).
W punkcie nr 15 granica skręca w kierunku północno-zachodnim i biegnie granicami działek ewidencyjnych nr 5/2 i 2 do punktu nr 16, zlokalizowanego w południowo-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 5/2, na styku z granicami działek ewidencyjnych nr 2 i 1000/1 (obręb ewidencyjny nr 3).
W punkcie nr 16 granica zmienia kierunek o około 30º na północ i biegnie przez działkę ewidencyjną nr 1000/1 do punktu nr 17 zlokalizowanego w południowym narożniku betonowego mola.
Od punktu nr 17 granica biegnie w tym samym kierunku, wzdłuż zewnętrznej (zachodniej) krawędzi betonowego mola, do punktu nr 18 zlokalizowanego na północnym narożniku nasady (podstawy) betonowego mola.
Od punktu nr 18 granica biegnie w kierunku północno-wschodnim przez działkę ewidencyjną nr 1000/1 do punktu nr 19 zlokalizowanego na wodzie w odległości około 32 m na zachód od zachodniego skraju prawej główki wejściowej do basenu portowego.
Od punktu nr 19 granica biegnie w kierunku północno-wschodnim i dochodzi do punktu nr 20, który jest usytuowany w odległości około 30 m na północ od prawej północnej główki wejściowej do basenu portowego.
W punkcie nr 20 granica skręca w kierunku południowo-wschodnim, dochodzi do punktu początkowego nr 1 i zamyka granicę portu morskiego we Fromborku.
2. Pomiędzy kolejnymi punktami wyznaczającymi granicę portu morskiego we Fromborku, opisanymi w ust. 1, granica ta biegnie odcinkami prostymi.
Nr punktu | Współrzędne w układzie „EUREF-89” | |
φ – szerokość geograficzna | λ – długość geograficzna | |
1 | 54°21'38.56” | 19°40'35.21” |
2 | 54°21'37.64” | 19°40'36.28” |
3 | 54°21'37.45” | 19°40'36.89” |
4 | 54°21'37.83” | 19°40'39.14” |
5 | 54°21'37.33” | 19°40'40.46” |
6 | 54°21'37.51” | 19°40'42.17” |
7 | 54°21'37.88” | 19°40'42.94” |
8 | 54°21'36.63” | 19°40'45.07” |
9 | 54°21'34.10” | 19°40'41.86” |
10 | 54°21'34.00” | 19°40'42.04” |
11 | 54°21'31.89” | 19°40'39.53” |
12 | 54°21'31.93” | 19°40'39.29” |
13 | 54°21'31.67” | 19°40'38.98” |
14 | 54°21'31.79” | 19°40'38.65” |
15 | 54°21'22.74” | 19°40'27.67” |
16 | 54°21'23.54” | 19°40'24.03” |
17 | 54°21'24.93” | 19°40'21.94” |
18 | 54°21'34.50” | 19°40'21.18” |
19 | 54°21'39.74” | 19°40'29.26” |
20 | 54°21'40.47” | 19°40'31.67” |
Minister Infrastruktury: C. Grabarczyk
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 216, poz. 1594).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2011 r. Nr 32, poz. 159.
3) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Żeglugi z dnia 20 listopada 1952 r. w sprawie ustalenia granicy terytorialnej morskiego portu rybackiego we Fromborku (Dz. U. z 1953 r. Nr 10, poz. 38), które na podstawie art. 69 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502 i Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817 oraz z 2011 r. Nr 32, poz. 159) traci moc z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.
- Data ogłoszenia: 2011-05-16
- Data wejścia w życie: 2011-05-31
- Data obowiązywania: 2011-05-31
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA