REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2010 nr 190 poz. 1275

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 1 października 2010 r.

w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Świnoujściu od strony lądu

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Granicę portu morskiego w Świnoujściu od strony lądu ustala się, jak następuje:

Poczynając od punktu nr 1 położonego na północnym skraju główki zachodniego falochronu wejściowego, granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim i północnym wzdłuż górnej krawędzi skarpy toru podejściowego północnego, przez punkty nr 2 i 3 położone odpowiednio na wysokości hektometrów 00.200N i 00.400N, do punktu nr 4 położonego na wysokości hektometra 01.100N.

W punkcie nr 4 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni, przecina tor podejściowy północny w punkcie hektometrowym 01.100N i biegnie do punktu nr 5 położonego na wodach Zatoki Pomorskiej w odległości około 1 920 m od punktu nr 4 oraz około 2 450 m na północny zachód od linii brzegu zatoki. Od punktu nr 5 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie w stronę brzegu Zatoki Pomorskiej, w średniej odległości od 197 m do 437 m od wschodniej krawędzi południowego odcinka projektowanego falochronu portu zewnętrznego, do punktu nr 6 położonego w linii brzegu Zatoki Pomorskiej, identycznego z punktem granicznym nr 274, na granicy obrębów ewidencyjnych nr 11 i 16 Świnoujście–Warszów.

W punkcie nr 6 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie linią brzegu Zatoki Pomorskiej granicą działek ewidencyjnych, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 14 leżącego na granicy działek ewidencyjnych w odległości około 415 m od punktu nr 6 oraz w odległości około 60 m na wschód od wjazdu na koronę projektowanego falochronu portu zewnętrznego. Punkty od nr 6 do nr 14 są jednocześnie punktami granicznymi nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 43290.

W punkcie nr 14 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni, przecina nieruchomości Skarbu Państwa opisane w księgach wieczystych Kw nr 43290 oraz Kw nr 21131 i dochodzi do punktu nr 15 będącego punktem wspólnym granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21139 i Kw nr 31489 oraz nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 21131. Odcinek granicy portu od punktu nr 6 do punktu nr 15 jest równocześnie odcinkiem granicy pasa technicznego wód morskich.

Od punktu nr 15 granica portu biegnie dalej w kierunku południowo-zachodnim, granicą prawną nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21139, Kw nr 21138 i Kw nr 31489, przez punkt nr 16 do punktu nr 17 położonego na wschodniej granicy ewidencyjnej pasa drogowego ulicy Ku Morzu na północno-zachodnim narożniku nieruchomości leśnej Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38009 w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje.

Od punktu nr 17 granica portu biegnie wschodnią granicą ewidencyjną pasa drogowego ulicy Ku Morzu przez punkty nr 18, 19 i 20 do punktu nr 21 położonego w północnej granicy pasa drogi dojazdowej do ujęcia wody, przecina drogę i biegnie dalej, nie zmieniając kierunku, wschodnią granicą pasa drogowego ulicy Ku Morzu przez punkty nr 22, 23, 24 i 25 do punktu nr 26. Odcinki granicy portu od punktu nr 17 do punktu nr 20 oraz od punktu nr 22 do punktu nr 26 są równocześnie odcinkami granicy prawnej nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38009 w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje.

W punkcie nr 26 granica portu zmienia kierunek na południowy, przecina oddziały leśne Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisane w księgach wieczystych: Kw nr 38009 i Kw nr 38004 i dochodzi do punktu nr 27, położonego na granicy obrębów 11 i 16 Świnoujście–Warszów, będącego jednocześnie wspólnym punktem granicznym nieruchomości Skarbu Państwa opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 38004 w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje, Kw nr 23064 w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. oraz Kw nr 38421 w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A.

W punkcie nr 27 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą obrębów nr 11 i 16 Świnoujście–Warszów przez punkt nr 28 do punktu nr 29. W punkcie nr 29 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie linią łamaną, północną granicą prawną pasa linii kolejowej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 46 będącego punktem wspólnym granic nieruchomości Skarbu Państwa opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 27627 i Kw nr 23064 w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. oraz Kw nr 39162 w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A.

Od punktu nr 46 do punktu nr 59 granica portu przebiega północną granicą prawną pasa linii kolejowej w kierunku północno-zachodnim. Punkt nr 59, położony w odległości około 22 m na zachód od zachodniego lica przyczółka wiaduktu drogowego ulicy Artyleryjskiej, jest punktem wspólnym granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21138 i Kw nr 21139 oraz nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 39162.

W punkcie nr 59 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie na odcinku 30 m zachodnią granicą nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 21138 do punktu nr 60, wspólnego dla granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21138 i Kw nr 21139 oraz nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38413.

W punkcie nr 60 granica portu zmienia kierunek na zachodni i biegnie południową granicą nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38413 przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 71, pozostawiając poza obszarem portu teren komunalny z podbudową starej bocznicy kolejowej.

W punkcie nr 71, wspólnym dla granic nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 38413 i Kw nr 27627 oraz nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 21139, granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie wzdłuż ogrodzenia, południową granicą nieruchomości opisanej w księdze wieczystej Kw nr 27627, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 80, w którym zbiegają się granice: nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 27627, nieruchomości komunalnej w użytkowaniu wieczystym PKN ORLEN S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 17984 oraz nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21138 i Kw nr 21139. Od punktu nr 80 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim wzdłuż ogrodzenia terenu bazy paliw PKN ORLEN S.A., południową granicą nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 27627, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 96 położonego przy załamaniu ogrodzenia terenu bazy paliw, w odległości około 15 m od bramy wjazdowej z ulicy Bunkrowej na teren portu.

W punkcie nr 96 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie, na odcinku 77 m, południowo-wschodnią granicą pasa drogowego ulicy Bunkrowej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 103 położonego na północnym narożniku nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 29362. Dalej granica portu przecina ulicę Bunkrową i przechodzi do punktu nr 104 leżącego na wschodnim narożniku nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38415.

Od punktu nr 104 granica portu biegnie w kierunku południowo-zachodnim i zachodnim, północną granicą pasa drogowego ulicy Bunkrowej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 142 u wylotu ulicy Bunkrowej na ulicę Dworcową. Tu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie wzdłuż ogrodzenia terenów portowych granicą nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 38414, przez punkty nr 143 i 144, do punktu nr 145. Tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i dochodzi do punktu nr 146 przy narożniku ogrodzenia.

Od punktu nr 146 granica portu biegnie granicami prawnymi działek ewidencyjnych, w średniej odległości 17–22 m od krawędzi nabrzeża przystani promowej bocznej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 151, w którym zmienia kierunek na południowy, i biegnie przez punkt nr 152 do punktu nr 153 położonego naprzeciw południowego łoża czołowej przystani promowej, w odległości około 37 m na wschód od północnego narożnika łoża.

W punkcie nr 153 granica portu zmienia ponownie kierunek na południowo-zachodni i biegnie północno-zachodnią granicą pasa drogowego ulicy Dworcowej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 159, pozostawiając poza obszarem portu ulicę Dworcową oraz południowo-wschodnią część podjazdu na miejską przeprawę promową (ulica Nadbrzeżna).

W punkcie nr 159 granica portu zmienia kierunek na zachodni i północno-zachodni i obiega południowy przyczółek przystani promowej, biegnąc granicą nieruchomości komunalnych opisanych w księdze wieczystej Kw nr 18918 przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 164 zlokalizowanego w odległości 7 m na południe od załamania nabrzeża miejskiej przeprawy promowej.

Od punktu nr 164 granica portu biegnie w kierunku zachodnim i południowo-zachodnim, w średniej odległości 4–8 m od Nabrzeża Postojowego, granicami nieruchomości komunalnych przez punkty o numeracji kolejnej do punktu nr 174 położonego u zbiegu granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 18916 i Kw nr 18941 oraz nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 18497.

W punkcie nr 174 granica portu zmienia kierunek na południowy i biegnie wzdłuż krawężnika placu manewrowego wschodnią granicą nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 18941 do punktu nr 179 stanowiącego południowy narożnik wyżej opisanej nieruchomości, położonego na zachodniej granicy pasa drogowego ulicy Dworcowej.

Od punktu nr 179 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim, przecina ulicę Dworcową, tereny stacji kolejowej i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 183 zlokalizowanego w północnej granicy nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 39202 (działka zlikwidowanej bocznicy kolejowej), przecina tę nieruchomość, dochodzi do punktu nr 184, po czym biegnie dalej w kierunku zachodnim i południowo-zachodnim, południową granicą wyżej opisanej nieruchomości, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 190 zlokalizowanego na narożniku wspólnym nieruchomości: Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A. opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 39202 i Kw nr 39162 oraz nieruchomości Polskich Kolei Państwowych S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 26470.

W punkcie nr 190 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina teren nieruchomości stanowiącej własność Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 14479, dochodzi do punktu nr 191 zlokalizowanego na zachodnim narożniku nieruchomości komunalnej w użytkowaniu wieczystym Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 19647, stąd biegnie, nie zmieniając kierunku, granicą wyżej opisanej nieruchomości przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 200, przecina ulicę Duńską i dochodzi do punktu nr 201, po czym nie zmieniając kierunku, przecina drogę dojazdową i parking terminala promowego, biegnąc granicą nieruchomości Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 20825 do punktu nr 202 stanowiącego wschodni narożnik wyżej opisanej nieruchomości.

W punkcie nr 202 granica portu odchyla się na południe, przecina ulicę Fińską, tereny magazynowo--składowe oraz bocznicę kolejową prowadzącą do bazy paliw PKN ORLEN S.A. przy Basenie Bałtyckim i dochodzi do punktu nr 203 leżącego na granicy nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym EURO TERMINAL Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 17818 oraz nieruchomości A.K.S. Holding Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 41914.

W punkcie nr 203 granica portu odchyla się w kierunku wschodnim i biegnie przez teren nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym EURO TERMINAL Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 17818 oraz nieruchomości w użytkowaniu wieczystym podmiotu prawnego opisanej w księdze wieczystej Kw nr 42624 do punktu nr 204. Tu załamuje się w kierunku południowo-wschodnim i biegnie wschodnią granicą wyżej opisanej nieruchomości prywatnej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 207 położonego w północnej granicy pasa drogowego ulicy Jana Sołtana. Dalej, nie zmieniając kierunku, granica portu przecina bocznicę kolejową, ulicę Jana Sołtana i plac parkingowy, po czym dochodzi do punktu nr 208 położonego na granicy wspólnej nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym EURO TERMINAL Sp. z o.o. opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 42666 i Kw nr 46028. Tu zmienia kierunek na wschodni i biegnie południową granicą nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym EURO TERMINAL Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 42666 przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 213 położonego na zachodniej granicy pasa drogowego ulicy Ludzi Morza.

Od punktu nr 213 granica przebiega w kierunku południowo-wschodnim linią graniczną pasa drogowego ulicy Ludzi Morza przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 218 i dalej wzdłuż ogrodzenia nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym EURO TERMINAL Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 17818 przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 221 będącego punktem granicznym nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Morskiej Stoczni Remontowej S.A. w Świnoujściu opisanej w księdze wieczystej Kw nr 9333. Dalej granica biegnie w kierunku południowo-zachodnim linią graniczną między wyżej opisanymi nieruchomościami do punktu nr 222.

W punkcie nr 222 granica portu załamuje się pod kątem prostym i dalej biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż projektowanej linii regulacyjnej ulicy Ludzi Morza, odchylając się w kierunku południowym, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 232. Na opisanym odcinku granica portu biegnie przez teren nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Morskiej Stoczni Remontowej S.A. w Świnoujściu opisanej w księdze wieczystej Kw nr 9333 oraz nieruchomości prywatnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 5154.

W punkcie nr 232, położonym na terenie wyżej opisanej nieruchomości prywatnej w odległości 10 m na północ od zabudowań gospodarstwa rolnego, granica portu zmienia kierunek na zachodni i dochodzi do punktu nr 233. Tu załamuje się w kierunku południowym i biegnie przez teren nieruchomości prywatnych, w przeciętnej odległości 20 m od wschodniego brzegu cieśniny Świny, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 236. Punkt nr 236 zlokalizowany jest na terenie nieruchomości prywatnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 4681, w odległości 31 m na zachód od budynku przy ulicy Mostowej 6.

W punkcie nr 236 granica portu zmienia kierunek na zachodni, wyłącza z obszaru portu nabrzeże i biegnie do punktu nr 237 położonego na wodach cieśniny Świny w odległości 50 m od ścianki nabrzeża. Następnie granica portu zmienia kierunek na południowy i biegnie wodami cieśniny Świny, w odległości 50 m od wymienionego nabrzeża i dalej w odległości 60 m od naturalnego brzegu cieśniny Świny, do punktu nr 238. Tu zmienia kierunek na wschodni i przez punkt nr 239 położony u podnóża wału ochronnego dochodzi do punktu nr 240 położonego na odlądowej granicy działki wału wchodzącej w skład nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie opisanej w księdze wieczystej Kw nr 43064.

W punkcie nr 240 granica portu zmienia kierunek na południowy i biegnie wschodnią granicą działki wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 244. Tu zmienia kierunek na wschodni, dochodzi do punktu nr 245, w którym ponownie zmienia kierunek na południowy, przecina rów melioracyjny i dochodzi do punktu nr 246. Następnie zmienia kierunek na zachodni i dochodzi do punktu nr 247, wtaczając do terenów portowych teren przepompowni melioracyjnej.

W punkcie nr 247 granica portu ponownie zmienia kierunek na południowy i biegnie odlądową granicą działki wału ochronnego cieśniny Świny przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 255, przecina rów melioracyjny i dalej biegnie na południe granicą wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 258. Następnie przecina trasę gazociągu przesyłowego i biegnąc dalej odlądową granicą działki wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych, dochodzi do punktu nr 261. Punkt nr 261 zlokalizowany jest na północnej granicy nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 16094, obejmującej końcowy odcinek wału ochronnego oraz grunty dzierżawione przez osoby fizyczne. Dalej granica portu biegnie nadal w kierunku południowym, przecina wyżej opisaną nieruchomość komunalną i przez punkt nr 262, położony na granicy wspólnej nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 16094 i Kw nr 20846, dochodzi do punktu nr 263 położonego w odległości 28 m na wschód od odwodnej krawędzi oczepu i 37 m na południe od narożnika skrzydełka nabrzeża w północnej części przystani promowej Karsibór „E”.

W punkcie nr 263 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie linią łamaną, równolegle do odwodnych krawędzi nabrzeży i stanowisk cumowniczych przystani promowej, w odległości 30 i 20 m przecinając dwukrotnie pas drogi wojewódzkiej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 268 zlokalizowanego w odległości 23 m na północny wschód od południowego narożnika nabrzeża przystani promowej, na terenie nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 20846. Dalej granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż odwodnego podnóża wału ochronnego przez punkt nr 269 do punktu nr 270 położonego w zachodniej granicy pasa drogowego przeprawy mostowej na wyspę Karsibór, na nasypie przyczółka mostowego.

W punkcie nr 270 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą pasa drogowego przez punkt nr 271 do punktu nr 272 i dalej w odległości 5 m od północno-zachodniego skraju mostu drogowego przez cieśninę Świnę i dochodzi do punktu nr 273 położonego na odwodnej ścianie przyczółka mostowego na wyspie Karsibór. Dalej granica portu biegnie granicą działki drogowej w kierunku zachodnim do punktu nr 274, po czym załamuje się pod kątem prostym i biegnie w kierunku południowo-zachodnim granicą pasa drogowego u podnóża nasypu przez punkt nr 275 do punktu nr 276. Tu odchyla się w kierunku południowym i biegnie zachodnią granicą pasa drogowego ulicy Mostowej na wyspie Karsibór przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 279, pozostawiając w obszarze portu tereny otaczające basen barkowy Karsibór.

Od punktu nr 279 granica portu biegnie nadal granicą pasa drogowego ulicy Mostowej do punktu nr 280, położonego w odległości 42 m od północnej granicy pasa drogowego ulicy 1-go Maja, w którym skręca w kierunku zachodnim, i biegnie do punktu nr 281 na południowo-zachodniej granicy pasa drogowego ulicy Kanałowej, położonego w odległości 42 m od linii brzegu Kanału Piastowskiego, wspólnego dla granic pasów drogowych ulic: Kanałowej i 1-go Maja oraz nieruchomości Skarbu Państwa nieposiadającej księgi wieczystej. Biegnąc dalej w tym samym kierunku, granica portu przecina Kanał Piastowski i przez punkt nr 282 położony w linii zachodniego brzegu kanału dochodzi do punktu nr 283 położonego w odległości 44 m od linii zachodniego brzegu Kanału Piastowskiego na granicy prawnej oddziału leśnego nr 269/9, wchodzącego w skład nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36981.

W punkcie nr 283 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie wzdłuż drogi leśnej granicą Lasów Państwowych przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 289, pozostawiając w obszarze portu rozdzielnię energetyczną i Stację Nautyczną Karsibór, następnie przecina ulicę Karsiborską i dochodzi do punktu nr 290 będącego punktem wspólnym granic: pasa drogowego i nieruchomości prywatnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 4239.

Od punktu nr 290 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim linią łamaną wzdłuż granicy wyżej opisanej nieruchomości prywatnej, a następnie wschodnią granicą oddziałów leśnych nr 269/14 i 269/4, wchodzących w skład nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36981, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 296.

W punkcie nr 296 granica portu zmienia kierunek na wschodni i biegnie w kierunku wschodnim południową granicą nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12139, przez punkty nr: 297 i 298 do punktu nr 299 zlokalizowanego na odwodnej krawędzi Nabrzeża Arkona (nabrzeże nr 95), następnie do punktu nr 300 znajdującego się na wodach Kanału Piastowskiego w odległości 47 m od krawędzi nabrzeża. Dalej granica biegnie w kierunku północnym, wodami kanału, do punktu nr 301, gdzie zmienia kierunek na zachodni i biegnie północną granicą wyżej opisanej nieruchomości przez punkt nr 302 na odwodnej krawędzi Nabrzeża Arkona, punkty nr: 303 i 304 do punktu nr 305 wspólnego dla granic nieruchomości:

– komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 31487,

– Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36981,

– Skarbu Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12139.

W punkcie nr 305 granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie granicą wspólną wyżej opisanych nieruchomości: komunalnej i leśnej do punktu nr306, następnie przecina nieruchomość komunalną i granicę terenów przystani promowej Karsibór „W” i dochodzi do punktu nr 307 położonego w odległości 39,6 m na południowy zachód od narożnika południowego nabrzeża postojowego przeprawy promowej, w obszarze nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36690.

Od punktu nr 307 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim, przecina dojazd do południowego promowego stanowiska cumowniczego i dochodzi do punktu nr 308 na południowo-wschodniej granicy pasa drogi dojazdowej do północnego promowego stanowiska cumowniczego, tu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie granicą pasa drogi dojazdowej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 312 położonego w odległości 30 m od lica północnego nabrzeża postojowego przeprawy promowej.

W punkcie nr 312 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni, przecina drogę dojazdową do północnego promowego stanowiska cumowniczego, dochodzi do punktu nr 313 na północno-zachodniej granicy pasa drogi dojazdowej, tu zmienia kierunek na północny i biegnie wschodnią granicą nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 31380 i Kw nr 20844, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 318 położonego na północno-wschodnim narożniku nieruchomości Kw nr 20844, w odległości 30,5 m na północny zachód od zakończenia oczepu północnego nabrzeża postojowego przystani promowej.

W punkcie nr 318 granica portu zmienia kierunek na zachodni i biegnie północną granicą wyżej opisanej nieruchomości komunalnej do punktu nr 319, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie południowo-wschodnią granicą nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 21671, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 322 wspólnego dla granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21671 i Kw nr 20844 oraz nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36981.

Od punktu nr 322 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim, północno-wschodnią granicą wyżej opisanej nieruchomości leśnej, wzdłuż podnóża wału ochronnego pola refulacyjnego „A” przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 331. Dalej granica portu pozostawia podnóże wału i biegnie nadal granicą nieruchomości leśnej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 336 położonego przy brzegu Kanału Mulnik.

W punkcie nr 336 granica portu zmienia kierunek na wschodni i biegnie przez teren nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 21671, dochodząc do punktu nr 337 położonego na granicy prawnej działek ewidencyjnych wchodzących w skład tej nieruchomości, w odległości 51,6 m na wschód od załamania linii brzegowej Kanału Mulnik.

Od punktu nr 337 granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, granicą prawną działek ewidencyjnych wchodzących w skład wyżej opisanej nieruchomości komunalnej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 339 położonego w odległości 27,5 m na zachód od linii brzegu Kanału Mielińskiego oraz w odległości około 86 m na północ od południowego cypla wyspy Mielin.

Od punktu nr 339 granica portu biegnie w kierunku północnym przez teren wyżej opisanej nieruchomości komunalnej, granicą prawną działek ewidencyjnych, w średniej odległości 25,5 – 67,5 m od linii brzegu Kanału Mielińskiego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 346 położonego w odległości około 70 m na południe od linii brzegu w rejonie ujścia Kanału Mulnik do Kanału Mielińskiego.

W punkcie nr 346 granica portu załamuje się pod kątem prostym i biegnie w kierunku zachodnim do punktu nr 347, w którym ponownie załamuje się pod kątem prostym, i dochodzi do punktu nr 348 położonego w odległości 15 m od linii brzegu Kanału Mulnik.

Od punktu nr 348 granica portu biegnie w ogólnym kierunku zachodnim, linią łamaną, w odległości 15 m od linii brzegu Kanału Mulnik, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 352 położonego w linii brzegu kanału.

W punkcie nr 352 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie linią brzegu Kanału Mulnik, granicą prawną nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 46670 w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 357 położonego na południowym cyplu półwyspu rozdzielającego odnogi Kanału Mulnik, tu zmienia kierunek na zachodni, przecina zachodnią odnogę kanału i dochodzi do punktu nr 358 położonego w zachodniej linii brzegu Kanału Mulnik.

Od punktu nr 358 granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim, linią zachodniego brzegu Kanału Mulnik, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 383 położonego na granicy akwenów, po północnej stronie ujścia Kanału Mulnik do Kanału Mielińskiego.

W punkcie nr 383 granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie zachodnią linią brzegu Kanału Mielińskiego przez punkty nr: 384 i 385 do punktu nr 386, w którym zmienia kierunek na zachodni, przecina tereny magazynowo-składowe zlokalizowane na obszarze nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 40643 i dochodzi do punktu nr 387 położonego na granicy nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Międzyzdroje opisanej w księdze wieczystej Kw nr 36981.

W punkcie nr 387 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie granicą oddziałów leśnych wchodzących w skład wyżej opisanej nieruchomości leśnej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 391 położonego na przecięciu granic oddziałów leśnych nr: 254/3, 254/4, 255/12 i 255/15, tu zmienia kierunek na północno-wschodni i dochodzi do punktu nr 392 na południowym narożniku nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Fundacji „Instytut Charytatywny Św. Brata Alberta” opisanej w księdze wieczystej Kw nr 22550.

Od punktu nr 392 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim, granicą wyżej opisanej nieruchomości, przez punkt nr 393 do punktu nr 394, w którym zmienia kierunek na północno-wschodni, i dochodzi do punktu nr 395, tu zmienia kierunek na wschodni i dochodzi do punktu nr 396, w którym zmienia kierunek na północno-wschodni, i dochodzi do punktu nr 397 położonego przy narożniku ogrodzenia, na granicy nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12212.

Od punktu nr 397 granica portu biegnie granicą wyżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa, początkowo w kierunku północno-wschodnim, wzdłuż ogrodzenia, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 402 położonego na odwodnej krawędzi oczepu nabrzeża nr 87, w linii zachodniego brzegu Kanału Mielińskiego, i dalej do punktu nr 403 położonego na wodach Kanału Mielińskiego, w odległości 43 m od krawędzi nabrzeża. Następnie granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie wodami Kanału Mielińskiego przez punkt nr 404 do punktu nr 405 położonego w odległości 51 m od odwodnej krawędzi oczepu nabrzeża nr 87. Tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie przez punkt nr 406 położony na krawędzi nabrzeża i dalej granicą nieruchomości, wzdłuż ogrodzenia, przez punkty nr: 407 i 408 do punktu nr 409 położonego w północno-zachodnim odcinku granicy wyżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa.

Od punktu nr 409 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim, w odległości 30 m od krawędzi starego nabrzeża paliwowego, granicą działek ewidencyjnych wchodzących w skład nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 40980, przez punkt nr 410 do punktu nr 411, po czym zmienia kierunek na wschodni i północno-wschodni i przez punkt nr 412 dochodzi do punktu nr 413 położonego na odwodnej krawędzi oczepu nabrzeża paliwowego, w linii brzegu Kanału Mielińskiego.

W punkcie nr 413 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie do punktu nr 414 na narożniku skrzydełka nabrzeża paliwowego, tu załamuje się pod kątem prostym i wzdłuż krawędzi skrzydełka nabrzeża przez punkt nr 415 dochodzi do punktu nr 416 położonego w linii nieumocnionego brzegu Kanału Mielińskiego.

Od punktu nr 416 granica portu biegnie nadal w kierunku północno-zachodnim, nieumocnionym brzegiem Kanału Mielińskiego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 420 położonego w granicy nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Agencji Mienia Wojskowego Oddział w Szczecinie opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12566.

W punkcie nr 420 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie granicą wyżej opisanej nieruchomości przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 423 stanowiącego narożnik nabrzeża i dalej wzdłuż odwodnej krawędzi nabrzeża, linią łamaną, przez punkty nr: 424 i 425 do punktu nr 426 położonego we wschodnim narożu basenu promowego, tu zmienia kierunek na zachodni i granicą wyżej opisanej nieruchomości przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 431 położonego w zachodnim narożu basenu promowego. Biegnąc nadal granicą nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Agencji Mienia Wojskowego Oddział w Szczecinie opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12566, granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie krawędzią nabrzeża, linią łamaną, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 439, w którym zmienia kierunek na zachodni, dochodzi wzdłuż ogrodzenia do punktu nr 440, zmienia kierunek na południowy i wzdłuż ogrodzenia wyżej opisanej nieruchomości dochodzi do punktu nr 441.

Od punktu nr 441 granica portu biegnie w kierunku południowo-zachodnim, wzdłuż ogrodzenia, granicą nieruchomości stanowiącej własność BALTCHEM S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 19229, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 447, tu wraz z granicą wyżej wymienionej nieruchomości zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie nadal wzdłuż ogrodzenia przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 453, w którym przyjmuje kierunek wschodni, a następnie północno-wschodni, i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 461, tu zmienia kierunek na południowo-wschodni i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 467, w którym zmienia kierunek na północno-wschodni, i biegnąc wzdłuż ogrodzenia i licem ściany hangaru łodziowego przez punkty o numerach kolejnych, dochodzi do punktu nr 474 u zbiegu nabrzeży PORTY - PETROL i Basenu Południowego, na południowym cyplu wejścia do basenu.

W punkcie nr 474 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie wodami cieśniny Świny do punktu nr 475 zlokalizowanego w odległości 56 m od nabrzeża na wschodnim brzegu Półwyspu Kosa. Tu granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie wodami cieśniny Świny przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 488 zlokalizowanego w odległości 58 m od północno-wschodniego narożnika nabrzeża Półwyspu Kosa. Dalej biegnie wodami cieśniny Świny łukiem, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 494 u wylotu kanału portowego. Dalej biegnie wodami kanału w kierunku zachodnim przez punkty nr: 495 i 496 do punktu nr 497. Punkty o numerach od 475 do 497 są jednocześnie punktami granicznymi nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12213.

W punkcie nr 497 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie przez teren wyżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa przez punkty nr: 498 i 499 do punktu nr 500, po czym wodami Basenu Zimowego, w ogólnym kierunku południowym, przez punkty nr 501 i 502 do punktu nr 503 położonego na krawędzi nabrzeża portowego.

W dalszym przebiegu granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, granicą nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12213, dochodzi wzdłuż ogrodzenia do punktu nr 504, a następnie zmienia wraz z ogrodzeniem kierunek na zachodni i dochodzi do punktu nr 505.

W punkcie nr 505 granica portu zmienia kierunek na północny, przebiega przez teren nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 5569, w odległości 10 m od nabrzeża gazowni, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 508, po czym zmienia kierunek na zachodni i biegnie północną granicą wyżej opisanej nieruchomości do punktu nr 509.

Od punktu nr 509 granica portu przebiega w kierunku północnym, odchylając się dalej w kierunku północno-wschodnim, przez tereny nieruchomości Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym P.H. Węglobud S.A. w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej i w trwałym zarządzie Straży Granicznej, opisanych w księgach wieczystych odpowiednio: Kw nr 14689, Kw nr 12556 i Kw nr 43800, w odległości 15–25 m od nabrzeży: Opałowego, Straży Granicznej i Policji, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 521 położonego na granicy pasa drogowego u zbiegu ulic Daszyńskiego i Wybrzeże Władysława IV. Tu granica portu zmienia kierunek na wschodni i dochodzi do punktu nr 522 zlokalizowanego na załamaniu granicy pasa drogowego ulicy Wybrzeże Władysława IV w odległości 8 m od krawędzi nabrzeża portowego.

Od punktu nr 522 granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim, równolegle do krawędzi nabrzeża, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 528 położonego u wylotu ulicy Marynarzy. Tu załamuje się pod kątem prostym na północny zachód i dochodzi do punktu nr 529 położonego w odległości 1,5 m od punktu nr 528. Dalej granica ponownie zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie południową granicą pasa drogowego ulicy Wybrzeże Władysława IV, równolegle do nabrzeża w odległości 10 m od jego krawędzi, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 538. Punkt nr 538 jest punktem granicznym nieruchomości komunalnej w zarządzie Żeglugi Świnoujskiej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 12134.

Od punktu nr 538 granica portu biegnie w kierunku wschodnim, północną granicą wyżej opisanej nieruchomości komunalnej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 555 położonego w rejonie wjazdu na miejską przystań promową u wylotu ulicy Bolesława Chrobrego. Dalej granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, południową granicą pasa drogowego ulicy Wybrzeże Władysława IV, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 565 położonego w rejonie skrzyżowania ulic Wybrzeże Władysława IV i Jana z Kolna.

W punkcie nr 565 granica portu zmienia kierunek na południowy i dalej biegnie linią łamaną, wracając na kierunek wschodni, południową i wschodnią granicą nieruchomości komunalnej w użytkowaniu wieczystym PKN ORLEN S.A. opisanej w księdze wieczystej Kw nr 16957, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 572, wyłączając teren stacji paliw z obszaru portu.

W punkcie nr 572 granica portu powraca na kierunek wschodni i biegnie dalej południową granicą pasa drogowego ulicy Wybrzeże Władysława IV przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 592 zlokalizowanego przy południowym słupku bramy wjazdowej na tereny otaczające Basen Północny. Stąd granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim przez tereny komunalne, południowo-wschodnimi granicami działek drogi dojazdowej do Stacji Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 601 położonego w przecięciu granicy działki drogowej z południowo-zachodnim odcinkiem granicy nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni opisanej w księdze wieczystej Kw nr 44267.

Od punktu nr 601 granica portu biegnie w kierunku północno-zachodnim, granicą wyżej opisanej nieruchomości, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 604 położonego w linii brzegu Basenu Północnego. W punkcie nr 604 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i obiega Basen Północny, linią brzegu basenu będącą równocześnie odwodną granicą nieruchomości komunalnej w trwałym zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji Wyspiarz opisanej w księdze wieczystej Kw nr 14660, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 634 położonego na narożniku oczepu nabrzeża otaczającego Basen Północny, po północnej stronie wejścia do basenu. Tu zmienia kierunek na północny, dochodzi krawędzią skrzydełka nabrzeża do punktu nr 635, zmienia kierunek na wschodni i biegnie odwodną krawędzią pochylni zjazdowej do punktu nr 636, w którym zmienia kierunek na południowy, i dochodzi do punktu nr 637 na odwodnej granicy umocnienia brzegowego cieśniny Świny będącego częścią składową nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 28730.

W punkcie nr 637 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie linią zachodniego brzegu cieśniny Świny przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 644 położonego w odległości 35,6 m od linii południowego brzegu Basenu Jachtowego, tu odchyla się na północ i biegnie dalej przez punkt nr 645 do punktu nr 646 położonego w linii południowego brzegu basenu, pozostawiając w granicach portu przymulisko wraz z umocnieniem południowego brzegu wejścia do Basenu Jachtowego.

Od punktu nr 646 granica portu obiega Basen Jachtowy i ostrogę stanowiącą północny brzeg wejścia do basenu, biegnąc linią brzegu wód portowych przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 654 położonego w przecięciu linii brzegu cieśniny Świny z granicą wspólną nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 18553 i nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 28730.

Od punktu nr 654 granica portu biegnie w kierunku zachodnim, północną granicą wyżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 658 na południowo-zachodnim narożniku nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 41164.

W punkcie nr 658 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie granicą wyżej opisanej nieruchomości Skarbu Państwa, wschodnią stroną drogi gruntowej, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 670, wspólnego dla granic nieruchomości komunalnych opisanych w księgach wieczystych: Kw nr 21129 i Kw nr 31377 oraz nieruchomości Skarbu Państwa opisanej w księdze wieczystej Kw nr 41164, w rejonie skrzyżowania wyżej wymienionej drogi gruntowej z drogą prowadzącą do brzegu cieśniny Świny.

Dalej granica portu biegnie w ogólnym kierunku północnym, wschodnią granicą nieruchomości komunalnej opisanej w księdze wieczystej Kw nr 31377, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 679 stanowiącego północno-zachodni narożnik nieruchomości Skarbu Państwa „Stawa Nabieżnikowa Galeriowa” w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie opisanej w księdze wieczystej Kw nr 43648, pozostawiając poza obszarem portu teren parkingu i pętli drogowej kończących ulicę Uzdrowiskową.

Od punktu nr 679 granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, zachodnią granicą nieruchomości Skarbu Państwa „Falochron Wejściowy Zachodni” w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie opisanej w księdze wieczystej Kw nr 43647, wzdłuż zachodniego skraju falochronu, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 683 zlokalizowanego na przecięciu wyżej opisanej granicy nieruchomości z linią brzegu wód morskich i biegnąc dalej granicą nieruchomości przez punkty o numerach kolejnych, dochodzi do punktu nr 687 położonego na zachodnim skraju główki falochronu wejściowego zachodniego, tu zmienia kierunek na północno-wschodni i kończy swój przebieg w punkcie nr 1, od którego rozpoczęto opis granic. Punkty załamania granicy portu od nr 681 do nr 683 są równocześnie punktami granicy pasa technicznego wybrzeża Morza Bałtyckiego.

2. Pomiędzy kolejnymi punktami wyznaczającymi granice portu morskiego w Świnoujściu, opisanymi w ust. 1, granica biegnie odcinkami prostymi.

§ 2.
Wykaz współrzędnych geograficznych punktów załamań granicy odlądowej dla portu morskiego w Świnoujściu podano w układzie Światowego Systemu Geodezyjnego (World Geodetic System 84 – WGS-84), Geodezyjnego Systemu Odniesień Przestrzennych 1980 (Geodetic Reference System 1980 – GRS-80):

Nr
punktu

Współrzędne w układzie WGS-84 / GRS-80

Ф – szerokość geograficzna

A – długość geograficzna

1

2

3

1

53°55'35.0501”

14°16'37.9688”

2

53°55'49.8216”

14°16'20.8834”

3

53°55'57.3635”

14°16'17.2089”

4

53°56'18.3975”

14°16'15.2303”

5

53°56'31.6641”

14°17'58.1627”

6

53°54'58.7221”

14°18'32.5228”

7

53°54'58.9467”

14°18'30.6036”

8

53°54'59.2609”

14°18'28.3682”

9

53°54'59.8824”

14°18'25.9771”

10

53°55'00.4706”

14°18'22.8672”

11

53°55'01.1897”

14°18'20.0371”

12

53°55'02.3346”

14° 18'15.9520”

13

53°55'03.0325”

14°18'12.7438”

14

53°55'03.4157”

14°18'11.2027”

15

53°54'58.7011”

14°18'08.1535”

16

53°54'56.4124”

14°18'07.0024”

17

53°54'51.9087”

14°18'04.7394”

18

53°54'45.6354”

14°18'02.4001”

19

53°54'44.0505”

14°18'01.8736”

20

53°54'40.2650”

14°18'00.3847”

21

53°54'37.7142”

14°17'59.3402”

22

53°54'36.8795”

14°17'58.9961”

23

53°54'31.6870”

14°17'57.2238”

24

53°54'24.9702”

14°17'54.7411”

25

53°54'21.4569”

14°17'53.5315”

26

53°54'17.9063”

14°17'52.1851”

27

53°54'08.0148”

14°17'52.8015”

28

53°54'07.2243”

14°17'51.4495”

 

1

2

3

29

53°54'07.0900”

14°17'51.2192”

30

53°54'07.1675”

14°17'51.0837”

31

53°54'07.4870”

14°17'50.8559”

32

53°54'07.9387”

14°17'49.7267”

33

53°54'08.1913”

14°17'49.1726”

34

53°54'08.5033”

14°17'48.7129”

35

53°54'08.8984”

14°17'47.8887”

36

53°54'09.0790”

14°17'47.6584”

37

53°54'09.6686”

14°17'46.5651”

38

53°54'10.3549”

14°17'45.2771”

39

53°54'11.2547”

14°17'43.5975”

40

53°54'11.2162”

14°17'44.0731”

41

53°54'11.3737”

14°17'44.2936”

42

53°54'11.5735”

14°17'44.0275”

43

53°54'11.8648”

14°17'43.3936”

44

53°54' 12.0335”

14°17'42.3364”

45

53°54'12.5440”

14°17'41.3491”

46

53°54'12.8865”

14°17'40.6911”

47

53°54'13.6397”

14°17'39.2600”

48

53°54'14.1639”

14°17'38.3189”

49

53°54'15.5103”

14°17'35.7909”

50

53°54'16.4111”

14°17'34.2422”

51

53°54'16.8329”

14°17'33.4853”

52

53°54'18.5377”

14°17'30.3744”

53

53°54'20.6663”

14°17'26.0409”

54

53°54'21.6414”

14°17'23.1986”

55

53°54'22.4770”

14°17'19.9854”

56

53°54'22.8398”

14°17'17.9238”

57

53°54'22.9144”

14°17'17.4602”

58

53°54'22.9876”

14°17'16.9752”

59

53°54'23.1107”

14°17'15.7903”

60

53°54'23.9995”

14°17'16.4507”

61

53°54'24.4591”

14°17'13.7305”

62

53°54'24.2508”

14°17'10.2024”

63

53°54'24.2240”

14°17'05.5733”

64

53°54'23.3465”

14°17'00.3148”

65

53°54'23.5294”

14°16'56.7875”

66

53°54'23.7347”

14°16'55.6203”

67

53°54'23.8993”

14°16'55.0148”

68

53°54'24.2691”

14°16'53.9235”

69

53°54'24.6940”

14°16'52.9497”

70

53°54'25.3520”

14°16'51.4072”

71

53°54'25.6578”

14°16'50.9586”

72

53°54'25.5545”

14°16'50.7450”

73

53°54'25.4350”

14°16'50.5110”

74

53°54'25.3430”

14°16'50.3224”

75

53°54'24.8244”

14°16'49.3047”

76

53°54'24.2706”

14°16'48.1809”

77

53°54'24.0845”

14°16'47.8104”

 

1

2

3

78

53°54'24.0430”

14°16'47.7078”

79

53°54'23.9950”

14°16'47.6156”

80

53°54'23.9478”

14°16'47.5052”

81

53°54'24.0102”

14°16'47.4315”

82

53°54'24.4205”

14°16'46.7398”

83

53°54'25.4502”

14°16'45.0343”

84

53°54'25.4555”

14°16'44.9940”

85

53°54'25.7169”

14°16'44.0062”

86

53°54'25.7282”

14°16'43.3931”

87

53°54'25.6657”

14°16'43.0321”

88

53°54'26.1263”

14°16'42.6464”

89

53°54'26.3977”

14°16'41.1289”

90

53°54'26.4611”

14°16'40.7849”

91

53°54'26.8008”

14°16'38.9253”

92

53°54'27.2027”

14°16'37.3653”

93

53°54'27.6051”

14°16'35.8042”

94

53°54'28.3262”

14°16'33.0202”

95

53°54'28.4668”

14°16'32.4590”

96

53°54'28.6715”

14°16'31.6793”

97

53°54'28.2932”

14°16'31.2298”

98

53°54'28.2972”

14°16'31.2207”

99

53°54'27.5931”

14°16'30.3747”

100

53°54'27.3308”

14°16'30.0410”

101

53°54'27.1255”

14°16'29.7962”

102

53°54'26.7673”

14°16'29.3728”

103

53°54'26.6483”

14°16'29.2205”

104

53°54'26.7062”

14°16'28.5940”

105

53°54'25.6628”

14°16'27.2900”

106

53°54'25.5641”

14°16'27.1473”

107

53°54'25.4611”

14°16'26.9600”

108

53°54'25.3716”

14°16'26.7679”

109

53°54'25.2950”

14°16'26.5580”

110

53°54'25.1690”

14°16'26.0554”

111

53°54'25.1231”

14°16'25.7464”

112

53°54'25.1097”

14°16'25.4573”

113

53°54'25.1096”

14°16'25.1789”

114

53°54'25.1289”

14°16'24.0517”

115

53°54'25.2621”

14°16'22.6358”

116

53°54'25.2794”

14°16'22.0005”

117

53°54'25.4833”

14°16'21.3475”

118

53°54'25.4667”

14°16'21.2153”

119

53°54'25.4534”

14°16'21.0978”

120

53°54'25.4242”

14°16'20.7533”

121

53°54'25.2707”

14°16'18.9428”

122

53°54'25.2611”

14°16'18.7784”

123

53°54'25.2301”

14°16'18.2109”

124

53°54'25.1928”

14°16'17.8686”

125

53°54'25.1851”

14°16'17.7561”

126

53°54'25.1159”

14°16'17.3040”

 

1

2

3

127

53°54'25.0043”

14° 16'16.7686”

128

53°54'24.9201”

14°16'16.4233”

129

53°54'24.7955”

14°16'16.0110”

130

53°54'24.7594”

14°16'15.8927”

131

53°54'24.6574”

14°16'15.6204”

132

53°54'24.3872”

14°16'14.9978”

133

53°54'24.1021”

14°16'14.3575”

134

53°54'23.7242”

14° 16'13.5846”

135

53°54'23.5720”

14°16'13.2656”

136

53°54'23.1457”

14°16'12.1308”

137

53°54'23.0305”

14°16'11.8177”

138

53°54'22.8616”

14°16'11.2800”

139

53°54'22.7725”

14°16'10.8100”

140

53°54'22.7400”

14°16'10.0787”

141

53°54'22.7072”

14°16'09.4609”

142

53°54'22.6985”

14°16'09.2082”

143

53°54'22.9846”

14°16'08.7378”

144

53°54'23.1082”

14°16'08.5346”

145

53°54'23.2453”

14°16'07.9753”

146

53°54'22.5773”

14°16'06.7724”

147

53°54'22.4975”

14°16'06.9070”

148

53°54'22.0242”

14°16'06.0779”

149

53°54'21.4911”

14°16'05.3102”

150

53°54'20.9978”

14°16'04.6573”

151

53°54'20.4338”

14°16'03.7387”

152

53°54'20.1451”

14°16'03.7406”

153

53°54'19.9195”

14°16'03.7422”

154

53°54'19.7379”

14°16'03.1308”

155

53°54'19.6972”

14°16'02.9942”

156

53°54'19.5703”

14°16'02.7931”

157

53°54'19.5048”

14°16'02.6434”

158

53°54'19.4582”

14°16'02.5193”

159

53°54'19.1748”

14°16'01.7435”

160

53°54'19.1918”

14°16'01.4228”

161

53°54'19.2749”

14°16'01.2376”

162

53°54'19.4151”

14°16'00.9259”

163

53°54'19.4715”

14°16'00.8005”

164

53°54'19.4964”

14°16'00.7446”

165

53°54'19.4272”

14°15'59.1003”

166

53°54'19.3866”

14°15'58.6546”

167

53°54'19.3281”

14°15'57.8888”

168

53°54'19.2359”

14°15'57.4678”

169

53°54'19.1250”

14°15'56.9625”

170

53°54'18.9618”

14°15'56.3209”

171

53°54'18.7368”

14°15'55.5803”

172

53°54'18.6502”

14°15'55.4177”

173

53°54'18.5957”

14°15'55.3522”

174

53°54'18.5251”

14°15'55.3239”

175

53°54'18.2584”

14°15'55.2975”

 

1

2

3

176

53°54'17.8151”

14°15'55.4701”

177

53°54'17.3532”

14°15'55.6845”

178

53°54'16.7223”

14°15'56.1912”

179

53°54'16.5982”

14° 15'56.0897”

180

53°54'16.4470”

14°15'56.1988”

181

53°54'16.3214”

14°15'56.4536”

182

53°54'15.9275”

14°15'56.8116”

183

53°54'14.6058”

14° 15'58.9502”

184

53°54'14.0833”

14°15'58.6331”

185

53°54'13.9934”

14°15'58.1264”

186

53°54'13.7613”

14°15'56.8173”

187

53°54'13.3323”

14°15'55.2092”

188

53°54'13.1844”

14° 15'54.7536”

189

53°54'12.8870”

14°15'53.8379”

190

53°54'12.5302”

14°15'52.7382”

191

53°54'10.5921”

14°15'56.1340”

192

53°54'10.0724”

14° 15'56.8372”

193

53°54'09.9436”

14°15'57.0495”

194

53°54'09.8753”

14°15'57.1614”

195

53°54'09.7936”

14°15'57.3005”

196

53°54'09.7741”

14°15'57.2662”

197

53°54'09.6145”

14°15'57.5200”

198

53°54'09.0414”

14°15'58.4355”

199

53°54'08.4110”

14°15'59.4337”

200

53°54'08.3822”

14°15'59.4795”

201

53°54'07.8642”

14°16'00.2544”

202

53°54'05.9884”

14°16'03.0474”

203

53°53'59.9585”

14°16'07.1065”

204

53°53'56.8898”

14°16'29.8632”

205

53°53'54.4086”

14°16'32.0484”

206

53°53'53.7160”

14°16'32.6635”

207

53°53'52.4423”

14°16'33.8037”

208

53°53'47.0316”

14°16'38.3146”

209

53°53'47.1313”

14°16'40.4668”

210

53°53'47.1597”

14°16'41.0755”

211

53°53'47.4515”

14°16'44.4071”

212

53°53'47.6334”

14°16'46.4860”

213

53°53'47.6436”

14°16'46.5785”

214

53°53'46.5197”

14°16'47.3745”

215

53°53'46.2008”

14°16'47.6002”

216

53°53'46.0673”

14°16'47.6950”

217

53°53'44.2962”

14°16'48.9517”

218

53°53'44.0285”

14°16'49.1379”

219

53°53'43.7669”

14°16'49.6196”

220

53°53'43.5629”

14°16'49.7880”

221

53°53'43.2644”

14°16'49.5422”

222

53°53'42.9742”

14°16'49.2602”

223

53°53'42.1599”

14°16'51.6345”

224

53°53'41.3107”

14°16'53.1809”

 

1

2

3

225

53°53'40.5584”

14°16'54.5302”

226

53°53'38.6839”

14°16'57.4995”

227

53°53'37.0968”

14°16'59.0789”

228

53°53'29.1310”

14°17'04.9035”

229

53°53'25.9140”

14°17'06.5469”

230

53°53'16.3734”

14°17'08.8232”

231

53°53'12.9851”

14°17'09.1784”

232

53°53'09.2955”

14°17'08.9620”

233

53°53'09.2187”

14°17'04.4140”

234

53°52'58.6175”

14°17'01.1977”

235

53°52'53.4164”

14°17'00.1566”

236

53°52'50.4260”

14°17'00.4741”

237

53°52'50.4311”

14°16'55.6469”

238

53°52'30.4587”

14°16'55.7262”

239

53°52'30.5106”

14°16'59.1408”

240

53°52'30.5619”

14°16'59.8194”

241

53°52'26.9746”

14°16'59.9488”

242

53°52'24.0211”

14°16'59.9796”

243

53°52'23.2892”

14°17'00.2369”

244

53°52'22.9804”

14°17'00.6491”

245

53°52'23.0651”

14°17'01.3458”

246

53°52'22.5036”

14°17'01.4896”

247

53°52'22.4166”

14°17'00.7936”

248

53°52'19.9300”

14°17'01.2913”

249

53°52'17.3790”

14°17'01.5298”

250

53°52'17.0567”

14°17'01.5304”

251

53°52'11.8691”

14°17'02.6033”

252

53°52'09.2269”

14°17'02.9588”

253

53°52'07.0565”

14°17'02.1823”

254

53°52'06.6460”

14°17'02.1504”

255

53°52'04.9119”

14°17'02.4141”

256

53°52'04.4770”

14°17'02.4773”

257

53°52'00.4934”

14°17'02.9451”

258

53°51'58.6740”

14°17'03.3578”

259

53°51'54.1864”

14°17'04.7535”

260

53°51'53.7412”

14°17'04.8925”

261

53°51'52.7548”

14°17'05.1991”

262

53°51'50.1942”

14°17'05.6554”

263

53°51'49.3785”

14°17'05.7538”

264

53°51'47.4143”

14°17'10.6206”

265

53°51'45.3897”

14°17'08.4203”

266

53°51'43.5917”

14°17'13.0829”

267

53°51'41.8772”

14°17'11.0831”

268

53°51'38.4287”

14° 17'14.0965”

269

53°51'37.2351”

14°17'15.8741”

270

53°51'35.9682”

14°17'18.6079”

271

53°51'35.5661”

14°17'18.3312”

272

53°51 '35.4439”

14°17'18.3227”

273

53°51'24.1563”

14°17'10.0517”

 

1

2

3

274

53°51'24.2078”

14°17'09.7932”

275

53°51'23.9778”

14°17'09.6702”

276

53°51'22.2094”

14°17'08.7238”

277

53°51'20.3601”

14°17'08.8327”

278

53°51'13.9936”

14°17'09.0999”

279

53°51'13.3739”

14°17'09.0514”

280

53°51'09.2399”

14°17'09.1683”

281

53°51'08.7617”

14°17'05.9627”

282

53°51'06.7468”

14°16'53.2169”

283

53°51'06.3904”

14°16'50.8773”

284

53°51'09.0308”

14°16'49.8857”

285

53°51'09.4454”

14°16'49.7296”

286

53°51'09.6637”

14°16'49.6481”

287

53°51'09.8547”

14°16'49.5760”

288

53°51'10.7453”

14°16'49.2417”

289

53°51'10.8977”

14°16'49.1841”

290

53°51'11.6614”

14°16'47.8502”

291

53°51'12.0805”

14°16'47.8602”

292

53°51'13.6611”

14°16'47.9507”

293

53°51'15.4321”

14°16'47.1426”

294

53°51'17.2354”

14°16'46.4746”

295

53°51'17.5371”

14°16'46.3630”

296

53°51'18.7512”

14°16'43.9956”

297

53°51'19.1667”

14°16'47.2437”

298

53°51'19.2179”

14°16'47.6587”

299

53°51'19.2385”

14°16'47.8254”

300

53°51'19.5480”

14°16'50.3364”

301

53°51'25.4357”

14°16'48.0524”

302

53°51'25.0813”

14°16'45.5574”

303

53°51'25.0578”

14°16'45.3919”

304

53°51'25.0342”

14°16'45.2265”

305

53°51'24.6751”

14°16'42.6979”

306

53°51'27.0001”

14°16'42.4531”

307

53°51'32.3405”

14°16'40.8591”

308

53°51'33.6837”

14°16'34.8046”

309

53°51'34.1994”

14°16'35.7320”

310

53°51'34.3221”

14°16'35.8730”

311

53°51'34.9416”

14°16'36.5697”

312

53°51'37.1365”

14°16'38.1955”

313

53°51'37.6302”

14°16'36.0082”

314

53°51'37.9918”

14°16'36.2803”

315

53°51'38.9776”

14°16'36.4325”

316

53°51'39.3189”

14°16'36.6780”

317

53°51'41.5236”

14°16'38.1067”

318

53°51'42.1991”

14°16'38.1060”

319

53°51'41.9261”

14°16'35.0387”

320

53°51'39.9859”

14°16'33.7533”

321

53°51'38.7867”

14°16'32.9591”

322

53°51'34.3959”

14°16'30.0521”

 

1

2

3

323

53°51'35.9454”

14°16'27.5666”

324

53°51'37.7182”

14°16'25.5293”

325

53°51'40.8045”

14°16'21.3770”

326

53°51'41.8319”

14°16'20.1004”

327

53°51'44.1638”

14°16'17.2034”

328

53°51'47.8087”

14°16'13.2805”

329

53°51'50.2834”

14°16'11.0299”

330

53°51'50.4575”

14°16'10.8713”

331

53°51'51.1593”

14°16'10.2330”

332

53°51'52.3277”

14°16'08.4559”

333

53°51'53.4458”

14°16'06.7554”

334

53°51'54.3639”

14°16'05.5416”

335

53°51'55.3385”

14°16'02.4743”

336

53°51'55.7783”

14°16'01.5069”

337

53°51'56.6928”

14°16'06.7751”

338

53°51'56.5464”

14°16'08.5896”

339

53°51'58.9066”

14°16'30.9632”

340

53°52'09.6234”

14°16'26.8397”

341

53°52'11.7954”

14°16'25.8761”

342

53°52'18.0637”

14°16'23.3875”

343

53°52'19.6382”

14°16'22.7624”

344

53°52'23.3682”

14°16'21.2814”

345

53°52'32.8922”

14°16'16.4762”

346

53°52'41.4328”

14°16'10.7479”

347

53°52'41.1764”

14°16'09.6532”

348

53°52'43.3401”

14°16'08.2011”

349

53°52'43.6577”

14°16'06.5983”

350

53°52'43.4488”

14°16'05.2008”

351

53°52'42.9574”

14°16'04.3909”

352

53°52'43.2387”

14°16'03.6675”

353

53°52'40.8663”

14°16'00.8485”

354

53°52'39.4387”

14°16'00.0467”

355

53°52'38.0373”

14°15'58.2961”

356

53°52'36.4884”

14°15'56.1777”

357

53°52'33.0535”

14°15'52.6446”

358

53°52'31.6828”

14°15'45.3203”

359

53°52'32.5525”

14°15'45.6173”

360

53°52'33.2679”

14°15'45.8613”

361

53°52'34.6977”

14°15'46.6146”

362

53°52'35.1450”

14°15'46.7409”

363

53°52'35.3411”

14°15'46.7966”

364

53°52'36.7957”

14°15'47.8325”

365

53°52'37.3362”

14°15'48.1987”

366

53°52'38.1197”

14°15'48.7292”

367

53°52'39.5720”

14°15'50.8955”

368

53°52'39.9417”

14°15'51.3648”

369

53°52'40.3356”

14°15'52.0885”

370

53°52'40.5295”

14°15'52.4718”

371

53°52'41.7279”

14°15'54.6619”

 

1

2

3

372

53°52'41.5627”

14°15'55.3503”

373

53°52'42.3092”

14°15'57.1147”

374

53°52'42.7904”

14°15'57.8337”

375

53°52'43.0311”

14°15'58.2278”

376

53°52'43.8677”

14°15'59.2545”

377

53°52'45.6040”

14°16'02.0279”

378

53°52'46.3974”

14°16'02.9791”

379

53°52'46.9434”

14°16'03.5773”

380

53°52'47.5691”

14°16'04.2289”

381

53°52'47.8791”

14°16'04.7104”

382

53°52'48.0972”

14°16'05.1443”

383

53°52'48.3831”

14°16'05.5896”

384

53°52'49.5031”

14°16'04.6120”

385

53°52'51.3624”

14°16'03.6809”

386

53°52'52.2501”

14°16'03.0192”

387

53°52'48.7370”

14°15'47.1761”

388

53°52'50.0970”

14°15'44.9956”

389

53°52'58.9774”

14°15'30.7558”

390

53°53'06.8656”

14°15'18.1052”

391

53°53'07.8239”

14°15'16.4228”

392

53°53'09.0102”

14°15'18.2581”

393

53°53'09.3026”

14°15'17.5678”

394

53°53'10.3290”

14°15'15.8041”

395

53°53'12.5709”

14° 15'19.5399”

396

53°53'12.3515”

14°15'20.7970”

397

53°53'12.5726”

14°15'21.2679”

398

53°53'13.3323”

14°15'22.6372”

399

53°53'14.5717”

14°15'24.8757”

400

53°53'17.2359”

14°15'27.7885”

401

53°53'17.4230”

14°15'28.1275”

402

53°53'17.6271”

14°15'28.4034”

403

53°53'18.9052”

14°15'29.7135”

404

53°53'22.1327”

14°15'26.1940”

405

53°53'25.2478”

14°15'22.1666”

406

53°53'24.0048”

14°15'20.1950”

407

53°53'23.8875”

14° 15'19.9495”

408

53°53'23.3403”

14° 15'19.0830”

409

53°53'23.2952”

14°15'19.0114”

410

53°53'27.4664”

14°15'14.0120”

411

53°53'31.3769”

14°15'09.3412”

412

53°53'31.3850”

14°15'09.4985”

413

53°53'31.8496”

14°15'10.9009”

414

53°53'31.9115”

14°15'10.8361”

415

53°53'31.8890”

14°15'10.7718”

416

53°53'31.8311”

14°15'10.6052”

417

53°53'32.5463”

14°15'10.1023”

418

53°53'33.1261”

14°15'09.4449”

419

53°53'33.5096”

14°15'09.4981”

420

53°53'33.5958”

14°15'09.3302”

 

1

2

3

421

53°53'33.6004”

14°15'09.3765”

422

53°53'33.6994”

14°15'09.6857”

423

53°53'33.6948”

14°15'09.7693”

424

53°53'35.6229”

14°15'07.9295”

425

53°53'35.6677”

14°15'06.9177”

426

53°53'33.5334”

14°15'05.6497”

427

53°53'33.5462”

14°15'05.4867”

428

53°53'33.5657”

14°15'05.2234”

429

53°53'33.5927”

14°15'05.2288”

430

53°53'33.6021”

14°15'05.2156”

431

53°53'33.6780”

14°15'04.3212”

432

53°53'33.9725”

14°15'04.4005”

433

53°53'34.1438”

14°15'04.4319”

434

53°53'34.2140”

14°15'04.4339”

435

53°53'34.1971”

14°15'04.6394”

436

53°53'34.3227”

14°15'04.6690”

437

53°53'34.3320”

14°15'04.5396”

438

53°53'34.7631”

14°15'04.4811”

439

53°53'35.1707”

14°15'04.4253”

440

53°53'35.0735”

14°15'03.3642”

441

53°53'33.4196”

14°15'03.6642”

442

53°53'33.3155”

14°15'03.3345”

443

53°53'32.8433”

14°15'02.0937”

444

53°53'32.4112”

14°15'01.0656”

445

53°53'31.8934”

14°14'59.8810”

446

53°53'30.8542”

14°14'57.5050”

447

53°53'30.4904”

14°14'56.6733”

448

53°53'30.5611”

14°14'56.5224”

449

53°53'30.8887”

14°14'55.8898”

450

53°53'37.6497”

14°14'43.3867”

451

53°53'37.8372”

14°14'43.1804”

452

53°53'38.1864”

14°14'42.9963”

453

53°53'40.0116”

14°14'42.0343”

454

53°53'40.0352”

14°14'42.6514”

455

53°53'40.9321”

14°14'43.8215”

456

53°53'41.0085”

14°14'43.7392”

457

53°53'41.5686”

14°14'44.5446”

458

53°53'42.6399”

14°14'46.9237”

459

53°53'42.8372”

14°14'47.2527”

460

53°53'44.5983”

14°14'49.2395”

461

53°53'44.9375”

14°14'49.8309”

462

53°53'44.9406”

14°14'50.0499”

463

53°53'44.8626”

14°14'50.2178”

464

53°53'44.6871”

14°14'50.5270”

465

53°53'42.7701”

14°14'53.1850”

466

53°53'42.4408”

14°14'53.8988”

467

53°53'40.5649”

14°14'57.4457”

468

53°53'41.6636”

14°14'59.3282”

469

53°53'41.5671”

14°14'59.4940”

 

1

2

3

470

53°53'42.8083”

14°15'01.5628”

471

53°53'42.9344”

14°15'01.7841”

472

53°53'43.0863”

14°15'02.0432”

473

53°53'43.1314”

14°15'02.3126”

474

53°53'43.3018”

14°15'03.3224”

475

53°53'47.3182”

14°15'06.7592”

476

53°53'50.4416”

14°15'06.5840”

477

53°53'52.6274”

14°15'06.6135”

478

53°53'56.1590”

14°15'07.3290”

479

53°53'59.8475”

14°15'08.4255”

480

53°54'02.5682”

14°15'10.0126”

481

53°54'04.5585”

14° 15'11.2838”

482

53°54'07.2014”

14°15'13.3327”

483

53°54'09.6248”

14°15'15.4685”

484

53°54'11.5465”

14°15'17.6301”

485

53°54'12.7319”

14° 15'19.1484”

486

53°54'15.1440”

14°15'22.5014”

487

53°54'18.0758”

14°15'27.5613”

488

53°54'20.7589”

14°15'33.1852”

489

53°54'21.3910”

14°15'33.8093”

490

53°54'22.1509”

14°15'34.1733”

491

53°54'22.9569”

14°15'34.0870”

492

53°54'23.6720”

14°15'33.5413”

493

53°54'24.2883”

14°15'32.2790”

494

53°54'24.5223”

14°15'30.9201”

495

53°54'23.9227”

14°15'15.0428”

496

53°54'23.7031”

14°15'09.2291”

497

53°54'24.2625”

14°14'58.5749”

498

53°54'21.8495”

14°14'53.6138”

499

53°54'17.0404”

14°14'50.1203”

500

53°54'13.3249”

14°14'47.7564”

501

53°54'06.4735”

14°14'47.3708”

502

53°54'04.1865”

14°14'45.9812”

503

53°54'02.7487”

14°14'43.7427”

504

53°54'02.1854”

14°14'43.3721”

505

53°54'02.2575”

14°14'42.7754”

506

53°54'02.9827”

14°14'42.9830”

507

53°54'04.5313”

14°14'43.0827”

508

53°54'07.1461”

14°14'43.2162”

509

53°54'07.1974”

14°14'42.5326”

510

53°54'08.9706”

14°14'42.5626”

511

53°54'11.5275”

14°14'42.7663”

512

53°54'17.0152”

14°14'45.7127”

513

53°54'17.1220”

14°14'45.2463”

514

53°54'17.2860”

14°14'45.3681”

515

53°54'18.3695”

14°14'46.2050”

516

53°54'18.4080”

14°14'46.2189”

517

53°54'18.4357”

14°14'46.2412”

518

53°54'18.4549”

14°14'46.2054”

 

1

2

3

519

53°54'18.4695”

14°14'46.1924”

520

53°54'18.5114”

14°14'46.2390”

521

53°54'18.6202”

14°14'46.3825”

522

53°54'18.6573”

14°14'47.2495”

523

53°54'19.2303”

14°14'47.7747”

524

53°54'19.2464”

14°14'47.7161”

525

53°54'22.5465”

14°14'50.4593”

526

53°54'23.1980”

14°14'51.8098”

527

53°54'25.4603”

14°14'55.8034”

528

53°54'25.6287”

14°14'56.2013”

529

53°54'25.6681”

14°14'56.1559”

530

53°54'25.9782”

14°14'56.9216”

531

53°54'26.2447”

14°14'57.3174”

532

53°54'26.6208”

14°14'58.4191”

533

53°54'26.7971”

14°14'58.9524”

534

53°54'26.8980”

14°14'59.2977”

535

53°54'26.9208”

14°14'59.4031”

536

53°54'27.0104”

14°14'59.8248”

537

53°54'26.9636”

14°14'59.8860”

538

53°54'27.0451”

14°15'00.7604”

539

53°54'27.1054”

14°15'01.5277”

540

53°54'27.1064”

14°15'01.7656”

541

53°54'27.0943”

14°15'02.2395”

542

53°54'27.0478”

14°15'02.5988”

543

53°54'26.9637”

14°15'03.0681”

544

53°54'25.8732”

14°15'08.2927”

545

53°54'25.8168”

14°15'08.6988”

546

53°54'25.7668”

14°15'09.7650”

547

53°54'25.7752”

14°15'10.7950”

548

53°54'25.8120”

14°15'11.3961”

549

53°54'25.8855”

14°15'12.0771”

550

53°54'26.0333”

14°15'13.2739”

551

53°54'26.1771”

14°15'14.2528”

552

53°54'26.1839”

14°15'14.3072”

553

53°54'26.4404”

14° 15'16.3224”

554

53°54'26.5074”

14°15'17.7192”

555

53°54'26.5872”

14°15'19.2395”

556

53°54'26.6580”

14°15'20.4101”

557

53°54'26.6659”

14°15'20.5423”

558

53°54'26.7752”

14°15'22.3496”

559

53°54'26.7856”

14°15'22.5194”

560

53°54'26.8308”

14°15'27.3404”

561

53°54'26.8783”

14°15'28.2275”

562

53°54'27.0324”

14°15'28.2311”

563

53°54'27.1615”

14°15'30.8018”

564

53°54'27.1710”

14°15'31.4584”

565

53°54'27.1800”

14°15'31.5839”

566

53°54'27.0413”

14°15'31.6500”

567

53°54'26.8958”

14°15'31.9243”

 

1

2

3

568

53°54'26.9669”

14°15'33.7029”

569

53°54'26.8711”

14°15'33.7300”

570

53°54'26.9078”

14°15'34.6458”

571

53°54'27.2371”

14°15'37.2527”

572

53°54'27.6646”

14°15'37.1107”

573

53°54'27.8123”

14°15'38.4863”

574

53°54'28.4776”

14°15'44.1651”

575

53°54'28.6146”

14°15'45.0892”

576

53°54'28.7858”

14°15'45.8525”

577

53°54'29.0388”

14°15'46.8408”

578

53°54'29.3293”

14°15'47.8107”

579

53°54'30.4347”

14°15'50.5352”

580

53°54'30.5770”

14°15'50.9578”

581

53°54'30.7661”

14°15'51.4421”

582

53°54'31.7676”

14°15'53.7864”

583

53°54'31.8641”

14°15'53.6858”

584

53°54'32.1834”

14°15'54.5431”

585

53°54'32.2245”

14°15'54.6583”

586

53°54'32.4739”

14°15'55.8442”

587

53°54'32.6782”

14°15'56.7540”

588

53°54'32.9521”

14°15'57.8078”

589

53°54'33.3744”

14°15'59.0816”

590

53°54'33.5733”

14°15'59.4715”

591

53°54'34.1582”

14°16'01.0181”

592

53°54'34.2243”

14°16'00.9398”

593

53°54'34.5400”

14°16'01.9952”

594

53°54'35.0519”

14°16'03.5329”

595

53°54'36.0239”

14°16'05.2522”

596

53°54'36.2540”

14°16'05.6762”

597

53°54'37.3753”

14°16'08.1390”

598

53°54'37.5065”

14°16'08.4270”

599

53°54'42.4795”

14°16'19.3517”

600

53°54'43.0009”

14°16'20.4985”

601

53°54'44.1452”

14°16'22.9369”

602

53°54'44.2941”

14°16'22.7244”

603

53°54'44.9579”

14° 16'21.7738”

604

53°54'45.3380”

14°16'21.2320”

605

53°54'45.2052”

14°16'20.3333”

606

53°54'44.7741”

14° 16'19.0089”

607

53°54'44.2963”

14°16'17.9135”

608

53°54'43.9027”

14°16'17.0593”

609

53°54'43.4659”

14° 16'16.0829”

610

53°54'42.8803”

14°16'14.6880”

611

53°54'42.5453”

14° 16'13.3952”

612

53°54'41.7588”

14°16'11.6068”

613

53°54'41.3657”

14°16'11.2574”

614

53°54'39.6072”

14°16'07.2097”

615

53°54'38.2431”

14°16'04.0627”

616

53°54'37.2007”

14°16'05.3611”

 

1

2

3

617

53°54'35.4323”

14°16'01.2944”

618

53°54'37.1689”

14°15'59.1256”

619

53°54'38.3859”

14°15'57.6025”

620

53°54'38.8002”

14°15'57.0941”

621

53°54'38.8381”

14°15'56.9671”

622

53°54'38.9901”

14°15'57.3448”

623

53°54'41.0900”

14°16'02.1809”

624

53°54'43.4690”

14°16'07.6195”

625

53°54'43.5126”

14°16'07.5717”

626

53°54'45.8953”

14°16'13.0914”

627

53°54'46.3257”

14°16'14.1006”

628

53°54'47.1645”

14°16'16.0387”

629

53°54'47.5235”

14°16'15.8404”

630

53°54'47.5454”

14°16'15.9667”

631

53°54'47.6375”

14°16'15.9431”

632

53°54'48.4593”

14°16'19.9142”

633

53°54'49.1014”

14°16'23.0253”

634

53°54'49.9792”

14°16'27.3234”

635

53°54'50.1769”

14°16'27.2216”

636

53°54'50.3361”

14°16'27.8198”

637

53°54'50.2201”

14°16'28.0116”

638

53°54'50.3152”

14°16'28.2658”

639

53°54'53.1308”

14°16'30.4436”

640

53°54'55.3261”

14°16'32.0724”

641

53°54'56.5666”

14°16'33.0349”

642

53°54'58.6316”

14°16'34.6861”

643

53°54'58.9367”

14°16'34.9935”

644

53°54'59.5013”

14°16'35.9798”

645

53°55'00.3689”

14°16'36.4304”

646

53°55'00.6058”

14°16'36.5537”

647

53°55'00.7871”

14°16'35.4579”

648

53°55'01.3023”

14°16'35.4545”

649

53°55'01.6316”

14°16'33.4537”

650

53°55'02.4450”

14°16'33.8524”

651

53°55'01.8582”

14°16'37.5139”

652

53°55'01.0601”

14°16'37.1497”

653

53°55'00.9788”

14°16'37.7154”

654

53°55'01.9946”

14°16'38.1213”

655

53°55'02.1087”

14°16'37.5727”

656

53°55'02.1556”

14°16'37.3569”

657

53°55'02.2625”

14°16'36.9293”

658

53°55'02.6150”

14°16'35.2642”

659

53°55'03.6188”

14°16'35.8386”

660

53°55'04.3315”

14°16'36.3087”

661

53°55'05.4249”

14°16'37.0078”

662

53°55'07.3556”

14°16'37.9194”

663

53°55'07.7428”

14°16'38.0641”

664

53°55'09.0155”

14°16'38.8464”

665

53°55'09.7494”

14°16'39.0541”

 

1

2

3

666

53°55'10.1639”

14°16'39.1203”

667

53°55'10.4115”

14°16'39.1908”

668

53°55'10.5948”

14°16'39.2776”

669

53°55'11.0964”

14°16'39.5876”

670

53°55'11.5226”

14°16'39.8137”

671

53°55'12.1906”

14°16'39.9550”

672

53°55'12.9031”

14°16'40.2431”

673

53°55'12.9513”

14°16'40.4532”

674

53°55'13.6461”

14°16'40.7633”

675

53°55'15.3030”

14°16'42.1457”

676

53°55'16.0375”

14°16'42.1949”

677

53°55'17.1273”

14°16'43.0600”

678

53°55'17.4346”

14°16'43.0537”

679

53°55'18.1535”

14°16'43.0397”

680

53°55'19.3814”

14°16'43.9759”

681

53°55'22.9613”

14°16'44.6042”

682

53°55'29.8578”

14°16'42.1083”

683

53°55'29.9030”

14°16'42.0724”

684

53°55'31.2607”

14°16'40.9864”

685

53°55'32.3059”

14°16'40.0326”

686

53°55'33.6732”

14°16'38.6964”

687

53°55'34.8214”

14°16'37.7721”

 

§ 3.
Linia przebiegu granicy, o której mowa w § 1, jest oznaczona na mapach w skalach: 1:500, 1:1 000 i 1:5 000, dostępnych do wglądu w siedzibach: Urzędu Morskiego w Szczecinie oraz Urzędu Miejskiego w Świnoujściu.
§ 4.
Traci moc rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 lipca 2008 r. w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Świnoujściu od strony lądu (Dz. U. Nr 131, poz. 831).
§ 5.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Infrastruktury: C. Grabarczyk

 

 

1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 216, poz. 1594).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055 oraz z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2010-10-14
  • Data wejścia w życie: 2010-10-29
  • Data obowiązywania: 2010-10-29
  • Dokument traci ważność: 2020-01-23
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA