REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2010 nr 169 poz. 1139
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 31 sierpnia 2010 r.
w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej
Na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 2010 r. Nr 33, poz. 179) zarządza się, co następuje:
Minister Infrastruktury: C. Grabarczyk
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 216, poz. 1594).
Załączniki do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31 sierpnia 2010 r. (poz. 1139)
Załącznik nr 1
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDAŃSK
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Gdańsk – Nowy Port
1.1.1. Baseny portowe
1.1.2. Kanały portowe i obrotnice
1.2. Gdańsk – Port Północny
1.2.1. Baseny portowe
1.2.2. Tory podejściowe i obrotnice
2. FALOCHRONY
2.1. Gdańsk – Port Północny
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY
3.1. Gdańsk – Port Północny
4. NABRZEŻA
4.1. Gdańsk – Nowy Port
4.2. Gdańsk – Port Północny
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5.1. Gdańsk – Nowy Port
5.2. Gdańsk – Port Północny
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Gdańsk – Nowy Port
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Gdańsk – Port Północny
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Gdańsk – Nowy Port
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Gdańsk – Port Północny
7.2.1. Tory i rozjazdy kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
1. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia |
[m2] | ||
1 | 2 | 3 |
1.1 | Gdańsk – Nowy Port |
|
1.1.1 | Baseny portowe: |
|
| 1. Basen Władysława IV | 62 000 |
| 2. Basen Górniczy | 116 000 |
1.1.2 | Kanały portowe i obrotnice: |
|
| 1. Martwa Wisła od trawersu prawego światła wejściowego do mostu przy Gdańskiej Stoczni Remontowej, w tym: | 1 080 000 |
| – obrotnica przy Basenie Władysława IV | 23 000 |
| – obrotnica przy Basenie Górniczym | 25 000 |
| – obrotnica przy Gdańskiej Stoczni Remontowej | 71 000 |
| 2. Martwa Wisła od obrotnicy przy Polskim Haku do mostu Siennickiego, w tym: | 135 000 |
| – obrotnica przy Polskim Haku | 32 000 |
| 3. Kanał Kaszubski od obrotnicy przy Gdańskiej Stoczni Remontowej do obrotnicy przy Polskim Haku | 355 000 |
1.2 | Gdańsk – Port Północny |
|
1.2.1 | Baseny portowe: |
|
| 1. Basen Paliw nr 1 | 101 600 |
| 2. Basen Paliw nr 2 | 178 000 |
| 3. Basen Wewnętrzny | 98 000 |
1.2.2 | Tory podejściowe i obrotnice |
|
| 1. Awanport, w tym: | 2 000 000 |
| – obrotnica wewnętrzna | 352 000 |
| – obrotnica wewnętrzna Terminalu Kontenerowego | 331 663 |
| – tor podejściowy do Pirsu Węglowego | 153 000 |
| – tor podejściowy do Pirsu LPG | 89 000 |
| – tor podejściowy do Pirsu Rudowego | 242 000 |
| – tor podejściowy do Terminalu Kontenerowego | 307 523 |
2. FALOCHRONY | ||
Lp. | Nazwa | Długość |
[m.b.] | ||
1 | 2 | 3 |
2.1 | Gdańsk – Port Północny |
|
| 1. Falochron Brzegowy Pola Refulacyjnego nr 1 | 906,4 |
| 2. Falochron Brzegowy Północny BPR | 292,9 |
| 3. Falochron Brzegowy Południowy BPR | 305,5 |
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
[m.b.] | [szt.] | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
3.1. | Gdańsk – Port Północny |
|
|
| 1. Pirsy: |
|
|
| a) Pirs Węglowy | 764,8 | – |
| b) Pirs Rudowy | 602,4 | – |
| c) Pirs LPG | 286,0 | – |
| d) Pirs Paliwowy – stanowisko P | 535,5 | – |
| e) Pirs Paliwowy – stanowisko R | 50,0 | – |
| f) Pirs Paliwowy – stanowisko T | 570,0 | – |
| g) Pirs Wejściowy Północny Basenu Paliw nr 1 | 60,4 | – |
| h) Pirs Wejściowy Środkowy Basenu Paliw nr 1 | 64,1 | – |
| i) Pirs Wejściowy Środkowy Basenu Paliw nr 2 | 20,0 | – |
| j) Pirs Wejściowy Południowy Basenu Paliw nr 2 | 10,0 | – |
| k) Pirs Kontenerowy | 675,0 | – |
| 2. Pomosty: |
|
|
| a) Pomost Połączeniowy | 199,0 | – |
| 3. Przegrody: |
|
|
| a) przegroda przeciwrozlewowa stała | – | 2 |
| b) przegroda pneumatyczna | – | 2 |
| 4. Dalby: |
|
|
| a) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 7 |
| b) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 3 |
| c) dalba odbojowa stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 7 |
| d) dalba cumownicza stanowiska przy Pirsie Węglowym | – | 4 |
| e) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 |
| f) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 3 |
| g) dalba osłonowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 |
| h) dalba odbojowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 4 |
| i) dalba cumownicza przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 5 |
| j) dalba osłonowa przy Pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 2 |
| k) dalba odbojowa przy Pirsie LPG | – | 6 |
| I) dalba cumownicza przy Pirsie LPG | – | 6 |
| 5. Wyspy cumownicze: |
|
|
| a) wyspa cumownicza przy Pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 2 |
| b) wyspa cumownicza przy Pirsie Rudowym | – | 1 |
| 6. Estakady: |
|
|
| a) estakada pod rurociągi paliwowe | – | 2 |
4. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość |
[m.b.] | ||
1 | 2 | 3 |
4.1 | Gdańsk – Nowy Port | |
| 1. Nabrzeże Obrońców Westerplatte | 1 434,3 |
| 2. Nabrzeże Mew | 122,0 |
| 3. Nabrzeże Obrońców Poczty Polskiej | 361,9 |
| 4. Przyczółek promu Wisłoujście – Wschodni | – |
| 5. Nabrzeże Wisłoujście | 408,4 |
| 6. Nabrzeże Węglowe | 911,2 |
| 7. Nabrzeże Administracyjne | 124,6 |
| 8. Nabrzeże Rudowe | 826,4 |
| 9. Nabrzeże Dworzec Drzewny | 1 129,6 |
| 10. Nabrzeże Przemysłowe | 981,8 |
| 11. Nabrzeże Bytomskie | 622,6 |
| 12. Nabrzeże Krakowskie | 232,0 |
| 13. Nabrzeże Połączeniowe | 94,4 |
| 14. Nabrzeże WOC I | 566,0 |
| 15. Nabrzeże Zachodnie | 60,4 |
| 16. Nabrzeże WOC II | 599,2 |
| 17. Nabrzeże Ziółkowskiego | 440,0 |
| 18. Nabrzeże Oliwskie | 795,4 |
| 19. Nabrzeże Zakrętu 5-ciu Gwizdków | 455,5 |
| 20. Nabrzeże Zbożowe | 851,4 |
| 21. Przyczółek promu Wisłoujście – Zachodni | – |
| 22. Nabrzeże Wiślane | 1 395,0 |
| 23. Nabrzeże Szczecińskie – Przeładunkowe | 455,1 |
| 24. Nabrzeże Szczecińskie | 860,6 |
4.2 | Gdańsk – Port Północny | |
| 1. Nabrzeże Kapitanatu | 206,4 |
| 2. Nabrzeże Północne | 230,7 |
| 3. Nabrzeże Zachodnie | 183,7 |
| 4. Nabrzeże Południowe | 310,0 |
| 5. Nabrzeże Wewnętrzne | 300,3 |
| 6. Nabrzeże Zamykające | 147,7 |
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 |
5.1 | Gdańsk – Nowy Port |
|
| Tory poddźwigowe na: |
|
| 1. Nabrzeżu WOC I | 524,0 |
| 2. Nabrzeżu WOC II | 130,0 |
| 3. Nabrzeżu Oliwskim | 701,0 |
| 4. Nabrzeżu Oliwskim | 277,0 |
| 5. Nabrzeżu Wiślanym | 206,9 |
1 | 2 | 3 |
| 6. Nabrzeżu Wiślanym | 33,6 |
| 7. Nabrzeżu Wiślanym | 59,4 |
| 8. Nabrzeżu Wiślanym | 470,0 |
| 9. Nabrzeżu Wiślanym | 39,0 |
| 10. Nabrzeżu Wiślanym | 102,0 |
| 11. Nabrzeżu Wiślanym | 288,9 |
| 12. Nabrzeżu Rudowym | 465,0 |
| 13. Nabrzeżu Rudowym | 230,0 |
| 14. Nabrzeżu Rudowym | 240,0 |
| 15. Nabrzeżu Rudowym | 465,6 |
| 16. Nabrzeżu Węglowym | 200,0 |
| 17. Nabrzeżu Węglowym | 640,0 |
| 18. Nabrzeżu Obrońców Poczty Polskiej | 204,0 |
| 19. Nabrzeżu Szczecińskim | 178,0 |
| 20. Nabrzeżu Szczecińskim | 287,4 |
| 21. Nabrzeżu Przemysłowym | 171,0 |
| 22. Nabrzeżu Przemysłowym | 22,1 |
5.2 | Gdańsk – Port Północny |
|
| 1. Tory poddźwigowe na: |
|
| a) Nabrzeżu Basenu Roboczego | 158,0 |
| b) Pirsie Rudowym | 518,7 |
| c) Pirsie Węglowym | 236,0 |
| 2. Tory poddźwigowe dla ładowarko-zwałowarek | 1 210,0 |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.1 | Gdańsk – Nowy Port |
|
|
6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
| 1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Wolnego Obszaru Celnego i Nabrzeża Oliwskiego | 197 156 | – |
| 2. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Wiślanego i Nabrzeża Szczecińskiego | 65 216 | – |
| 3. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Basenu Górniczego i Nabrzeża Przemysłowego | 117 229 | – |
| 4. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Obrońców Westerplatte i Nabrzeża Obrońców Poczty Polskiej | 80 811 | – |
| 5. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Nabrzeża Krakowskiego i Nabrzeża Bytomskiego | 32 542 | – |
6.1.2 | Ulice |
|
|
| 1. Ulica Przemysłowa | – | 247 |
| 2. Ulica Szkolna | – | 148 |
| 3. Ulica Promowa | – | 380 |
| 4. Ulica Kujawska | – | 975 |
| 5. Ulica Chodackiego | – | 1 575 |
| 6. Ulica Handlowa | – | 735 |
| 7. Ulica Chemików | – | 715 |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.1.3 | Parkingi |
|
|
| 1. Parking przy ulicy Zamkniętej | 936 | – |
| 2. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 1 958 | – |
| 3. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 338 | – |
| 4. Parking przy ulicy Przemysłowej | 1 598 | – |
6.2 | Gdańsk – Port Północny |
|
|
6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
| 1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie Portu Północnego | 109 083 | – |
6.2.2 | Ulice |
|
|
| 1. Ulica Kapitana Żeglugi Wielkiej Witolda Poinca | – | 1 120 |
| 2. Ulica Budowniczych Portu Północnego | – | 1 840 |
| 3. Ulica Górników | – | 425 |
| 4. Ulica Kontenerowa | – | 2 530 |
6.2.3 | Parkingi |
|
|
| 1. Parking przy ulicy Sucharskiego | 3 310 | – |
| |||
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość |
1 | 2 | 3 | 4 |
7.1 | Gdańsk – Nowy Port |
|
|
7.1.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 42 678 |
7.1.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
| 1. Nabrzeżu WOC I | 13 200 | – |
| 2. Nabrzeżu WOC II | 3 080 | – |
| 3. Nabrzeżu Wiślanym | 14 140 | – |
| 4. Nabrzeżu Oliwskim | 5 900 | – |
7.2 | Gdańsk – Port Północny |
|
|
7.2.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 19 853 |
| |||
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza SN 15 kV z wyposażeniem | 69 672 | – |
2 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza nn 0,4 kV z wyposażeniem | 224 976 | – |
3 | Słup oświetleniowy | – | 1 857 |
4 | Maszt oświetleniowy | – | 91 |
5 | Wieża oświetleniowa | – | 31 |
6 | Stacja transformatorowa NN/SN | – | 1 |
7 | Stacja transformatorowa SN/nn | – | 52 |
8 | Rozdzielnica SN | – | 2 |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 9 158 | – |
2 | Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 59 |
3 | Kotłownie gazowe | – | 9 |
| |||
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 62 773 | – |
2 | Ujęcie wody i zbiorniki zasobowe | – | 3 |
3 | Stacja pomp i uzdatniania wody | – | 2 |
| |||
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieć kanalizacji sanitarnej | 23 345 | – |
2 | Osadnik ścieków sanitarnych | – | 14 |
3 | Oczyszczalnia ścieków | – | 3 |
4 | Przepompownia ścieków | – | 30 |
5 | Kanalizacja deszczowa | 52 592 | – |
6 | Urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 26 |
| |||
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieć teleinformatyczna | 145 956 | – |
2 | Kanalizacja kablowa | 38 790 | – |
3 | Centrala | – | 2 |
4 | Centrala – punkt wynośny | – | 4 |
5 | Serwer | – | 33 |
6 | Węzeł systemu informatycznego | – | 72 |
| |||
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Pompownia przeciwpożarowa z wyposażeniem | – | 1 |
2 | Lądowa strażnica jednostek portowej straży pożarnej wraz z obiektami towarzyszącymi | – | 2 |
Załącznik nr 2
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU GDYNIA
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Awanport z obrotnicą
1.2. Baseny portowe
1.3. Kanały portowe
2. PIRSY, DALBY
3. NABRZEŻA
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2. Ulice
6.3. Parkingi
6.4. Rękaw komunikacyjny – Baza Promowa (Nabrzeże Helskie II)
6.5. Droga technologiczna z rampą uchylną (Nabrzeże Helskie II)
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
1. Tory kolejowe (od punktów granicznych do kozłów oporowych na końcu nabrzeży)
2. Rozjazdy kolejowe
3. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
1. AKWENY PORTOWE | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1 | 2 | 3 |
1.1 | Awanport (z obrotnicą o średnicy 500 m) | 573 741,00 |
1.2 | Baseny portowe |
|
| 1. Basen I – Prezydenta | 198 075,00 |
| 2. Basen II – inż. Tadeusza Wendy (z wyłączeniem basenu stoczniowego) | 172 748,00 |
| 3. Basen III – Węglowy | 333 652,00 |
| 4. Basen IV – Marszałka Piłsudskiego | 264 754,00 |
| 5. Basen V – Ministra Kwiatkowskiego | 151 694,00 |
1.3 | Kanały portowe |
|
| 1. Kanał Portowy (dł. 3 km, od Ostrogi Pilotowej do Nabrzeża Helskiego II) wraz z obrotnicami o średnicy 270 m i o średnicy 300 m | 802 811,00 |
| 2. Kanał Południowy (dł. 1,4 km, od awanportu do wejścia południowego) | 134 820,00 |
2. PIRSY, DALBY | ||
Lp. | Nazwa | Długość |
1 | 2 | 3 |
1 | Pirs Południowy wraz z dalbami | 112,30 |
2 | Ostroga Pilotowa (falochron wewnętrzny) | 84,30 |
3. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość |
1 | 2 | 3 |
1 | Nabrzeże Śląskie | 589,00 |
2 | Nabrzeże Wendy | 252,80 |
3 | Nabrzeże Szwedzkie | 713,20 |
4 | Nabrzeże Duńskie wraz z pochylnią Ro-Ro | 372,00 |
5 | Nabrzeże Holenderskie | 511,20 |
6 | Nabrzeże Belgijskie | 117,50 |
7 | Nabrzeże Francuskie | 513,60 |
8 | Nabrzeże Portowe | 74,20 |
9 | Nabrzeże Fińskie | 208,80 |
10 | Nabrzeże Polskie | 1 118,80 |
11 | Nabrzeże Rotterdamskie | 334,90 |
12 | Nabrzeże Indyjskie | 1 009,20 |
13 | Nabrzeże Norweskie | 266,10 |
14 | Nabrzeże Stanów Zjednoczonych wraz z rampą Ro-Ro | 756,00 |
15 | Nabrzeże Czeskie wraz z rampami Ro-Ro A i A' | 235,00 |
16 | Nabrzeże Rumuńskie | 879,20 |
17 | Nabrzeże Słowackie | 182,30 |
18 | Nabrzeże Węgierskie | 251,90 |
19 | Nabrzeże Pomorskie | 626,30 |
20 | Nabrzeże Helskie I wraz z pochylnią Ro-Ro | 847,70 |
21 | Nabrzeże Helskie II wraz z pochylnią Ro-Ro | 218,70 |
22 | Nabrzeże Oksywskie | 66,80 |
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość |
1 | 2 | 3 |
1 | Tory podsuwnicowe na: |
|
| a) Nabrzeżu Helskim I | 812,00 |
| b) Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 420,00 |
| c) Kontenerowym Terminalu Kolejowym | 355,00 |
2 | Tory poddźwigowe na: |
|
| a) Nabrzeżu Rumuńskim | 809,50 |
| b) Nabrzeżu Polskim | 1 115,00 |
| c) Nabrzeżu Francuskim | 404,00 |
| d) Nabrzeżu Szwedzkim | 707,00 |
1 | 2 | 3 |
| e) Nabrzeżu Śląskim | 435,00 |
| f) Nabrzeżu Czeskim | 156,50 |
| g) Nabrzeżu Indyjskim | 180,00 |
| h) Nabrzeżu Fińskim | 163,00 |
| i) Nabrzeżu Holenderskim | 489,50 |
| j) Nabrzeżu Rotterdamskim | 292,00 |
| k) Nabrzeżu Norweskim | 112,00 |
3 | Placowe tory podsuwnicowe | 130,00 |
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Pomost przeładunkowy z wyposażeniem | – | 1 |
2 | Dalba | – | 7 |
3 | Pomost dojściowy | – | 4 |
4 | Podwodne i nadwodne rurociągi 2 x Dn 600 mm | 4 160,00 | – |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.1 | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
| 1. Rejon Nabrzeży: Pomorskiego, Śląskiego, Wendy, Szwedzkiego, Duńskiego, Holenderskiego, Belgijskiego, Francuskiego, Portowego | 64 708,00 | – |
| 2. Rejon Nabrzeży: Fińskiego, Polskiego, Rotterdamskiego, Indyjskiego, Norweskiego | 35 392,00 | – |
| 3. Rejon Nabrzeży: Stanów Zjednoczonych, Czeskiego, Rumuńskiego, Słowackiego, Węgierskiego | 34 909,00 | – |
| 4. Rejon Nabrzeża Helskiego I, rejon ulicy Kontenerowej, ulicy Janka Wiśniewskiego | 91 159,00 | – |
| 5. Rejon Bazy Promowej i Nabrzeża Helskiego II | 25 500,00 | – |
6.2 | Ulice |
|
|
| 1. Ulica Węglowa | – | 1 250,00 |
| 2. Ulica Warsztatowa | – | 350,00 |
| 3. Ulica Rotterdamska | – | 700,00 |
| 4. Ulica Celna | – | 300,00 |
| 5. Ulica Indyjska | – | 1 300,00 |
| 6. Ulica Dokerów | – | 1 200,00 |
| 7. Ulica Rumuńska | – | 950,00 |
| 8. Ulica Francuska | – | 400,00 |
| 9. Ulica Kontenerowa | – | 1 550,00 |
| 10. Ulica Janka Wiśniewskiego wraz z wiaduktami nr 1 i nr 2 (od pkt 20 granicy portu do ulicy Kontenerowej) | – | 3 490,00 |
| 11. Ulica Wendy wraz z wiaduktami | – | 548,00 |
| 12. Ulica Chrzanowskiego | – | 500,00 |
| 13. Ulica Polska | – | 4 184,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.3 | Parkingi |
|
|
| 1. Parkingi przy ulicy Węglowej | 697,00 | – |
| 2. Parkingi przy ulicy Warsztatowej | 1 008,00 | – |
| 3. Parkingi przy ulicy Chrzanowskiego | 24 237,00 | – |
| 4. Parkingi przy ulicy Polskiej | 16 097,00 | – |
| 5. Parkingi przy ulicy Rotterdamskiej | 5 118,00 | – |
| 6. Parkingi przy ulicy Indyjskiej | 4 214,00 | – |
| 7. Parkingi przy ulicy Dokerów | 1 145,00 | – |
| 8. Parking samochodowy – Baza Transportowa | 320,00 | – |
| 9. Parkingi samochodów przy Bazie Kontenerowej | 59 466,00 | – |
| 10. Parkingi przy Bazie Promowej | 14 522,00 | – |
| 11. Parkingi przy ulicy Janka Wiśniewskiego | 28 882,00 | – |
| 12. Parking przy Nabrzeżu Czeskim | 49 315,00 | – |
6.4 | Rękaw komunikacyjny – Baza Promowa (Nabrzeże Helskie II) | – | 166,20 |
6.5 | Droga technologiczna z rampą uchylną (Nabrzeże Helskie II) | – | 190,00 |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
Lp. | Nazwa | Ilość | Długość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Tory kolejowe (od punktów granicznych do kozów oporowych na końcu nabrzeży) |
| 44 926,50 |
2 | Rozjazdy kolejowe | 218 | – |
3 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: | Powierzchnia [m2] |
|
| 1. Nabrzeżu Śląskim | 7 420,00 | – |
| 2. Nabrzeżu Szwedzkim | 28 910,00 | – |
| 3. Nabrzeżu Holenderskim | 9 953,00 | – |
| 4. Nabrzeżu Francuskim | 12 926,00 | – |
| 5. Nabrzeżu Fińskim | 2 840,00 | – |
| 6. Nabrzeżu Polskim | 49 315,00 | – |
| 7. Nabrzeżu Rotterdamskim | 7 120,00 | – |
| 8. Nabrzeżu Indyjskim | 11 960,00 | – |
| 9. Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 9 090,00 | – |
| 10. Nabrzeżu Czeskim | 774,00 | – |
| 11. Nabrzeżu Rumuńskim | 15 840,00 | – |
| 12. Kontenerowym Terminalu Kolejowym | 23 365,00 | – |
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze: |
|
|
| a) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 44 950,00 | – |
| b) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 183 955,00 | – |
1 | 2 | 3 | 4 |
2 | Urządzenia oświetleniowe: |
|
|
| a) słup oświetleniowy | – | 881 |
| b) maszt oświetleniowy | – | 158 |
| c) wieża oświetleniowa | – | 38 |
3 | Stacje transformatorowe | – | 41 |
4 | Inne urządzenia i instalacje: |
|
|
| a) rozdzielnica sieciowa | – | 224 |
| b) gniazdo dźwigowe 400 A | – | 184 |
| c) instalacja ochrony katodowej rurociągów | – | 1 kpl |
| d) kanał energetyczny | 2 616,00 | – |
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze z wyposażeniem: | 8 019,00 | – |
a) kotłownie olejowe | – | 6 | |
b) kotłownie elektryczne | – | 4 | |
2 | Węzły ciepłownicze z wyposażeniem | – | 37 |
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieci przesyłowe, rozdzielcze oraz przyłącza z wyposażeniem | 57 773,00 | – |
2 | Ujęcia wody i zbiorniki zasobowe: |
|
|
| a) zbiornik retencyjny dwukomorowy | – | 1 |
| b) ujęcie wody – studnia wiercona głębinowa wraz z wyposażeniem | – | 5 |
| c) ujęcie wody – studnie kontrolne piezometryczne | – | 10 |
3 | Stacje pomp i uzdatniania wody: |
|
|
| a) budynek stacji uzdatniania wody z kompletną instalacją technologiczną | – | 1 |
| b) osadnik wód popłucznych oraz wiata | – | 1 |
| c) mostek na rzece Chylonce – dojazd do Stacji Uzdatniania Wody | – | 1 |
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieci kanalizacji sanitarnej: |
|
|
| a) kanał sanitarny wraz ze studzienkami | 12 797,00 | – |
| b) rurociąg tłoczny ze studzienkami rewizyjnymi | 5 140,00 | – |
2 | Przepompownie ścieków i osadniki: |
|
|
| a) przepompownie ścieków z wyposażeniem i systemem AKP | – | 36 |
| b) osadnik i neutralizator ścieków | – | 7 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3 | Sieć kanalizacji deszczowej z wyposażeniem: |
|
|
| a) kanał deszczowy ze studzienkami rewizyjnymi | 46 964,00 | – |
| b) separator i urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 79 |
| c) osadnik betonowy dwukomorowy | – | 2 |
| d) zbiornik retencyjny trzykomorowy | – | 1 |
| e) rowy otwarte odwadniające | 240,00 | – |
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Sieci teleinformatyczne i urządzenia | 181 396,00 | – |
2 | Kanalizacje kablowe | 22 295,00 | – |
3 | Centrale: |
|
|
| a) stacja bazowa | – | 4 |
| b) centralka | – | 3 |
4 | Serwery i węzły: |
|
|
| a) serwer | – | 36 |
| b) węzeł | – | 72 |
5 | Urządzenia radiokomunikacyjne i radiowe – trankingowa sieć łączności radiowej – urządzenie odbiorczo-nadawcze SMART NET (Motorola) | – | 1 |
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||
Lp. | Nazwa | Długość | Ilość |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Strażnica lądowych jednostek portowej straży pożarnej | – | 1 |
2 | Pompownie przeciwpożarowe z wyposażeniem | – | 2 |
3 | Wieże z monitorami wodno-pianowymi wraz z pomostami doprowadzającymi | – | 5 |
4 | Sieć rurociągów zasilających | 632,20 | – |
5 | Sieć rurociągów zasilających instalację zraszaczową | 968,80 | – |
Załącznik nr 3
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTÓW W SZCZECINIE I W ŚWINOUJŚCIU
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Port w Szczecinie
1.1.1. Kanały portowe
1.1.2. Baseny portowe
1.1.3. Obrotnice
1.2. Port w Świnoujściu
1.2.1. Kanały portowe
1.2.2. Baseny portowe
2. RZEKI
2.1. Port w Szczecinie
2.2. Port w Świnoujściu
3. PIRSY, POMOSTY, DALBY I INNE BUDOWLE
3.1. Port w Szczecinie
3.2. Port w Świnoujściu
4. NABRZEŻA
4.1. Port w Szczecinie
4.2. Port w Świnoujściu
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5.1. Port w Szczecinie
5.2. Port w Świnoujściu
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Port w Szczecinie
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Port w Świnoujściu
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Port w Szczecinie
7.1.1. Tory
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Port w Świnoujściu
7.2.1. Tory
7.2.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
8.1. Port w Szczecinie
8.2. Port w Świnoujściu
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
9.1. Port w Szczecinie
9.2. Port w Świnoujściu
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
10.1. Port w Szczecinie
10.2. Port w Świnoujściu
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
11.1. Port w Szczecinie
11.2. Port w Świnoujściu
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
12.1. Port w Szczecinie
12.2. Port w Świnoujściu
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
13.1. Port w Szczecinie
13.2. Port w Świnoujściu
1. AKWENY PORTOWE Z wyłączeniem pasa szerokości 50 m przylegającego do budowli hydrotechnicznej niebędącej własnością ZMPSiŚ S.A.1) | ||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] |
1 | 2 | 3 |
1.1 | Port w Szczecinie |
|
1.1.1 | Kanały portowe |
|
| 1. Kanał Dębicki | 136 620,00 |
| 2. Kanał Grodzki | 70 870,00 |
| 3. Kanał Przemysłowy (Wrocławski) | 89 643,00 |
| 4. Kanał Skolwiński | 236 497,00 |
1.1.2 | Baseny portowe |
|
| 1. Basen Górnośląski | 91 580,00 |
| 2. Basen Kaszubski | 276 800,00 |
| 3. Basen Notecki | 21 120,00 |
| 4. Basen Warsztatowy | 1 720,00 |
| 5. Basen Warty | 30 964,00 |
| 6. Basen Wschodni | 50 490,00 |
| 7. Basen Zachodni | 22 160,00 |
1.1.3 | Obrotnice |
|
| 1. Obrotnica na połączeniu Kanału Grabowskiego i Basenu Dębickiego – średnica 220 m | 38 000,00 |
| 2. Obrotnica u wejścia do Kanału Grodzkiego przed Nabrzeżem Belgijskim – średnica 206 m | 33 320,00 |
| 3. Obrotnica w Kanale Grodzkim w obrębie Nabrzeży: Albańskiego, Bułgarskiego i Węgierskiego – średnica 190 m | 28 340,00 |
| 4. Obrotnica przy południowej części Wyspy Grodzkiej – średnica 120 m | 11 300,00 |
| 5. Obrotnica w Basenie Kaszubskim (Górniczym) przed wejściem do Basenu Górnośląskiego – średnica 260 m | 53 066,00 |
| 6. Obrotnica na rzece Parnica, przed wejściem do Kanału Przemysłowego (Wrocławskiego) – średnica 130 m | 13 270,00 |
| 7. Obrotnica na połączeniu rzeki Parnicy i Regalicy – średnica 120 m | 11 300,00 |
1 | 2 | 3 |
1.2 | Port w Świnoujściu |
|
1.2.1 | Kanały portowe |
|
| 1. Kanał Barkowy wzdłuż Nabrzeża Portowców | 2 550,00 |
1.2.2 | Baseny portowe |
|
| 1. Basen Atlantycki | 27 000,00 |
| 2. Basen Bałtycki | 20 000,00 |
| 3. Basen Trymerski | 12 570,00 |
2. RZEKI Z wyłączeniem pasa szerokości 50 m przylegającego do budowli hydrotechnicznej niebędącej własnością ZMPSiŚ S.A.1) | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 |
2.1 | Port w Szczecinie |
|
| 1. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do mostu Portowego | 2 750,00 |
| 2. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do połączenia z rzeką Regalicą | 900,00 |
| 3. Rzeka Duńczyca – odcinek od Kanału Grodzkiego w kierunku „Estakady” nad Odrą Zachodnią za wyspą Bielawa | 1 000,00 |
| 4. Rzeka Odra Zachodnia – odcinek od południowego cypla wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) do północnego cypla wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) | 2 500,00 |
2.2 | Port w Świnoujściu |
|
| 1. Rzeka Świna – odcinek od Nabrzeża Czołowego do połączenia z rzeką Stara Świna | 4 800,00 |
3. PIRSY, POMOSTY, DALBY I INNE BUDOWLE | |||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] | Ilość [szt.] |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.1 | Port w Szczecinie |
|
|
| 1. Pirs Węglowy w Basenie Kaszubskim | 188,00 | – |
| 2. Pomost cumowniczy | – | 1 |
| 3. Pomost Ro-Ro przy Nabrzeżu Czeskim | 21,80 | – |
| 4. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Katowickim | – | 4 |
| 5. Dalba stalowa przy wyspie Bielawa | – | 17 |
| 6. Dalba stalowa przy Nabrzeżu Warsztatowym Płn. | – | 5 |
| 7. Pirs przy Nabrzeżu Warsztatowym Płn. | 23,10 | – |
| 8. Pochylnia Ro-Ro przy Nabrzeżu Fińskim | 27,00 | – |
| 9. Pole odkładu urobku przy Nabrzeżu Fińskim | 176 000 m2 | – |
3.2 | Port w Świnoujściu |
|
|
| 1. Pirs Nabrzeża Portowców | 240,40 | 1 |
| 2. Dalba w Bazie Promów Morskich | – | 2 |
4. NABRZEŻA | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 |
4.1 | Port w Szczecinie |
|
| 1. Nabrzeże Katowickie | 439,67 |
| 2. Nabrzeże Katowickie – Uskok | 30,80 |
| 3. Nabrzeże Chorzowskie | 295,20 |
| 4. Nabrzeże Chorzowskie – Uskok | 75,17 |
| 5. Nabrzeże Gliwickie | 260,50 |
| 6. Nabrzeże Gliwickie – Uskok | 56,70 |
| 7. Nabrzeże Południowe | 95,00 |
| 8. Nabrzeże Bytomskie | 342,80 |
| 9. Nabrzeże Bytomskie – Uskok | 33,00 |
| 10. Nabrzeże Czołowe | 150,60 |
| 11. Nabrzeże Wałbrzyskie | 265,20 |
| 12. Nabrzeże Górnośląskie | 282,00 |
| 13. Nabrzeże Dolnośląskie | 185,00 |
| 14. Nabrzeże Opolskie | 61,80 |
| 15. Nabrzeże Noteckie | 283,00 |
| 16. Nabrzeże Drawskie z umocnieniem brzegowym | 354,50 |
| 17. Nabrzeże Gorzowskie | 51,50 |
| 18. Nabrzeże Sosnowieckie | 335,60 |
| 19. Nabrzeże Regalica | 270,00 |
| 20. Nabrzeże Parnica | 331,60 |
| 21. Nabrzeże Spółdzielcze | 117,35 |
| 22. Nabrzeże Fińskie | 310,00 |
| 23. Nabrzeże Przejściowe | 80,00 |
| 24. Nabrzeże Czeskie | 452,00 |
| 25. Nabrzeże Słowackie | 565,00 |
| 26. Nabrzeże Niemieckie | 176,50 |
| 27. Nabrzeże Zbożowe | 220,00 |
| 28. Nabrzeże Luksemburskie | 53,70 |
| 29. Nabrzeże Holenderskie | 161,80 |
| 30. Nabrzeże Belgijskie | 240,40 |
| 31. Nabrzeże Angielskie | 165,00 |
| 32. Nabrzeże Polskie | 260,00 |
| 33. Nabrzeże Węgierskie | 611,30 |
| 34. Nabrzeże Rumuńskie | 600,00 |
| 35. Nabrzeże Egipskie | 100,00 |
| 36. Nabrzeże Greckie | 627,20 |
| 37. Nabrzeże Albańskie | 89,10 |
| 38. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 100,00 |
| 39. Nabrzeże Kubańskie z umocnieniem brzegowym | 244,00 |
| 40. Nabrzeże Rosyjskie | 322,00 |
| 41. Nabrzeże Tureckie | 99,40 |
| 42. Nabrzeże Bulwar Śląski | 232,00 |
| 43. Nabrzeże Warsztatowe | 282,80 |
1 | 2 | 3 |
| 44. Nabrzeża w Basenie Warsztatowym | 173,00 |
| 45. Nabrzeże Huk | 267,50 |
| 46. Umocnienie brzegowe rzeki Duńczyca | 115,00 |
4.2 | Port w Świnoujściu |
|
| 1. Nabrzeże Odpraw Granicznych „GPK” | 52,60 |
| 2. Nabrzeże Chemików | 284,65 |
| 3. Nabrzeże Chemików – Barkowe | 155,54 |
| 4. Nabrzeże Północne | 17,90 |
| 5. Nabrzeże Wschodnie | 74,82 |
| 6. Nabrzeże Hutników – Barkowe | 135,54 |
| 7. Nabrzeże Hutników | 328,65 |
| 8. Nabrzeże Górników – Barkowe | 156,10 |
| 9. Nabrzeże Górników – Przejściowe (Południowe) | 30,80 |
| 10. Nabrzeże Górników | 330,00 |
| 11. Nabrzeże Portowców – Barkowe | 252,70 |
| 12. Nabrzeże Portowców – Postojowe | 53,00 |
| 13. Nabrzeże Władysława IV | 405,15 |
| 14. Nabrzeże Pilotowe | 131,00 |
| 15. Stanowisko promowe nr 2 w Bazie Promów Morskich | 189,40 |
| 16. Stanowisko promowe nr 3 w Bazie Promów Morskich | 198,50 |
| 17. Stanowisko promowe nr 4 w Bazie Promów Morskich | 176,30 |
| 18. Stanowisko promowe nr 5 w Bazie Promów Morskich | 197,25 |
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||
Lp. | Nazwa | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 |
5.1 | Port w Szczecinie |
|
| 1. Nabrzeże Rosyjskie | 296,00 |
| 2. Nabrzeże Rumuńskie | 342,00 |
| 3. Nabrzeże Węgierskie | 610,00 |
| 4. Nabrzeże Polskie | 260,00 |
| 5. Nabrzeże Angielskie | 165,00 |
| 6. Nabrzeże Belgijskie | 240,00 |
| 7. Nabrzeże Holenderskie | 141,00 |
| 8. Nabrzeże Zbożowe | 178,00 |
| 9. Nabrzeże Słowackie | 565,00 |
| 10. Nabrzeże Czeskie | 420,00 |
| 11. Nabrzeże Regalica | 210,00 |
| 12. Nabrzeże Katowickie | 418,25 |
| 13. Nabrzeże Chorzowskie | 253,90 |
| 14. Nabrzeże Gliwickie | 229,00 |
| 15. Nabrzeże Bytomskie | 298,80 |
| 16. Pirs Węglowy | 262,00 |
| 17. Nabrzeże Wałbrzyskie | 224,50 |
| 18. Nabrzeże Górnośląskie | 306,80 |
1 | 2 | 3 |
| 19. Nabrzeże Parnica | 218,80 |
| 20. Nabrzeże Huk | 383,40 |
5.2 | Port w Świnoujściu |
|
| 1. Nabrzeże Portowców | 206,80 |
| 2. Nabrzeże Górników | 460,30 |
| 3. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-II | 1 510,00 |
| 4. Nabrzeże Hutników | 466,00 |
| 5. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-IV | 295,00 |
| 6. Nabrzeże Chemików | 210,80 |
| 7. Nabrzeże Chemików – Barkowe | 154,60 |
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.1 | Port w Szczecinie |
|
|
6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
| 1. Droga z parkingiem przy budynku Biura Zarządu | 2 525,00 | – |
| 2. Droga na Nabrzeżu Albańskim | 2 848,10 | – |
| 3. Droga na Nabrzeżu Czeskim | 1 760,70 | – |
| 4. Droga na Nabrzeżu Rumuńskim | 2 178,00 | – |
| 5. Droga na Nabrzeżu Zbożowym | – | 23,30 |
| 6. Droga na terenie Kanału Przemysłowego | – | 36,00 |
| 7. Droga na terenie Łasztowni | – | 530,00 |
| 8. Droga na terenie oczyszczalni | 5 463,00 | – |
| 9. Droga na terenie ZUŻ | 49,00 | – |
| 10. Droga od bramy przy Nabrzeżu Rumuńskim do Nabrzeża Belgijskiego | – | 1 328,00 |
| 11. Droga dojazdowa do elewatora EWA | – | 402,00 |
| 12. Droga Basenowa wzdłuż Nabrzeża Bytomskiego | – | 1 015,00 |
| 13. Droga na Nabrzeżu Bytomskim | 2 812,30 | 215,00 |
| 14. Droga na Nabrzeżu Chorzowskim | 310,00 | – |
| 15. Droga na Nabrzeżu Gliwickim | 487,00 | – |
| 16. Droga na Nabrzeżu Parnica | – | 220,00 |
| 17. Droga na Nabrzeżu Sosnowieckim | 1 585,00 | – |
| 18. Droga i plac na terenie GPKW | 6 345,87 | – |
| 19. Droga i plac na terenie Hryniewieckiego | 25 829,30 | – |
| 20. Droga i plac na terenie Infra Port | 10 077,90 | – |
| 21. Droga i plac na terenie Łasztowni | 18 434,43 | – |
| 22. Droga i plac na terenie PCWM | 1 595,00 | – |
| 23. Droga i plac na Nabrzeżu Albańskim | 563,00 | – |
| 24. Droga i plac na Nabrzeżu Górnośląskim | 2 679,90 | – |
| 25. Droga i place na Nabrzeżu Katowickim | 12 011,90 | – |
| 26. Droga i plac na Nabrzeżu Regalica | 19 041,00 | – |
| 27. Droga i plac na Nabrzeżu Rosyjskim | 9 683,70 | – |
| 28. Droga i plac w rejonie Basenu Kaszubskiego | 18 467,00 | – |
| 29. Droga z placem manewrowym na Nabrzeżu Huk | 2 045,00 | – |
| 30. Droga do Nabrzeża Warsztatowego | – | 250,0 |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.1.2 | Ulice |
|
|
| 1. Ulica inż. Stanisława Hryniewieckiego | – | 1 140,00 |
| 2. Ulica Cłowa | – | 1 324,50 |
| 3. Ulica Węglowa | – | 680,10 |
| 4. Ulica Zatokowa | – | 277,00 |
| 5. Ulica Logistyczna | – | 485,00 |
6.1.3 | Parkingi |
|
|
| 1. Parking samochodowy przy budynku Biura Zarządu | 1 261,00 | – |
| 2. Parking przy ul. Hryniewieckiego | 6 877,00 | – |
| 3. Parking przy ul. Rybnickiej | 391,00 | – |
| 4. Parking w rejonie Basenu Kaszubskiego | 3 925,00 | – |
| 5. Parking w rejonie Nabrzeża Górnośląskiego | 368,90 | – |
6.2 | Port w Świnoujściu |
|
|
6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe |
|
|
| 1. Droga na Nabrzeżu Chemików | 955,00 | 280,00 |
| 2. Droga na Nabrzeżu Górników | 17 206,10 | – |
| 3. Droga na Nabrzeżu Hutników | 1 170,00 | 3 698,00 |
| 4. Droga na Nabrzeżu Portowców | 2 393,00 | – |
| 5. Droga i plac na Nabrzeżu Górników | 24 691,50 | – |
| 6. Droga i plac na Nabrzeżu Hutników | 17 327,80 | – |
| 7. Droga w rejonie przymorskim od bramy wjazdowej północnej | – | 2 689,00 |
| 8. Droga do latarni Świnoujście | – | 280,00 |
| 9. Droga i plac stanowiska promowego nr 2, 3, 4 i 5 | 56 989,00 | – |
6.2.2 | Ulice |
|
|
| 1. Ulica Artyleryjska | – | 169,00 |
| 2. Ulica Bunkrowa | – | 498,00 |
| 3. Ulica Duńska | – | 798,00 |
| 4. Ulica Dworcowa | – | 351,00 |
| 5. Ulica Dworcowa – przedłużenie | 1 800,00 | – |
| 6. Ulica Kasztanowa | 1 040,00 | – |
| 7. Ulica Nowoartyleryjska | – | 1 230,00 |
6.2.3 | Parkingi |
|
|
| 1. Parking w Bazie Promów Morskich | 64 704,70 | – |
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | ||||
Lp. | Nazwa | Powierzchnia [m2] | Długość [m.b.] | Ilość [szt.] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
7.1 | Port w Szczecinie |
|
|
|
7.1.1 | Tory |
|
|
|
| 1. Rejon Drobnicy | – | 17 253,50 | – |
| 2. Rejon Basenu Górniczego | – | 32 148,10 | – |
| 3. Rejon Nabrzeża Huk | – | 705,60 | – |
| 4. Rejon Nabrzeża Rosyjskiego | – | 1 491,70 | – |
| 5. Rejon Nabrzeża Fińskiego | – | 2 340,00 | – |
|
1) Zgodnie z § 135 ust. 1 lit. a i b zarządzenia nr 4 Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie z dnia 17 września 2002 r. – Przepisy portowe (Dz. Urz. Woj. Zach. Nr 67, poz. 1429, z 2003 r. Nr 30, poz. 430, Nr 74, poz. 1301 i Nr 113, poz. 1936, z 2004 r. Nr 32, poz. 597, z 2005 r. Nr 1, poz. 3, Nr 9, poz. 154, Nr 56, poz. 1276 i Nr 115, poz. 2483, z 2006 r. Nr 45, poz. 806 oraz z 2008 r. Nr 71, poz. 1558) za utrzymanie tej części akwenu odpowiada użytkownik budowli bezpośrednio do niej przylegającej.
- Data ogłoszenia: 2010-09-14
- Data wejścia w życie: 2010-09-29
- Data obowiązywania: 2010-09-29
- Dokument traci ważność: 2013-06-05
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA