REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2009 nr 164 poz. 1309
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 22 września 2009 r.
w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Policach od strony lądu
Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
Począwszy od punktu nr 1, wspólnego dla granic portów morskich w Szczecinie i Policach, będącego jednocześnie punktem granicznym na granicy administracyjnej miast: Szczecina i Polic, położonego na północnym brzegu kanału stanowiącego granicę tych miast, granica portu biegnie w kierunku zachodnim, północnym brzegiem kanału, do punktu nr 7, po czym zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie gruntami stanowiącymi własność Skarbu Państwa, w przeciętnej odległości 40 m od linii brzegu bocznego nurtu rzeki Odry (Wietliny), przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 12.
W punkcie nr 12, znajdującym się na brzegu odnogi rzecznej Cieśnica, granica zmienia kierunek na zachodni, przecina wspomnianą odnogę rzeczną i dochodzi do punktu nr 13 położonego na zachodnim skraju wału ochronnego. Dalej granica portu biegnie podnóżem wału w kierunku północnym i północno-zachodnim, przez punkty o numerach kolejnych, do punktu nr 41. Punkt nr 41 zlokalizowany jest na granicy nieruchomości „Mijanka Police" w użytkowaniu Zakładów Chemicznych „Police" S.A.
Od punktu nr 41 granica portu biegnie w kierunku północnym, wschodnią granicą nieruchomości „Mijanka Police", przez punkty nr 41a, 41b i 41c do punktu nr 42, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, dochodzi do punktu nr 43 i przez punkty nr 44, 45 i 46 obiega obiekt budowlany związany z rurociągiem. W punkcie nr 46 granica ponownie zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie przez punkty nr 46a i 47 do punktu nr 48 położonego w odległości 30,5 m na wschód od stawy nabieżnikowej „Domańce Dolna", u podnóża wału ochronnego. Dalej granica portu biegnie, nie zmieniając kierunku, wzdłuż zewnętrznej podstawy wału, przez punkt nr 49, przecina zachodnią granicę nieruchomości „Mijanka Police" i dochodzi do punktu nr 50 położonego na wprost stawy nabieżnikowej „Domańce Dolna", pozostawiając nabieżnik Domańce poza obszarem portu.
Od punktu nr 50 granica biegnie nadal gruntami Skarbu Państwa, w ogólnym kierunku północno-zachodnim, wzdłuż zewnętrznego podnóża wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 60, przecina gruntową drogę dojazdową do wału i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 65 położonego na wysokości ujścia rzeki Łarpia do rzeki Odry.
Od punktu nr 65 granica biegnie nadal w kierunku północno-zachodnim, zewnętrznym podnóżem wału ochronnego biegnącego wzdłuż południowego i południowo-zachodniego brzegu rzeki Łarpia, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 89. W punkcie nr 89 granica zmienia kierunek na północno-wschodni, przecina rzekę Łarpia i dochodzi do punktu nr 401 położonego na górnej krawędzi korony wału ochronnego oddzielającego tereny uzdatnione pod rozbudowę portu od doliny rzeki Łarpii.
Od punktu nr 401 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie granicą działki ewidencyjnej, południowo-zachodnią krawędzią korony wału, po którym biegnie utwardzona droga gruntowa, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 406 położonego na przecięciu granicy działki wału z południową granicą pasa drogi dojazdowej do portu, w odległości około 20 m od wschodniej ściany budynku rozdzielni energetycznej.
W punkcie nr 406 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni, przecina zakończenie wału ochronnego, dochodząc do punktu nr 407, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, przecina drogę dojazdową do portu, dochodząc przez punkty nr 408 i 409 do punktu nr 410 położonego w północnej granicy pasa drogowego, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i granicą pasa drogowego dochodzi do punktu nr 411 leżącego w odległości około 25 m od północno-wschodniego narożnika budynku rozdzielni energetycznej.
Od punktu granicznego nr 411 granica portu biegnie w kierunku północnym, zachodnią granicą działki wału ochronnego wzdłuż jego zewnętrznego podnóża, i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 423 położonego w odległości 518 m od brzegu Kanału Polickiego, w południowej granicy działki drogi gruntowej biegnącej w kierunku kanału, groblą między rowami odwadniającymi. Dalej granica przecina pas drogowy i nie zmieniając kierunku, dochodzi do punktu nr 424.
W punkcie nr 424 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie północną granicą pasa drogowego, wzdłuż południowej granicy rowu melioracyjnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 430 na zakończeniu działki rowu i dalej granicą pasa drogowego przez punkty nr 431, 432 i 433 do punktu nr 434 położonego w odległości około 43 m od linii brzegu Kanału Polickiego, w rejonie ujścia przepustu melioracyjnego.
W punkcie nr 434 granica portu zmienia kierunek na północny i dochodzi do punktu nr 128, pozostawiając na obszarze portu tereny zainwestowane wraz z gruntami uzdatnionymi pod rozbudowę portu. Punkt nr 128 położony jest u podnóża wału ochronnego oddzielającego wody Kanału Polickiego od nieużytkowanych terenów łąkowych. Dalej granica przebiega w ogólnym kierunku północnym, wzdłuż zachodniego podnóża wału, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 131, pozostawiając po stronie portu melioracyjne urządzenia przepustowe.
W punkcie nr 131 granica portu zmienia kierunek na wschodni, przecina działkę wału ochronnego i dochodzi do punktu nr 132 znajdującego się na południowym zakończeniu umocnienia brzegowego, w linii brzegu Kanału Polickiego, po czym biegnie linią brzegu kanału w kierunku północnym przez punkty nr 133, 134, 134a, 134b, 134c, 134d, 135 i 136 do punktu nr 137 na północnym zakończeniu umocnienia brzegowego, w którym zmienia kierunek na południowo-zachodni, i dochodzi do punktu nr 138 położonego na zachodniej granicy działki drogi gruntowej biegnącej koroną wału ochronnego. Poza obszarem portu pozostaje przepompownia melioracyjna wraz z odprowadzeniami do Kanału Polickiego.
Od punktu nr 138 granica portu biegnie w kierunku północnym, zachodnim skrajem wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 148, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie równolegle do wału ochronnego, w przeciętnej odległości 15 m od korony wału, do punktu nr 149 położonego w odległości 14 m od umocnienia brzegowego wylotu Kanału Barkowego, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie w średniej odległości 20 m od południowego brzegu Kanału Barkowego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 157 położonego w odległości 32,4 m na południe od południowo-zachodniego narożnika nabrzeża w Basenie Barkowym. Tu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie równolegle do nabrzeża do punktu nr 158 na południowej ścianie budynku urządzeń technicznych, obiega budynek od strony zachodniej przez punkty nr 159 i 160 do punktu nr 161 na północnej ścianie budynku, z którego biegnie w kierunku północno-zachodnim do punktu nr 162 położonego w odległości 32,3 m na zachód od północno-zachodniego narożnika nabrzeża w Basenie Barkowym. W punkcie nr 162 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie równolegle do linii północnego brzegu Basenu Barkowego i Kanału Barkowego, w średniej odległości 20 m od linii brzegu, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 177 położonego u wylotu Kanału Barkowego do Kanału Polickiego, w odległości 33,8 m od zachodniego narożnika zniszczonego budynku wartowni portowej.
Od punktu nr 177 granica portu biegnie w kierunku północnym, wzdłuż zachodniej stopy zniszczonego wału ochronnego, częściowo zasypanego hałdą fosfogipsów, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 211 położonego w rejonie ujścia Przekopu Kiełpińskiego do rzeki Odry, w odległości 8,4 m od linii południowo-zachodniego brzegu przekopu.
W punkcie nr 211 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie w przeciętnej odległości od 5 m do 15 m od zewnętrznej stopy wału ochronnego Przekopu Kiełpińskiego do punktu nr 212, położonego u podnóża wału ochronnego u ujścia rzeki Jasienicy, tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie wzdłuż zewnętrznej stopy wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 218.
W punkcie nr 218 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni, przecina wał, dochodzi do punktu nr 219 położonego w linii brzegu rzeki Jasienicy i dalej biegnie granicą administracyjną miasta Police i gminy Police, wzdłuż linii brzegu oraz północnej krawędzi jazu rozdzielającego wody rzek Jasienicy i Gunicy, przez punkty nr 220, 221, 222, 222a, 222b, 223, 223a i 223b do punktu nr 224 położonego na koronie wału ochronnego po zachodniej stronie jazu. Tu zmienia kierunek na południowy, przecina wał ochronny, przechodząc na jego południowe podnóże do punktu nr 225, w którym ponownie zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie podnóżem wału przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 228 położonego u podnóża wału ochronnego na południowej granicy działki drogowej.
W punkcie nr 228 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie południową granicą działki drogowej przez punkty nr 228a, 228b, 228c, 228d i 228e do punktu nr 229, pozostawiając w granicach portu wał ochronny rzeki Gunicy z przylegającym pasem terenu. Następnie przecina drogę i biegnie w przeciętnej odległości 20 m od linii brzegu rzeki Gunicy, gruntami nieruchomości rolnych, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 233. Dalej granica nie zmieniając kierunku, biegnie przez tereny komunalne, pozostawiając w obszarze portu morskiego część portu barkowego na rzece Gunicy, i dochodzi do punktu nr 235 położonego u podnóża wału ochronnego rzeki Gunicy w odległości 15,2 m na południe od narożnika budynku rozdzielni energetycznej.
W punkcie nr 235 granica portu zmienia kierunek na północny i biegnie przez punkt nr 236 położony u podnóża wału otaczającego Basen Gunica w porcie barkowym, przecina rzekę Gunicę i przez punkt nr 236a w linii północnego brzegu rzeki Gunicy dochodzi do punktu nr 237 leżącego po północnej stronie wału ochronnego. W tym miejscu granica portu zmienia kierunek na wschodni, przecina granicę administracyjną miasta Police i gminy Police i biegnąc wzdłuż podnóża wału ochronnego w obrębie ewidencyjnym Dębostrów przez punkty o numerach kolejnych, dochodzi do punktu nr 241. Biegnąc dalej w kierunku wschodnim, a następnie północno-wschodnim, wzdłuż podnóża wału ochronnego, granica przecina rów melioracyjny, pozostawiając w obszarze portu zastawkę z przepompownią, i dalej biegnie przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 260 położonego w zachodniej granicy działki wału ochronnego, w rejonie wspólnego ujścia rzek Gunicy i Jasienicy do rzeki Odry.
W punkcie nr 260 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie odlądową granicą działki wału ochronnego, południowo-wschodnią stroną drogi gminnej, przez punkty nr 260a, 261, 261a 1 261b do punktu nr 262. Tu zmienia wraz z wałem kierunek na północny i biegnąc dalej wzdłuż odlądowej granicy działki wału ochronnego, przez punkty nr 263, 263a i 264, dochodzi do punktu nr 265, pozostawiając w granicach portu przyczółek wejściowy gazociągu „Police-Odolany".
W punkcie nr 265 granica zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina wał ochronny i biegnie granicą pasa technicznego do punktu nr 265a w linii brzegu Zalewu Szczecińskiego i dalej wodami rzeki Odry, w odległości 100 m na północ od gazociągu „Police-Odolany", przecina granicę administracyjną gmin: Police i Stepnica w punkcie nr 265b i dochodzi do punktu nr 266 położonego na wschodnim (zewnętrznym) skraju wału ochronnego w południowej części pola refulacyjnego Mańków, w obrębie ewidencyjnym Bogusławie gmina Stepnica.
Od punktu nr 266 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim i południowym, wzdłuż wschodniego (zewnętrznego) podnóża wału ochronnego, przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 274 położonego w odległości około 44 m na północ od linii brzegu rzeki Krępy. Następnie przecina wał i rzekę Krepę, której północnym brzegiem przebiega granica gmin: Stepnica i Goleniów, przecina kolejny wał ochronny i dochodzi do punktu nr 275 przy wschodniej (zewnętrznej) podstawie wału, na wysokości południowego zakończenia starorzecza rzeki Krępy.
Od punktu nr 275 granica portu biegnie w kierunku południowym podstawą wału, gruntami rolnymi, przecina ujście kanału melioracyjnego i biegnie dalej przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 306. Następnie obiega wraz z wałem niewielką zatokę rzeki Odry, biegnąc przez punkty nr 307 i 308 do punktu nr 309. Dalej granica ponownie zmienia kierunek na południowy i biegnie wschodnią stroną wału ochronnego przez punkty o numerach kolejnych do punktu nr 327, pozostawiając w granicach portu stawę nabieżnikową Raduń Dolna. Kolejny odcinek granicy portu od punktu nr 327 do punktu nr 330 pokrywa się z zewnętrzną granicą nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie, zabudowanej stawą nawigacyjną Raduń Górna.
Od punktu nr 330 granica ponownie biegnie w kierunku południowym i południowo-wschodnim, wzdłuż zewnętrznego podnóża wału, przez punkty nr 330a, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 i 358 do punktu nr 359 położonego u podnóża obwałowania przepompowni melioracyjnej, w odległości około 142 m na północny zachód od budynku stacji pomp.
W punkcie nr 359 granica portu zmienia kierunek na północno-wschodni i biegnie wzdłuż zewnętrznego podnóża wału ochronnego rowu melioracyjnego przez punkty nr 360 i 361 do punktu nr 362 położonego w odległości około 151 m od punktu nr 359.
W punkcie nr 362 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina wał ochronny i rów melioracyjny i biegnąc w linii prostej przez tereny rolne, dochodzi do punktu nr 363 zlokalizowanego na południowo-zachodnim skraju drogi gminnej przez wieś Święta, w odległości 320 m na północny wschód od przyczółka starej przeprawy promowej Święta–Police. Dalej granica portu biegnie nie zmieniając kierunku przez tereny rolne, przecina dwa kanały melioracyjne uchodzące do Odry oraz linię nabieżnikową Łąki i przez punkty o numerach kolejnych dochodzi do punktu nr 367 położonego na koronie wału ochronnego po południowej stronie kanału melioracyjnego mającego ujście naprzeciw północnego cypla wyspy Kopina. Od punktu nr 367 granica portu biegnie przez tereny rolne do punktu nr 368 położonego u wschodniej (zewnętrznej) podstawy wału ochronnego rzeki Odry naprzeciw południowego cypla wyspy Kopina. Odcinek granicy od punktu nr 362 do punktu nr 368 włącza w obszar portu części nieruchomości rolnych, ujścia rowów melioracyjnych, jazy i przepompownię oraz stawę nabieżnikową Łąki Dolna.
Od punktu nr 368 granica portu biegnie w kierunku południowym, wschodnim (zewnętrznym) podnóżem wału ochronnego rzeki Odry, przez punkty nr 369, 369a, 370, 371, 372, 373, 373a, 374, 374a, 375, 376, 377, 378, 379, 379a, 380 i 381 do punktu nr 382, w którym zmienia wraz z wałem kierunek na wschodni i przez punkty nr 383 i 383a dochodzi do punktu nr 384 położonego w odległości 52,5 m na wschód od budynku byłej stacji nautycznej Ina, pozostawiając poza obszarem portu budowle nawigacyjne Światło Sektorowe Ińskie i Ina Dolna Północna.
W punkcie nr 384 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni, przecina ujście rzeki Iny i dochodzi do punktu nr 6 położonego na granicy obrębów ewidencyjnych Święta i Komarowo gmina Goleniów. Tu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą tych obrębów ewidencyjnych przez punkty nr 5c, 5b i 5a do punktu nr 5 położonego w linii brzegu rzeki Odry, będącego wspólnym punktem granicznym granic administracyjnych gminy Goleniów, miasta Police i miasta Szczecin.
Od punktu nr 5 granica portu morskiego w Policach przebiega wodami rzeki Odry, granicą administracyjną miasta Police i miasta Szczecina, przez punkty nr 4, 3 i 2 do punktu nr 1, od którego rozpoczęto opis granicy portu morskiego w Policach.
2. Pomiędzy kolejnymi punktami wyznaczającymi granice portu morskiego w Policach, opisanymi w ust. 1, granica ta biegnie odcinkami prostymi.
Nr punktu | Współrzędne w układzie WGS-84 / GRS-80 | |
φ – szerokość geograficzna | l – długość geograficzna | |
1 | 2 | 3 |
1 | 53°32'07.8626" | 14°37'07.7664" |
7 | 53°32'08.0767" | 14°37'04.9916" |
8 | 53°32'16.1654" | 14°36'55.5609" |
9 | 53°32'21.3196" | 14°36'51.6459" |
10 | 53°32'32.5334" | 14°36'49.1330" |
11 | 53°32'40.1845" | 14°36'42.3949" |
12 | 53°32'45.0716" | 14°36'35.9755" |
13 | 53°32'45.1703" | 14°36'29.8363" |
14 | 53°32'46.4904" | 14°36'30.3821" |
15 | 53°32'47.2442" | 14°36'30.5327" |
16 | 53°32'49.3437" | 14°36'30.3482" |
17 | 53°32'50.8281" | 14°36'29.1875" |
18 | 53°32'53.5403" | 14°36'27.3770" |
19 | 53°32'54.4983" | 14°36'26.5401" |
20 | 53°32'55.3346" | 14°36'25.6022" |
21 | 53°32'56.4519" | 14°36'24.3915" |
22 | 53°32'57.3672" | 14°36'23.1578" |
23 | 53°32'58.0037" | 14°36'22.1700" |
24 | 53°32'58.8561" | 14°36'20.7342" |
25 | 53°32'59.5627" | 14°36'19.6990" |
26 | 53°32'59.8972" | 14°36'19.1960" |
27 | 53°33'00.1557" | 14°36'18.6861" |
28 | 53°33'00.4085" | 14°36'18.0046" |
29 | 53°33'01.0405" | 14°36'16.5435" |
30 | 53°33'02.1758" | 14°36'13.6569" |
31 | 53°33'02.5730" | 14°36'12.8376" |
32 | 53°33'02.7840" | 14°36'12.5438" |
33 | 53°33'03.0810" | 14°36'12.3297" |
34 | 53°33'03.6982" | 14°36'12.0712" |
35 | 53°33'04.0650" | 14°36'11.7342" |
36 | 53°33'04.2212" | 14°36'11.4143" |
37 | 53°33'04.5186" | 14°36'10.5453" |
38 | 53°33'04.7282" | 14°36'09.7462" |
39 | 53°33'04.9308" | 14°36'09.1624" |
40 | 53°33'05.0920" | 14°36'08.5795" |
41 | 53°33'05.5127" | 14°36'06.6525" |
41a | 53°33'05.5500" | 14°36'06.6755" |
41b | 53°33'05.6103" | 14°36'06.7130" |
41c | 53°33'05.6764" | 14°36'06.7542" |
42 | 53°33'05.7465" | 14°36'06.7975" |
43 | 53°33'06.1650" | 14°36'04.8787" |
44 | 53°33'06.4502" | 14°36'05.0233" |
45 | 53°33'06.4991" | 14°36'04.7511" |
46 | 53°33'06.2246" | 14°36'04.6059" |
46a | 53°33'06.4352" | 14°36'03.6400" |
47 | 53°33'07.1621" | 14°35'59.8713" |
48 | 53°33'07.5167" | 14°35'58.3187" |
1 | 2 | 3 |
49 | 53°33'07.5585" | 14°35'57.5510" |
50 | 53°33'07.6885" | 14°35'56.5717" |
51 | 53°33'08.2962" | 14°35'53.0969" |
52 | 53°33'08.5647" | 14°35'51.7164" |
53 | 53°33'08.7436" | 14°35'50.6583" |
54 | 53°33'09.2971" | 14°35'49.1625" |
55 | 53°33'09.6389" | 14°35'48.3300" |
56 | 53°33'10.0672" | 14°35'47.5277" |
57 | 53°33'10.7866" | 14°35'46.9699" |
58 | 53°33'11.4944" | 14°35'46.3257" |
59 | 53°33'12.3905" | 14°35'45.5743" |
60 | 53°33'13.2662" | 14°35'44.6411" |
61 | 53°33'13.4483" | 14°35'44.3226" |
62 | 53°33'13.6521" | 14°35'44.1299" |
63 | 53°33'13.9496" | 14°35'43.6619" |
64 | 53°33'14.1577" | 14°35'43.1111" |
65 | 53°33'14.7985" | 14°35'39.5146" |
66 | 53°33'15.2568" | 14°35'36.6703" |
67 | 53°33'15.4200" | 14°35'34.9091" |
68 | 53°33'15.5035" | 14°35'33.0939" |
69 | 53°33'15.4618" | 14°35'31.5955" |
70 | 53°33'15.3430" | 14°35'30.7147" |
71 | 53°33'15.0924" | 14°35'28.5168" |
72 | 53°33'15.0299" | 14°35'27.8148" |
73 | 53°33'14.8403" | 14°35'26.8846" |
74 | 53°33'14.8106" | 14°35'26.0595" |
75 | 53°33'14.9640" | 14°35'22.0003" |
76 | 53°33'14.9856" | 14°35'20.4655" |
77 | 53°33'15.1152" | 14°35'19.2883" |
78 | 53°33'15.2945" | 14°35'18.3644" |
79 | 53°33'15.5522" | 14°35'16.5093" |
80 | 53°33'16.3305" | 14°35'11.4827" |
81 | 53°33'16.4852" | 14°35'10.6411" |
82 | 53°33'16.6207" | 14°35'09.9578" |
83 | 53°33'16.7928" | 14°35'09.4697" |
84 | 53°33'17.6186" | 14°35'07.9662" |
85 | 53°33'18.3128" | 14°35'06.8948" |
86 | 53°33'20.5021" | 14°35'03.0443" |
87 | 53°33'21.0657" | 14°35'01.9905" |
88 | 53°33'22.4654" | 14°34'59.5155" |
89 | 53°33'23.0901" | 14°34'58.5513" |
401 | 53°33'27.5779" | 14°35'06.9704" |
402 | 53°33'27.7378" | 14°35'06.7324" |
403 | 53°33'31.3547" | 14°35'01.3387" |
404 | 53°33'32.8948" | 14°34'59.2473" |
405 | 53°33'35.4831" | 14°34'55.9529" |
406 | 53°33'38.6005" | 14°34'52.6323" |
407 | 53°33'38.7489" | 14°34'52.9888" |
408 | 53°33'38.9201" | 14°34'52.8047" |
409 | 53°33'39.0588" | 14°34'52.6554" |
410 | 53°33'39.3979" | 14°34'52.1351" |
1 | 2 | 3 |
411 | 53°33'39.2763” | 14°34'51.7829” |
412 | 53°33'41.1525” | 14°34'49.8155” |
413 | 53°33'41.8550” | 14°34'49.2512” |
414 | 53°33'46.6328” | 14°34'46.7366” |
415 | 53°33'48.3980” | 14°34'45.8199” |
416 | 53°33'49.1364” | 14°34'45.4364” |
417 | 53°33'49.3731” | 14°34'45.3706” |
418 | 53°33'49.7867” | 14°34'45.3183” |
419 | 53°33'52.6964” | 14°34'45.1552” |
420 | 53°33'55.1264” | 14°34'45.0928” |
421 | 53°33'55.2875” | 14°34'45.0886” |
422 | 53°34'02.0498” | 14°34'44.8612” |
423 | 53°34'04.0228” | 14°34'44.7339” |
424 | 53°34'04.4934” | 14°34'44.7011” |
425 | 53°34'04.5538” | 14°34'44.9938” |
426 | 53°34'04.6313” | 14°34'45.5000” |
427 | 53°34'05.0205” | 14°34'47.7848” |
428 | 53°34'06.7543” | 14°34'58.6513” |
429 | 53°34'07.8169” | 14°35'05.0038” |
430 | 53°34'07.8840” | 14°35'04.8031” |
431 | 53°34'07.9103” | 14°35'04.9595” |
432 | 53°34'08.1021” | 14°35'06.3082” |
433 | 53°34'08.4872” | 14°35'09.5126” |
434 | 53°34'08.5061” | 14°35'09.6532” |
128 | 53°34'09.6759” | 14°35'09.9866” |
129 | 53°34'16.1924” | 14°35'07.9648” |
130 | 53°34'17.0837” | 14°35'07.8871” |
131 | 53°34'19.7201” | 14°35'07.5400” |
132 | 53°34'19.5844” | 14°35'08.4585” |
133 | 53°34'19.8086” | 14°35'08.7276” |
134 | 53°34'20.1173” | 14°35'08.8066” |
134a | 53°34'20.7626” | 14°35'08.7231” |
134b | 53°34'20.7628” | 14°35'08.7079” |
134c | 53°34'21.5999” | 14°35'08.5943” |
134d | 53°34'21.6016” | 14°35'08.6225” |
135 | 53°34'21.9405” | 14°35'08.5675” |
136 | 53°34'22.2031” | 14°35'08.4084” |
137 | 53°34'22.4203” | 14°35'08.0703” |
138 | 53°34'22.0260” | 14°35'07.1771” |
139 | 53°34'22.9103” | 14°35'06.8814” |
140 | 53°34'23.4813” | 14°35'06.9373” |
141 | 53°34'23.9404” | 14°35'06.8202” |
142 | 53°34'25.3521” | 14°35'06.5797” |
143 | 53°34'25.8227” | 14°35'06.5381” |
144 | 53°34'29.4481” | 14°35'05.9465” |
145 | 53°34'31.9567” | 14°35'05.5843” |
146 | 53°34'33.9850” | 14°35'05.2393” |
147 | 53034.34.3962” | 14°35'05.2244” |
148 | 53°34'36.9567” | 14°35'04.8105” |
1 | 2 | 3 |
149 | 53°34'41.0291” | 14°35'00.5274” |
150 | 53°34'39.3745” | 14°34'55.5849” |
151 | 53°34'39.6514” | 14°34'53.0849” |
152 | 53°34'37.7922” | 14°34'42.9783” |
153 | 53°34'35.4193” | 14°34'30.3569” |
154 | 53°34'32.7629” | 14°34'18.8067” |
155 | 53°34'28.4216” | 14°34'01.9992” |
156 | 53°34'25.0958” | 14°33'57.9986” |
157 | 53°34'18.3215” | 14°33'29.8866” |
158 | 53°34'23.0145” | 14°33'26.7306” |
159 | 53°34'22.9031” | 14°33'26.2550” |
160 | 53°34'23.2743” | 14°33'26.0103” |
161 | 53°34'23.3811” | 14°33'26.4523” |
162 | 53°34'23.6807” | 14°33'26.2578” |
163 | 53°34'26.3806” | 14°33'37.4640” |
164 | 53°34'28.0490” | 14°33'44.4118” |
165 | 53°34'28.9800” | 14°33'48.2400” |
166 | 53°34'28.8169” | 14°33'50.3582” |
167 | 53°34'30.1963” | 14°33'55.5895” |
168 | 53°34'30.5743” | 14°33'59.4523” |
169 | 53°34'31.4632” | 14°34'02.9381” |
170 | 53°34'33.7960” | 14°34'11.5466” |
171 | 53°34'35.4773” | 14°34'16.6730” |
172 | 53°34'37.0331” | 14°34'22.7310” |
173 | 53°34'37.7391” | 14°34'26.3320” |
174 | 53°34'38.8161” | 14°34'32.6326” |
175 | 53°34'40.4773” | 14°34'42.3165” |
176 | 53°34'41.9977” | 14°34'50.8341” |
177 | 53°34'45.6547” | 14°34'57.3538” |
178 | 53°34'51.2615” | 14°34'53.9887” |
179 | 53°34'52.7485” | 14°34'53.0964” |
180 | 53°34'53.4695” | 14°34'52.6635” |
181 | 53°34'55.0344” | 14°34'51.7241” |
182 | 53°34'58.3737” | 14°34'51.5818” |
183 | 53°34'59.7932” | 14°34'51.6570” |
184 | 53°35'01.1520” | 14°34'51.8572” |
185 | 53°35'03.4141” | 14°34'52.6549” |
186 | 53°35'05.1904” | 14°34'53.3503” |
187 | 53°35'06.1237” | 14°34'53.7158” |
188 | 53°35'07.7729” | 14°34'54.3406” |
189 | 53°35'10.7326” | 14°34'55.4872” |
190 | 53°35'11.7503” | 14°34'55.8730” |
191 | 53°35'12.1087” | 14°34'55.9163” |
192 | 53°35'12.5189” | 14°34'55.9710” |
193 | 53°35'13.4218” | 14°34'55.9914” |
194 | 53°35'16.6452” | 14°34'55.8438” |
195 | 53°35'17.8950” | 14°34'55.7929” |
196 | 53°35'18.2636” | 14°34'55.7876” |
197 | 53°35'18.8143” | 14°34'55.7664” |
198 | 53°35'19.7377” | 14°34'55.7306” |
1 | 2 | 3 |
199 | 53°35'20.5083” | 14°34'55.7007” |
200 | 53°35'25.6003” | 14°34'55.5020” |
201 | 53°35'29.2251” | 14°34'55.9574” |
202 | 53°35'33.1271” | 14°34'56.4476” |
203 | 53°35'34.8425” | 14°34'56.6635” |
204 | 53°35'38.5684” | 14°34'57.0542” |
205 | 53°35'44.4427” | 14°34'57.6708” |
206 | 53°35'45.4270” | 14°34'57.3641” |
207 | 53°35'46.4911” | 14°34'57.0327” |
208 | 53°35'47.4710” | 14°34'56.5014” |
209 | 53°35'49.8253” | 14°34'54.8038” |
210 | 53°35'52.7724” | 14°34'52.2463” |
211 | 53°35'53.3046” | 14°34'51.3734” |
212 | 53°35'59.1256” | 14°34'17.5485” |
213 | 53°35'58.2425” | 14°34'16.7452” |
214 | 53°35'57.4562” | 14°34'16.0313” |
215 | 53°35'56.7248” | 14°34'15.3663” |
216 | 53°35'56.3726” | 14°34'15.1414” |
217 | 53°35'56.1951” | 14°34'14.9996” |
218 | 53°35'55.9812” | 14°34'14.8282” |
219 | 53°35'56.0596” | 14°34'14.4162” |
220 | 53°35'56.0090” | 14°34'14.2791” |
221 | 53°35'56.0234” | 14°34'13.9531” |
222 | 53°35'56.1627” | 14°34'13.5556” |
222a | 53°35'56.2830” | 14°34'13.4467” |
222b | 53°35'56.3095” | 14°34'13.3572” |
223 | 53°35'56.2881” | 14°34'13.2508” |
223a | 53°35'56.3848” | 14°34'12.6808” |
223b | 53°35'56.4957” | 14°34'12.0432” |
224 | 53°35'56.5924” | 14°34'11.4819” |
225 | 53°35'56.1445” | 14°34'11.2825” |
226 | 53°35'56.2882” | 14°34'10.5716” |
227 | 53°35'57.3066” | 14°34'08.6002” |
228 | 53°35'58.7903” | 14°34'06.1017” |
228a | 53°35'57.3209” | 14°34'01.4427” |
228b | 53°35'56.2871” | 14°33'57.7209” |
228c | 53°35'55.3771” | 14°33'53.8641” |
228d | 53°35'55.3521” | 14°33'53.7637” |
228e | 53°35'54.7672” | 14°33'51.3963” |
229 | 53°35'53.8284” | 14°33'47.9082” |
230 | 53°35'53.4710” | 14°33'42.3910” |
231 | 53°35'49.5064” | 14°33'27.6121” |
232 | 53°35'49.3912” | 14°33'27.1667” |
233 | 53°35'47.3397” | 14°33'19.3307” |
234 | 53°35'45.2376” | 14°33'10.8127” |
235 | 53°35'41.7422” | 14°32'57.9647” |
236 | 53°35'44.1592” | 14°32'57.3879” |
236a | 53°35'46.7674” | 14°32'57.4053” |
237 | 53°35'47.2606” | 14°32'57.4169” |
238 | 53°35'47.5303” | 14°33'01.0722” |
1 | 2 | 3 |
239 | 53°35'47.7623” | 14°33'04.8672” |
240 | 53°35'47.8270” | 14°33'06.4869” |
241 | 53°35'48.1026” | 14°33'10.9690” |
242 | 53°35'48.1221” | 14°33'11.5062” |
243 | 53°35'48.2004” | 14°33'12.8082” |
244 | 53°35'48.4444” | 14°33'13.9316” |
245 | 53°35'50.8458” | 14°33'22.4745” |
246 | 53°35'50.9673” | 14°33'22.9481” |
247 | 53°35'54.7605” | 14°33'36.9296” |
248 | 53°35'54.7983” | 14°33'37.0652” |
249 | 53°35'54.9744” | 14°33'37.7140” |
250 | 53°35'55.1342” | 14°33'38.2231” |
251 | 53°35'56.4124” | 14°33'42.8093” |
252 | 53°35'57.9369” | 14°33'46.3927” |
253 | 53°35'58.2324” | 14°33'48.4323” |
254 | 53°35'59.0055” | 14°33'53.5091” |
255 | 53°35'59.7508” | 14°33'58.3458” |
256 | 53°36'00.1980” | 14°34'00.6751” |
257 | 53°36'00.7023” | 14°34'01.8727” |
258 | 53°36'00.5400” | 14°34'01.9995” |
259 | 53°36'00.7685” | 14°34'02.8180” |
260 | 53°36'01.4358” | 14°34'04.7272” |
260a | 53°36'02.6969” | 14°34'05.8068” |
261 | 53°36'07.4548” | 14°34'09.4571” |
261a | 53°36'12.7062” | 14°34'13.5640” |
261b | 53°36'15.1137” | 14°34'15.4465” |
262 | 53°36'17.5723” | 14°34'17.4292” |
263 | 53°36'18.5234” | 14°34'17.8086” |
263a | 53°36'20.2141” | 14°34'17.8024” |
264 | 53°36'22.1503” | 14°34'17.5771” |
265 | 53°36'24.1101” | 14°34'15.9000” |
265a | 53°36'24.1706” | 14°34'16.5175” |
265b | 53°36'22.2126” | 14°35'03.9674” |
266 | 53°36'20.3685” | 14°35'48.5324” |
267 | 53°36'16.5060” | 14°35'50.5077” |
268 | 53°36'16.0360” | 14°35'50.8527” |
269 | 53°36'13.9269” | 14°35'51.9277” |
270 | 53°36'11.8357” | 14°35'52.9372” |
271 | 53°36'11.1492” | 14°35'53.2593” |
272 | 53°36'06.2479” | 14°35'58.2058” |
273 | 53°36'05.0830” | 14°35'58.7924” |
274 | 53°36'01.2531” | 14°35'57.7526” |
275 | 53°35'53.6817” | 14°36'00.4517” |
276 | 53°35'52.8609” | 14°36'00.3131” |
277 | 53°35'50.7439” | 14°35'58.1567” |
278 | 53°35'49.5199” | 14°35'58.1829” |
279 | 53°35'46.8727” | 14°35'58.7987” |
280 | 53°35'46.1012” | 14°35'59.1770” |
281 | 53°35'45.4892” | 14°35'59.3264” |
282 | 53°35'43.1467” | 14°35'59.6128” |
1 | 2 | 3 |
283 | 53°35'41.2596” | 14°35'59.6329” |
284 | 53°35'40.8148” | 14°35'59.3945” |
285 | 53°35'39.7484” | 14°35'59.4306” |
286 | 53°35'39.0291” | 14°35'59.5500” |
287 | 53°35'36.6458” | 14°35'59.5149” |
288 | 53°35'36.0923” | 14°35'59.5723” |
289 | 53°35'35.1249” | 14°35'59.3199” |
290 | 53°35'33.6486” | 14°35'57.6629” |
291 | 53°35'30.8801” | 14°35'53.9378” |
292 | 53°35'29.4019” | 14°35'52.1755” |
293 | 53°35'28.9538” | 14°35'51.8224” |
294 | 53°35'27.9266” | 14°35'51.5868” |
295 | 53°35'24.2503” | 14°35'51.6734” |
296 | 53°35'20.8782” | 14°35'51.7952” |
297 | 53°35'18.5376” | 14°35'52.0388” |
298 | 53°35'14.8381” | 14°35'55.8465” |
299 | 53°35'14.8357” | 14°35'56.2958” |
300 | 53°35'13.7378” | 14°35'56.7880” |
301 | 53°35'13.4925” | 14°35'56.7648” |
302 | 53°35'10.6058” | 14°35'57.5633” |
303 | 53°35'08.5677” | 14°35'58.2096” |
304 | 53°35'04.0345” | 14°35'59.5548” |
305 | 53°35'01.7561” | 14°36'00.1163” |
306 | 53°35'00.9661” | 14°36'00.2766” |
307 | 53°35'00.4552” | 14°36'04.0706” |
308 | 53°34'59.3451” | 14°36'03.8216” |
309 | 53°34'59.4745” | 14°36'00.8073” |
310 | 53°34'59.3070” | 14°36'00.6359” |
311 | 53°34'57.5822” | 14°36'00.5331” |
312 | 53°34'53.1438” | 14°36'00.4347” |
313 | 53°34'51.1232” | 14°36'00.4081” |
314 | 53°34'47.2681” | 14°36'00.3564” |
315 | 53°34'46.7049” | 14°36'00.2883” |
316 | 53°34'45.3730” | 14°36'00.0165” |
317 | 53°34'44.4126” | 14°35'59.7178” |
318 | 53°34'42.5126” | 14°35'58.8718” |
319 | 53°34'41.6635” | 14°35'58.2050” |
320 | 53°34'38.5548” | 14°35'53.8782” |
321 | 53°34'29.9681” | 14°35'55.1486” |
322 | 53°34'25.4465” | 14°35'55.6296” |
323 | 53°34'23.3575” | 14°35'56.2349” |
324 | 53°34'21.8055” | 14°35'56.9721” |
325 | 53°34'19.6958” | 14°35'59.9229” |
326 | 53°34'19.5292” | 14°36'00.3110” |
327 | 53°34'15.9287” | 14°36'01.3104” |
328 | 53°34'16.4609” | 14°36'05.6338” |
329 | 53°34'14.5693” | 14°36'06.0593” |
330 | 53°34'14.2120” | 14°36'01.7903” |
330a | 53°34'09.7746” | 14°36'03.1265” |
331 | 53°34'08.3876” | 14°36'03.3961” |
1 | 2 | 3 |
332 | 53°34'07.2357” | 14°36'03.6201” |
333 | 53°34'04.5406” | 14°36'04.1434” |
334 | 53°34'03.7933” | 14°36'04.2890” |
335 | 53°34'01.9726” | 14°36'05.4825” |
336 | 53°34'01.3830” | 14°36'06.6513” |
337 | 53°34'00.1235” | 14°36'09.1483” |
338 | 53°33'59.0064” | 14°36'12.5583” |
339 | 53°33'58.6051” | 14°36'14.1161” |
340 | 53°33'58.4029” | 14°36'15.1976” |
341 | 53°33'58.0294” | 14°36'18.1217” |
342 | 53°33'58.0896” | 14°36'20.5558” |
343 | 53°33'58.0135” | 14°36'20.9544” |
344 | 53°33'57.3144” | 14°36'21.5816” |
345 | 53°33'54.2897” | 14°36'23.5089” |
346 | 53°33'53.4644” | 14°36'23.9574” |
347 | 53°33'50.5530” | 14°36'24.5388” |
348 | 53°33'48.6866” | 14°36'24.5703” |
349 | 53°33'47.1990” | 14°36'24.7525” |
350 | 53°33'46.2452” | 14°36'25.2978” |
351 | 53°33'45.0719” | 14°36'26.2838” |
352 | 53°33'44.0473” | 14°36'27.4216” |
353 | 53°33'43.0999” | 14°36'28.9289” |
354 | 53°33'38.9601” | 14°36'37.0219” |
355 | 53°33'36.0578” | 14°36'42.5014” |
356 | 53°33'35.1383” | 14°36'43.4457” |
357 | 53°33'33.6801” | 14°36'44.0139” |
358 | 53°33'32.1241” | 14°36'43.9515” |
359 | 53°33'29.4587” | 14°36'43.5444” |
360 | 53°33'29.4619” | 14°36'43.7400” |
361 | 53°33'31.3271” | 14°36'46.4577” |
362 | 53°33'33.0934” | 14°36'48.9965” |
363 | 53°33'13.9216” | 14°37'16.2250” |
364 | 53°33'13.3984” | 14°37'17.2632” |
365 | 53°33'12.2584” | 14°37'18.7802” |
366 | 53°32'58.7274” | 14°37'37.3463” |
367 | 53°32'43.9188” | 14°37'58.2313” |
368 | 53°32'38.8754” | 14°37'59.7271” |
369 | 53°32'34.0810” | 14°38'01.0762” |
369a | 53°32'31.8477” | 14°38'01.8718” |
370 | 53°32'31.5454” | 14°38'01.9597” |
371 | 53°32'30.3051” | 14°38'01.7439” |
372 | 53°32'28.3488” | 14°38'02.9684” |
373 | 53°32'28.0983” | 14°38'03.1493” |
373a | 53°32'27.7681” | 14°38'03.1994” |
374 | 53°32'24.9385” | 14°38'03.7149” |
374a | 53°32'21.3848” | 14°38'04.7516” |
375 | 53°32'20.6045” | 14°38'04.9419” |
376 | 53°32'14.3206” | 14°38'06.3035” |
377 | 53°32'13.7387” | 14°38'06.6898” |
378 | 53°32'12.3547” | 14°38'07.9624” |
1 | 2 | 3 |
379 | 53°32'11.5271” | 14°38'08.4416” |
379a | 53°32'10.7591” | 14°38'08.7219” |
380 | 53°32'09.5997” | 14°38'09.0524” |
381 | 53°32'05.2397” | 14°38'10.0365” |
382 | 53°32'04.4560” | 14°38'10.3751” |
383 | 53°32'04.3985” | 14°38'11.3636” |
383a | 53°32'04.4594” | 14°38'11.9014” |
384 | 53°32'04.5466” | 14°38'12.1766” |
6 | 53°32'03.4382” | 14°38'13.3126” |
5c | 53°32'03.2736” | 14°38'12.8034” |
5b | 53°32'03.0539” | 14°38'11.2258” |
5a | 53°32'02.7085” | 14°38'09.9034” |
5 | 53°32'02.1310” | 14°38'06.9530” |
4 | 53°32'01.6844” | 14°38'04.2031” |
3 | 53°31'58.0564” | 14°37'41.8666” |
2 | 53°32'07.6597” | 14°37'10.3983” |
Minister Infrastruktury: C. Grabarczyk
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 216, poz. 1594).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055 oraz z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817.
3) Niniejsze rozporządzenie w zakresie swojej regulacji było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21 czerwca 2005 r. w sprawie ustalenia granic portów morskich w Szczecinie i Policach od strony lądu (Dz. U. Nr 119, poz. 1010, z 2008 r. Nr 131, poz. 832 oraz z 2009 r. Nr 164, poz. 1310).
- Data ogłoszenia: 2009-10-05
- Data wejścia w życie: 2009-10-20
- Data obowiązywania: 2009-10-20
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA