REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2008 nr 174 poz. 1081
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 29 września 2008 r.
w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie oraz informacji o nieudzieleniu pomocy
Na podstawie art. 35 pkt 2 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404 oraz z 2008 r. Nr 93, poz. 585) zarządza się, co następuje:
1) zakres sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, zwanej dalej „ustawą”, w tym sprawozdań o:
a) udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie, innej niż pomoc de minimis,
b) udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie na duże projekty inwestycyjne w rozumieniu przepisów w sprawie określenia mapy pomocy regionalnej,
c) udzielonej pomocy de minimis w rolnictwie,
d) udzielonej pomocy de minimis w rybołówstwie;
2) zakres informacji o nieudzieleniu pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie w danym okresie sprawozdawczym, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy;
3) terminy składania sprawozdań oraz informacji, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy;
4) okresy sprawozdawcze;
5) wzory formularzy sprawozdań oraz informacji, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy.
1) nazwę i siedzibę podmiotu udzielającego pomocy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podmiotu udzielającego pomocy;
3) podstawę prawną udzielonej pomocy;
4) oznaczenie programu pomocowego;
5) firmę (nazwę) albo imię i nazwisko beneficjenta pomocy;
6) numer identyfikacji podatkowej (NIP) beneficjenta pomocy;
7) wielkość beneficjenta pomocy;
8) wartość pomocy;
9) formę pomocy;
10) przeznaczenie pomocy;
11) okres sprawozdawczy;
12) intensywność pomocy;
13) liczbę beneficjentów pomocy.
1) nazwę i siedzibę podmiotu udzielającego pomocy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podmiotu udzielającego pomocy;
3) oznaczenie programu pomocowego;
4) podstawę prawną udzielonej pomocy;
5) numer regionu oraz nazwę miejscowości, w której jest zlokalizowana inwestycja;
6) firmę (nazwę) albo imię i nazwisko beneficjenta pomocy;
7) o przedsiębiorstwach partnerskich lub związanych beneficjenta pomocy;
8) adres siedziby albo miejsca zamieszkania beneficjenta pomocy;
9) wielkość beneficjenta pomocy;
10) klasę rodzaju działalności zgodnie z przepisami w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
11) numer identyfikacji podatkowej (NIP) beneficjenta pomocy;
12) rodzaj projektu inwestycyjnego;
13) rodzaj kosztów kwalifikujących się do objęcia pomocą;
14) wartość całkowitych kosztów inwestycyjnych;
15) wartość kosztów inwestycyjnych kwalifikujących się do objęcia pomocą;
16) wartość nominalną pomocy oraz wartość pomocy w przeliczeniu na ekwiwalent dotacji brutto;
17) dzień udzielenia pomocy;
18) zasady monitorowania i zwrotu pomocy;
19) nazwy wytwarzanych produktów lub świadczonych usług w ramach danego projektu inwestycyjnego oraz ich oznaczenie zgodnie z przepisami w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU);
20) planowany termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji dużego projektu inwestycyjnego;
21) zwięzły opis dużego projektu inwestycyjnego.
1) nazwę i siedzibę podmiotu udzielającego pomocy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podmiotu udzielającego pomocy;
3) podstawę prawną udzielonej pomocy;
4) dzień udzielenia pomocy;
5) firmę (nazwę) albo imię i nazwisko beneficjenta pomocy;
6) numer identyfikacji podatkowej (NIP) beneficjenta pomocy;
7) wartość pomocy;
8) formę pomocy;
9) okres sprawozdawczy;
10) liczbę beneficjentów pomocy.
1) nazwę i siedzibę podmiotu udzielającego pomocy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podmiotu udzielającego pomocy;
3) wskazanie okresu sprawozdawczego, za który sporządza się informację.
1) lit. a – za dany rok kalendarzowy, w terminie 90 dni od dnia zakończenia tego roku kalendarzowego;
2) lit. b – w terminie 7 dni od dnia udzielenia pomocy publicznej;
3) lit. c i d – za każdy miesiąc roku kalendarzowego, w terminie 20 dni od dnia zakończenia danego miesiąca.
2. Do terminów przekazywania informacji o nieudzieleniu pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie w danym okresie sprawozdawczym, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy, stosuje się odpowiednio przepis ust. 1 pkt 1 lub 3.
1) lit. a – jest określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
2) lit. b – jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia;
3) lit. c – jest określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia;
4) lit. d – jest określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia.
2. Wzór formularza informacji o nieudzieleniu pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie w danym okresie sprawozdawczym, o których mowa w art. 32a ust. 1 ustawy, jest określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia.
Prezes Rady Ministrów: w z. W. Pawlak
Załączniki do rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 29 września 2008 r. (poz. 1081)
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
- Data ogłoszenia: 2008-09-30
- Data wejścia w życie: 2008-10-01
- Data obowiązywania: 2009-05-21
- Dokument traci ważność: 2017-01-20
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA