REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2006 nr 126 poz. 879

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW1)

z dnia 30 czerwca 2006 r.

w sprawie zmiany obszaru składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. – Prawo celne (Dz. U. Nr 68, poz. 622 i Nr 273, poz. 2703) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Określa się, w załączniku do rozporządzenia, granice i obszar składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, ustanowionego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2000 r. w sprawie ustanowienia składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice (Dz. U. Nr 79, poz. 889).
§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Finansów: w z. E. Suchocka-Roguska

 

1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej – finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 października 2005 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. Nr 220, poz. 1887).

Załącznik 1. [SZCZEGÓŁOWY OPIS GRANIC I OBSZAR SKŁADU WOLNOCŁOWEGO NA TERENIE MIĘDZYNARODOWEGO PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW-STRACHOWICE]

Załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów
z dnia 30 czerwca 2006 r. (poz. 879)

SZCZEGÓŁOWY OPIS GRANIC I OBSZAR SKŁADU WOLNOCŁOWEGO NA TERENIE MIĘDZYNARODOWEGO PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW-STRACHOWICE

Opis przebiegu granic składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice przedstawiony jest na mapie w skali 1:500 i jest przechowywany u zarządzającego składem wolnocłowym oraz w kopii we właściwej miejscowo izbie celnej nadzorującej skład wolnocłowy i w Ministerstwie Finansów.

Skład wolnocłowy na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice znajduje się w obiekcie Terminal Pasażerski.

Szczegółowy opis granic składu wolnocłowego:

Odcinek A–B:

granica biegnie pomiędzy płytą postojową samolotów a pomieszczeniami dla pasażerów będących po odprawie paszportowej i celnej i stanowi ją ściana o wysokości 4,3 m pomiędzy posadzką a stropem z płyt trapezowych o długości 48,6 m, wykonana ze stałych elementów aluminiowych wypełnionych szkłem typu termizol. W ścianie znajduje się troje drzwi o szerokości 100 cm wyposażonych w system kontroli dostępu.

Odcinek B–B1:

granica biegnie pomiędzy płytą postojową samolotów a pomieszczeniami dla pasażerów będących po odprawie paszportowej i celnej, stanowi ją ściana o wysokości 5,88 m, murowana z bloczków gazobetonowych, ocieplana, pomiędzy posadzką a stropem z płyt trapezowych, o długości 9 m. W ścianie znajdują się drzwi przeciwpożarowe, plombowane bez możliwości dostępu.

Odcinek B1–C:

granica pomiędzy holem poodprawowym a pomieszczeniami służbowymi urzędu celnego. Stanowi ją ściana o wysokości 5,4 m i długości 7,22 m, wykonana z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym na całej wysokości kondygnacji.

Odcinek C–D:

granica pomiędzy holem poodprawowym a korytarzem pomiędzy pomieszczeniami urzędu celnego i bagażownią. Stanowi ją ściana grubości 25 cm i długości 6,3 m murowana z cegły pomiędzy posadzką a stropem. W ścianie znajdują się drzwi o szerokości 100 cm z kontrolą dostępu dla funkcjonariuszy służb granicznych.

Odcinek D–E:

ściana pomiędzy sanitariatami dla pasażerów ze strefy poodprawowej a stanowiskami odprawy bagażowo-biletowej, o grubości 25 cm i długości 16,1 m, wykonana z cegły na całej wysokości do stropu.

Odcinek E–F:

ściana pomiędzy pomieszczeniami służbowymi urzędu celnego a zapleczem baru dla pasażerów w strefie poodprawowej, grubości 12,5 cm i długości 6,45 m, wykonana z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym i wypełniona wełną mineralną.

Odcinek F–G:

ściana pomiędzy pomieszczeniami służbowymi urzędu celnego a holem poodprawowym (strefa kontroli pirotechnicznej osób i bagażu podręcznego przez funkcjonariuszy Straży Granicznej), o długości 6,70 m, wykonana z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym i wypełniona wełną mineralną.

Odcinek G–H:

strefa kontroli paszportowej pasażerów. Granicę stanowią 4 kabiny kontroli paszportowej dla funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz 4 przejścia o szerokości 90 cm, zabezpieczone bramkami elektromagnetycznymi dla pasażerów. Otwieranie ich możliwe jest z kabin kontrolerskich. Przejścia te przez całą dobę nadzorowane są przez funkcjonariuszy Straży Granicznej.

Odcinek H–I:

granica pomiędzy sanitariatami w strefie ogólnodostępnej a holem poodprawowym (strefa kontroli osób i bagażu przez Straż Graniczną). Ściana o długości 5,4 m wykonana na całej wysokości kondygnacji z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym.

Odcinek I–J:

granica pomiędzy sanitariatami w strefie ogólnodostępnej a pomieszczeniem służbowym Straży Granicznej. Konstrukcja ściany jak na odcinku H–I, długość 5,7 m.

Odcinek J–K:

granica pomiędzy sanitariatami w strefie ogólnodostępnej a pomieszczeniami służbowymi urzędu celnego. Konstrukcja ściany jak na odcinku H–I, długość 4,1 m.

Odcinek K– L:

ściana o długości 3,17 m pomiędzy holem ogólnodostępnym a przejściem służbowym. Na całej wysokości pomiędzy posadzką a stropem podwieszonym wykonana jest z elementów aluminiowych, wypełnionych szkłem bezpiecznym grubości 5 mm. Drzwi przesuwne o szerokości 150 cm posiadają system kontroli dostępu i znajdują się pod nadzorem dyżurnego funkcjonariusza Straży Granicznej.

Odcinek L–M:

ściana pomiędzy pomieszczeniami służbowymi dostępnymi od strony ogólnej a pomieszczeniami przeznaczonymi dla VIP-ów. Wykonana jest z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym i wypełniona wełną mineralną. Ściana o długości 8,9 m i wysokości 3,6 m rozciąga się na całej wysokości kondygnacji pomiędzy stropem betonowym a posadzką.

Odcinek M–N:

ściana pomiędzy izolatką dla chorych pasażerów przylatujących w ruchu międzynarodowym a pomieszczeniami dla VIP-ów. Długość 3,5 m, konstrukcja jak ściana L–M.

Odcinek N–O:

ściana pomiędzy sanitariatami dla pasażerów przylatujących w ruchu międzynarodowym przed odprawą paszportową a pomieszczeniami dla służb fitosanitarnych znajdującym się w strefie chronionej. Długość 6,11 m, konstrukcja jak ściana L–M.

Odcinek O–P:

ściana pomiędzy holem dla pasażerów przylatujących w ruchu międzynarodowym przed kontrolą paszportową a korytarzem służbowym dostępnym tylko dla osób upoważnionych (docelowo przejście dla pasażerów w ruchu tranzytowym do holu dla oczekujących na odlot w ruchu zagranicznym). Ściana z elementów aluminiowych wypełniona szkłem bezpiecznym grubości 5 mm o wysokości 3,3 m i długości 3,25 m pomiędzy posadzką a stropem podwieszonym typu termatex. W ścianie znajdują się drzwi dwuskrzydłowe o szerokości 150 cm, zamykane na klucz. Klucz posiadają wyłącznie służby graniczne w Porcie Lotniczym Wrocław.

Odcinek P–A:

ściana pomiędzy pomieszczeniami służbowymi Straży Granicznej i korytarzem służbowym prowadzącym na płytę postojową samolotów. Wysokość 4 do 5,1 m, długość 18,2 m, wykonana z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym. W ścianie znajdują się drzwi do pomieszczenia służbowego Straży Granicznej (pomieszczenie wizowe).

 

Powierzchnia użytkowa składu wolnocłowego łącznie wynosi 1 106,2 m2.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2006-07-14
  • Data wejścia w życie: 2006-07-29
  • Data obowiązywania: 2006-07-29
  • Dokument traci ważność: 2016-08-20

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA