REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2004 nr 177 poz. 1828
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 28 lipca 2004 r.
w sprawie przyjęcia Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004–2006
Na podstawie art. 17 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. Nr 116, poz. 1206) zarządza się, co następuje:
Minister Infrastruktury: K. Opawski
|
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – transport, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 134, poz. 1429).
Załącznik do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 28 lipca 2004 r. (poz. 1828)
SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY TRANSPORT
na lata 2004–2006
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Diagnoza i analiza SWOT sektora transportu
1.1. Tendencje zmian w strukturze gałęziowej transportu Polski
1.2. Sieć kolejowa
1.3. Duże porty morskie
1.4. Sieć dróg kołowych
1.5. Bezpieczeństwo na drogach
1.6. Drogi wodne śródlądowe
1.7. Lotniska
1.8. Transport intermodalny
1.9. Analiza SWOT sektora transportu
1.10. Dotychczasowe wsparcie ze źródeł UE w sektorze transportu
2. Ocena przed realizacją programu (ewaluacja ex ante) i wyniki konsultacji społecznych
3. Cel Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
4. Spójność SPOT z polityką transportową UE i Polski
4.1. Spójność z polityka transportową UE
4.2. Spójność z polityką transportową i strategią rozwoju infrastruktury transportowej Polski
5. Priorytety i działania SPOT
5.1. Wybór priorytetów i działań
5.2. Priorytet 1. Zrównoważony gałęziowe rozwój transportu
5.2.1. Działanie 1.1. Modernizacja linii kolejowych w relacjach między aglomeracjami miejskimi i w aglomeracjach
5.2.2. Działanie 1.2. Poprawa infrastruktury dostępu do portów morskich
5.2.3. Działanie 1.3. Rozwój systemów intermodalnych
5.3. Priorytet 2. Bezpieczniejsza infrastruktura drogowa
5.3.1. Działanie 2. 1. Budowa i przebudowa dróg krajowych
5.3.2. Działanie 2.2. Usprawnienie przejazdu drogami krajowymi przez miasta na prawach powiatu
5.3.3. Działanie 2.3. Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
5.4. Priorytet 3. Pomoc techniczna dla SPOT
5.4.1. Działanie 3.1. Wsparcie efektywnego zarządzania SPOT
5.4.2. Działanie 3.2. Informacja i promocja operacji SPOT
6. Finansowanie SPOT
7. Oczekiwane efekty realizacji SPOT
8. System wdrażania SPOT
8.1. Zarządzanie i wdrażanie
8.1.1. Funkcje Instytucji Zarządzającej
8.1.2. Beneficjenci końcowi
8.1.3. Komitety Sterujące
8.2. Zarządzanie finansowe oraz kontrola
8.2.1. Zarządzanie finansami i ustalenia dotyczące kontroli
8.2.2. Jednostki monitorująco-kontrolne
8.2.3. Rola Instytucji Płatniczej
8.2.4. Procedury audytu i kontroli
8.2.4. 1. Poświadczenie zamknięcia pomocy w odniesieniu do SPOT
8.2.4.2. Kontrola pogłębiona
8.2.4.3. Audyt wewnętrzny
8.2.4.4. Zgłaszanie nieprawidłowości
8.2.4.5. Przepływ środków z funduszy strukturalnych
8.3. Transfer i monitoring danych
8.4. Monitoring SPOT
8.4. 1. Monitoring i partnerstwo
8.4.2. Skwantyfikowane cele, podstawowe wskaźniki monitorowania
8.5. Ocena
8.5.1. Ex antc ocena (artykuł 41)
8.5.2. Ocena srednioterminowa (artykuł 42)
8.5.3. Ocena ex post
8.5.4. Tworzenie instytucji oceniających, dodatkowych ocen oraz oceny ex post
8.6. Informowanie i publikowanie
- Data ogłoszenia: 2004-08-12
- Data wejścia w życie: 2004-08-12
- Data obowiązywania: 2007-04-02
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU REGIONALNEGO z dnia 13 czerwca 2006 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie przyjęcia Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004-2006
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU REGIONALNEGO z dnia 12 marca 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie przyjęcia Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004-2006
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA