REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2004 nr 6 poz. 54

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 24 grudnia 2003 r.

w sprawie wypłat z Funduszu Żeglugi Śródlądowej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o Funduszu Żeglugi Śródlądowej i Funduszu Rezerwowym (Dz. U. Nr 199, poz. 1672) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Rozporządzenie określa:

1) wysokości stawek jednostkowych do obliczania wypłat z Funduszu Żeglugi Śródlądowej, zwanego dalej „Funduszem", za złomowanie statku polskiego;

2) szczegółowy tryb postępowania przy dokonywaniu wypłat z Funduszu za złomowanie statku polskiego.

§ 2.
Ustala się wysokości stawek jednostkowych do obliczania wypłat z Funduszu za złomowanie statku polskiego:

1) statki do przewozu ładunków stałych:

a) barki motorowe o nośności mniejszej niż 450 ton

– 75,00 zł za tonę,

b) barki motorowe o nośności od 450 ton do 650 ton

– 87,50 zł za tonę,

c) barki motorowe o nośności większej niż 650 ton

– 92,50 zł za tonę,

d) barki pchane lub holowane o nośności mniejszej niż 450 ton

– 45,00 zł za tonę,

e) barki pchane lub holowane o nośności od 450 ton do 650 ton

– 50,00 zł za tonę,

f) barki pchane lub holowane o nośności większej niż 650 ton

– 62,50 zł za tonę;

 2) zbiornikowce:

a) barki motorowe o nośności mniejszej niż 450 ton

– 175,00 zł za tonę,

b) barki motorowe o nośności od 450 ton do 650 ton

– 200,00 zł za tonę,

c) barki motorowe o nośności większej niż 650 ton

– 225,00 zł za tonę,

d) barki pchane lub holowane o nośności mniejszej niż 450 ton

– 70,00 zł za tonę,

e) barki pchane lub holowane o nośności od 450 ton do 650 ton

– 75,00 zł za tonę,

f) barki pchane lub holowane o nośności większej niż 650 ton

– 95,00 zł za tonę;

 3) pchacze lub holowniki:

a) pchacze lub holowniki o mocy napędowej mniejszej niż 300 kW

– 150,00 zł za kW,

b) pchacze lub holowniki o mocy napędowej większej niż 300 kW

– 175,00 zł za kW.

 

§ 3.
1. Bank Gospodarstwa Krajowego, zwany dalej „Bankiem", dokonuje wypłaty z Funduszu na wniosek armatora, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia.

2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, armator dołącza:

1) zaświadczenie o złomowaniu statku polskiego;

2) kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę składki rocznej do Funduszu.

§ 4.
1. Bank dokonuje wypłaty w terminie 30 dni od daty otrzymania wniosku armatora, z zastrzeżeniem ust. 2.

2. Wniosek, który nie spełnia wymogów określonych w § 3, Bank zwraca armatorowi w celu uzupełnienia. Termin, o którym mowa w ust. 1, biegnie od dnia złożenia uzupełnionego wniosku do Banku.

§ 5.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Infrastruktury: M. Pol

 

1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej – transport, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 marca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. Nr 32, poz. 302 oraz z 2003 r. Nr 19, poz. 165, Nr 141, poz. 1359 i Nr 232, poz. 2322).

Załącznik 1.

Załącznik do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 24 grudnia 2003 r. (poz. 54)

infoRgrafika

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2004-01-15
  • Data wejścia w życie: 2004-01-30
  • Data obowiązywania: 2004-01-30
  • Dokument traci ważność: 2019-11-09
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA