REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2002 nr 129 poz. 1111
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA
z dnia 25 lipca 2002 r.
w sprawie rejestrów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne.
Na podstawie art. 24 ust. 13 ustawy z dnia 25 lipca 2001 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 113, poz. 1207 i Nr 154, poz. 1801) zarządza się, co następuje:
2. Księgi rejestrowe prowadzi się odrębnie dla każdej jednostki systemu i oznacza numerem identyfikacyjnym, zwanym dalej „numerem księgi”, który odpowiada kolejności dokonywanego wpisu nowej jednostki systemu do rejestru.
3. Księgi rejestrowe składają się z dwóch działów.
2. W dziale pierwszym księgi rejestrowej dla szpitalnego oddziału ratunkowego pod nazwą „Oznaczenie dysponenta jednostki systemu” umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
1) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
2) rubryka druga – data wpisu do rejestru,
3) rubryka trzecia – pełna nazwa dysponenta jednostki systemu,
4) rubryka czwarta – skrócona nazwa dysponenta jednostki systemu,
5) rubryka piąta – adres siedziby dysponenta jednostki systemu,
6) rubryka szósta – obszar działania dysponenta jednostki systemu,
7) rubryka siódma – numer identyfikacyjny REGON dysponenta jednostki systemu i resortowy kod identyfikacyjny dysponenta jednostki systemu, będącego zakładem opieki zdrowotnej,
8) rubryka ósma – data i numer ostatecznej decyzji o włączeniu albo wyłączeniu jednostki z systemu albo data złożenia wniosku o dokonanie zmiany w rejestrze,
9) rubryka dziewiąta – uwagi.
3. Dział drugi księgi rejestrowej dla szpitalnego oddziału ratunkowego pod nazwą „Szpitalny oddział ratunkowy” składa się z czterech części:
1) część pierwsza pod nazwą „Organizacja szpitalnego oddziału ratunkowego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – nazwa i adres siedziby szpitala, w którym utworzono szpitalny oddział ratunkowy,
d) rubryka czwarta – imię (imiona) i nazwisko ordynatora szpitalnego oddziału ratunkowego,
e) rubryka piąta – uwagi,
2) część druga pod nazwą „Wyposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – nazwa i typ wyrobów medycznych, zgodnie z terminologią ECRI i SEWAM,
d) rubryka czwarta – producent wyrobów medycznych,
e) rubryka piąta – kod wyrobów medycznych według terminologii ECRI i SEWAM,
f) rubryka szósta – rok produkcji wyrobów medycznych,
g) rubryka siódma – uwagi,
3) część trzecia pod nazwą „Personel medyczny szpitalnego oddziału ratunkowego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – oznaczenie grup personelu medycznego zatrudnionego w szpitalnym oddziale ratunkowym,
d) rubryka czwarta – uwagi,
4) część czwarta pod nazwą „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – data zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
d) rubryka czwarta – nazwa i siedziba zakładu ubezpieczeń, z którym zawarto umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
e) rubryka piąta – okres, na jaki została zawarta umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
f) rubryka szósta – suma gwarancyjna ustalona w umowie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
g) rubryka siódma – uwagi.
4. Dział pierwszy księgi rejestrowej dla zespołu ratownictwa medycznego pod nazwą „Oznaczenie dysponenta jednostki systemu” prowadzi się zgodnie z ust. 2.
5. Dział drugi księgi rejestrowej dla zespołu ratownictwa medycznego pod nazwą „Zespół ratownictwa medycznego” składa się z czterech części:
1) część pierwsza pod nazwą „Organizacja zespołu ratownictwa medycznego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – nazwa i adres siedziby zakładu opieki zdrowotnej, w którym utworzono zespół ratownictwa medycznego,
d) rubryka czwarta – miejsce stacjonowania zespołu ratownictwa medycznego,
e) rubryka piąta – rodzaj zespołu ratownictwa medycznego,
f) rubryka szósta – obszar działania zespołu ratownictwa medycznego,
g) rubryka siódma – uwagi,
2) część druga pod nazwą „Wyposażenie zespołu ratownictwa medycznego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – marka, typ, rodzaj i rok produkcji środka transportu,
d) rubryka czwarta – właściciel środka transportu,
e) rubryka piąta – nazwa i typ wyrobów medycznych, w które jest wyposażony środek transportu,
f) rubryka szósta – producent wyrobów medycznych, w które jest wyposażony środek transportu,
g) rubryka siódma – kod wyrobów medycznych, w które jest wyposażony środek transportu, zgodnie z terminologią ECRI i SEWAM,
h) rubryka ósma – rok produkcji wyrobów medycznych, w które jest wyposażony środek transportu,
i) rubryka dziewiąta – uwagi,
3) część trzecia pod nazwą „Personel medyczny zespołu ratownictwa medycznego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – oznaczenie grup personelu medycznego zespołu ratownictwa medycznego,
d) rubryka czwarta – uwagi,
4) część czwarta pod nazwą „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – data zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
d) rubryka czwarta – nazwa i siedziba zakładu ubezpieczeń, z którym zawarto umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
e) rubryka piąta – okres, na jaki została zawarta umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
f) rubryka szósta – suma gwarancyjna ustalona w umowie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
g) rubryka siódma – uwagi.
2. Dział pierwszy księgi rejestrowej dla jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego pod nazwą „Oznaczenie dysponenta jednostki systemu” prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 2.
3. Dział drugi księgi rejestrowej dla jednostek lotniczego pogotowia ratunkowego pod nazwą „Lotnicze pogotowie ratunkowe” składa się z czterech części:
1) część pierwsza pod nazwą „Organizacja jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego”, w której umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
a) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
b) rubryka druga – data wpisu,
c) rubryka trzecia – nazwa i adres siedziby zakładu opieki zdrowotnej, w którym utworzono jednostkę lotniczego pogotowia ratunkowego,
d) rubryka czwarta – miejsce stacjonowania jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego,
e) rubryka piąta – obszar działania jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego,
f) rubryka szósta – uwagi,
2) część druga pod nazwą „Wyposażenie jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 2,
3) część trzecia pod nazwą „Personel medyczny jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 3,
4) część czwarta pod nazwą „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 4.
4. W dziale pierwszym księgi rejestrowej dla lotniczej grupy poszukiwawczo-ratowniczej pod nazwą „Oznaczenie dysponenta jednostki systemu” umieszcza się rubryki obejmujące następujące dane:
1) rubryka pierwsza – numer kolejny wpisu,
2) rubryka druga – data wpisu do rejestru,
3) rubryka trzecia – pełna nazwa dysponenta jednostki systemu,
4) rubryka czwarta – skrócona nazwa dysponenta jednostki systemu,
5) rubryka piąta – adres siedziby dysponenta jednostki systemu,
6) rubryka szósta – obszar działania dysponenta jednostki systemu,
7) rubryka siódma – numer identyfikacyjny REGON dysponenta jednostki systemu i resortowy kod identyfikacyjny dysponenta jednostki systemu, będącego zakładem opieki zdrowotnej,
8) rubryka ósma – data porozumienia, o którym mowa w art. 24 ust. 4 ustawy, albo data i numer ostatecznej decyzji o wyłączeniu jednostki z systemu albo data złożenia wniosku o dokonanie zmiany w rejestrze,
9) rubryka dziewiąta – uwagi.
5. Dział drugi księgi rejestrowej dla lotniczej grupy poszukiwawczo-ratowniczej pod nazwą „Lotnicza grupa poszukiwawczo-ratownicza” składa się z czterech części:
1) część pierwsza pod nazwą „Organizacja lotniczej grupy poszukiwawczo-ratowniczej”, którą prowadzi się zgodnie z ust. 3 pkt 1,
2) część druga pod nazwą „Wyposażenie jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 2,
3) część trzecia pod nazwą „Personel medyczny jednostki lotniczego pogotowia ratunkowego”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 3,
4) część czwarta pod nazwą „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej”, którą prowadzi się zgodnie z § 3 ust. 5 pkt 4.
2. Dane wpisane do rejestru nie mogą być z niego usunięte.
2. Wpisowi do rejestru podlegają zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do jednostki systemu, powstałe po wpisie do rejestru i dotyczące danych, o których mowa w § 3 ust. 2–5 i w § 4 ust. 2–5.
3. Dysponent jednostki systemu zgłasza organowi prowadzącemu rejestr zmiany, o których mowa w ust. 2, w terminie 14 dni od dokonania zmiany.
Minister Zdrowia: M. Łapiński
- Data ogłoszenia: 2002-08-14
- Data wejścia w życie: 2002-08-29
- Data obowiązywania: 2002-08-29
- Dokument traci ważność: 2003-06-20
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA