REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2001 nr 1 poz. 3

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 8 stycznia 2001 r.

w sprawie stanowisk w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, na których mogą być zatrudniani oddelegowani funkcjonariusze Policji, Państwowej Straży Pożarnej i Straży Granicznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 czerwca 1996 r. o niektórych uprawnieniach pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz funkcjonariuszy i pracowników urzędów nadzorowanych przez tego ministra (Dz. U. Nr 106, poz. 491, z 1997 r. Nr 70, poz. 443 i Nr 141, poz. 943 oraz z 1998 r. Nr 131, poz. 860) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji mogą być zatrudniani oddelegowani funkcjonariusze Policji, Państwowej Straży Pożarnej i Straży Granicznej na stanowiskach:

1) dyrektora departamentu (komórki równorzędnej),

2) zastępcy dyrektora departamentu (komórki równorzędnej),

3) naczelnika wydziału,

4) głównego księgowego,

5) głównego specjalisty,

6) radcy prawnego,

7) kierownika kancelarii tajnej,

8) starszego specjalisty,

9) specjalisty,

10) referendarza,

11) podreferendarza.

§ 2.
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: J. Buzek

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 15 stycznia 2001 r.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2001-01-15
  • Data wejścia w życie: 2001-01-15
  • Data obowiązywania: 2001-01-15
  • Dokument traci ważność: 2018-01-27
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA