REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 1999 nr 79 poz. 895

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 28 września 1999 r.

w sprawie nadania statutu Urzędowi Służby Cywilnej.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 1999 r: Nr 49, poz. 483 i Nr 70, poz. 778) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Urzędowi Służby Cywilnej nadaje się statut stanowiący załącznik do rozporządzenia.
§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: J. Buzek

Załącznik 1. [STATUT URZĘDU SŁUŻBY CYWILNEJ]

Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 28 września 1999 r. (poz. 895)

STATUT URZĘDU SŁUŻBY CYWILNEJ

§ 1. 1. Urząd Służby Cywilnej, zwany dalej „Urzędem", jest urzędem administracji rządowej, działającym pod bezpośrednim kierownictwem Szefa Służby Cywilnej.

2. Urząd zapewnia merytoryczną, organizacyjną, prawną, techniczną i kancelaryjno-biurową obsługę Szefa Służby Cywilnej przy realizacji zadań służby cywilnej, w szczególności w zakresie organizowania i prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, prowadzenia konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej, planowania, organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej oraz wydawania Biuletynu Służby Cywilnej.

3. Urząd zapewnia techniczną i kancelaryjno-biurową obsługę prac Wyższej Komisji Dyscyplinarnej Służby Cywilnej.

§ 2. 1. Szef Służby Cywilnej kieruje Urzędem przy pomocy swojego zastępcy, dyrektora generalnego Urzędu oraz dyrektorów departamentów (równorzędnych komórek organizacyjnych).

2. Szef Służby Cywilnej może na piśmie upoważnić osoby wymienione w ust. 1 oraz członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Urzędzie do podejmowania decyzji w określonych przez niego sprawach, a także do występowania w jego imieniu przed innymi organami i w postępowaniu sądowym.

§ 3. 1. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Sekretariat Szefa Służby Cywilnej,

2) Biuro Dyrektora Generalnego Urzędu,

3) Departament Rekrutacji i Selekcji w Służbie Cywilnej,

4) Departament Zarządzania Kadrami Służby Cywilnej,

5) Departament Szkolenia i Rozwoju Służby Cywilnej.

2. Bezpośredni nadzór w zakresie prawidłowego wykonywania przez komórki organizacyjne Urzędu nałożonych na nie zadań sprawuje dyrektor generalny Urzędu.

§ 4. Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych oraz szczegółowy tryb pracy Urzędu określa regulamin organizacyjny, nadany przez Szefa Służby Cywilnej na wniosek dyrektora generalnego Urzędu.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 1999-10-01
  • Data wejścia w życie: 1999-10-01
  • Data obowiązywania: 1999-10-01
  • Dokument traci ważność: 2002-10-14
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA