REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 1998 nr 129 poz. 857
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
z dnia 21 października 1998 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie podatku akcyzowego.
Na podstawie art. 6 ust. 10 pkt 2, art. 32 ust. 5, art. 35 ust. 4, art. 36 ust. 5, art. 37 ust. 2–4, art. 38 ust. 2 oraz art. 47 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 11, poz. 50, Nr 28, poz. 127 i Nr 129, poz. 599, z 1994 r. Nr 132, poz. 670, z 1995 r. Nr 44, poz. 231 i Nr 142, poz. 702 i 703, z 1996 r. Nr 137, poz. 640 oraz z 1997 r. Nr 111, poz. 722, Nr 123, poz. 776 i 780, Nr 137, poz. 926, Nr 141, poz. 943 i Nr 162, poz. 1104) zarządza się, co następuje:
1) w załączniku nr 1 do rozporządzenia poz. 1 otrzymuje brzmienie:
1 | 2 | 3 | 4 |
„1 | 0241-1,0242-2, -3 | Paliwa do silników: |
|
1) paliwa silnikowe benzynowe oraz benzyny bazowe w tym: | 1.231,00 zł/t | ||
a) etylina 94 i benzyna bazowa tej etyliny | 1.209,00 zł/t | ||
b) benzyny bezołowiowe | 1.118,00 zł/t | ||
c) paliwo lotnicze | 1.203,00 zł/t | ||
2) oleje napędowe do silników szybkoobrotowych, z wyjątkiem olejów do silników okrętowych w tym oleje o zawartości siarki: | 735,00 zł/t | ||
a) do 0,05% włącznie | 675,00 zł/t | ||
b) powyżej 0,05% do 0,2% włącznie | 715,00 zł/t | ||
3) paliwa do silników lotniczych turbospalinowych | 695,00 zł/t | ||
4) oleje napędowe do silników szybkoobrotowych wytwarzane z udziałem komponentów uzyskiwanych z regeneracji olejów smarowych, w których udział komponentów uzyskanych z regeneracji zużytych olejów smarowych w produkcie gotowym wynosi minimum 10%1) | wolne od podatku | ||
5) oleje opałowe, z których 85% lub więcej objętościowo destyluje przy 350°C, w przypadku gdy sprzedaż dotyczy oleju zabarwionego na czerwono, przeznaczonego na cele opałowe | wolne od podatku | ||
6) pozostałe | wolne od podatku” |
2) w załączniku nr 3 do rozporządzenia poz. 16 i 17 otrzymują brzmienie:
1 | 2 | 3 | 4 |
„16 | ex 2710 00 | Paliwa do silników: |
|
1) paliwa silnikowe benzynowe oraz benzyny bazowe w tym: | 1.231,00 zł/t | ||
a) etylina 94 | 1.209,00 zł/t | ||
b) benzyny bezołowiowe | 1.118,00 zł/t | ||
c) benzyny lotnicze, paliwa typu benzyny do silników odrzutowych | 1.203,00 zł/t | ||
2) oleje napędowe do silników szybkoobrotowych, z wyjątkiem olejów do silników okrętowych w tym oleje o zawartości siarki: | 735,00 zł/t | ||
a) do 0,05% włącznie | 675,00 zł/t | ||
b) powyżej 0,05% do 0,2% włącznie | 715,00 zł/t | ||
3) paliwa do silników odrzutowych | 695,00 zł/t | ||
2710 00 66 9 | 4) pozostałe oleje napędowe, w przypadku gdy import dotyczy oleju zabarwionego na czerwono, przeznaczonego na cele opałowe | wolne od podatku | |
2710 00 67 9 | |||
2710 00 68 9 | |||
17 | bez względu na kod PCN | Oleje opałowe o parametrach określonych w ust. 1 lit. f) Uwag dodatkowych do działu 27 w załączniku do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 1997 r. w sprawie ustanowienia Taryfy celnej (Dz. U. Nr 158, poz. 1047 oraz z 1998 r. Nr 19, poz. 88, Nr 42, poz. 242, Nr 68, poz. 447, Nr 74, poz. 477, Nr 81, poz. 525 i Nr 88, poz. 558), w przypadku gdy import dotyczy oleju zabarwionego na czerwono, przeznaczonego na cele opałowe | wolne od podatku” |
Minister Finansów: w.z. J. Bauc
- Data ogłoszenia: 1998-10-23
- Data wejścia w życie: 1998-10-27
- Data obowiązywania: 1998-10-27
- Z mocą od: 1998-10-27
- Dokument traci ważność: 1999-01-01
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA