REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 1998 nr 67 poz. 443

ROZPORZĄDZENIE KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI

z dnia 21 maja 1998 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiofonicznych i telewizyjnych.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 1993 r. Nr 7, poz. 34, z 1995 r. Nr 66, poz. 335 i Nr 142, poz. 701, z 1996 r. Nr 106, poz. 496 oraz z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 770) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 3 czerwca 1993 r. w sprawie opłat za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiofonicznych i telewizyjnych (Dz. U. Nr 50, poz. 232, z 1994 r. Nr 69, poz. 304 i z 1995 r. Nr 79, poz. 404) wprowadza się następujące zmiany:

1) § 4–7 otrzymują brzmienie:

„§ 4. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu radiofonicznego i telewizyjnego w sposób rozsiewczy naziemny wynosi:

Liczba mieszkańców

Opłata w złotych

radiofonia

telewizja

do 0,3 mln

4 000 + 2 200 × K

12 000 + 6 600 × K

powyżej 0,3 mln do 3 mln

60 000 + 2 200 × K

180 000 + 6 600 × K

powyżej 3 mln

160 000 + 2 200 × K

480 000 + 6 600 × K

K – liczba mieszkańców w pełnych dziesiątkach tysięcy.

§ 5. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w sposób rozsiewczy naziemny na obszarze obejmującym co najmniej 80% terytorium kraju wynosi:

1) w przypadku programu radiofonicznego – 6 000 000 zł,

2) w przypadku programu telewizyjnego – 19 000 000 zł.

§ 6. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w sposób rozsiewczy satelitarny wynosi:

1) w przypadku programu radiofonicznego – 500 zł,

2) w przypadku programu telewizyjnego – 1000 zł.

§ 7. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w sieci kablowej wynosi:

Opłata w złotych

radiofonia

telewizja

1 000 + 0,22 × P

3 000 + 0,66 × P

P – liczba indywidualnych odbiorców programu w sieci kablowej.”;

2) w § 7a:

a) ust. 3 i 4 otrzymują brzmienie:

„3. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w sposób kodowany wynosi 75% opłaty ustalonej na podstawie przepisów § 1–5.

4. Jeżeli program, o którym mowa w ust. 3, pozostaje w części nie kodowany, opłata w odpowiedniej części ustalana jest na podstawie przepisów § 1–5.”,

b) w ust. 5 skreśla się wyrazy „przydzielenia niepełnego dobowego czasu nadawania lub”,

c) ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. W przypadku udzielenia koncesji na rozpowszechnianie programu radiofonicznego na okres krótszy niż 7 lat lub programu telewizyjnego na okres krótszy niż 10 lat, opłata ustalona na podstawie przepisów § 1–7a podlega zmniejszeniu proporcjonalnie do okresu udzielonej koncesji, a w przypadku zmiany koncesji polegającej na przyznaniu dodatkowej stacji nadawczej lub zezwoleniu na rozpowszechnianie programu w nowy sposób opłata w odpowiedniej części podlega zmniejszeniu proporcjonalnie do okresu pozostałego do wygaśnięcia koncesji po zaokrągleniu do pełnej liczby lat.”,

d) dodaje się ust. 8 i 9 w brzmieniu:

„8. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w systemie analogowym wynosi 100% opłaty ustalonej na podstawie przepisów § 1–7a.

9. Opłata za udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu w systemie cyfrowym wynosi 25% opłaty ustalonej na podstawie przepisów § 1–7a.”;

3) § 8 otrzymuje brzmienie:

„§ 8. Opłaty koncesyjne stanowią dochód budżetu państwa.”

§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: B. Sulik

Metryka
  • Data ogłoszenia: 1998-06-03
  • Data wejścia w życie: 1998-06-18
  • Data obowiązywania: 1998-06-18
  • Z mocą od: 1998-06-18
  • Dokument traci ważność: 2000-03-09

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA